Lobby

Bewertungen von Motel 6 Myrtle Beach, SC

2 out of 5
Motel 6 Myrtle Beach, SC
730 Frontage Road East, Myrtle Beach, SC

Bewertungen

6.2
61 von insgesamt 202 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
33 von insgesamt 202 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
25 von insgesamt 202 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
27 von insgesamt 202 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
56 von insgesamt 202 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6.4/10

Sauberkeit

7.6/10

Personal & Service

6.0/10

Ausstattung

6.0/10

Zustand der Unterkunft

6.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Monica

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Monica,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

8/10 – Gut

Lisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Only thing I would have wanted offered was a continental breakfast, only offer coffee
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Daniel

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly check in
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Daniel,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

8/10 – Gut

Michael

Mit einer Gruppe gereist
They need to have the TV sports channels available.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 1. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Setep

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff is very helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 1. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Shannon

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
The room was disgusting. No toilet paper or coffee maker in the room. Never will stay at a super 8 ever again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 1. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Jakiya

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Agustin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 18. Apr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

R

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
close to the airport.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 15. Apr. 2024
Hi R, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

6/10 – Okay

veronica

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
It smells horrible, and the staff was not professional.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 15. Apr. 2024
Hi Veronica, Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

6/10 – Okay

myrian

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
El olor a marriguana era muy fuerte, por toodos los pasillos del motel las habitaciones son un poco viejas
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. Apr. 2024
Hola viajero,Lamentamos saber que no disfrutó de su estadía con nosotros y le pedimos disculpas por cualquier inconveniente que pueda haber experimentado. Esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia con nosotros. Por favor, visítenos de nuevo.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Dan

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room had a very,very foul smell. No room service. Had to use customer service counter for "towel" exchange in the morning. Hall way smells of smoke and hotel claim to be none smoking. No security locks on the outside doots. Will not stay again!!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. Apr. 2024
Hi Dan,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Angel, Santo Domingo

Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Robert

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 4. Apr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

jerolyn

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
never cleaned our room one time in a 5 night stay. had to go to desk to get new towels etc daily
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. März 2024
Hi Jerolyn,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Kenneth

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Poop all over both rooms very dirty
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. März 2024
Hi Kenneth,We would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Lilith #Team6

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was as advertised. Great cheap option for a quick trip.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. März 2024
Hi Richard,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

8/10 – Gut

Harry

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Did not care for the bed
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. März 2024
Hi Harry, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

8/10 – Gut

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place.
Nice little gem in Myrtle Beach. Close to downtown and golf courses. Also dog friendly and staff was wonderful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Johnny

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. März 2024
Hi Johnny,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

8/10 – Gut

Charles

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Parking is easy.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. Feb. 2024
Hi Charles,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

8/10 – Gut

Hillery

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
easy to get to didn't have good mattress (too thin, too soft)
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. Feb. 2024
Hi Hillery,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Akili, kingston

Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

cristobal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo muy bien
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Andrea

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a nice hotel and the worker's are really nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Feb. 2024
Hi Andrea, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Joshua

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Better than most Motel 6’s
For a low cost stay this spot was solid. Staff was friendly, and it looks to have been something like an extended stay in the past, so the rooms have kitchenette’s and better beds than most Motel 6 brand hotels. My room had its flaws but it was clean and checked all the boxes for having been a budget stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Lynne

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A wonderful sleep
I had a most wonderful stay with an absolutely positively wonderful night's sleep
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Clifford

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
Hey friend, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6

10/10 – Hervorragend

Clifford

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Kaileeyah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Always feels welcoming!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 5. Feb. 2024
Hi Kaileeyah,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Shaina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Ausstattung
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Tiewand

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Tiewand

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Zbigniew

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Horrible, even for a cheap Motel 6. Filthy room that smelled. TV did not work. Heater was flakey. Human hairs all over linens and on floor. Disgusting. Obnoxious clerk.
Antwort von Brand Experience Team am 20. Dez. 2023
Hi Zbigniew,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Chris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Calvin

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Latoya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Caitlyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of the nicest Motel 6 properties I have been at! Close to beach but away from congestion.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Christopher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Jorge, Carson city

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was a friendly nice service
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 24. Okt. 2023
Hi Jorge, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Vilma

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

Jamie

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Misrepresented
The pictures online did not represent what the hotel room really looked like. It was really ugly and basic.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Pamela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The best deal I've ever had in Myrtle Beach. The value given for the price is off the charts. The staff were the friendliest ever. I'm embarrassed to say how much I've paid for condos on the strip, never again.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 6. Okt. 2023
Hi PamelaWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

haleigh

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ms. Lynn and her whole staff are incredibly kind and welcoming always. They make us and our pup feel like they truly appreciate us staying with them. They do whatever they can to accommodate any requests given and go above and beyond to help when they can. I will always give them a 5 star review.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 28. Sept. 2023
Hi Traveler,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Bryan

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Whitney

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023