Vue de la chambre

Avis sur Azul Margarita Beach Resort

3 out of 5
Azul Margarita Beach Resort
Off Mombasa - Malindi Highway, Mombasa, Mombasa

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 11 avis sur 43." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 18 avis sur 43." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 9 avis sur 43." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 3 avis sur 43." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 2 avis sur 43." "

7,6/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

6,4/10

Équipements

6,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Lorenzo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything perfect, I will come back for sure
Séjour de 14 nuits en février 2024
Réponse de Fredrick le 18 févr. 2024
Thank you and welcome back for more exciting experience with us. Our pleasure being your host

8/10 Bien

Adan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nearness to the beach
Séjour de 4 nuits en novembre 2022

6/10 Satisfaisant

Lars

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nette Lage, relativ nahe an der Innenstadt und mit direktem Strandzugang. Allerdings hatte ich keine Möglichkeit im Vorfeld mit dem Hotel in Kontakt zu treten, da auf meine Nachrichten im Portal niemand reagiert hat und die angegebene Telefonnummer auch nicht stimmt. Den vermeintlich kostenlosen Transfer zum Flughafen gibt es leider auch nicht. Dieser kostet und ist leider auch fast drei mal so teuer wie Uber.
Séjour de 4 nuits en octobre 2022

10/10 Excellent

Roland

Les points forts : Propreté et personnel et service
Architektur und Logisigk der Hotelanlage
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Jacky le 14 sept. 2022
Thank you for choosing Azul Margarita Beach Resort.We look forward to hosting you again and again.Welcome.

4/10 Médiocre

Sherif

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 Excellent

Mona Haug

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 14 nuits en février 2020

8/10 Bien

Gerd Wenche

Les points forts : Propreté et personnel et service
Hyggelig leilighetshotel ved stranden!
Vi hadde 17 hyggelige døgn på Azul Margarita. De hadde ikke nok 1-roms seaview leiligheter, som bestilt, (missforståelse fra Hotel.com?), men god service fra all betjening, gjorde at vi trivdes godt, selv uten seaview. Manglende kjøkkenutstyr og defekt komfyr, ble raskt ordnet!! Bra! Vask av leilighet, rene håndklær og rent sengetøy hver dag!!! :-) Bra bad, stue, soverom, men spesielt kjøkkendel, kraner etc., trenger litt oppgradering. Safe i leilighet! Romslig terrasse! Uteområdet helt ok, og rett ved stranden. Vi kommer gjerne tilbake, men vil neste gang forsikre oss om seaview .
Séjour de 17 nuits en février 2020

8/10 Bien

Bernhard

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Sehr schön, grosser Pool mit Bar
Séjour de 1 nuit en mars 2020

10/10 Excellent

Geir

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mye for pengene!
Hotellet slitent. Men personalet og servicen på hotellet er fantastisk! Vi fikk først rom som ikke var ok, deretter gratis oppgradering. Og renhold veldig bra! Hotellet ligger v stranda. Kun ei trapp ned. Gode solsenger v hotellet. Og fantastisk basseng! God temperatur i poolen
Séjour de 7 nuits en février 2020

8/10 Bien

mastercard

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Trivselresa.
Hade problem vid incheckningen, rummet som jag fick saknade kylskåpet och allt kök tillbehör, utan balkong. Vilket jag hade betald för en studio med allt tillbehör. Sedan jag protesterade och visade min boknings information på mitt Hotels.com app de byte mitt rum till det bättre dö är också fattades allt köks tillbehör efter begäran dem ordnade dagen efter. Då var jag nere i resorptionen och pratade med de ni gå bestämma er vad ni vill kalla er Hotel eller Apartman. Hyr ni ut apartment med kök då få rummet stämma över med det ni lovar på internet när hästen landar.
Séjour de 5 nuits en février 2020

6/10 Satisfaisant

Brigitte

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
The staff was very friendly. I booked a balcony sea view but ended up with patio garden view and later got moved to a pool view. Staff said it was hotel.coms fault. When confronting hotel.com they did not want to accept the mistake even though the email confirmation clearly showed I paid for a balcony sea view. Pool needs some cleaning. It is right on the beach but due to constant high tides it is difficult to walk on the beach. Plus the beach is not very clean.
Séjour de 3 nuits en février 2020

10/10 Excellent

Ann

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It was an amazing stay in the hotel...great customer service especially from the receptionist maua and the other girls..we will definitely come again in December ♥️
Nice view🤗
Séjour de 1 nuit en février 2020

10/10 Excellent

Elena

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en décembre 2019

6/10 Satisfaisant

neria

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good
In total the price is good in exchange for what you got. There was not hot water in the shower and iven after a complain didnt fiz it in all my staying. And only one big towel no face towels at all.
Séjour de 6 nuits en décembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

Johan

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rummen var mycket slitna och vi fick ett sämre rum än vi bokat. Mycket sämre i verkligheten än på bilderna. Men mycket bra & serviceminded personal överlag.
Séjour de 2 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

Omongbale

Séjour de 5 nuits en septembre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
I was unimpressed about the night shift front desk administrator. They could have done better.
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de mauwa le 13 sept. 2019
noted with thanks,kindly let us know what happen during the night

6/10 Satisfaisant

Fahda

Les points forts : Propreté
Just average nothing truly stood out to me apart from the beach
Séjour de 5 nuits en juillet 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scenic location along the Indian Ocean coast was very appealing, and staff was friendly. Rooms were spacious, but not well maintained. (The A.C. in my room needed servicing, and shower water was saline and cold.) Buffet meals were OK, but a bit pricey given the cuisine.
Séjour de 2 nuits en juin 2019

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 14 nuits en mai 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

L'accesso alla.spiaggia è un punto a favore. Ma l'accesso all'hotel è molto accidentato. Sono.stati fatti sforzi per il mantenimento della struttura, ma l'hotel rimane comunque al massimo un tre stelle. Scelto solo per 2 gg, per posizione sulla spiaggia e basso costo, dopo vacanza a diani.
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Jacky le 20 juin 2019
Thank you and welcome again.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Personal war stets freundlich und hilfsbereit. Das erste zimmer das ich beziehen sollte war eine katastrophe.
Séjour de 25 nuits en avril 2019
Réponse de Jacky le 30 mai 2019
Thank you for your comment Sir. We are very sorry for the bad experience you had on the first room.Our responsibility is to make your stay comfortable.

8/10 Bien

Ralf

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en mai 2019

10/10 Excellent

DonHarris, Chicago, us

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is cery nice. The rooms are large and very accommodating.
Séjour de 8 nuits en mars 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great staff. The manager was always around making sure that I and my friends were taken care of.
Séjour de 1 nuit en mars 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The manager and staff were extremely professional and helpful.
Séjour de 6 nuits en mars 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Siehe E-Mail vom heutigen Tage, in der ich alles ausführlich nebst Fotos dargelegt habe.
Séjour de 15 nuits en février 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 15 nuits en février 2019

8/10 Bien

Ralf

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 13 nuits en janvier 2019

10/10 Excellent

Filippo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
mombasa super cool
Super friengly stsff..Doris was very kind and the seimminpool duper beuty
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Jacky le 28 janv. 2019
Thank you.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Ett fantastiskt ställe att spendera sin semester på i goda vänners lag. Väldigt trevligt och bra bemötande av personal! Något slitna rum, då framför allt badrum och kök. Omgivningen låg oerhört vackert till precis på stranden!
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de Jacky le 16 janv. 2019
Thank you.We have noted your concern and promise we will work on our bathrooms .

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Really nice pool. Average rooms. With air conditioning, which is the most important part. Wifi works well the majority of the time. It’s good for the price. Just make sure your sheets are clean. The staff is exceptional though and will help you with whatever you need. Especially Doris who works at reception and is one of the most amazing and helpful people I have ever met. Such a genuinely kind person and really interested in helping you as best as she can. She made my stay worth it all on her own. The hotel is lucky to have her.
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Jackie le 14 janv. 2019
Thank you.we look forward to hosting you again and again.

6/10 Satisfaisant

Christine

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful convenient location but apartments in need of refurbishment
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Jacky le 8 janv. 2019
Noted and thank you for letting us know.

4/10 Médiocre

Roman

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Das einzig Gute, war das freundlich Personal
Das Zimmer, das Bad und vor allem die Zimmermöbel, waren für den Müll. So etwas habe ich noch in keinem Hotel, in keinem Land, erlebt.
Séjour de 15 nuits en décembre 2018
Réponse de Jacky le 8 janv. 2019
We've noted your concern. Thank you.

8/10 Bien

POCHIRAJU, Athi River , Kenya

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Well accessible to the beach. Some minor repairs to be done
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Jacky. le 2 janv. 2019
Noted and thank you for choosing Azul Margarita.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Good service
The apartment was fine and the service was very good but the hot plates on the cooker were rusted and the pots and frying pans smelt damp and mouldy
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Jacky. le 24 oct. 2018
Thank you for your comment. We promise you that we will work on the mentioned points.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Reservations le 24 oct. 2018
Thank you.

8/10 Bien

Sanat

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
trivsel resa
mycket trevlig och hjälpsam personal.mycket bra läge in till stranden.
Séjour de 6 nuits en septembre 2018
Réponse de J le 4 oct. 2018
Thank you for staying with us and we are glad you found our staff helpful and you also loved the location. The Azul Margarita Team looks forward to hosting you again.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2018

8/10 Bien

Kelvin, Royal Palm Beach, Fl

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I have been staying at this hotel for 8 years. It is my preferred location after coming to Mombasa for 24 years. The staff is excellent and the manager is very helpful.
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Jackie le 21 sept. 2018
Thank you Kelvin we appreciate.

10/10 Excellent

Christina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Trivsam lägenhet, Bamburi Beach
Bra lägenhet med bra läge och havsutsikt, trevlig hjälpsam personal. Köksutrustningen kunde ha varit bättre.
Séjour de 14 nuits en juillet 2018
Réponse de Rebecca le 5 sept. 2018
Dear Christina, Thank you for choosing to stay at Azul Margarita Beach Resort on your visit to Mombasa and for taking time to give us your feed back. We are glad you enjoyed your stay with us. Action plan to improve the kitchen equipment has been done and we hope to give you a much better experience on your next visit. Thank you once more. Kind regards, Judy

8/10 Bien

Andy, Dubai

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Nice hotel right on the beach. Staff were great, very helpful in every way. Facilities need some upgrading to bring them up to standard. Cupboards needed cleaning, and provision of utensils for self catering were not adequate.
Séjour de 5 nuits en juillet 2018
Réponse de jacky. le 7 août 2018
Thank you for your comment,we promise you that we will work on the mentioned areas.