Terrasse/Patio

Bewertungen von Mercure Oxford Hawkwell House Hotel

4 out of 5
Mercure Oxford Hawkwell House Hotel
Church Way, Iffley Village, Oxford, England

Bewertungen

8.4

Sehr gut

412 von insgesamt 969 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
367 von insgesamt 969 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
119 von insgesamt 969 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
53 von insgesamt 969 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
18 von insgesamt 969 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.2/10

Zustand der Unterkunft

8.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Konstantin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Big thank-you!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

10/10 – Hervorragend

roy, Sandweiler

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I usually see Mercure as a "budget chain". Not true in the case of Hawkwell House. An attractive house run by friendly people. I was there with my children who especially enjoyed the dining room and breakfast. Nice terrace.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von Malcolm Hood - Operations Manager am 7. Okt. 2021
Dear Roy, Many thanks for your review following your stay with us. It is always wonderful receiving such wonderful feedback from our guests and I will be passing your comments on to my team. We do hope to welcome you and your family back to the Hawkwell House in the future. Kind Regards Malcolm Hood Operations Manager

10/10 – Hervorragend

silvia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
dog friendly and quiet place close to the Center
travelled with my dog and was mostly welcome there parking is secure only had 1 meal which was ok very close to the City Center of Oxford and easy reach fm the ring road
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Pedro am 1. Jan. 2020
Dear Silvia Thank you for your feedback following your recent stay at Hawkwell House Hotel. The hotel is full of history and is over 150 years old, originally a private and birthplace of one of the artic explorers, Francis Howard Bickerton. The house is situated a 5 minute walk from the river Thames and a 40 minute stroll along its bank will take you into Christ Church meadow, which is surrounded by the various colleges of Oxford University and leads direct into the main city centre. Accor Hotels is taking over the management of the hotel in 2020 when a major renovation of the hotel bedrooms and public areas is planned from the beginning of March onwards. In closing, I thank you again for your constructive feedback, and I trust you had a safe journey home. Kind regards Peter Peter Watt General Manager

8/10 – Gut

Friederike

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Hawkwell House Hotel am 27. Aug. 2019
Thank you for adding your rating

8/10 – Gut

Yvonne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Komfortabler Aufenthalt
Angenehm grosse Zimmer und sehr bequemes Bett. Personal sehr freundlich. Einzig das Frühstück hat uns nicht überzeugt.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Hawkwell House Hotel am 4. Okt. 2019
Thank you for the great review. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 – Gut

Sabse, Nürnberg

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nettes Hotel in traumhafter Lage
Das Personal war sehr freundlich und zuvorkommend! Es gab ein reichhaltiges Frühstück im modernen Ambiente. Leider wurde das Hotel von Chinesen belagert, die ein sehr lautes Auftreten hatten. Nachdem das Hotel sehr hellhörig ist, war es somit vorbei mit der Nachtruhe. Das Zimmer hätte etwas sauberer sein können, wir bekamen aber jeden Tag frische Handtücher.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018
Antwort von GM am 21. Aug. 2018
Dear Guest Thank you for posting a review, your feedback is much appreciated and the issues you encountered with your room will be looked into. Kind Regards Richard

6/10 – Okay

Imke, Bremen

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Verschenktes Potenzial, nicht gerade günstig...
In einer alten Villa in dörflichem Vorort (am Stadtrand) von Oxford gelegen, mit großem Garten vorne und hinten ruhig gelegen. Leider lässt der Service teilweise sehr zu wünschen übrig - bei der Ankunft im Hotel wäre ein "Hello" wohl nicht zuviel erwartet, wir wurden aber gar nicht von den beiden Mitarbeitern an der Rezeption begrüßt. Insgesamt macht das Hotel einen etwas vernachlässigten, lieblos geführten Eindruck. Das gebuchte "Familienzimmer" für drei Personen gab es angeblich nicht, das ausreichend geräumige Doppelzimmer war aber auch nicht für drei Personen vorbereitet - kein Extrabett, keine extra Handtücher etc. Das Restaurant, in dem auch das Frühstück serviert wird, ist ein Raum mit Glasdecken im Inneren des Gebäudes, ohne Fenster und auch sonst eher uncharmant. Die Bar ist okay, die Terrasse hätte jetzt im Sommer wunderschön sein können, würde man sich etwas Mühe machen und vielleicht mal ein paar Blumen aufstellen o.ä. Fazit: Insgesamt durch gute Lage (Oxford ist in ca. 15 Minuten gut mit dem Bus zu erreichen oder an der Themse entlang in gut 30 Minuten zu Fuss) und Ruhe (nun gut, die Müllabfuhr müsste wohl auch nicht morgens um 7 Uhr ums Gebäude herumfahren und hin und her rangieren, um die Mülltonnen auszuleeren - die könnte man auch vorm Haus bereitstellen....) ganz okay, auch das Zimmer war okay, aber durch mangelhaften Service und verschenktes Potenzial angesichts des alten Gebäudes in einem schönen Garten bleibt der Aufenthalt leider getrübt in Erinnerung.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018
Antwort von GM am 21. Aug. 2018
Thank you for taking the time to post a review, please be assured the issues with your stay will be addressed and discussed with the team. Kind Regards Richard

2/10 – Ungenügend

Svanne, Schleswig-Holstein

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist eine komplette Baustelle!
Nichts davon war weder bei Expedia noch auf der hoteleigenen Homepage erwähnt. Uns wurde ein Zimmer im hintersten Hotelteil angeboten, das wir nach kurzer Inaugenscheinnahme in Zusammenschau mit dem Gesamtzustand des Hotels ablehnten, unserer Enttäuschung kundtaten und das Gelände zügig verliessen.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018

8/10 – Gut

Bettina, NRW

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nettes Hotel in ruhiger Lage
Nach Zimmerwechsel waren wir zufrieden. Allerdings ist der Service beim Frühstück stark ausbaufähig.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Ruhige Lage, Renovierung notwendig
Das Hotel liegt wunderbar ruhig und enltang der Themse kann man innert 30 min in die City laufen. Uner Zimmer war mit heruntergekommenen Möbeln ausgestattet, jedoch dasBett war gut. Der Room Service war sehr nachlässig ( gebrauchte Tassen wurden stehen gelassen , Handtücher nicht ausgetauscht, der Duschvorhang war beschmutzt. Die Decke des Bades mit Schimmelspuren

8/10 – Gut

Katharina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Peter, Kön

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nettes Hotel
Das Hote liegt ca. 3 km von der City entfernt die man bequem mit dem Bus oder per Fuss zurück legen kann. Im großen und ganzen ein schönes Hotel mit freundlichem Personal. Das einzige was ich sehr entäuschen fand war das englische Frühstück auf das ich mich gefreut habe. Ein Spiegelei, eine Scheibe ehr gekochten als gebratenem Speck, eine Tomate, ein Pilz. Das wars...kein Toast, keine Bohnen, keine Würstchen. In jedem Pub gibt es das besser. Das kontinentale Frühstück war sehr reichhaltig mit Obst, Wurst, Käse, Marmeladen, Brot, Cornflakes, Joghurts. Kann man ruhigen Gewissen empfehlen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nettes Hotel mit tollem Charme
Toller Aufenthalt, saubere Zimmer, nettes Personal. Einzige was wirklich gefehlt hat war der Safe auf dem Zimmer. Gerne wieder!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel mit großartigen Frühstück!
Fantastisches Frühstück (auch für Allergiker), super freundliches Personal. Zustand des Hauses gemischt, es sind noch teilweise Renovierungen in den Zimmern durchzuführen, sonst top. Komme jederzeit gerne wieder, gutes Preis/Leistungsverhältnis.

10/10 – Hervorragend

Anne + Hans, Köln

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Komfortables Haus in guter Lage zur City
Sehr guter Komfort, großes Zimmer, schöner Garten und Terasse, mit dem Bus in 10 Minuten in Oxford Zentrum (zu Fuß 40 Min.), sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wohnen im Park
Mit dem Auto oder mit dem Bus 3 kommt man schnell zum Hotel (Iffley Turn austeigen und über die gleichnamige Straße zum Church Way) laufen. Das Hotel ist wie eine große Villa im Park. Sehr angenehm und ruhig. Allerdings war ich ganz hinten im Park (Elm House), wo es besonders ruhig war. Das Einzelzimmer war eher klein aber fein. Perfekt um nach einer Tagung einfach nur auszuschlafen und dann zum "britisch breakfast" zu gehen. Aber es gab leider kein Buffet.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zu empfehlen!
Ich war zwar nur für eine Nacht in diesem Hotel. Aber mir hat es wirklich sehr gut gefallen. Preis-Leistungsverhältnis top!

10/10 – Hervorragend

Teresa, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideale Basis, um Oxford zu entdecken
Das Hotel liegt etwas vom Zentrum entfernt, ist jedoch leicht zu finden. Ueber den wunderschoenen Fussweg am Fluss erreicht man das Zentrum gut, es fahren jedoch auch Busse. Das Personal war aeusserst freundlich, das moderne Zimmer sehr sauber und wir hatten im renovierten Bad sogar eine Badewanne. Kostenlos Tee, Kaffee und Kekse auf dem Zimmer, Parkplaetze sind ebenfalls viele verfuegbar. Ein schoener Aufenthalt in einer tollen Stadt. Immer wieder!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Nettes Hotel am Stadtrand von Oxford
Für englische Verhältnisse sauberes und gepflegtes Ambiente Parplätze kostenlos und ausreichend vorhanden

10/10 – Hervorragend

Chanel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms are in excellent condition. Felt modern, comfortable and clean. On-site free parking was a bonus. Great to have a restaurant in the hotel as well. Location was peaceful and not far from shops and restaurants.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We'll definitely go again, especially now we know it's dog friendly
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Malcolm Hood - Operations Manager am 26. Apr. 2024
Dear John, Many thanks for your review following your stay with us.It is always a pleasure receiving such wonderful feedback and scores from our guests.We look forward to welcoming you and your dogs back to the Hawkwell House Hotel.Kind RegardsMalcolm

10/10 – Hervorragend

Robin, Littlestone

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I enjoyed my overnight stay in the Mercure in Oxford as was given a warm welcome, all queries answered and the staff I came into contact with were exemplary. I enjoyed staying in the original house of Francis Howard Binkerton. My only slight criticism was the grounds could benefit from a tidier appearance . I would recommend this hotel as I really enjoyed my stay . Please pass on my thanks.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Malcolm Hood - Operations Manager am 26. Apr. 2024
Dear Robin, Many thanks for your review following your stay with us.It is always a pleasure receiving such wonderful feedback and scores from our guests. I will be passing your comments on to my team.We do hope to welcome you back to the Hawkwell House Hotel in the future.Kind RegardsMalcolm

10/10 – Hervorragend

Niall, Wauwatosa

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Malcolm Hood - Operations Manager am 26. Apr. 2024
Dear Niall, Many thanks for your review following your stay with us.It is always a pleasure receiving such wonderful scores from our guests.We do hope to welcome you back to the Hawkwell House Hotel in the future.Kind RegardsMalcolm

8/10 – Gut

Sadie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Malcolm Hood - Operations Manager am 5. März 2024
Dear Sadie, Many thanks for your review following your stay with us.It is always a pleasure receiving such positive scores from our guests.We do hope the welcome you back to the Hawkwell House Hotel in the future.Kind RegardsMalcolm

10/10 – Hervorragend

Eduardo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is located in a residential area; so, it's very quiet, but not exactly walking distance to town center. That said, it's a short walk to bus stop, or simply get a taxi, which will be a short ride. Very attentive staff will make you feel at home.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Malcolm Hood - Operations Manager am 5. März 2024
Dear Eduardo, Many thanks for your review following your stay with us.It is always a pleasure receiving such wonderful feedback from our guests and I will be passing your comments on to the team.We do hope the welcome you back to the Hawkwell House Hotel in the future.Kind RegardsMalcolm

8/10 – Gut

Lucy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Malcolm Hood - Operations Manager am 5. März 2024
Dear Lucy, Many thanks for your review following your stay with us.It is always a pleasure receiving such wonderful scores from our guests.We do hope the welcome you back to the Hawkwell House Hotel in the future.Kind RegardsMalcolm

8/10 – Gut

Edmund

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Malcolm Hood - Operations Manager am 5. März 2024
Dear Edmund, Many thanks for your review following your stay with us.It is always a pleasure receiving such wonderful scores from our guests.We do hope the welcome you back to the Hawkwell House Hotel in the future.Kind RegardsMalcolm

10/10 – Hervorragend

Iain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely Hotel needs a little tlc in places
The parking spaces were a bit difficult to get into and the rear wall of the property and antique door/gate needed some tlc or they will be lost. There were also some maintenance rooms with stuff showing in the windows, didnt look very premium. But these are minor issues. If I was having my wedding there it might bother me though.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Malcolm Hood - Operations Manager am 5. März 2024
Dear Iain, Many thanks for your review following your stay with us.It is always a pleasure receiving such wonderful scores from our guests.I have passed your comments on to our maintenance team to ensure that all our bedrooms are being checked and any issues are resolved.We do hope the welcome you back to the Hawkwell House Hotel in the future.Kind RegardsMalcolm

8/10 – Gut

William

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was nice and clean but due to being put in the older building down the back the room was smaller than expected given we paid for a privilege room. The room did still have the other perks but I found the pictures on Expedia to be a little misleading if they consider this room to be part of the tier.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Malcolm Hood - Operations Manager am 13. März 2024
Dear William, Many thanks for your review following your stay with us.It is always a pleasure receiving such lovely feedback from our guests.I have passed your comments on to our sales team to review the photos loaded on to the page are accurate.We do hope to welcome you back to the Hawkwell House Hotel in the future.Kind RegardsMalcolm

10/10 – Hervorragend

Jason

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Malcolm Hood - Operations Manager am 5. März 2024
Dear Jason, Many thanks for your review following your stay with us.It is always a pleasure receiving such wonderful scores from our guests.We do hope the welcome you back to the Hawkwell House Hotel in the future.Kind RegardsMalcolm

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful hotel
Beautiful hotel. Excellent breakfast and very attentive staff. Other than the slightly rattly air conditioning/heating unit which woke me up a couple of times, we couldn’t fault it. It was lovely to walk from the hotel along the river into Oxford too.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Malcolm Hood am 30. Jan. 2024
Dear Karen,Many thanks for your review following your stay with us.It is always a pleasure to receive such wonderful feedback from our guests and I will be passing this on to my team.I have asked my maintenance team to look in to the air conditioning unit to rectify any issues.We do hope to welcome you back to the Hawkwell House in the future.Kind RegardsMalcolm HoodOperations Manager

10/10 – Hervorragend

Elite Gymnastics

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful hotel, very friendly staff, great location. Had lovely time in Oxford.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Malcolm Hood am 30. Jan. 2024
Dear Elite Gymnastics,Many thanks for your review following your stay with us.It is always a pleasure to receive such wonderful feedback from our guests and I will be passing this on to my team.We do hope to welcome you back to the Hawkwell House in the future.Kind RegardsMalcolm HoodOperations Manager

10/10 – Hervorragend

D

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect stay
Perfect hotel for a winter break, fire to sit by and warm room
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Malcolm Hood am 30. Jan. 2024
Dear D,Many thanks for your review following your stay with us.It is always a pleasure to receive such wonderful feedback from our guests and I will be passing this on to my team.We do hope to welcome you back to the Hawkwell House in the future.Kind RegardsMalcolm HoodOperations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay
Great place to stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Malcolm Hood am 30. Jan. 2024
Dear Guest, Many thanks for your review following your stay with us.It is always a pleasure to receive such wonderful feedback from our guests and I will be passing this on to my team.We do hope to welcome you back to the Hawkwell House in the future.Kind RegardsMalcolm HoodOperations Manager

10/10 – Hervorragend

Jeffrey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ideally placed to explore Oxford and surrounding area.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Ian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel. We paid a little extra for a larger room with king size bed and were delighted with it. Staff friendly and location excellent for getting in and out of the city centre.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

J

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Chris

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our two day stay for our daughter’s wedding has been as close to perfection as we could possibly get… the staff at this lovely hotel are beyond excellent, two members of staff in particular shone… John on reception as well as many other duties and JASMINE who truly helped to make our weekend so memorable, Jasmine is a star, in my humble opinion, the heart of this hotel. I would be proud to have her as my daughter. The food was of Michelin standard presented by high quality staff with dignity and professionalism of the highest order. Our wedding experience was amazing and we would recommend this hotel to anyone who may be looking for a venue for their own wedding. Thank you for looking after my daughter and new son in law. Grandpa Chris.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Cheryl

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Complicated heating system which didn't seem to be working. Cold in the lounge and bar areas. Working fire was not working. Lack of disabled parking.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Jill

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Our stay at the Mercure was overall very positive. We travelled from north devon to visit a family member at the Churchill hospital. We arrived at 1pm on Sunday and didnt expect to check in, but asked in the bar if we could have a quick sandwich before driving to the hospital. we were told that we could only have a roast dinner or chips. When asked, staff were told by chef that this was not possible. This was not a good first impression. Apart from this everything was excellent and all staff were polite, helpful and went out of their way to make our stay enjoyable.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Steve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

James

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
slow start, good finish.
over all a good hotel to stay in , we got of to a bumpy start, as the room we were givin on arrival did not match up to the type we had booked on line, also the room was not cleaned to a high standard, after speaking with hotel staff were moved to a different room, this was a better room and in a quiet part of the hotel, the rest of our stay at the hotel was a good experience, just to add this was our second stay at this hotel, and we booked the hotel again because of our first experience. the breakfast is very good and you can have as much as you want, the staff are fantastic, if you plan on going in to oxford city centre , it is a good 20 minutes to walk , but could pop on the bus or drive in good car parking around the city, it's a good location for visting surrounding area's, Stratford and M.K. are only about one hour away. if you plan on having an evening meal in the hotel restaurant we felt that choice was limited and prices are high.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Martin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

S L

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Rebecca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

Fong Ying

Verbesserungswürdig: Ausstattung
The hotel is clean and well decorated! Room design is good! But, no slipper and toothbrush/tooth paste provided! I can never connected to reception by the phone in room (seems connection problem)! So, I need to went to the reception to ask! I was told that slipper is not provided for the room! I am quite surprised for the room over £150 per night! But, I think it may be for Green! But, when I want to brush my teeth, I found not toothbrush and toothpaste provided! It again shocked me! I went to reception again and asked is it not included too! Luckily, the answer is no! I finally got a pack of toothpaste and toothbrush! Save my life!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Diana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautifully updated hotel just two blocks from the bus line or a less than 10£ cab. Beautiful residential neighborhood away from the noisy bars and restaurants. Great trade offs for more pricey options in city center.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Gail

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great breakfast
Lovely hotel and spacious room (twin room). Breakfast was great with lots of choice
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023