Executive-Zimmer

Bewertungen von Halina Drive Inn Hotels - Sta Mesa

2 out of 5
Halina Drive Inn Hotels - Sta Mesa
4493 Valenzuela St., Sta. Mesa, Manila, Manila

Bewertungen

4.8
1 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
3 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

5.0/10

Sauberkeit

6.8/10

Personal & Service

6.6/10

Ausstattung

4.6/10

Zustand der Unterkunft

7.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Darren

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
it was very close to our family in Sta Mesa, Staff is extremely kind and friendly.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Frank

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Helpful staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Pluming is leaking, ive been transferred to another room after the leak and the room is so dirty, this is a quarantine facility however they are still accepting short hours
Aufenthalt von 10 Nächten im Mai 2021

6/10 – Okay

Bogs, ABQ, NM

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
It is accessible to my home. Also, they serve cheap and delicious meal.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2020

2/10 – Ungenügend

Benny

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020

4/10 – Schlecht

Jobert

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad...toilet clog...internet sucks..slower that prepapid
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

4/10 – Schlecht

Pavel

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Joel am 16. Feb. 2019
Sir/Madam Thank you for your comments. I apologize for the experience that you encountered during your last stay. This is not the type of review that we like to see. Inquiries were made with regards to your stay, that is, from the moment you came until you check out. If it is convenient, we are encouraging you to stay again with us, experience our service with the heart and furthermore to discuss of your experience with us last February 11, 2019 so that we might learn more about how to improve our property and service for you and our other guests. Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you. Best Regards, Joel L.Marquez –Shift Operation Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

4/10 – Schlecht

Toshiyuki

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Not recommended to except those look for the cheapest.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018

4/10 – Schlecht

hisaya, Tokyo

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
申し訳ありませんが二度と利用しません。
初日に用意された部屋がトイレの水が流れず。 翌日部屋を変えて欲しいとお願いして変更された部屋はシャワーの水がほとんど出ず。 でした。
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The room is really excellent but the lighting in room is poor apart from that room is awesome
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018

8/10 – Gut

Jayson, USA

Gut: Personal & Service
My Stay at Halina Hotel on November 4, 2017
The best thing is the hot shower and the aircon, the staff are great! Now the cleanliness leaves to be said. The area around the bed needs thorough cleaning, the sheets smelled clean but they weren't. The grout in the bathroom between the tiles has black molds. But overall my experience was good and the front desk was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

2/10 – Ungenügend

George, Sydney , Australia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Don't be fooled by the internet photos
Stay 14th Jan - 19th Jan 2017 . no lift 3 flights of stairs , building / rooms are disgusting ! ceiling is falling in , floors torn up and dirty . old furniture , air con from the 70's and noisy . bed and sheets dirty , bathroom is horrible . no hot shower or water . morning staff plays music loud in the hall ways , hotel food in kitchen is dirty so we didn't order from there . I mean does the cleaning staff actually know the meaning of cleaning thoroughly ? Overall this Hotel needs full renovations and a massive clean up by the owners or the person who is leasing this business as it seems NOBODY CARES !! its absolutely disgusting !!! do yourself and the people you are traveling with and find somewhere else to stay !
dirty bathroom

2/10 – Ungenügend

ALAIN

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel pour touriste très pauvre (comme moi)
Bonjour, C'est un hôtel de passes très bruyant, certes pas cher pour Manille mais vraiment en très bas de gamme... le wifi ne fonctionne que rarement dans la chambre... pas d'eau chaude... etc

2/10 – Ungenügend

Dolores

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
T'was bad. Booking company was not aware that rooms labeled as non smoking was thick with cigarette odor. Please check hotels/ inns that you promote.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It was nice to stay there
None

2/10 – Ungenügend

Jamie

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers