Speisen

Bewertungen von Hilton Niagara Falls/Fallsview Hotel & Suites

4 out of 5
Hilton Niagara Falls/Fallsview Hotel & Suites
6361 Fallsview Blvd, Niagara Falls, ON

Bewertungen

7.2

Gut

3409 von insgesamt 9444 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
2217 von insgesamt 9444 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1540 von insgesamt 9444 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1164 von insgesamt 9444 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1114 von insgesamt 9444 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.8/10

Sauberkeit

7.8/10

Personal & Service

7.6/10

Ausstattung

7.4/10

Zustand der Unterkunft

7.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Francisco

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von EM am 10. Aug. 2023
Thank you for taking the time to review Hilton Niagara Falls/Fallsview Hotel & Suites. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us! We will share your amazing review with the rest of our Team. We hope to see you again in the future!

2/10 – Ungenügend

jan

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Unfreundlich personal und slechte Zimmer Keine Zimmer sauber gemacht !
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von EM am 9. Mai 2023
Thank you for taking the time to provide your feedback for Hilton Niagara Falls/Fallsview Hotel & Suites. We’re sorry to hear about your experience with us. We apologize that our service did not meet your expectations. Your comments allow us the opportunity to do better. It’s important to us that our guests are more than satisfied. We intend to make this right and hope you will allow us a second chance. Thank you.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
over-prized
Ich war im 48.Stock mit Blick auf Wasserfälle. Bilder in der Werbung zeigen nicht die Realität. Beim Whirlpool funktionierte das warme Wasser nicht, Kamin funktionierte nicht
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von GL am 7. März 2023
Thank you for taking the time to provide your feedback for Hilton Niagara Falls/Fallsview Hotel & Suites. We’re sorry to hear about your experience with us. We apologize that our service did not meet your expectations. Your comments allow us the opportunity to do better. It’s important to us that our guests are more than satisfied. We intend to make this right and hope you will allow us a second chance. Thank you.

10/10 – Hervorragend

Guido

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Unterkunft mit Blick auf beide Wasserfälle.
Vom Checkin über das Zimmer bis hin zum Checkout war alles sehr sehr positiv. Tolles Zimmer in der 26. Etage mit Blick auf beide Wasserfälle.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Jonathan am 5. Juli 2022
Thankyou for the kind words we are glad to hear you enjoyed your stay with us.

2/10 – Ungenügend

Wolfram

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schmutzige Teppiche,abfallende Türklinken, Aufzüge richen nach Essen, schmutzige Flure, Einrichtung wie Mc Donald , furchtbar
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

8/10 – Gut

Konrad

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Urlaub an den Niagarafälle
Das Zimmer war OK , allerdings hätten wir eine bessere Aussicht auf die Niagarafälle erwartet. Auch gab es Probleme mit der Warmwasserzufuhr , Sodas bei uns nur gelbes Wasser für den Whirlpool aus dem Wasserhahn kam. Die Parkgebühren sind nicht angemessen 35 $ für einen Aussenparkplatz. Nebenbei wurden Parkplätze für 10 $ angeboten
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Ausblick auf die Wasserfälle
Das Hilton Niagara Falls liegt am Fallsview Boulevard keine fünf Minuten zu Fuß von den Wasserfällen. Die Einfahrt ist am Gebäude gut ausgeschildert, man wird direkt vom Parkplatzwächter in Empfang genommen. Ich habe mich aufgrund der Regens an dem Tag für einen Parkplatz im Gebäude entschieden, der allerdings pro Nacht mit 50 CAD zzgl. ca. 25% Steuern zu Buche schlägt. Fair dabei: Man kann bis 16 Uhr am Abreisetag in der Parkgarage stehen bleiben. Der Check-In dauerte etwas, da ich zu einem ungünstigen Moment angekommen bin. Dann ging es mit dem Fahrstuhl rund eine Minute aufwärts. Ich hatte eine der Premium View Suiten gebucht mit Blick auf beide Wasserfälle. Die Suite hat zwei Schlafzimmer, wobei das hintere der beiden einen tollen Blick auf die Wasserfälle hatte. Sowohl tagsüber als auch nachts ist es beeindruckend, einfach nur auf dem Sofa zu sitzen und den Ausblick zu genießen. Der Aufpreis dafür hat sich wirklich gelohnt. (Tipp: Möglichst nicht das Wochenende buchen, sondern z.B. Sonntag bis Dienstag, dann sind die Preise auch bezahlbar). Allerdings war der Blick zum Wasserfall zeitweise durch Nebel/Wolken eingeschränkt, bei Sonnenschein jedoch das Highlight. Die Sauberkeit war einem Hilton angemessen, leider kein Zimmerservice bei Aufenthalt unter 5 Nächten wegen Corona. Frühstück im Restaurant war gut, wer mag kann auch eine Kleinigkeit beim hauseigenen Starbucks zu sich nehmen. Ansonsten gibt es auch diverse Restaurants in direkter Umgebung.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Mag.

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Peter, Attendorn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Guter Standart mit sehr freundlichen Personal
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

8/10 – Gut

Heiko

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Licht und Schatten
Wir erhielten nach der ersten Nacht ein Upgrade mit Blick auf die Niagarafälle im 26. Stock - großartig! Leider kein Housekeeping und kein Pool- oder Gym-Betrieb, und leider gab es auch keine Info dazu, so dass ich morgens um 5 Uhr auf der Suche nach dem Fitnessraum im Hotel umhergeirrt bin. Fehlende tägliche Reinigung macht sich auch im Sauberkeitsniveau bemerkbar.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zimmer hatte die Aussicht wie gewünscht
Das Zimmer war mit einem sehr kleinen Fenster. Dafür gerade auf die Horseshoefalls gerichtet wie gewünscht. Das Hotelpersonal war sehr kompetent und stets Hilfsbereit
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Krista

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff are friendly, the rooms are clean and comfortable, and the location is perfect. It is the only place I ever stay when I visit Niagara Falls.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Eugene

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We have always enjoyed our stay at the Hilton. they treat us like royalty.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

jiayu

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Shawn

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
My parents stayed there for an anniversary get away and the hotel only had 1 of 6 elevators were working and they had to take the stairs down 16 floors. They asked for a lower floor and were not accommodated. They are almost 80 years old and are in pain from this experience
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

John

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Crazy expensive parking Basic / minimal amenities within room Room small and dark Good reataurent on 33rd floor
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Jenna

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Sink was broken
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Jesse

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parking is incredibky expensive for no reason
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a really nice stay. The view of the falls from the 26th floor were beautiful!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Rosalind

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
$80 plus tax ($90) for parking is absolutely disgusting!!! We already paid over $500 for a less than 24 hr stay!!! Booked time for the infinity pool and it was packed at 10 pm. (Couldn’t even use it) The shower had zero pressure and the toilet ran. $500 was definitely not worth the money. I would not book here again. It was a 15-20 mins to Lundy’s lane. Not impressed
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Sarah, Dartmouth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super close walk to Niagara Falls. Staff was really nice and accommodating. Loved the view and the jacuzzi tub. Our menu/guide on the TV stopped working on the second day so finding anything to watch was frustrating. Someone from maintenance did come to look at it but he couldn't fix it and said the guy who could, wouldn't be in until Monday but we were only there for the weekend.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Alisha

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My family and I enjoyed our stay
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Happy Singh

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I book hotel for my frnd when he reached there they didn’t give room to frnd so he has to book again alot money got wasted
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Sukhvir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Savjot

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best location.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Roshan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean location
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Deborah

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hotel is beautiful with comfortable suites. Fire alarm at 4:00 am was poorly handled. No communication during the alarm and very delayed response when alarm was turned off. Many elderly people were left on the stairway to fend for themselves. It was a bit alarming at how uninvolved the hotel staff were.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Donald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mice
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Louise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location for casino, Falls and restaurants and bars.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

YEON OK

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staffs are very friendly and attentive.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Daelys

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Punit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Mike

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I’ll start with the only con because you’ll experience this before you even enter the hotel. Parking is a huge ripoff. They wanted $85 for indoor parking or $60 to park off-site a block away. What a let down. Tip: Park across the street in the indoor Casino parking for $35 and take the glass walkway across. The hotel itself is great. Friendly staff, easy check-in, nice facilities. The rooms were super clean. We stayed in a regular room w 2 queen beds. Nice big washroom. Bonus: Starbucks in the lobby for the win! Is it worth the $300 a night; no but that’s Niagara, baby. Everything is dumb money so you might as well stay somewhere nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

jennifer Joy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Janine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, easy check in and check out. Great location to walk to falls, all restaurants and casinos in the area!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Chris, London

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is very nice. Even with ongoing construction the place is clean and has a fancy lobby. The room we had was quite large and had an incredible view of the Canadian Falls and part of the American Falls. The bed was comfortable despite feeling quite small for a king size. We made a dinner reservation at Brasa Brazilian Steakhouse in the hotel and it was AMAZING!!! The servers were great, the food was delicious but the tableside carving was by far the best. After 3 rounds of meat sweats and a yummy dessert came the bill ($$$$$.) The downsides... Parking. There is a nice underground area to pull your vehicle into to unload your bags. If you're lucky you will pay I believe $85 for valet parking. We arrived late and had the pleasure of paying an absurd $63 to park our own car at some off site lot to be told we could wait for a shuttle every 15 minutes or walk. Second was the "North Tower." I'm not sure the language of origin but "North Tower" roughly translates to "45 minute wait for elevator." Every car is full and if you are lucky enough to find one with space plan to stop at every single floor on the way down. As a result be sure to plan an additional 30-45 minutes of travel time to get from your room to your destination. Overall, we will definitely stay there again but will be specifically requesting to stay out of the North Tower and get there early before the valet lot fills.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Nelson

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
The tv would only get very basic cable. On demand movies wouldn't work with the remote. I texted the number provided in the room and got a reply with the same instructions displayed on the tv, which didn't work. I called the front desk and no one answered. Very disappointed. The north tower elevators were under maintenance which I understand is necessary but it was way too long to wait for an elevator with enough room in it and it stopped at each floor where people were waiting even though there was no room in the elevator. It made for a very long time spent just leaving or going back to the room.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Ikeyah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Family area. Do not need to leave property for nothing
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Mahsa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Irene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
it is clean and convenient
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Henry

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Elevator wait time was WAY too long every time you needed to use it.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Michelle

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Justin, Whitby

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and lots of amenities once or near, the property.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Robert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is great. Area great. Things i didnt like was in summer time the restaurants close from 11pm-1am when we went in August. Now we went during spring break in april 2024 and the restaurants close by 9pm and the pool in summer is 7am-11pm. Now in april it from 1pm-9pm. Also one night about 4am the fire alarm went off for entire hotel. No communication o er the PA system. While walking down the stairs from the 28th floor it stopped when we got to the 23rd floor. Went back to room and about 20 minutes later an announcement came on saying sorry for the inconvenience. Nothing saying it was false alarm or dont panick or the cause. So it kept us up for a bit wondering if we were safe or not. Hotel is great but these little things were upsetting, especially about the restaurants and pool times since the hours on website didnt reflect the actual times. Also the family pool was closed all 5 days there so it made for a bit crowding in the adults pool.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Luis Crespo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bueno elhotel
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Charles

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Alarms went off in middle of night, not for anything pressing but everyone had to evacuate rooms. Elevators are unsettling here. Great view and service, convenience is great easy to get to everywhere around. no affordable parking
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

April

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I usually dont leave a hilton disappointed about the quality of the stay. For the price of our room I would have expected more. They remodeled their pool area since I was there last, did away with their water slide and waterfall. That was definitely disappointed l. They required a reservation to use the pool which was strange. The elevatiors were a hassle to use you would have to wait 10 minutes every time you needed to use it and each elevator was uncomfortably full of people. The room was nice but it was advertised as a "two bedroom" which made me think it was two beds separate from the living area but it was really that you had 1 bed in the common space and 1 bedroom that you had to go through to leave the suite. Weird configuration. The view of the falls was absolutely amazing the floor to ceiling windows in the room were great.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Andrew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff and service was exceptional. Stay was pleasant. I would stay here again if it wasn't for one thing.....the parking. I was charged $180 for parking for 2 nights!! This was almost half the cost of my stay and did my car receive a bath for this price?? You bet your ass it didn't! I will never stay here again because of the cost of the parking. Absolutely ridiculous!!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Shawn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The falls veiw rooms was outstanding
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Silvio

We expected a city view room and instead faced a wall with no view at all!! I had booked a city view room
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024