Außenbereich

Bewertungen von The Mutiny Hotel

4 out of 5
The Mutiny Hotel
2951 S Bayshore Dr, Miami, FL

Bewertungen

8.2

Sehr gut

460 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
308 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
145 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
47 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
41 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.4/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

8.2/10

Zustand der Unterkunft

8.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Customer Service am 9. Okt. 2023
Thanks for the 8/10 rating!We're thrilled you enjoyed your time at The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts so much! We look forward to sharing an even better experience with you soon. Have a lovely day!

10/10 – Hervorragend

Daniela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022
Antwort von FD am 16. Feb. 2022
Thank you for your comment.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Karel P am 30. Nov. 2019
Dear guest, thank you for the completing your review on the hotel. Im glad you enjoyed yourself and we hope to have you have in the near future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Solid option to stay in Coconut Grove
Somewhat underwhelming service in the restaurent. However, clean and pool area has charm, despite not being very large. Very large room with cooking facilities.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Karel P am 31. Jan. 2019
Dear guest, Thank you so much for completing our survey. We believe feedback is very important and it gives us the opportunity to enhance the guest experience. I will acknowledge the good with the team and address the concerns you mentioned with the correct team leader. Again thank you for your feedback and for taking the time to write a review. Warmest wishes, Karel

8/10 – Gut

Gerd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Typisch Miami
Toller Ausblick zum Jachthafen , gute Kücheneinrichtung , leider auch bei geschlossenem Fenster Straßenverkehr deutlich hörbar , geräumige Zimmer und großes Wohnzimmer .
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017
Antwort von Karel Perez am 16. Nov. 2017
Sehr geehrter Gerd, Vielen Dank für Ihre Bewertung! Wir freuen uns, dass Sie unsere Aussicht, unseren Service und unsere Annehmlichkeiten genossen haben. Bitte zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren, wenn wir Ihnen behilflich sein können, und ich freue mich auf Ihre baldige Rückkehr in das Mutiny Hotel. Bis zum nächsten Mal! Karel P

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sauberes Hotel, gute Lage
Sehr nettes Personal, parken recht teuer
Antwort von Karel Perez am 21. Mai 2017
Vielen Dank für Ihre Bewertung! Wir hoffen jedoch, dass sie bei Ihrer Reiseplanung weiterhilft. Bitte zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren, wenn wir Ihnen helfen können und ich freue mich auf Ihre Rückkehr zum Mutiny Hotel in naher Zukunft. Bis zum nächsten Mal! Karel P

10/10 – Hervorragend

Andrea, Unterfranken

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr angenehmer Aufenthalt in Top-Lage
Nähe zum Coco Walk ist super. Wir hatten Aussicht zum Meer. Traumhaft. Das Appartement war sehr schön und gut ausgestattet, auch für einen längeren Aufenthalt geeignet.
Antwort von Karel P. am 22. März 2017
Sehr geehrter Andrea, Wir hoffen jedoch, dass sie bei Ihrer Reiseplanung weiterhilft. Original auf Englisch Language Weaver Bewerten Sie diese Übersetzung: Vielen Dank für Ihre Bewertung Mangelhaft Gut Sie haben den Lesern einen guten Rat gegeben und ich bin sicher, dass sie es wirklich schätzen werden. Ich werde persönlich Ihre Kommentare mit dem Team teilen und einen weiteren zufriedenen Gast feiern. In der Zwischenzeit bitte zögern Sie nicht uns zu kontaktieren, wenn wir Ihnen helfen können und ich freue mich auf Ihre Rückkehr zum Mutiny Hotel in naher Zukunft. Bis zum nächsten Mal! Karel P

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von General Manager am 9. Okt. 2016
Thank you for being our guest at The Mutiny Hotel. We look forward to welcoming you again once your travels bring you back to the Miami area. See you next time! Karel P

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
alt und teuer
Ein in die Jahre gekommenes Hotel. Wir hatten eine "Suite" mit 2 Zimmern & Küche & Waschmaschine/Trockner. Es war alles super alt, im Bad ein Mini-Waschbecken in die Ecke gequetscht ohne platz Zahnbürste ect. abzulegen. Eine große Klimaanlage war im Zimmer in einem Schrank verbaut und so laut, dass man mit Klima nicht schlafen konnte. Parken kostet 26$ pro Tag!

8/10 – Gut

Claudio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nettes Hotel in Coconut Grove von Miami
Gut gelegen, von der Marina nur durch eine gut befahrene Straße getrennt, kann man Coconut Grove von hier aus leicht zu Fuß erkunden. Vieles ist nett und schön an dem Hotel, bei genauer Betrachtung gibt es aber Abstriche. Insbesondere brummen und summen die Klimageräte direkt neben dem Schlafzimmer, meist nur durch eine verriegelte Tür getrennt. Wir hatten mit der Spülung des WCs 4 Tage lang Ärger, bis endlich eine fähige Person das ständig fließende und nachfüllende Wasser abstellend konnte. Trotzdem ist das Hotel insgesamt nicht schlecht. Ich würde nächstes Mal aber ein anderes probieren.
Antwort von kperez am 6. Mai 2016
Thank you for your review. We appreciated it very much and we are sorry that you experience an inconvenience with the maintenance, but we appreciate you letting us know so we addressed and resolve the issue.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Stets bemüht
Das Hotel ist in Coconut Grove mit Blick auf die Marina gelegen. Man kann zu Fuß zum Essen ausgehen und die Umgebung erkunden. Das Hotel selbst ist bemüht, ordentlich und sauber zu sein, es gelingt nur nicht. Überall sind es die Kleinigkeiten, die man mit "stets bemüht" umschreiben würde. Wir wurden zunächst auf der Westseite einquartiert. Dort bläst aber vom Nachbarhotel deren Lüftungsanlage mit solchem Dauerschalldruck von 75 dB, gemessen auf unserem Balkon im 11 Stock, dass wir um Verlegung auf die andere Seite baten. Da war es besser. Nun, direkt neben dem Schlafzimmer sind die individuellen Klimageräte in einem Raum untergebracht, die natürlich selbst jede Menge Geräusch von sich geben. Bei unserem WC lief ständig leicht das Wasser, so dass der Wasserkasten alle 4 Minuten Wasser mit entsprechendem Geräusch nachlud. Wir baten Tag um Tag um Reparatur, Tag um Tag bemühte sich auch ein Mensch, das Problem zu finden und abzustellen, er hatte jedoch keinen Erfolg. Qualität hat eben auch was mit Können zu tun. Wenn man da aber großzügig ist, kann man es in dem Hotel gut aushalten. Ach ja, die Parkgebühren für den Mietwagen schlagen mit rund 20 Dollar pro Tag zusätzlich zu Buche. Schräg gegenüber ist zwar ein öffentlicher Parkplatz, der kostet aber auch (etwas weniger).

10/10 – Hervorragend

Angelo W.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Absolut eine gute Adresse
Hilfsbereite und sehr kompetente Betreuung von A-Z. Zentrale und trotzdem ruhige Lage. Preiswerte Menus und professionelle Gästebetreuung an der Réception. In näherer Umgebung gute preiswerte Restaurant problemlos zu Fuss zu erreichen. Vor der Hotelanlage schöner Park zum Joggen oder zur Fitness. Geniale Lage in gehobener Umgebung!

6/10 – Okay

Robert, München

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Lage Top, Hotel Flop!
Top Lage, jedoch leider sehr "abgewohnt"... für den Preis gibt es auch in der Umgebung bessere und modernere Hotels... Zimmer sehr staubig, Putzservice verdient daher nur "mittelmaß" Waschbecken funktionierte nur eingeschränkt

10/10 – Hervorragend

Achim, NRW, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage, guter Service
Das Hotel liegt gut in der Nähe vom Cocowalk und nah zum Hafen. Viele Restaurants zu Fuß zu erreichen. Gute Restaurants direkt am Wasser. Pool ruhig und schattig.

6/10 – Okay

Ellen, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Umgebung TOP, Personal TOP...Hotel etwas abgewohnt
Das Hotel hat schon bessere Zeiten gesehen und wirkt nun so, wie eine Immobilie, aus der gezogen wird, aber nichts mehr investiert. Die Zimmer sind ok, super Matratze. Wohnküche in der alles vorhanden ist. Aber es wirkt alles schon etwas abgewohnt, insbesondere das Bad und um den Pool herum. Jedoch das Personal ist echt top, alles Kubaner, super nett, sehr hilfsbereit und freundlich. Von daher, wenn man nicht zu überzogene Vorstellungen hat von einem 4 Sterne Hotel, dann ist das hier ok. Die Umgebung ist top....viel Gastronomie in der nahen Umgebung....schön zum bummeln, wie wir Europäer es gewohnt sind, kl. Gassen, Läden etc....

8/10 – Gut

uli, ingolstadt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentrales Hotel mit guter Ausstattung
Habe von 2011 bis 2014 selbst 3 Jahre in Miami, Coral Gables gelebt und kenne dort viele Hotels beruflich bedingt. Ich wollte aus Interesse aber auch mal in Coconut grove wohnen und dort ein paar Tage mit meiner Familie verbringen. Hat Spass gemacht und Hotel war ideale Ausgangsbasis. Wir waren vier Tage dort. Hotel ist sehr gut organisiert und sauber.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Prima - kommen gerne wieder
Haben 2 Nächte dort verbracht als erste Station nach dem Flug nach Florida. Schönes Hotel, guter Zustand, alles prima! Pool ist nicht riesig, aber gut gepflegt. Und wir waren praktisch immer fast allein drin. Das Foto zeigt einen Whirlpool auf dem Dach - der ist aber anscheinend nicht öffentlich... schade! In der direkten Umgebung ist es abends etwas "zu ruhig" ... man muss schon etwas weiter, um noch ein bisschen Abendunterhaltung zu haben.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Hennes, bad Saarow

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Als Zwischenstation sehr geeignet
Vor der Rückreise nach D haben wir dieses Hotel (2 Schlafzimmer, 2Bäder) gebucht. Hotel befindet sich in beliebter Gegend vieler US-Touristen; gute Ausstattung; Lage gut gegenüber dem Yachthafen -allerdings muss stark befahrene Straße überquert werden- Taxifahrt zum Ocean drive kostet rd. 35 Dollar und zum Flughafen rd. 25 Dollar. In unmittelbarer Nähe befinden sich -auch fussläufig- einige interessante Restaurants.

10/10 – Hervorragend

Lori

Mit dem Partner gereist
Loved the hotel, staff was excellent! Had a great stay, room was awesome. The only thing i didnt like was the valet service as we were late getting somewhere as we had to wait for our car. Inconvenience for us. Would loved to have just parked our own car. And was told the valet was included , but they still charged us
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 19. Mai 2024
Lori, thank you for your fantastic review! The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts is thrilled to hear you loved your stay and found our team members excellent. We appreciate your feedback regarding the valet service and will use it to improve guest experiences. We're looking forward to welcoming you back!

10/10 – Hervorragend

Elizabeth Valeria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Elizabeth Valeria, thank you for taking the time to rate The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts. We're thrilled to see you had an excellent stay with us. Your high rating motivates us to continuously enhance our guest experience. We hope to welcome you back in the near future!

10/10 – Hervorragend

Sue and Dan

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is beautiful and well maintained. The staff are friendly and helpful. The pool area was my favorite. The water was clear and warm. The gardens surrounding the pool were spectacular with several orchids in bloom. Table 14 restaurant had a good variety on the menu. The food was fresh and tasty. The staff was exceptionally accomodating and courteous The room and the bed were comfortable. The bathroom and kitchen were clean. The kitchen tile needs replacing as well as the carpet that was worn and had some stains.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 27. Apr. 2024
Sue and Dan, it's wonderful to hear about your exceptional stay at The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts. We're thrilled you appreciated our picturesque property, enthusiastic team members, and inviting pool area. We equally appreciate your compliments for Table 14's diverse menu and fresh food. Regarding the condition of some features in your room, your comment is duly noted and will be shared with relevant departments to look into the matters. We can't wait to welcome you back for another pleasant stay.

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wonderful balcony view of ocean and harbor in the corner units. Well worth the money. Roomy and comfortable. Decent beds. Nice to have a kitchenette. Main complaint in WIfi was horrible. Also even thought we arrived at 5 our room wasn’t ready.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 12. Apr. 2024
Jennifer, it's delightful to know you appreciated the breathtaking balcony view, spacious setup, and convenient kitchenette at The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts. At the same time, we regret hearing about your experiences with the internet connectivity and room readiness, which are certainly areas we will scrutinize for improvement. We believe every aspect of your stay should be excellent, exactly as you deserve. Your feedback is genuinely helpful and we look forward to making your next stay even more remarkable.

10/10 – Hervorragend

Charles

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Service am 6. Apr. 2024
Charles, thank you for your fantastic rating of The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts. We're pleased you had a memorable experience and we hope to welcome you again soon.

8/10 – Gut

Graham

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Customer Service am 5. März 2024
Graham, thank you for your rating of The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts. We appreciate your feedback and are pleased to hear that you had a satisfactory stay with us. Should you choose to share any additional details or suggestions, we're always open to hearing from you. We hope to welcome you back soon.

8/10 – Gut

Michelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff is amazing. we had an issue and they resolved it to our satisfaction. The room/apartment we stayed in was light bright and well equipped. Would recommend and return.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Customer Service am 3. März 2024
Michelle, we're thrilled to hear that our team members were able to promptly resolve your issue, leading to a satisfying experience at The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts. It's wonderful to hear that you found the ambiance of your room to be appealing and well-stocked. We truly appreciate your recommendation and eagerly look forward to your future stays.

10/10 – Hervorragend

victoria

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Customer Service am 22. März 2024
Victoria, it's wonderful to see your perfect rating for The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts. We're delighted that your stay left such a positive impression. We hope to be your choice of accommodation again in the future.

10/10 – Hervorragend

Roberto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything is amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Customer Service am 28. Feb. 2024
Roberto, it's fantastic to hear you found everything at The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts to be exceptional. We value your feedback and look forward to welcoming you back in the future.

2/10 – Ungenügend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Air conditioning didnt work and didnt fix. No housekeeping. No refill of coffee
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Customer Service am 25. Feb. 2024
Daniel, we regret to hear that your stay was not up to expectations due to issues with the air conditioning and housekeeping service. Our team members strive to ensure the comfort and satisfaction of our guests, so rest assured your feedback is taken seriously. We understand the importance of these amenities and will address your concerns accordingly to provide a seamless experience for future guests.

10/10 – Hervorragend

Mj

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Customer Service am 31. Jan. 2024
Mj, it's wonderful to know that your stay at The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts met your expectations. We truly appreciate your perfect rating and we hope to serve you again in the future. Your continuous support means a great deal to us. Thank you again, and have a splendid day!

6/10 – Okay

jonathan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Customer Service am 24. Jan. 2024
Jonathan, thank you for taking the time to review your experience. It's evident that we didn't fully meet your expectations, and we'd love to know how we can improve for your next visit. We sincerely value your feedback and hope to have another opportunity to serve you better in the future.

10/10 – Hervorragend

Grant

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Customer Service am 16. Jan. 2024
Grant, it's great to hear that you had a favorable stay at The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts. We appreciate you taking a moment to rate us and we look forward to the opportunity of welcoming you back soon!

2/10 – Ungenügend

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
More recently renovated, but at the level of a four star property, and the check-in process was a nightmare. Had to wait over four hours for our room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Customer Service am 13. Jan. 2024
John, it's regrettable to hear about the extended wait you encountered during check-in and that your impression of the property didn't meet your expectations of a four-star establishment. We continuously strive to upgrade and enhance our offerings, especially in areas where we may have fallen short. For the check-in delays, we're taking active steps to refine our processes to diminsh any future waiting times. We hope to have another opportunity to provide you with a smoother and more comprehensive experience.

10/10 – Hervorragend

Kunal

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean, Convenient, Friendly. Couldn’t ask for more!
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Customer Service am 5. Dez. 2023
Kunal, it is delightful to hear that you found The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts to be neatly maintained, and conveniently located, and that our team members provided a friendly service. We aim to deliver nothing but the best. Your feedback is appreciated and we look forward to your next stay.

10/10 – Hervorragend

Carmen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything wad great
Aufenthalt von 11 Nächten im November 2023
Antwort von Customer Service am 28. Nov. 2023
Carmen, it's delightful to hear you had an excellent experience at The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts. We appreciate you taking the time to share your feedback and look forward to your next visit. Safe travels.

8/10 – Gut

Brittany

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Customer Service am 25. Nov. 2023
Brittany, thank you for your good rating of The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts on Expedia. It suggests satisfaction, but we aim for exceptional experiences. On your next visit, please feel free to share more about your experience. We'll strive to make your next stay even better.

8/10 – Gut

Robert

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
The staff were friendly and polite. Valet was always available. Property was great, restaurant and bar onsite, but there are to many local restaurants to list with in walking distance. Great place for a weekend getaway or just unwinding after a long day of work. Room was quite and spacious.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Customer Service am 11. Nov. 2023
Robert, it's delightful to hear you enjoyed your stay at The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts. We're glad our team went above and beyond to make you feel welcome. It's also wonderful to hear that you found the proximity of local restaurants, the tranquility of your room and the onsite amenities to your liking. Do consider us for your future getaways or post-work relaxation. Thank you for your positive feedback.

10/10 – Hervorragend

Geri

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Customer Service am 29. Okt. 2023
Thanks for the outstanding rating, Geri!We're delighted your time at The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts was so amazing! We strive for excellence. We look forward to hosting you again soon so we can share another fantastic experience with you.

10/10 – Hervorragend

Kathy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Many bar and food items were out of stock. The order person should step up their game. Used coffee in room first day. Never restocked! Had to go looking for coffee. Thank God for Donna the bar tender
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Customer Service am 23. Okt. 2023
Kathy, we appreciate your feedback and your high rating despite certain inconveniences you experienced during your stay. At The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts, our goal is to offer an exceptional experience, and it appears we overlooked some details concerning the replenishment of in-room amenities. We apologize you had an issue with your room's coffee supply and are looking into improving our checks in this regard. However, we are thrilled to know Donna, one of our team members, contributed positively to your stay. We look forward to the opportunity to provide an even better experience for your next visit.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Stayed for 2 nights and housekeeping never came to clean, provide fresh towels etc.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Customer Service am 23. Okt. 2023
We value your candid feedback. It is disheartening to hear about the shortfall in our housekeeping service during your stay. Rest assured, we consider this as high priority and always strive to ensure our rooms are pristine and adequately stocked. Your experience helps guide improvements needed within our services. We hope to have another opportunity in future to deliver a more seamless accommodation experience.

6/10 – Okay

Kerrie

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Fine for what it is
We’ve stayed here twice and I would say it’s fine. The candles they burn in the lobby though have a sickly smell that permeates through the whole place. It’s a good location and clean enough. As mentioned, it’s fine. Nothing terrible but nothing great either
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Customer Service am 1. Okt. 2023
Kerrie, we appreciate your return visits and your candor. It's great to hear our cleanliness and location met your expectations. Meanwhile, we're always looking for ways to enhance the overall guest experience, so your feedback regarding the scent in our common areas is most helpful. Thank you for staying with us and we hope to impress you more on your next stay.

10/10 – Hervorragend

David

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Customer Service am 26. Sept. 2023
David, it's fantastic to see your 10-star rating of The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts. We're delighted you had a wonderful experience with us and we are hoping to welcome you back again in the near future. Safe travels until then!

10/10 – Hervorragend

Karen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Always Enjoy My Stay Here
We always stay at The Mutiny when we visit Miami. The room is comfortable and cozy and the location can't be beat. The best part, however, is the beautiful pool area with the waterfall. It's such an oasis.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Customer Service am 16. Sept. 2023
Karen, we're thrilled to hear that you continuously choose The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts for your visits to Miami. It's encouraging to know our comforting rooms and unmatched location continually impress you. We're especially pleased to hear that you enjoy the pool area and its tranquil waterfall feature. Looking forward to welcoming you back to your oasis on your next visit!

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean, great location and room was newly renovated.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Customer Service am 9. Sept. 2023
Thank you for the 5/5 rating, Maria!It's excellent you enjoyed your time at The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts so much and that we could exceed your expectations. That's what we like to see! We can't wait to share another fantastic experience with you soon.

10/10 – Hervorragend

Sasha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property and great staff! Planning to book again very soon.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Customer Service am 28. Aug. 2023
Sasha, it's wonderful to hear that you appreciated the aesthetics of The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts and had a positive experience with our team members. We're thrilled you're considering another visit and can't wait to provide you another memorable stay.

10/10 – Hervorragend

Lance

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von fd am 20. Aug. 2023
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our service team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

6/10 – Okay

Esther

Mit der Familie gereist
Rooms are outdated and uncomfortable
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Customer Service am 19. Aug. 2023
Esther, we appreciate your feedback. We strive to offer cozy and modern accommodations, so it's disappointing to hear your room didn't meet your comfort expectations. Rest assured, we continuously review guest feedback to make improvements where necessary. We hope for the opportunity to provide a more satisfying experience in the future.

10/10 – Hervorragend

Regina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We have stayed at the Mutiny hotel several times. Each time has been a lovely experience..
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Front Desk at The Mutiny am 17. Aug. 2023
Thank you for sharing your amazing experience with us at the Mutiny, looking forward to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Lance

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and value.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Customer Service am 16. Aug. 2023
Thanks for the wonderful review, Lance!It's fantastic you had such a lovely experience at The Mutiny Hotel by Provident Hotels & Resorts. We're thrilled you enjoyed our prime location and proximity to so many of the city's best attractions.We're looking forward to sharing another amazing experience with you soon!