Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
61 von insgesamt 202 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
61
33 von insgesamt 202 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
33
25 von insgesamt 202 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
25
27 von insgesamt 202 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
27
56 von insgesamt 202 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
56
6.4/10
Sauberkeit
7.6/10
Personal & Service
6.0/10
Ausstattung
6.0/10
Zustand der Unterkunft
6.8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Monica
Mit dem Partner gereist
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Monica
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Monica,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
8/10 – Gut
Lisa
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Only thing I would have wanted offered was a continental breakfast, only offer coffee
Lisa
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Daniel
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
25. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly check in
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Daniel,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
8/10 – Gut
Michael
Mit einer Gruppe gereist
20. Apr. 2024
They need to have the TV sports channels available.
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 1. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Setep
19. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff is very helpful
Setep
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 1. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Shannon
Mit dem Partner gereist
18. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
The room was disgusting. No toilet paper or coffee maker in the room. Never will stay at a super 8 ever again.
Shannon
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 1. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Jakiya
7. Apr. 2024
Jakiya
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
4/10 – Schlecht
Agustin
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
7. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Agustin
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 18. Apr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
R
Mit der Familie gereist
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
close to the airport.
R
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 15. Apr. 2024
Hi R, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6
6/10 – Okay
veronica
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
5. Apr. 2024
It smells horrible, and the staff was not professional.
veronica
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 15. Apr. 2024
Hi Veronica, Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
6/10 – Okay
myrian
Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
31. März 2024
Gut: Personal & Service
El olor a marriguana era muy fuerte, por toodos los pasillos del motel las habitaciones son un poco viejas
myrian
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. Apr. 2024
Hola viajero,Lamentamos saber que no disfrutó de su estadía con nosotros y le pedimos disculpas por cualquier inconveniente que pueda haber experimentado. Esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia con nosotros. Por favor, visítenos de nuevo.Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Dan
Mit der Familie gereist
28. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room had a very,very foul smell. No room service. Had to use customer service counter for "towel" exchange in the morning. Hall way smells of smoke and hotel claim to be none smoking. No security locks on the outside doots. Will not stay again!!
Dan
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. Apr. 2024
Hi Dan,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
6/10 – Okay
Angel, Santo Domingo
28. März 2024
Angel
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
4/10 – Schlecht
Robert
21. März 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Robert
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 4. Apr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
4/10 – Schlecht
jerolyn
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
18. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
never cleaned our room one time in a 5 night stay. had to go to desk to get new towels etc daily
jerolyn
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. März 2024
Hi Jerolyn,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Kenneth
Mit der Familie gereist
3. März 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Poop all over both rooms very dirty
Kenneth
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. März 2024
Hi Kenneth,We would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Lilith #Team6
10/10 – Hervorragend
Richard
2. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was as advertised. Great cheap option for a quick trip.
Richard
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. März 2024
Hi Richard,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
8/10 – Gut
Harry
Geschäftlich gereist
1. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Did not care for the bed
Harry
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. März 2024
Hi Harry, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
8/10 – Gut
Stephen
21. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place.
Nice little gem in Myrtle Beach. Close to downtown and golf courses. Also dog friendly and staff was wonderful.
Stephen
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
8/10 – Gut
Johnny
Mit der Familie gereist
20. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Johnny
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. März 2024
Hi Johnny,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
8/10 – Gut
Charles
Mit der Familie gereist
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Parking is easy.
Charles
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. Feb. 2024
Hi Charles,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
8/10 – Gut
Hillery
Mit dem Partner gereist
15. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
easy to get to
didn't have good mattress (too thin, too soft)
Hillery
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. Feb. 2024
Hi Hillery,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Akili, kingston
14. Feb. 2024
Akili
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
cristobal
14. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo muy bien
cristobal
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
8/10 – Gut
Andrea
Mit der Familie gereist
13. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a nice hotel and the worker's are really nice
Andrea
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Feb. 2024
Hi Andrea, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Joshua
Geschäftlich gereist
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Better than most Motel 6’s
For a low cost stay this spot was solid. Staff was friendly, and it looks to have been something like an extended stay in the past, so the rooms have kitchenette’s and better beds than most Motel 6 brand hotels. My room had its flaws but it was clean and checked all the boxes for having been a budget stay.
Joshua
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Lynne
Geschäftlich gereist
5. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A wonderful sleep
I had a most wonderful stay with an absolutely positively wonderful night's sleep
Lynne
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Stephanie
Mit der Familie gereist
2. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stephanie
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Clifford
Geschäftlich gereist
31. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clifford
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
Hey friend, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6
10/10 – Hervorragend
Clifford
Geschäftlich gereist
29. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clifford
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Kaileeyah
Mit dem Partner gereist
28. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Always feels welcoming!!
Kaileeyah
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 5. Feb. 2024
Hi Kaileeyah,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Shaina
7. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Shaina
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Michael
27. Dez. 2023
Gut: Ausstattung
Michael
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
6/10 – Okay
Tiewand
10. Dez. 2023
Gut: Personal & Service
Tiewand
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
8/10 – Gut
Tiewand
10. Dez. 2023
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tiewand
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
8/10 – Gut
John
10. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
John
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
2/10 – Ungenügend
Zbigniew
7. Dez. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Horrible, even for a cheap Motel 6. Filthy room that smelled. TV did not work. Heater was flakey. Human hairs all over linens and on floor. Disgusting. Obnoxious clerk.
Zbigniew
Antwort von Brand Experience Team am 20. Dez. 2023
Hi Zbigniew,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Chris
Mit der Familie gereist
18. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chris
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
Calvin
11. Nov. 2023
Calvin
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
8/10 – Gut
Latoya
8. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Latoya
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
Caitlyn
6. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Caitlyn
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
John
21. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of the nicest Motel 6 properties I have been at! Close to beach but away from congestion.
John
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Christopher
17. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Christopher
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
8/10 – Gut
Jorge, Carson city
13. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was a friendly nice service
Jorge
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 24. Okt. 2023
Hi Jorge, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
4/10 – Schlecht
Vilma
Mit der Familie gereist
13. Okt. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vilma
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
6/10 – Okay
Jamie
7. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Misrepresented
The pictures online did not represent what the hotel room really looked like. It was really ugly and basic.
Jamie
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Pamela
Mit dem Partner gereist
1. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The best deal I've ever had in Myrtle Beach. The value given for the price is off the charts. The staff were the friendliest ever. I'm embarrassed to say how much I've paid for condos on the strip, never again.
Pamela
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 6. Okt. 2023
Hi PamelaWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
haleigh
Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
23. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ms. Lynn and her whole staff are incredibly kind and welcoming always. They make us and our pup feel like they truly appreciate us staying with them. They do whatever they can to accommodate any requests given and go above and beyond to help when they can. I will always give them a 5 star review.
haleigh
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 28. Sept. 2023
Hi Traveler,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6