Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von Diaz Hotel & Resort

4 out of 5
Diaz Hotel & Resort
Beach Boulevard East, Mossel Bay, Western Cape

Bewertungen

8.2

Sehr gut

39 von insgesamt 76 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
19 von insgesamt 76 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
7 von insgesamt 76 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 76 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 76 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.4/10

Sauberkeit

8.2/10

Personal & Service

8.0/10

Ausstattung

8.2/10

Zustand der Unterkunft

8.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Stefan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist in allen Punkten eine absolute Katastrophe.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Diaz Hotel am 19. Apr. 2024
Good day sir Thank you for your feedback, could you please provide more information about your rating and comment. We would definitely like to improve on our shortcomings.

2/10 – Ungenügend

Mitja, Rostock

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Not good
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Diaz Hotel am 9. Feb. 2024
Good day Thank you for your rating, will you please be so kind as to elaborate on your rating as we have not received any complaints from your side while at the hotel.

4/10 – Schlecht

Franz

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Diaz Hotel and Resort team am 28. Sept. 2023
Good day sir Thank you very much for the review sent, we always strive to better in our service to our guest.Please could you be so kind as to broaden a little more about your experience at the hotel for us to make work of our shortcomings.Best regards

10/10 – Hervorragend

Clemens, romanshorn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten ein Zimmer in der 10. Etage somit super Ausblick. Das Zimmer ist gross genug und hat ein tolles, bequemes Bett und ordentliches Bad. Kann ich empfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Diaz Hotel and Resort team am 15. Feb. 2023
Good day Thank you for the review on our establishment - all our reviews are seen as very important and we strive to make every stay better for our guest.We will be looking forward to welcoming you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Diaz Hotel and Resort team am 23. Jan. 2023
Dear Valuable GuestThank you for the beautiful review given to our establishment, we strive to better our guest experience each time they come to visit.Looking forward in welcoming you back soon Regards

10/10 – Hervorragend

Jasmin, Münster

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Helles freundliches Hotel , höfliches Personal , tolle Strandlage, Sauberkeit und Service Top!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

4/10 – Schlecht

brenda

Mit dem Partner gereist
Beach front was lovely. Service was great surrounds are not asthetic but infustrial. Room was tired. Breakfast ok but terrible coffee. Expensive and not great value for money
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Diaz Hotel am 19. Apr. 2024
Dear Mrs HubbertThank you for the feedback on your stay at Diaz, Could you please give us more information on your ratting and feedback given? You stayed in a Superior Double room with large bathroom and balcony overlooking the ocean and the room was recently upgraded. Regarding expensive and not great value for money. If you do research on rates of 4* hotels we are well below the going rates.

10/10 – Hervorragend

Chanel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Had a wonderful suite overlooking the ocean. Great property. Amazing location.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Deon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Fabio

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

MARICY

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Gustav

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Sasha

8/10 – Gut

Andy

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Bokkie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Diaz Hotel and Resort team am 28. Sept. 2023
Good day Thank you so much for this wonderful rating given to our Hotel - we as a team always strive to better in our services to our guest.We will look forward in welcoming you again soon.Best Wishes

10/10 – Hervorragend

Linet

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Diaz Hotel and Resort team am 13. Aug. 2023
Good day Linet Thank you for the beautiful review score received from you. We will relay this to all relevant departments. We will be looking forward to welcoming you back to Diaz Hotel and Resort soon

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Diaz Hotel and Resort team am 13. Aug. 2023
Good day Thank you for the well received feedback score on your stay at Diaz Hotel and Resort. We will be looking forward to welcoming back you and your family soon.Best wishes

10/10 – Hervorragend

Yvett

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Service was terrible. Room and view were great.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Diaz Hotel and Resort team am 7. Apr. 2023
Good day Thank you for taking the time to send us a review Please would you be so kind as to clarify your review concerning the poor service for us to be able to address the situation.

10/10 – Hervorragend

Liezel-Marie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Happy
We had a lovely time. The rooms were amazing and the staff are very friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

4/10 – Schlecht

Barry

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

6/10 – Okay

Kristina

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Nice view- bad food
We had booked a superior room and we got a fine room at 12 floor with a nice view. Nice and clean room but also rather impersonal. The breakfast was fine as well. BUT the restaurant in the hotel was a disaster to be quite honest. The restaurant was not even half full but anyway we were seated in the dark corner next to the kitchen door - why!! We asked to be moved and we did. The waiter was lost in taking order, we ordered two times drink, two starters and two main dishes. Everything came at the same time and the food was almost all fried and might have been under a heeding lamp for a long time. Dry meat and soft and super borrowing fries. Not really worth eating. Absolutely the worst meal in South Africa… so stay there but don’t eat here apart from breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Ryan

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

8/10 – Gut

Norman

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Diaz Hotel and Resort team am 23. Jan. 2023
Good day Thank you for the review - we much appreciate the great response and always try and better the stay of each of our valuable Guests.Looking forward in welcoming you back soon

10/10 – Hervorragend

Riaan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The beach bar music was audible but not overwhelming. Loved our experience. A true gem. Totally loved the hotel.
Antwort von Diaz Hotel and Resort team am 20. Dez. 2022
Good day sir Thank you for the beautiful review, it is always good to know your guests are enjoying their visit.We will be looking forward to your next visit

8/10 – Gut

Jacques

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Liz am 21. Juli 2022
Good Morning Jacques, Thank you for choosing DIaz Hotel & Resort for your stay. Hope to see you soon in the near future/ . Regards Lizelle Sales & Marketing

10/10 – Hervorragend

Saskia

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Sonja am 15. Juli 2022
Good day Saskia Thank you for the great review, we're very happy that you enjoyed your stay with us and our location. We will be looking forward to your next visit to Diaz Hotel and Resort.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
15 - 17nJune 2022
Was disappointed because when we got there, thry told me that I have to pay while I did make the payment already. They also didn't change one of my booking dates-I did communicate with a lady, Sonja. I will really think twice before booking at Diaz. But we enjoyed ourselves.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Diaz Hotel and Resort team am 22. Juni 2022
Good day Mrs Carelse Thank you for the review and this is much appreciated. Terribly sorry for the miscommunication at the reception desk regarding the payments - this issue have been discussed and resolved. Regarding the reservation date changes both the reservations under your name have been changed as per your email request. We did not know about the 3rd reservation that was made under a different name that also needed to be changed. Once again we are very happy that you enjoyed your stay further at the hotel. Will be looking forward to your next visit

10/10 – Hervorragend

Rachel

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Sonja am 15. Juli 2022
Good day Thank you for the great review of your stay at Diaz Hotel and Resort Looking forward to your next visit with us Kindest Regards

10/10 – Hervorragend

Heidi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Awesome
Loved our weekend at the Diaz Hotel! Room was beautiful and clean. Will definitely be back! Even saw some dolfines and a whale from our room
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Sonja am 14. Juni 2022
Good morning Heidi Thank you for the beautiful review This is greatly appreciated - with every review we strive to better the experience of our guests. We will be looking forward to your next visit to Diaz Hotel and Resort

6/10 – Okay

Jacques

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Marietjie

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely stay and helpful and friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Sonja am 14. Juni 2022
Good morning Marietjie Thank you for sharing your experience with us - we greatly appreciate the feedback from all our guests and strive to better their experience every time they visit. We will be looking forward to your next visit to Diaz Hotel and Resort. Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Wikus

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022
Antwort von Sonja am 4. Apr. 2022
Good day Wikus Thank you for your review - its always nice to hear that our guests enjoyed their visit to our Hotel We look forward to your next visit at our Establishment

8/10 – Gut

Anita, Die Boord

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is an excellent option for Business travel, close to the Highway with sea view rooms as a bonus. Breakfast Great, we enjoy this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Sonja am 4. Apr. 2022
Good afternoon Anita Thank you for your beautiful review on our Hotel With every review we strive in bettering our service to our guests. We will be looking forward to your next visit at Diaz Hotel

8/10 – Gut

Fortecare

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Sales and Marketing Department. am 26. Jan. 2022
Thank you very much for taking the time to write a positive review, we appreciate it & look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

Van Dyk

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
Antwort von Sonja am 27. Jan. 2022
Good day Mr/s van Dyk Thank you for your great review - every review assists us in bettering our services to our guests. We're very happy that you enjoyed your stay with us and look forward in welcoming you back to our establishment soon. Best wishes

10/10 – Hervorragend

Sharone

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Sales and Marketing Department. am 26. Jan. 2022
Thank you very much for taking the time to write a positive review, we appreciate it & look forward to welcoming you again

4/10 – Schlecht

Ameetha

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointed it should be a 3* and not 4*.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Sales and Marketing Department. am 26. Jan. 2022
Thank you very much for taking the time to write a review, we appreciate it & look forward to welcoming you again

8/10 – Gut

Jacobus

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
GOOD: Safe. Nice pool. Virtually right on the beach. Nice for kids. Rooms comfortable with superb view. BAD: TV picture quality not good. Available TV channels extremely limited. Music from the outdoor bar very irritating. Is it necessary? Restaurants/bars don’t really need music. Fortunately it stops at 22:00.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Sales and Marketing Department. am 26. Jan. 2022
Thank you for taking the time to write your review and for pointing where we fell short during your stay. I will pass on the compliments to the Housekeeping department. We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 – Hervorragend

ALAN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Always a pleasure to return on my business trips to Mossel Bay
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

TC

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

10/10 – Hervorragend

TC

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was a great stay. The hotel was very good in all senses. The onsite restaurant however was not that great with a few incidents during our stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von Janine am 30. Sept. 2021
Good day, Thanks so much for taking the time to write a review for us. We will bring it under the attention of the restaurant manager.

10/10 – Hervorragend

Deon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Diaz Strand Hotel stay over
Fast friendly and efficient reception, Rooms are spacious, neat and clean. Views are amazing. Nice Restaurant on site with good food and good service. Overall a great experience, highly recommended.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

8/10 – Gut

Nicol Johannes

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

8/10 – Gut

Frederik

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely hotel, great views.
We had an overall pleasant experience, we found the staff very friendly and helpful especially Phumza at reception. We will return any day.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021

10/10 – Hervorragend

Galatia

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2021

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2020

10/10 – Hervorragend

Elize

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
Great hotel with friendly and very helpful staff. Best location and unbeatable views ... cannot fault anything!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020