Rezeption

Bewertungen von SpringHill Suites by Marriott New York Manhattan/Times Square South

4 out of 5

Bewertungen

8.4

Sehr gut

708 von insgesamt 1413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
415 von insgesamt 1413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
158 von insgesamt 1413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
62 von insgesamt 1413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
70 von insgesamt 1413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.6/10

Sauberkeit

8.8/10

Personal & Service

8.2/10

Ausstattung

8.4/10

Zustand der Unterkunft

8.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Friederike Ilse

Mit der Familie gereist
Hotel hat eine gute Lage in Manhattan, um zu Fuß oder Subway alle Attraktionen von NYC zu erreichen. Das Zimmer war klein, aber sauber. Bad war sehr gut mit toller Dusche. Allerdings lässt sich zum Frühstück nichts positives sagen. Vor allem der Umstand, dass Einweggeschirr und Plastikbesteck genutzt wurden und dies noch unter dem Deckmantel der Umweltfreundlichkeit verkauft wurde, hat uns sehr schockiert. Da ist ein Frühstück außerhalb eine deutlich bessere Wahl. Außerhalb des Zimmers war es eher ein Ambiente wie in einem Hostel und hatte mit einem vier Sterne Hotel nichts zu tun. Daher können wir nur eine mittelmäßige Bewertung geben.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Service Team am 27. März 2024
Dear Friederike Ilse, Thank you for your feedback regarding your recent stay with us. It's great to know that you found our location convenient and enjoyed our well-maintained room and bathroom amenities. However, we apologize for falling short of your expectations with the breakfast experience. Your concerns about the use of disposable tableware and plastic cutlery have been duly noted, and we'll review our practices to ensure they align with our commitment to environmental friendliness. We value your input as it helps us improve, and we hope to have the opportunity to provide you with a more satisfactory experience in the future. Best regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Christiane

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles hat super geklappt
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Service Team am 21. Feb. 2024
Dear Christiane, We're glad to read that you had a positive experience with us in New York City and that everything worked well for you. We pride ourselves on guest satisfaction and aim to exceed our guests' expectations every visit; therefore, we love that you had a pleasant stay. It was a pleasure having you as our guest, and we hope to see you again soon at SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South.Best regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Mario

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Services Team am 18. Feb. 2024
Dear Mario, We are flattered by your kind review of SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. Thank you for pointing out our convenient location. It is one of the many reasons our guests choose to stay with us. We hope to see you again when your travels bring you back into the area. Thank you again for the wonderful compliments!Best regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Melanie Seline

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage ist gut, Times Square und Empire sind zu Fuss schnell erreichbar. Das Personal ist sehr freundlich und war sehr um unser Wohl bemüht. Einmal hatten wir plötzlich Wasser, welches von der Decke tropfte. Wir haben es dann an der Rezeption gesagt. Als wir einige Stunden später ins Zimmer zurück gingen, wurde der Schaden bereits behoben. Ein anderes Mal klemmte der Rollo am Fenster. Auch da kam einige Minuten schon jemand vorbei um es auszutauschen. Das Personal ist sehr zuvorkommend. Wir durften gegen eine Gebühr auch zwei Stunden später auschecken, was uns sehr entgegen kam. Das Frühstück war ok. Leider gibt es immer noch Plastikbesteck und Kartonteller. Man musste auch teilweise länger warten bis man sich hinsetzen konnte, weil es zu wenig Tische für die Hotelgäste gab und der Ansturm gross war. Die Auswahl am Frühstücksbuffet war eher bescheiden. Aber grundsätzlich fanden wir, dass es ein super Hotel für unsere Reise nach NY war.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Services Team am 25. Dez. 2023
Dear Melanie Seline, Thank you for the generous rating and for your comments regarding your time at SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. Our goal is to make every guest feel welcome and comfortable during their entire visit, and we are pleased to know your experience with us met most of these expectations. Thank you for appreciating our location and service. Also, we are disappointed to know of any concerns you had during breakfast. We will share your remarks with the team. We look forward to hosting you again the next time you are in New York City.Best regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Tanja Daniela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Services Team am 11. Dez. 2023
Dear Tanja Daniela, Thank you for choosing SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. We were pleased that we exceeded your expectations during your visit to the city. Thank you for being our guest. If you find yourself in our area again, we hope to have another opportunity to provide you with an exceptional stay.Best regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Nancy

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war okay, für zwei große Koffer jedoch etwas klein. Es wurde jeden Tag gereinigt. Der Frühstücksraum war sehr laut und nicht einladend - nur Plastikgeschirr. Leider wurden uns nach dem Check Out Leistungen in Rechnung gestellt, welche wir nicht in Anspruch genommen haben. Kontaktaufnahme via Mail und Telefon nicht möglich.
Antwort von Guest Service Team am 14. Feb. 2024
Dear Nancy, Thank you for staying with SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South and for taking the time to share your review! We are pleased that your overall experience was enjoyable, and your kind words about our cleanliness are most appreciated. However, we apologize for any inconvenience caused by the room size, the breakfast experience, and the billing discrepancy. We understand how frustrating this must have been for you, and we will review these concerns with our team and work towards improvement to ensure our future guests are not similarly impacted. Thank you for being so patient and bringing these concerns to our attention. We hope you will give us another opportunity to provide you with the seamless visit you deserve.Best regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Zwenyslava T

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr Zufrieden
Alles verlief perfect. Service sehr Gut, Hilfreich und Freundlich. King Zimmer war nicht zu Klein mit einem guten Aufenthaltsteil. Hotel ist Gross und sehr voll.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Service Team am 11. Nov. 2023
Dear Zwenyslava, Thank you for staying with us and sharing such kind feedback. We are glad we met your expectations for a great stay and that you enjoyed our accommodations and outstanding service. It was a pleasure hosting you at SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South, and we look forward to welcoming you again soon. Best regards,Guest Service Team

6/10 – Okay

Reiner

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Für den hohen Preis viel zu kleines Zimmer ohne Tisch, mit nur einem Stuhl und viel zu kleinem Schrank. Beim sehr einfachen Frühstück gab es nur Wegwerfbesteck und -geschirr, und viele unnötige Wegwerfverpackungen.
Aufenthalt von 12 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Service Team am 2. Nov. 2023
Dear Reiner, Thank you for sharing the specifics of your stay with us. We apologize for the concerns you endured in your room. We value your comments and will address them with our team to ensure a better guest experience moving forward. We are also sorry you were unhappy with the dinnerware we use. We will share your comments appropriately as we always look for ways to improve. We hope you will give us another chance to provide you with the hospitality for which we are known on your next visit to this area. Best regards, Guest Service Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit guter Lage
Tolles Hotel mit guter Lage. Frühstück war gut, allerdings etwas schade, dass es nur Einweg-Geschirr hatte.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Service Team am 23. Okt. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South and for your positive rating. We hope you enjoyed your time with us and we are glad you liked our well-kept accommodations, complimentary breakfast offerings, and convenient location. However, we regret any disappointment you experienced due to the dinnerware we currently use. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to having another opportunity to welcome you anytime you are in the area.Best regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Tanja

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Service Team am 14. Okt. 2023
Dear Tanja, Thank you for taking the time to rate SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. We are delighted you enjoyed your stay and appreciate you taking the time to recommend us to fellow travelers. We look forward to seeing you again on your next visit to the area. Best regards, Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

marcel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Y❤️NEW YORK
Tolles Hotel mit freundlichem Personal
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Service Team am 3. Sept. 2023
Dear Marcel, Thank you for the positive review of SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. We are delighted to know how much you enjoyed our beautiful property and the excellent service provided by our associates. We will pass along your compliments to our entire team. It was a pleasure hosting you, and we look forward to having you back soon. Best regards, Guest Service Team

8/10 – Gut

Sebastian

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Service Team am 22. Sept. 2023
Dear Sebastian, We are thrilled you had an excellent stay at SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South, and we appreciate the fantastic rating. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to your next visit with us.Best regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal war stets sehr freundlich und das Zimmer wurde täglich gereinigt. Der Umweltgedanke steht dort leider nicht im Fokus
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Service Team am 16. Apr. 2023
Dear Michael, Thank you for staying with us at SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. We are glad you were pleased with our clean accommodations and exceptional service. We also want to thank you for mentioning the things you would change, as we are continually striving to improve our guest experience. Thank you once again for your concern about our environmental influence, and we look forward to accommodating you again whenever your travels bring you to the area. It was such a pleasure hosting your visit, and we look forward to seeing you again soon.Best regards,Guest Service Team

2/10 – Ungenügend

Michael

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gefallen hat mir gar nichts. Das ist eher eine Jugendherberge anstelle eines Seriösen Hotels. Der Frühstücksraum war 3-fach überbucht und sehr unsauber. Never again.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Service Team am 10. Apr. 2023
Dear Michael, Thank you for your recent stay and for taking the time to post your review. We were sorry to read that we did not meet your expectations. We also want to apologize for the issues you had during our peak breakfast time and the inconvenience they caused. Your specific feedback will help us improve the dining experience for all our guests, and we are grateful for your patience. We hope we have another opportunity to welcome you again and provide you with a more favorable experience.Best regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Regina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war sehr sauber und ruhig. Das Bett war bequem und das Bad ausreichend groß. Die Mitarbeiter sind auch alle sehr nett. Leider fehlte in unserem Zimmer der Spiegel, das war sehr schade. Check in und out funktionierten reibungslos und man konnte seinen Koffer noch dort abstellen. Die Unterkunft liegt total zentral und man kann zu Fuß einiges an Sehenswürdigkeiten erreichen und auch die Metro ist nicht weit entfernt, von dort aus fahren sehr viele verschiedene Bahnen, u.a. auch die, die direkt zum Flughafen fährt, also sehr praktisch. Das Frühstück war ganz okay, leider gab es nur an den Wochentagen Käse und Aufschnitt, unter der Woche war die Auswahl nicht sehr groß. Leider gab es wie in den USA üblich beim Frühstück nur Papp- und Plastikgeschirr und Besteck, das könnte durchaus nachhaltiger gestaltet werden. Auch das die Handtücher täglich gewechselt werden, muss meiner Meinung auch nicht sein.
Antwort von Guest Service Team am 21. März 2023
Dear Regina, Thank you for writing about your recent stay with us at SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. We are pleased our location was perfect for your travel needs. While we are glad you enjoyed most of the aspects of your room, we apologize for the issue you outlined. We will address this with our team to ensure it is taken care of. We also regret your disappointment with the breakfast and the table wear. We will share your concerns appropriately. We appreciate your valuable feedback and look forward to seeing you again soon.Best regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Tristan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Hotel mit Zentraler Lage zum Times Square und zur Subway. Frühstück ist klassisch amerikanisch. Personal immer freundlich und hilfsbereit. Klare Empfehlung!
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von Guest Service Team am 17. März 2023
Dear, Thank you for staying with us at SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. We are pleased our location in the heart of Times Square and close to the metro was perfect for your travel plans. We also appreciate you mentioning our courteous associates and complimentary breakfast. We are grateful for your recommendation, and we look forward to having you again soon.Best regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023
Antwort von Guest Service Team am 16. März 2023
Dear Martin, Thank you for the excellent rating and for your comments regarding your time at SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. Our goal is to make every guest feel welcome and comfortable during their entire visit, and we are pleased to know your experience with us exceeded these expectations. We look forward to hosting you again the next time you are in the New York City area.Best regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel liegt central, aber doch relativ ruhig. Frühstücksbuffet ist reichhaltig, leider mit viel Abfall.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023
Antwort von Guest Service Team am 6. März 2023
Dear Michael, Thank you for sharing your kind review of SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. We are pleased that our fantastic location and delicious breakfast made your stay so memorable. That said, we have also taken note of your additional comments and we will share your feedback appropriately. We truly appreciate you choosing us for your visit to New York City, and we look forward to you making us your home every time your travels bring you this way.Best regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Joline

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Hotel in zentraler Lage. Personal ausgesprochen freundlich. Zimmer groß und modern. Vollkommen ausreichend für einen Trip nach New York.
Antwort von Guest Service Team am 1. März 2023
Dear Joline, Thank you for your review of SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. We are pleased you enjoyed our convenient location and spacious accommodations. We also appreciate you mentioning our friendly associates. Thank you again for your feedback, and we look forward to your next visit.Best regards,Guest Service Team

6/10 – Okay

Eren, Frankfurt am Main

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt sehr zentral, alle Transportmöglichkeiten und Times Square, Macys usw. sind zu Fuß in wenigen Minuten zu erreichen. Das Personal ist ausnahmslos sehr freundlich. Das Frühstücksbuffet hat großzügige Öffnungszeiten. Es gibt leckere Mini Croissants, Muffins, Waffeln, Rühreier, Aufschnitt, Käse und frisches Obst. Mein Zimmer war sehr sauber, es wird jeden zweiten Tag geputzt und Kaffee usw. aufgefüllt. TV mit weniger als 50 Programmen, die meisten Sportkanäle ist sehr bescheiden für US Verhältnisse. Die Zimmer sind sehr hellhörig, die Klimaanlage auch im ausgeschalteten Zustand macht Geräusche.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023
Antwort von Guest Service Team am 1. März 2023
Dear Eren, Thank you for your evaluation of our hotel. We are pleased you enjoyed our convenient location and amazing breakfast. We also appreciate you mentioning our spotless accommodations and friendly associates. However, the concern you outlined and that you were inconvenienced by the noise. Please know for future visits, our front desk is always available to help make you as comfortable as possible. We hope you will reconsider staying with us again so we can show you the exceptional hospitality you deserve and that we are known for providing.Best regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Magdalena

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
*
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2023
Antwort von Guest Service Team am 17. Feb. 2023
Dear Magdalena, All of us at SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South appreciate your four-star rating. We are glad you had an enjoyable stay and would love to see you again soon.Best regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Markus

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Basis für den Aufenthalt in NYC
Prima Lage, zentral in der City und fussläufig zur Penn Station
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

6/10 – Okay

Jannik

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hotel mit guter Lage, jedoch schlechtem Service
Das Hotel war in Ordnung, die Angabe der Zimmergröße stimmt allerdings nicht mit der Realität überein. Darüber hinaus würde nach unserem Aufenthalt von meiner Kreditkarte 1100€ abgebucht. Als wir dort anriefen um zu erfahren Wobei es sich um den Betrag handelt, wurde nur überrascht gesagt," Gut das Sie anrufen, das wäre uns gar nicht aufgefallen, das war ein Versehen, es wurde übersehen das Sie das hotel bereits bezahlt haben." das Geld soll innerhalb von 5-10!!! Werktagen wieder gutgeschrieben werden. Was schon eine Frechheit ist. Danach bekam ich eine Bestätigungsmail über die Gutschrift, jedoch nicht den vollen Betrag sondern es fehlten knapp 120€ auf der Gutschrift. Seitdem habe ich aber auch noch kein Geld wieder bekommen, noch eine erneute Rückmeldung gekriegt. Daher werde ich es heute erneut versuchen, dort jemanden zu erreichen.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Sandra, Dortmund

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Mesut

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Lage. Leider ein wenig zu laut gewesen.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Frank

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Lorenz Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Sarah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Ausstattung, nettes Personal, das Bad ist sehr klein und bietet wenig Stauraum, man kommt überall in Manhatten schnell hin, U-Bahn Station 2 Blocks weiter
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2022

6/10 – Okay

Jonas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Gute Lage, allerdings haben die Zimmer eine extrem laute Lüftung, die nicht ausgeschaltet werden kann. Die Zimmer sind eher klein aber relativ sauber. Das Frühstück kann man eigentlich nicht als solches bezeichnen… wir würden das Hotel nicht wieder buchen.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Katrin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war super!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Sara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ottimo albergo, personale e pulizia eccezionali. Posizione molto ben collegata, tra Penn Station e Times Square. Colazione abbondante e varia, difficile trovare posto a sedere nei weekend e negli orari più affollati. Lo consiglierei senz’altro, stanze non piccole e colazione rara da trovare a NY.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Service Team am 28. Apr. 2024
Dear Sara, Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you found SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South exceptional in every aspect, from our friendly staff to our prime location. Your recommendation means the world to us. It was our pleasure having you stay with us, and we look forward to many more visits.Best regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Laura

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
When we returned on Sunday night around 10:30pm there were a ton of people going through dumpsters and recycling bins in front of the hotel - kind of unnerving - that did not seem safe - also in bathtub there was not a mat in the tub so it was slippery when trying to shower.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Service Team am 24. Apr. 2024
Dear Laura, Thank you for being a guest at our hotel. We sincerely apologize for any discomfort caused by the situation outside the hotel. Your comfort is our top priority, and we will address this concern internally. Additionally, we appreciate your feedback about the bathtub and will take steps to ensure a better experience. We hope to welcome you back soon for a more pleasant stay.Best regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

laincy

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Service Team am 24. Apr. 2024
Dear Laincy, Your generous rating made our day! We are dedicated to providing every guest with a great experience at SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South, and we appreciate you taking the time to leave your feedback. We hope to see you soon.Best regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

geert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Service Team am 24. Apr. 2024
Dear Geert, Thanks for sharing your kind rating for SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. We are pleased you enjoyed your time with us, and we hope to see you again soon.Best regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Haivan, Amherst

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Small rooms but clean, friendly, and centrally located—near Moynihan train station/Penn station.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Service Team am 19. Apr. 2024
Dear Haivan, We are flattered by your generous review of SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. Thank you for recognizing the outstanding service and convenient location we provide. We look forward to welcoming you again whenever your travels bring you back to the area.Best regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Suzanne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very close to Penn Station, Madison Square Garden.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Service Team am 8. Apr. 2024
Dear Suzanne, Thank you for the excellent review of your stay at SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. We appreciate you pointing out our convenient location to Penn Station, Madison Square Garden. We are happy you enjoyed your time with us, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience!Best regards,Guest Service Team

6/10 – Okay

Pauline

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Service Team am 1. Apr. 2024
Dear Pauline, Thank you for taking the time to rate your visit. We hope your overall stay was pleasant, but we want it to be perfect. We always aspire to exceed our guests' expectations; therefore, we apologize if we did not do so during your time with us. Thank you for choosing our hotel, and we hope you will give us another opportunity to welcome you for the exceptional visit we enjoy providing.Best regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Alan, Elgin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All staff very friendly and helpful. Breakfast, although busy at times there was always plenty of choice and quality perfectly adequate.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Services Team am 19. März 2024
Dear Alan, Thank you for staying with us at SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. We are glad you were pleased with our excellent accommodations and services, notably our delicious hot, complimentary breakfast! We have an exceptional team whose top priority is ensuring every guest feels comfortable and at home. We will enjoy sharing your compliments with each of them! It was such a pleasure hosting your visit, and we hope to see you again soon.Best regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Loreen Therese

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was wonderful and the service was exceptional. The staff was very professional and helpful accommodating all our needs.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Service Team am 15. März 2024
Dear Loreen, Thank you for staying with us at SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. We are glad you were pleased with our excellent accommodations and the services our courteous associates provided!It was such a pleasure hosting your visit, and we hope to see you again soon.Best regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

carla

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The rooms are very tiny even by New York standards. Got 14th floor but looks out over another building.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Service Team am 13. März 2024
Dear Carla, Thank you for choosing us for your visit to New York City and for the five-star rating. However, we are disappointed that you had some issues with your room. Our goal is to provide an exceptional experience to each of our guests, and we apologize that we did not meet these expectations. We are grateful for your feedback and your patience.It was a pleasure hosting you, and we hope to do so again on your next visit to the city.Best regards,Guest Service Team

2/10 – Ungenügend

Paige

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
we came to this hotel for my birthday after a lot of research on price comparison and room amenities. Upon arrival after calling earlier in the day, to confirm our room and check in time, we were given a key and went up to the room to find that we were not given a room with a balcony which is what we booked for paid extra for and it kind of was the whole reason we stayed here, we got a nicer hotel room then usual because it was a special occasion. So we called down to the front desk immediately upon realizing we must’ve been given the wrong room, and the overnight manager told us that when you book a suite with a balcony, you are not guaranteed to get that balcony and that we are not charged anymore for a room with a balcony then a room without. (which is not true after talking to the actual manager the next morning) it was clearly stated on Expedia that there was one balcony room left, which was why I jumped on booking this hotel at that time! By this time it was 1 am and he told us he could refund us and we could leave, I said i do not want to leave because its 1 am, i want a refund for the price difference of the two rooms for the night he told us if we wanted a refund we would not be welcome at the hotel any longer and to take it up with expedia. So unwilling to help us and so absolutely awful, we went up and stayed in the room and he told us we would have to check out and re-check back in the next morning because of their mistake of over booking this room. LOL
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Service Team am 13. März 2024
Dear Paige, Thank you for your evaluation of our hotel. We were disappointed to read about your experience and apologize for the issues you had with your reservation and, even more so, how our associates handled it. We are genuinely sorry for not meeting your expectations and for the inconvenience caused during your time with us. We appreciate you bringing this to our attention. We will address this appropriately, and we are grateful for your patience. We hope you will reconsider staying with us again so we can show you the exceptional hospitality you deserve and that we are known for providing.Best regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Kwok Leung

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Service Team am 2. Apr. 2024
Dear Kwok Leung, Thank you for choosing to stay with us and leaving a positive rating. We're delighted to know that you had a great experience here at SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. We look forward to welcoming you back on your next visit!Best regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Chris

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A great spot for a stay in NYC. The rooms have fridges and microwaves as well as a sofa so you can chill. Nice touch with the free drink between 4 and 5 and the breakfast included was better than expected too. Would happily recommend.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Service Team am 13. März 2024
Dear Chris, It was a pleasure reading your review of SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. We are glad you were pleased with our excellent accommodations, delicious breakfast, and happy hour.We are grateful for the recommendation, and we appreciate you choosing us for your visit to New York City.Best regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Service Team am 9. März 2024
Dear Richard, Thank you for the generous rating regarding your time at SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. Our goal is to make every guest feel welcome and comfortable during their entire visit, and we are pleased to know your experience with us exceeded these expectations.We look forward to hosting you again the next time you are in the New York City area.Best regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

hannah

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Service Team am 28. März 2024
Dear hannah, It is wonderful to know you enjoyed everything about your time at SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South and that we exceeded your expectations. We strive to provide everything needed for the perfect getaway, business stay, or family vacation, and we truly appreciate your kind rating. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.Best regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Dominique

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Idéalement situé
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Service Team am 5. März 2024
Dear Dominique, Thank you for sharing your kind review of SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. We are pleased that our fantastic location made your stay so memorable! We truly appreciate you choosing us for your visit to New York City, and we hope you will make us your home every time your travels bring you this way.Best regards,Guest Service Team

8/10 – Gut

Eden

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Service Team am 5. März 2024
Dear Eden, Thanks for the friendly rating! We are delighted your time at SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South was an enjoyable one. We look forward to seeing you again to share another fantastic experienceBest regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Jeff

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent for anyone who is coming to visit New York, the location is perfect and the breakfast was always fresh and delicious!
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Service Team am 4. März 2024
Dear Jeff, Thank you for recommending our excellent location and delicious breakfast to fellow travelers. We are glad you enjoyed your recent stay with us at SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South!Thank you for staying with us, and we look forward to seeing you again soon.Best regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Aira

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Service Team am 1. März 2024
Dear Aira, Thank you for the five-star rating for SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. Our goal is to make every guest feel welcome and comfortable during their entire visit, and we are pleased to know your experience with us exceeded these expectations.We look forward to hosting you again the next time you are in New York City.Best regards,Guest Service Team

10/10 – Hervorragend

Frederick

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Would definitaly stay again. Great breakfast. Free wine and beer between 17-18’oclock. Well worth the amount for the room.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Service Team am 27. Feb. 2024
Dear Frederick, Thank you for staying with us at SpringHill Suites New York Manhattan/Times Square South. We are delighted you enjoyed the delicious hot breakfast and, most notably, complimentary wine and beer!We are glad that we were able to provide you with an outstanding experience throughout your stay, and we love knowing you plan to return.Best regards,Guest Service Team