Extérieur

Avis sur Ramada by Wyndham Hialeah/miami Airport North

2.5 out of 5
Ramada by Wyndham Hialeah/miami Airport North
1950 West 49Th Street, Hialeah, FL

Avis

5,8
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 104 avis sur 999." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 219 avis sur 999." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 307 avis sur 999." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 174 avis sur 999." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 195 avis sur 999." "

6,0/10

Propreté

6,2/10

Personnel et service

5,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

6/10 Satisfaisant

christelle

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
hôtel correct mais cafard dans la chambre 244

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel et bien place avec tout le magasins prés
hôtel et super bien placé et les services et super

6/10 Satisfaisant

Jean Philippe

Les points forts : Propreté et personnel et service

6/10 Satisfaisant

Raymond

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Réponse de Ricardo B le 26 mars 2016
Thank you for taking the time to write to us. We appreciate all guest comments. This enables us to react quickly and fix any and all issues you may have had while staying with us. We hope you will join us again soon so you can see all the positive changes we are making. Thank you and have a nice day.

8/10 Bien

naomi, Gosier en guadeloupe

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
le séjour c'est bien passé à savoir que tout le personnel qui s'occupe de l'entretien des chambres ne parle qu'Espagnol, que l'accueil est très moyen, les chambres disponibles qu'à partir de 15 Heures et que la WI FI est juste catastrophique. Après cela reste un hôtel correct dans un quartier pas forcément au top mais compte-tenu de ce que j'ai déjà pu voir ca va ! Le restaurant est cher et pas génial. Une piscine bien plus petite que sur les photos mais au moins il n'y a personne dedans... Rapport qualité/prix un peu cher à mon avis vu le peu de prestations proposées
Réponse de Ricardo B le 9 avr. 2016
Merci pour vos commentaires. Nous nous excusons pour votre service sans fil. Nous travaillons dur pour mettre à jour notre service Internet le plus rapidement possible. Nous sommes heureux d'entendre que vous avez apprécié le shopping autour de notre propriété. Nous espérons que vous étiez en mesure d'essayer notre piscine que nous maintenons toujours aussi propre que possible pour nos clients. Nous espérons vous voir bientôt.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel très vieux, il n'avait pas d'eau a notre arrivée, pas de serviettes non plus. J'ai réservé une chambre vue sur la piscine, j'i payé un extra de 29.00 doll. pour ça, mais il n'avait pas de disponibilité, je n'ai ps été remboursé.

6/10 Satisfaisant

ERIC

Très correct pour le prix
Pas de machine a glaçon qui fonctionne mais vraiment c'est un détail

8/10 Bien

Gérald

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre

8/10 Bien

Thierry, Toulon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
une nuit prés de l'aéroport
Hotel très bon rapport qualité prix à coté de l'aéroport

8/10 Bien

Jean-Luc, Fort de France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
Nous n'avons passé que 2 jours. L'hôtel et la chambre étaient propres. Le personnel était réactif. On a apprécié. La seule chose qu'on ait regretté, c'est l'absence d'un micro-ondes ou d'un réfrigérateur.

6/10 Satisfaisant

opayo, Martinique

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
hotel idéal pré ou post croisière
Situé près de l'aéroport (25min). parking gratuit. navettes gratuites pour l'aéroport, port et centre commercial. hôtel assez simple mais bon rapport qualité /prix (49$ la nuit pour la chambre double). Piscine, carbet, transats voiture obligatoire pour découvrir Miami. L'idéal est donc d'avoir une voiture ou d'y séjourner quelques jours.

2/10 Horrible

Marie-Claude, Montreal

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pas recommandé
Service check-in lent, aucune serviette à notre arrivée à minuit pour se laver, pas de WiFi et gars à la réception pas débrouillard....

8/10 Bien

EVE JEAN BAPTISTE, Port--au-Prince Haiti

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
correct
Acceuil chaleureux par une employee Cubaine. La prise de branchement de la cafetiere ne fonctionnait pas

4/10 Médiocre

Yacine, Guadeloupe

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pas reluisant.
Encore une fois....trop cher pour le niveau général de l'hôtel...point commun de l'hôtellerie en Floride!!!...au mois de février.

8/10 Bien

RUDY, Paris

pour une nuit à proximité de l'aéroport
Le meilleur hôtel a proximité de l'aéroport dans cette gamme selon moi. Ni trop loin, ni trop près, ni trop chère puisque juste pour y dormir.

4/10 Médiocre

charlotte, cannes

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A DECONSEILLER
Nous avons séjourné au RDC,dans une zone où il y avait beaucoup de passage... près de l'ascenseur et de la machine à glace...chambre mal isolée donc nuit très bruyante ! Moquette au sol plus que douteuse... Propreté à désirer... Salle de bain :carrelage blanc ringard sur les murs et le sol, juste un lavabo et une douche au même niveau que le sol et séparée uniquement par un rideau de douche...cela ressemblait à des douches communes dans les piscines municipales... On a du laisser l'eau coulait 10 minutes pour avoir de l'eau chaude ! On s'est plaint de tout cela à l'accueil mais ils n'ont même pas réagi... Pas de petit déjeuner. Pas si proche que ça de l'aéroport. Au total je déconseille cet hotel

2/10 Horrible

lali, Dallas

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muy mal servicio
La atencion del personal es muy mala y la limpieza muy mala tambien
Séjour de 9 nuits en septembre 2017

6/10 Satisfaisant

Ricardo, Rio de Janeiro

Unoleasing welcome
Damaged by IRMA hurricane could not take new guests. Ok, shut happens, but no one bothered to email me to tell that (I'd arrived 3 days later). To them, Expedia was responsible to reach me...
Séjour de 6 nuits en septembre 2017

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I WAITED AT THE AIRPORT 2 HRS, MY FLIGHT LANDED AT 9:23, I GOT TO THE HOTEL AFTER 12:00. I CALLED THE HOTEL AND THE MAN AND THE WOMEN ON THE DESK AT THAT TIME WAS VERY RUDE TO ME. I SAT IN THE LOBBY UNTIL AFTER 3, THE LADY KEPT SAYING, ROOM WAS NOT READY. THE WHITE COUPLE CAME IN AND GOT A ROOM. THE NEXT LADY CAME ON DUTY, I WENT TO HER AND SHE GOT ALL OF THE PEOPLE OF COLOR, WAITING THEIR ROOM. I HAVE TRAVELED THE WORLD, NEVER EXPERIENCD THIS TREATMENT. SORRY!
Séjour de 1 nuit en septembre 2017

2/10 Horrible

Luz Janeth

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No respetaron la reserva y no me recibieron
No me respetaron la reserva porque decían que tenían daños en el hotel y no podían recibir huéspedes, me tocó irme a otro hotel y pagar el triple, ya que todo estaba ocupado y ellos no ayudaron a resolver el problema. Es la peor experiencia que he tenido en un hotel.
Séjour de 4 nuits en septembre 2017

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Very old but in the process of renovation Monday.
Would like to see Hotel after renovations was doing work on the Hotel.Maria sales manager was very helpful and was very pleasant.
Séjour de 5 nuits en septembre 2017

4/10 Médiocre

Miguel

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Not hot waters the parking over flood everywhere not one help for remedy the situation or change the room
Séjour de 7 nuits en septembre 2017

8/10 Bien

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dentro do esperado
Foi tudo dentro do que eu imaginava quando eu olhava pelas fotos. Nada a reclamar, foi OK!
Séjour de 4 nuits en septembre 2017

8/10 Bien

CARMINE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muito bom
O hotel e o local são muito bons pois tem de tudo nas redondezas
Séjour de 4 nuits en septembre 2017

10/10 Excellent

Yanisy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2017

6/10 Satisfaisant

Al , Reston,Va

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheap & far
It needs remodel.it is far from the beach about half hour and one hour during rush hours.I got good price$50.00 a night.there is spots on the carpet.This is a good hotel if they remodeled specially carpets....
Séjour de 7 nuits en septembre 2017

2/10 Horrible

Delmaris

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2017

4/10 Médiocre

jenn

Les points faibles : Confort de la chambre
Umm?
I had to ask several times to get a toilet seat for my toilet. The bed was hard as a rock and I'm pretty sure there were bed bugs because I was very itchy ! The girl who answered the phone when I called to switch rooms mocked my voice! The only reason I'm being generous with the rating is because they were cool that I over slept passed check out time! And the guy who checked me in was super nice!
Séjour de 1 nuit en septembre 2017

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Standard hotel
Old hotel! A bit disappointing experience. The hotel is in really poor conditions. Wifi is weak and doesn't work in all the spots. People around make you feel unsafe. I would avoid if it is a family trip. Staff in the restaurant is nice but the rest is standard
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

6/10 Satisfaisant

Mary, Bahamas

Hotel was ok and located in a convenient area
Reasonable and pleasant also within walking distance of stores
Séjour de 4 nuits en août 2017

6/10 Satisfaisant

Bob, Belize

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good location to airport and shopping
The hotel is located within walking distance to shops and restaurants. The shuttle only comes at certain times I called from the airport and was told I would have to wait 2 hours for the next shuttle. I ended up getting a taxi 35 $. The main elevator was not working so it meant a walk to the next one and then a walk to your room. One of the wall sockets, next to the desk did not work.
Séjour de 1 nuit en septembre 2017

10/10 Excellent

Nicola, Venezuela

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ALL GOOD
all good excellent attention and perfect location for my stay
Séjour de 3 nuits en août 2017

2/10 Horrible

yasmeen, trinidad

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Close to mall wallmart
Shuttle driver excellent cockroaches in room tv not working
Séjour de 5 nuits en août 2017

2/10 Horrible

ASHMED, TRINIDAD

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Worst hotel ever
Anyone thinking of staying at this hotel , DONT, unless u want to be robbed. Checked in on morning of the 30th august 2017, the front desk gave me the keys and I went to the 2nd bldg, there was a sign at that bldg saying that the desk clerk will not be there direct all calls to the front bldg, the bldg smelled like pure marijuana I could of gotten high in the elevator. When I reached in the room there was no water, when I called front desk they said that it was a city problem, the hotel didn't even have a backup supply. The next morning I saw a crime scene investigator speaking to a guest, who's room was robbed, apparently there was no sign of forced entry and he was suggesting it was hotel staff. There are a lot of weird and dangerous characters late at night. I stayed in a few ramada's already the one at fort lauderdale and in Orlando, so I trusted this chain of hotels, big disappointment, oh before I forget we booked the hotel for 4 guest , didn't know hotel policy is 2 towel a room. AS A INDICATION OF PROTEST I WILL NOT BOOK ANOTHER HOTEL IN THIS CHAIN I WILL FORWARD THIS TO EVERYONE I KNOW IF RAMADA DOES NOT ADDRESS THIS SITUATION.
Séjour de 4 nuits en août 2017

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Had to stay in the building adjacent to the main building the 1st night which was dirty and smelly. Rooms need to be upgraded, especially bathroom.
Séjour de 6 nuits en août 2017

8/10 Bien

Marcus Eduardo

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en août 2017

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
great shuttle nothing else to offer
I like the shuttle service to the various shopping centres and the drivers were courteous and very accomodating however after making your purchases you basically are on your own to get them to your room as their is no bell boy to assist you the trolleys are deplorable only one elevator was working and it was better to take the stairs than to wait
Séjour de 5 nuits en août 2017

4/10 Médiocre

Alex, Atlanta GA

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Convenient location in the middle of everything
1st my wife and I did not get the room we booked via Expedia. we got two single beds, not the king we wanted or at least a queen substitute. 3x before entering our room we had to get new key card, as they were not opening the door. The door took effort to open and the entire door frame shook when handling the door. (but it locked well) Check out was a breeze. Hotel is close to a mall and various types of restaurants. I recommend it for the convenience, however tlit is 1.5 to 2.0 stars. And a rennovation is overdue.
Séjour de 3 nuits en août 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Elevador is not Working. Hotel is fine great location
Séjour de 3 nuits en août 2017

4/10 Médiocre

Ferdinand, Sint Maarten

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
not 3 stars
check in and out was excellent, location too. front desk staff professional, lobby was run down, all furniture broken and need replacing a lot of guest traffic and because of college starting, a lot of students in our building on the above floors. security was good, felt safe although a lot of students present and hanging around, but can understand that guest can feel uncomfortable with a lot of students dressed like spring-break style. Loud music was being played occasionally and was dealt with security. The room condition on ground floor was poor, called 2nd day for repair to broken safe and standing lamp broken switch but never dealt with during our 10-day stay. Housekeeping was always late in the afternoon around 2pm when we wanted to relax in the room, but could understand if they had to deal with students in house on 3rd+4th floor in building B. Everybody spoke Spanish first before changing to English, found it odd but experienced same in all restaurants in Hialeah and gotten used to it. (I can understand Spanish and speak a little)
Séjour de 11 nuits en août 2017

4/10 Médiocre

Adan, el paso tx

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Reservation was cancelled
I made reservations in adavance, unfortunately my plane got delayed and I was not able to go the first day of my reservation. I called to make sure that my reservation was not cancelled but the hotel's Internet was down and they spoke to one of the employees but when I got there the next day, I no longer had my reservation and I had to call Expedia.
Séjour de 4 nuits en juillet 2017

6/10 Satisfaisant

Tameka

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2017

4/10 Médiocre

sergio

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
desde que llegue hasta que me fui no funcionaba el elevador, no habia vasos en la habitacion, el traslado al aeropuerto salia a las 06 am y termino saliendo 06:25 am, fui varias veces y se nota su decadencia
Séjour de 4 nuits en août 2017

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Close to shopping centers,but
The some of the room lights were missing or not working.I kept my shoes on in the room because the carpets were very dingy looking and musty smelling. There was rust or something around the drainpipe in the tub, gross!
Séjour de 1 nuit en août 2017

6/10 Satisfaisant

stacy, Nassau

Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Could've been cleaner. The night before checkout roaches appeared in the room and housekeeping didn't always make up the bed.
Séjour de 4 nuits en août 2017

4/10 Médiocre

D , Hialeah, Miami

Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good location for shopping not a nice hotel
First of all I've never stayed at a hotel where the 90% of the staff are just rude!! I'm the kind of person that even if I don't know you I will still greet you especially if I have to walk past you, I thought hotels did training for these kind of things, but I guess not. There were two people that I had to interact with that where really nice and polite there was a lady when I was checking out and the guy that you collect your packages from. The AC in my room was so loud that I didn't sleep well, my tub was dirty, didn't have blanket to cover up with, and carpet was sticky.
Séjour de 2 nuits en août 2017

6/10 Satisfaisant

joy, miami

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
area is very convenient for shopping and dining
it was not bad at all my only issue was the wife service was horrible. other than that it was nice and i would be staying there again.
Séjour de 5 nuits en août 2017

8/10 Bien

raul, mex

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Requested two beds
Hotel did not respect the two beds accomodations requested.
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dirty, ugly hotel
Very dirty hotel, no towell in the bathroom , smell bad
Séjour de 3 nuits en août 2017