2 Außenpools

Bewertungen von Hilton Garden Inn Muscat Al Khuwair

4 out of 5
Hilton Garden Inn Muscat Al Khuwair
Dohat al Adab Street, Muscat

Bewertungen

9.0

Wunderbar

185 von insgesamt 283 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
66 von insgesamt 283 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
17 von insgesamt 283 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 283 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 283 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

9.2/10

Ausstattung

9.0/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Laura Josephine

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Rasha Ali am 29. Apr. 2024
Dear Laura Josephine,Thank you very much for sharing your valued feedback.We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Regards,Rasha AliGuest Operations Manager

6/10 – Okay

Aida

Mit der Familie gereist
The food was not good , Indian style and we are europian …only Xmas food was good for the New Years eve ola, la … Secondly the electronical room key every time to reload as it didn‘t work properly…very anoying and no excuse from the reception staff. Thirdly the pool was too small and the towel were always missing so we needed to call🙃…The rooms were small and no value for the money as the TV didn‘t work and no place to put the suit cases in the room 🙃…my list could be even longer but I don‘t know if any point of above would be condidered! Just to mention the poor condition with serving personal staff on the outside tables, no one would ask for it and we need to interact every time, very bad service!
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2023
Antwort von CA am 16. Jan. 2024
Dear Aida,Thank you for letting us know about the issues that you experienced during your recent stay at our property. Reviews like these give us an opportunity to address areas of improvement. Guest satisfaction is our top priority. We deeply value your indulgence with us. We hope that I can convince you to change your mind about another visit to our property.Regards,Hilton Garden Inn Muscat

8/10 – Gut

Agnese

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von CA am 29. Nov. 2023
Dear Agnese, We are truly heartened to receive your generous review of  Hilton Garden Inn Muscat Al Khuwair. Thank you for letting us know how much you enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after. We look forward to having you with us again in the near future.Kind Regards,Christine AcevedoReception Manager

8/10 – Gut

Ulrich

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmer Aufenthalt
Sauber, gutes Frühstück/Restaurant, freundliches Personal; keinerlei Alkohol
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Christine am 27. Mai 2023
Thank you for choosing the Hilton Garden Inn Muscat Al Khuwair and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to Oman.

10/10 – Hervorragend

Melek

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Christine am 27. Mai 2023
Thank you for choosing the Hilton Garden Inn Muscat Al Khuwair and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to Oman.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundlichkeit der Mitarbeiter und Lage des Hotels sind besonders hervorzuheben.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Mira am 20. Feb. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Wir brachten den Save in der Früh nicht auf - die Batterien waren leer - trotz mehmaligen Auffordern, dass der Safe herausgehoben werden muss - passierte immer nur da Gleiche. Wir verpassten schließlich unseren Flug nach Salalah und konnten erst die Abendmaschine nehmen. Personal sehr unflexibel und ignorant.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Mira am 20. Feb. 2020
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2020
Antwort von Mira am 19. Jan. 2020
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Lage, Personal sehr freundlich, Pool Aussicht der Hammer
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Mira am 21. Jan. 2020
Vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns. Wir freuen uns über Ihr Feedback

6/10 – Okay

Ray

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
The breakfast was good the rooms big all in all a good stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Mira am 19. Jan. 2020
Thank you for staying with us we appreciate your feedback

10/10 – Hervorragend

E. M.Schmitz, Kempten

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal ist überaus freundlich und hilfsbereit. Das Frühstücksbuffet bietet alles, was das Herz begehrt. Die Zimmer sind sehr geräumig und sehr schön eingerichtet. Die Klimaanlage ist leider etwas laut, aber ohne geht es nicht, da sich die bodentiefe Panorama-Fensterfront nicht öffnen lässt. Dafür hat man aber einen tollen Ausblick. Ich würde mir wünschen, dass das Zimmer-Reinigungspersonal tatsächlich nur dann die Handtücher wechselt, wenn sie auf dem Boden liegen, so wie das auf dem Hinweisschild im Bad steht. Da könnte man noch eine Menge Wasser und Waschmittel sparen. Davon abgesehen ist das Hotel absolut empfehlenswert. Vielen Dank für alles!
Aufenthalt von 15 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Mira am 7. Jan. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es gibt einen Pool für Frauen, der bis 12 Uhr geöffnet ist, - danach erst auch für Männer zugelassen.
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2019
Antwort von Mira am 7. Jan. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019
Antwort von Mira am 7. Jan. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel. Leider im Service kleine Mängel. Fehlende Handtücher wurden zwei Tage ignoriert.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2019
Antwort von Mira am 7. Jan. 2020
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sauberes Hotel, super Preis-Leistung, in der Nähe der Mall, sehr schöner Pool auf dem Dach mit Blick auf die Stadt.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Mira am 7. Jan. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war klasse. Bis auf das helle Klimabedienpanel und die Lautstärke der Klima. Weiterhin hat eine Möglichkeit zum Trocknen der Badesachen gefehlt.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Brighthearted team am 7. Juni 2023
Thank you for a reviewing us!Looking forward to welcoming you anytime soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Personal, toller Pool - Raquel ist sehr aufmerksam und freundlich. Super leckeres Frühstück!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Mimo am 9. Sept. 2019
Thank you for the feedback

10/10 – Hervorragend

Wish

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hotel, conveniently located in Muscat. Staff very friendly.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von Mimo am 9. Sept. 2019
Thank you for the feedback

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 8 Nächten im April 2019
Antwort von Mimo am 12. Mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us. Regards Mira

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Mimo am 12. Mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us. Regards Mira

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Neu eröffnetes Haus , alles tadellos in ordnung , sauber, Personal enorm freundlich und hilfsbereit
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Mira am 3. Mai 2019
Vielen Dank für Ihr Feedback

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel hat erst neu eröffnet aber es hat alles schon reibungslos geklappt. Der Stil hat uns sehr gut gefallen und das Personal war unglaublich freundlich & hilfsbereit. Wir waren auf jeden Fall sehr begeistert und würden jederzeit wieder hier übernachten. Nur das Frühstücksbuffet war uns für die Auswahl zu teuer.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Mimo am 30. März 2019
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie sich für Hilton Garden Inn Muscat Al Khuwair entschieden haben. Vielen Dank für Ihr Feedback, das wir schätzen. Ich hoffe, Sie wiederzusehen. Hebenbeständen Mira Reservierungsabteilung

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von Mira am 24. Apr. 2019
Thank you we appreciate your feedback

10/10 – Hervorragend

Luqman

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really liked my stay at hilton especially from the warm and kind welcome of Ahmad (receptionist) , i ended up extending my stay . Breakfast was very good lots of options . Bu out of all i would say the welcome I received from Ahmad was the most important , so much so that i felt as if i was home , i would visit again next time.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ala

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location, Food, Staff & Facilities.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Rasha Ali am 29. Apr. 2024
Dear Ala,Thank you very much for sharing your valued feedback.We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Regards,Rasha AliGuest Operations Manager

8/10 – Gut

Shari

Excellent treatment by the staff.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Rasha Ali am 29. Apr. 2024
Dear Shari,Thank you very much for sharing your valued feedback.We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Regards,Rasha AliGuest Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Hanan

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Rasha Ali am 29. Apr. 2024
Dear Hanan,Thank you very much for the 5/5 rating! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Let us know if there is anything else we can do to continue exceeding your expectations.Regards,Rasha AliGuest Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic, clean property with excellent service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von CA am 2. März 2024
Thank you so much for the great feedback! We strive to provide excellent service and value our customers' opinions. Please don't hesitate to reach out if you have any further comments or questions. We appreciate your support!

10/10 – Hervorragend

Alwyn

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good clean rooms
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von CA am 24. Feb. 2024
Dear Alwyn,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. We are delighted to hear that you found our rooms to be very good and clean. Our team works hard to maintain high standards of cleanliness and comfort for all of our guests, and we are thrilled that you enjoyed your experience.Should you have any further comments or suggestions for improvement, please do not hesitate to reach out to us. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back in the future.Thank you for choosing to stay with us.Regards,Christine AcevedoReception ManagerHilton Garden Inn Muscat Al Khuwair

10/10 – Hervorragend

andrea

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Always a great stay. Rooms are very comfortable.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von CA am 24. Feb. 2024
Dear Andrea,Thank you for your kind words regarding your recent stay with us. We are thrilled to hear that you enjoyed our clean rooms and found our rooms to be very comfortable. We strive to provide our guests with exceptional service and a comfortable experience, so we are pleased to know that we succeeded in meeting your expectations.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for another excellent stay. If there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to reach out.Thank you for choosing to stay with us.Regards,Christine AcevedoReception Manager

2/10 – Ungenügend

Myungho

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von CA am 24. Feb. 2024
Dear Myungho,Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay with us. We appreciate all feedback, positive or negative, as it helps us to continuously improve our services.We see that you rated your experience with us a 2/10 but did not provide any specific feedback. If you would be willing to share more details about your stay, we would greatly appreciate it so we can address any issues and make necessary improvements for future guests.We value your opinion and hope to have the opportunity to serve you better in the future.Regards,Christine AcevedoReception Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von CA am 24. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Thank you so much for taking the time to rate your recent experience with us as a perfect 10 out of 10! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and that we were able to meet your expectations.Our team works hard to provide exceptional service and a comfortable environment for all of our guests, so it means a lot to us to receive such high praise from you. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back for another memorable stay in the future.If there is anything else we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. We are always here to help and ensure that you have a fantastic experience with us.Thank you once again for your kind words and for choosing to stay with us. We look forward to hosting you again soon!Regards,Christine AcevedoReception Manager

10/10 – Hervorragend

siroos

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Good location
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von CA am 24. Feb. 2024
Dear Siroos,Thank you for your positive review! We're glad to hear that you enjoyed your stay at our hotel. We strive to provide a welcoming and comfortable experience for all of our guests. We hope to welcome you back again soon!Regards,Christine AcevedoReception Manager

10/10 – Hervorragend

sarah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
En klar anbefaling herfra!
Fantastisk ophold! Sødt og serviceminded personale. Meget hjælpsomt og generelt et rigtigt behageligt ophold. God beliggenhed. Rene værelser og komfortabelt værelse.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von CA am 9. Feb. 2024
Dear Sarah,Thank you for taking the time to share your recent experience and for giving us perfect feedback. We are expecting to welcome you back to our hotel next time you will travel to our area - please let me know if we can assist with booking and arrangements.Kind Regards,Christine AcevedoReception Manager

10/10 – Hervorragend

paolo

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von CA am 14. Apr. 2024
Thank you for your 5/5 ratings! We are glad to hear that you had a positive experience with our services. If you have any additional feedback or comments, please feel free to share them with us. We hope to continue providing you with excellent experiences in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel bien situé. Personnel au soin et a disposition. 2 piscines a disposition une mixte et une réservé aux femmes
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von CA am 9. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your recent experience and for giving us perfect feedback. We are expecting to welcome you back to our hotel next time you will travel to our area - please let me know if we can assist with booking and arrangements.Kind Regards,Christine AcevedoReception Manager

10/10 – Hervorragend

Cylia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nous avons passé un excellent séjour avec un personnel au petit soin Hôtel très propre et bien situé La piscine est chaude serviette mise à disposition avec une belle vue panoramique Pour se déplacer prévoyez une voiture Louer soit en ville moins cher qu’à l’aéroport et le change dans les Mall moins cher qu’à l’aéroport
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von CA am 9. Feb. 2024
Dear Cylia,Thank you for taking the time to share your recent experience and for giving us perfect feedback. We are expecting to welcome you back to our hotel next time you will travel to our area - please let me know if we can assist with booking and arrangements.Kind Regards,Christine AcevedoReception Manager

8/10 – Gut

Oussama

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von CA am 9. Feb. 2024
Dear Oussama,Thank you for taking the time to share your recent experience and for giving us perfect feedback. We are expecting to welcome you back to our hotel next time you will travel to our area - please let me know if we can assist with booking and arrangements.Kind Regards,Christine AcevedoReception Manager

8/10 – Gut

Saeed

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von CA am 9. Feb. 2024
Dear Saeed,Thank you for taking the time to share your recent experience and for giving us perfect feedback. We are expecting to welcome you back to our hotel next time you will travel to our area - please let me know if we can assist with booking and arrangements.Kind Regards,Christine AcevedoReception Manager

10/10 – Hervorragend

Saeed

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von CA am 9. Feb. 2024
Dear Saeed,Thank you for taking the time to share your recent experience and for giving us perfect feedback. We are expecting to welcome you back to our hotel next time you will travel to our area - please let me know if we can assist with booking and arrangements.Kind Regards,Christine AcevedoReception Manager

10/10 – Hervorragend

kathryn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Service at its best
The Hilton Gardens in Muscat has the best customer service staff that I have ever experienced. From the front desk, restaurant, house keeping and concierge, they were faultless. I will definitely return.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von CA am 9. Feb. 2024
Dear Kathryn,Thank you for taking the time to share your recent experience and for giving us perfect feedback. We are expecting to welcome you back to our hotel next time you will travel to our area - please let me know if we can assist with booking and arrangements.Kind Regards,Christine AcevedoReception Manager

10/10 – Hervorragend

Saeed

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
When we decided to extend our stay, the choice was clear. HGI was convenient clean and friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von CA am 9. Feb. 2024
Dear Saeed,We are glad that you find your overall experience up to your liking. Looking forward to your next stay with us.Regards,Christine AcevedoReception Manager

10/10 – Hervorragend

Saeed

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property for short or extended stay. The rooms are clean an spacious with comfortable beds. We extended our stay by a few days and decided to stay here instead of leaving for a cheeper hotel. Lots if restaurants within 5-10 mon walking distance. I would stay here again
Antwort von CA am 9. Feb. 2024
Dear Saeed,Thank you for extending your stay and we are glad that you enjoyed and find our location convenient for you.Looking forward to your next stay with us.Regards,Christine AcevedoReception Manager

10/10 – Hervorragend

Christian Grace

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von CA am 16. Jan. 2024
Dear Christian Grace,Thank you for your time and giving us perfect score.We look forward to your next visit with us.Regards,Hilton Garden Inn Team

8/10 – Gut

Eun Ho

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
All was good except the pressure of shower is too weak. Will need to increase the water pressure in 5th floor.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von CA am 16. Jan. 2024
Dear Eun Ho,Thanks for staying with us & apologies for the difficulties you have been experiencing with our property recently. We are very sorry for such destabilizing encounters you have been faced with.   We are genuinely focused on wanting to create the best experience possible for our guests, we really appreciate it when someone takes the time to give us their feedback as this enables us to know if we are maintaining our standards or not, and thus, helps us to improve.  Thank you for the feedback. We’ll discuss this with concern department and hope you’ll give us a second chance soon.Regards,Hilton Garden Inn Team

10/10 – Hervorragend

guanglei

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good hotel
All good i like to stay in this hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von CA am 16. Jan. 2024
Dear Guanglei,We are truly heartened to receive your generous review about your recent stay with us at Hilton Garden Muscat Al Khuwair and we would like to thank you for letting us know how much you have enjoyed your time with us. We are happy to hear that you feel the warm hospitality of our team and made sure you had an enjoyable stay. Regards,Hilton Garden Inn Team

10/10 – Hervorragend

SEIJI

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
綺麗なホテルで、スタッフの対応も丁寧、親切で最高でした。
Antwort von CA am 9. Feb. 2024
Dear Seiji,Thank you for taking the time to share your recent experience and for giving us perfect feedback. We are expecting to welcome you back to our hotel next time you will travel to our area - please let me know if we can assist with booking and arrangements.Kind Regards,Christine AcevedoReception Manager

10/10 – Hervorragend

Mayssam

Aufenthalt von 19 Nächten im Dezember 2023
Antwort von CA am 16. Jan. 2024
Dear Mayssam,Thank you for your time and perfect score!Looking forward for your next visit with us. Regards,Hilton Garden Inn Team

8/10 – Gut

Darcy

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms are modern with nice amenities. Buffet breakfast is great and staff are very accommodating. The hotel could use a little better information during check in - such as hotel features, nearby restaurants and shops, and also help with understanding the taxis which are parked outside - I spend nearly £75 on taxis across various points in my 3 days, and I sense prices were marked up quite a bit.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von CA am 7. Jan. 2024
Dear Darcy,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you found our rooms to be modern with nice amenities and enjoyed our buffet breakfast. We also appreciate your kind words about our accommodating staff.We apologize for any inconvenience you experienced during check-in regarding the lack of information about hotel features, nearby restaurants, and shops. We understand the importance of providing comprehensive information to our guests to enhance their overall experience. Your feedback will be shared with our front desk team to ensure that they are well-equipped with the necessary knowledge to assist guests with such inquiries.Regarding the taxis parked outside the hotel, we apologize if you felt that the prices were marked up. While we do not have control over the pricing set by individual taxi operators, we will certainly look into this matter and address it with the relevant parties. We appreciate you bringing this to our attention, as it helps us improve the overall guest experience.If there is anything else we can assist you with or if you have any further feedback, please do not hesitate to let us know. We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Regards,Christine AcevedoReception Manager

10/10 – Hervorragend

haitao

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von CA am 7. Jan. 2024
Dear Haitao,Thank you for taking the time to rate us in Expedia platform. We are happy to hear that your overall experience was good and up to your liking. We look forward to welcoming you back soon.Regards,Christine AcevedoReception Manager