Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Conrad Manila

5 out of 5
Conrad Manila
Seaside Boulevard, Corner of Coral Way, Mall of Asia Complex, Pasay, Manila

Bewertungen

9.2

Wunderbar

705 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
191 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
49 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
28 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
28 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

9.2/10

Ausstattung

9.4/10

Zustand der Unterkunft

9.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Dirk

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Conrad ist ein schönes Hotel, Gym ist mega, leider ist es beim Frühstück etwas hektisch, einfach zu viele Menschen. Die ein oder andere Schönheitsreparatur ist notwendig, aber die Kritik ist nur auf das sehr hohe Niveau der letzten Jahre bezogen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 19. Feb. 2024
Dear Dirk, Thank you for your kind feedback. We are delighted to know that you enjoyed your recent stay at Conrad Manila, and we look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Dirk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Praktisch und Schön
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 6. Feb. 2024
Dear Dirk, Thank you for your kind feedback. We look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

8/10 – Gut

Martin Bernd

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Conrad Manila am 1. Feb. 2024
Dear Martin, Thank you for your positive 4* rating. We look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Philipp

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bislang bestes Hotel in den Philippinen. Personal ist seh hilfsbereit und freundlich. Ruhiges Zimmer mit allem was man braucht.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

2/10 – Ungenügend

Frank

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Manila Lockdown - Hotel war quasi geschlossen
Hotelaufenthalt wegen Manila Lockdown nicht möglich - das Hotel war quasi wegen des Lockdowns geschlossen und hat keine neuen Gäste aufgenommen
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2020
Antwort von Emille Otte, Director of Operations am 1. Okt. 2020
Dear Frank, Thank you for taking the time to provide us with your invaluable feedback. Please be assured that we take your comments very seriously, and have shared it with our team to investigate and address wherein applicable. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Emile Otte Director of Operations

10/10 – Hervorragend

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top-Hotel mit traumhafter Aussicht
Wir hatten ein Zimmer mit Blick auf die Manila Bay - perfekt für einen atemberaubenden Sonnenuntergang. Das Hotel lässt ansonsten wenig Wünsche offen. Das Zimmer war geräumig, sauber und sehr gut ausgestattet und der Service wirklich erstklassig - so wie es von einem Hotel dieser Kategorie zu erwarten ist. Die Lage mit direktem Zugang zur Mall of Asia ist auch super. Was uns allerdings wirklich gewundert hat, war, dass es kein kostenloses Wi-Fi im Zimmer gab. Dafür werden rund acht Euro pro Tag aufgerufen! Wohlgemerkt für die Standard-Verbindung, Premium ist noch deutlich teurer. Im Jahr 2018 finde ich das schon ziemlich frech! Verpflegung hatten wir nur als Frühstück auf dem Zimmer - auch hier hätten wir uns für den stattlichen Preis mehr Qualität erwartet.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Laurent Boisdron, General Manager am 19. Nov. 2018
Dear Stefan, We are elated to learn that you found your most recent visit to Conrad Manila most enjoyable. It is truly heartwarming to receive such kind words, and that you found our team members' heartfelt service to be of assistance. We hope to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Kevin, APO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The Housekeeper Juliet on the 6th Floor was the BEST I have had in over 45 years. The hotel staff is uniformly amazing in all aspects. Dining rooms, gyms, front desk, security, housekeeping, room service - AMAZING
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Conrad Manila am 26. Apr. 2024
Dear Kevin,Thank you for your awesome feedback. I will certainly share your kind words of commendation with Juliet and the rest of the team. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Mark Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Proximity to the mall
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Conrad Manila am 23. Apr. 2024
Dear Mark Joseph,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

4/10 – Schlecht

REINA

WiFi is not free. Dress code not followed at executive lounge buffet there were guests that are just wearing shorts and slippers and looked like they just got out of bed but they still let them in. Most international guest were seated close to the window by the at view. Locals were accommodated at the corner of the room.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Conrad Manila am 23. Apr. 2024
Dear Reina, Thank you for choosing to stay at Conrad Manila and I am sorry to learn about your dissatisfaction during your recent stay.Please be reassured that complimentary internet access is provided to all guests, with an additional fee applied only for premium connections. I have also investigated the feedback on your experience at the Executive Lounge and would like to confirm that seats are available on a first come, first served basis.Your insights are invaluable, and we greatly appreciate you for sharing your feedback. We look forward to the opportunity to welcome you back for a more inspiring stay. Sincerely, Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Andrew, De Pere

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
People are very helpful
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Conrad Manila am 23. Apr. 2024
Dear Andrew,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Mark, North Las Vegas

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel may be conveniently located close to SM MOA but the walk way connecting the mall to Conrad can be confusing and will get a normal pedestrian lost. I booked a room with a Bay View so I know that the rate would be high. Conrad claims as a high-end,luxury hotel but it is mediocre at best. The room I got had cobwebs on the corners - telling me that either it hasn't been occupied for a while and/or housekeeping did not clean the room thorougly. The floor looks rough. Designed with wood-looking vinyl, the dark scratches on the floor are visible. The mini bar and fridge did not specify if the items are free or not so I decided to leave it alone. The complimentary free breakfast buffet was disappointing. Considering the place was more than half empty, the staff did not pay attention to check on us if we needed refills for our drinks. Overall, I will not recommend this property. I had a better experience at a nearby lower-end hotel with more amenities.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Conrad Manila am 18. Apr. 2024
Dear Mark, Thank you for choosing to stay with us at Conrad Manila, and for providing your feedback. Rest assured, we take your comments seriously, and have shared it with our team to investigate and address where applicable. Your insights are invaluable, and we greatly appreciate you for taking the time to provide your comments. We will take them constructively, as we move forward with our commitment to enhance guest experience. We look forward to the opportunity to welcome you back for a more inspiring stay. Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Elaine

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Conrad Manila am 30. Apr. 2024
Dear Elaine,Thank you for your awesome 5* rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

8/10 – Gut

Charlene

Gut: Ausstattung
Too crowded during my visit as it coincided with their Holy Week. Quite pricey for all restaurants and transportation to airport.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 5. Apr. 2024
Dear Charlene, Thank you for choosing to stay with us at Conrad Manila, and for providing your feedback. We acknowledge your concerns and rest assured we would take them constructively, as we move forward with our commitment to enhance guest experience. We look forward to the opportunity to welcome you back to Conrad Manila! Sincerely, Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Lyka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location for everything!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 5. Apr. 2024
Dear Lyka,Thank you for your great feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Fun Wendy Ngai

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property looks very nice. It’s convenient to go shopping.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 5. Apr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Stephen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 5. Apr. 2024
Dear Stephen, Thank you for staying with us, and for sharing your feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Rachel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 5. Apr. 2024
Dear Rachel,Thank you for your perfect 5* rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Bruce

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 26. März 2024
Dear Bruce,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Janet S.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved the hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 26. März 2024
Dear Janet,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Alexander

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 12. Apr. 2024
Dear Alexander,Thank you for your great 5* rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

petr

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 26. März 2024
Dear Petr,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jerome nick, Silver Spring

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent my kids loves it
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 20. März 2024
Dear Jerome, Thank you for your kind feedback. We are delighted to know that you enjoyed your recent stay with your kids at Conrad Manila. We look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jon Marie

Mit einer Gruppe gereist
Everything is perfect
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 20. März 2024
Dear Jon Marie, Thank you for your kind feedback. We look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Wayne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent and attentive staff, befitting a world class hotel.

10/10 – Hervorragend

NATSUKI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 5. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you for your awesome 5*. We look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Ramon

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Spacious, staff very accommodating. No negative comments.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 27. Feb. 2024
Dear Ramon, Thank you for your kind feedback. We look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Roger, Hercules

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Conrad Manila am 27. Feb. 2024
Dear Roger, Thank you for your awesome 5* rating. We look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

6/10 – Okay

Emma, Lakewood

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I like that Conrad is close to the Mall of Asia and close to Roxas Blvd. where you can walk and enjoy the area.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 23. Feb. 2024
Dear Emma,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Maria, Rahway

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean, safe and the best staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 23. Feb. 2024
Dear Maria,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

QUERUBIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exceeded my expectations. Very elegant and staff was outstanding.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 21. Feb. 2024
Dear Querubin, Thank you for your kind feedback. We are delighted to know that you enjoyed your recent stay at Conrad Manila, and we look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Rhen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 21. Feb. 2024
Dear Rhen,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

6/10 – Okay

Justin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
staff is amicable, and I love them but the hotel is not a five star stay you better to book Okada or New Coast for a better time.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 21. Feb. 2024
Dear Justin, Thank you for choosing to stay with us at Conrad Manila, and for providing your feedback. Please be assured that we take your comments seriously and have shared it with our team to investigate and address where applicable. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

8/10 – Gut

Jimmy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 19. Feb. 2024
Dear Jimmy, Thank you for your kind feedback. We look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

6/10 – Okay

MARCIALITO, LOS ANGELES

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
the elevator is very far from our room and its very inconvenient .
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 19. Feb. 2024
Dear Marcialito,Thank you for making us your hotel of choice. We look forward to welcoming you back to Conrad Manila with a more inspiring stay in the future.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

8/10 – Gut

Pablo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 16. Feb. 2024
Dear Pablo, Thank you for your kind rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely, Fabio BertoGeneral Manager

8/10 – Gut

gemma

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I feel safe
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Conrad Manila am 16. Feb. 2024
Dear Gemma,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

8/10 – Gut

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The lobby is fantastic. Room and bathrooms were 1st rate. Room service food was good but too expensive. Good close reasonably priced was breakfast hard to find. Air conditioning was too cold, but robes were nice. House keeping was excellent, but we left tips and a friendly note every day. The bay view was interesting because if the reclamation projects. These a completely indoor passage to the mall.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Conrad Manila am 5. Feb. 2024
Dear Michael, Thank you for your kind feedback. We are delighted to know that you enjoyed your recent stay at Conrad Manila. We look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Our room that we paid extra for it had a bad odor, on top of that we had drainage problems with the bath and toilets that overflowed the entire bathrooms, we were moved to another room that had some of its own issues. We had dinner in their buffet, we got there before they opened to see what they had, it looked good, unfortunately when we got there some food items were missing, many others were dry as a bone, deserts were full of gelatin, bottom line, the buffet we had in any of Boracay Henann hotels for a 1/3 of the cost of Conrad Manila was way better than what we had in Conrad, they charged us on top of that 360 pesos for a small bottle of sparkling water, when i shared it with the staff all they said is we are sorry, front desk manager was the only one to give us a 10% discount for the buffet only, probably ill look for a different hotel for the next visit...
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Conrad Manila am 5. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to provide us with your invaluable feedback. Please be assured that we take your comments seriously and have shared it with our team to investigate and address wherein applicable. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Conrad Manila am 1. Feb. 2024
Dear Michael, Thank you for your perfect 10* rating. We look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

4/10 – Schlecht

shellane

Aufenthalt von 13 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

andrei

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Outstanding hotel and staff overall.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Conrad Manila am 1. Feb. 2024
Dear Andrei, Thank you for your kind feedback. We look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Tzuwen

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Conrad Manila am 26. März 2024
Dear Tzuwen,Thank you for your perfect 5* rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Caryn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Conrad Manila am 25. Jan. 2024
Dear Caryn, Thank you for your 5* rating. We look forward to welcoming you again soon.Sincerely, Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Marilou

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Conrad Manila am 18. Jan. 2024
Dear Marilou,Thank you for your perfect 10 rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Araceli

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The view is awesome close to most everything I well recommend this property to my friends and family
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Conrad Manila am 25. Jan. 2024
Dear Araceli, Thank you for your great feedback. We look forward to welcoming you again soon.Sincerely, Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Conrad Manila am 18. Jan. 2024
Dear Jennifer,Thank you for your 10* rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Sherrylyn

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Conrad Manila am 18. Jan. 2024
Dear Sherrylyn,Thank you for your perfect 5 rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

8/10 – Gut

Teresa, lusby

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff, restaurant was superior. There are no words to how lovely everyone is and how hard they work. A suggestion, make you ask the bellman how to work the shower? I can’t believe how complicated it was! 2. The only way to get connected to front staff, bellmen, the salon , restaurants is going thru the operator. Half the time you could literally take a shower and dress before you get a person. Then the phones don’t work!
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Conrad Manila am 10. Jan. 2024
Dear Teresa,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at Conrad Manila. We sincerely appreciate your kind words of commendation and also your inputs and suggestions, as it helps us identify areas where we can improve. We are sorry to hear about the challenges you encountered during your stay. Our team strives to provide a safe, warm and hospitable experience for all our guests. Rest assured, we take your concerns seriously, and we will thoroughly check the matter. Once again, thank you for bringing this to our attention. We value your patronage and hope to welcome you back to the hotel in the future.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

8/10 – Gut

Marie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Conrad Manila am 10. Jan. 2024
Dear Marie,Thank you for the great 4* rating. We look forward to welcoming you back to Conrad Manila. Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Marites

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Conrad Manila am 10. Jan. 2024
Dear Marites,Thank you for the fantastic 5* rating. We look forward to welcoming you back to Conrad Manila. Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager