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511 von insgesamt 814 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
511
216 von insgesamt 814 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
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62 von insgesamt 814 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
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14 von insgesamt 814 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
14
11 von insgesamt 814 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
11
9.4/10
Sauberkeit
9.4/10
Personal & Service
9.2/10
Ausstattung
9.0/10
Zustand der Unterkunft
9.2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
30. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von GM am 2. Mai 2019
Dear Guest,
We thank you for highlighting all of the different aspects of your experience, We would like to thank you for your good ratings.
We hope to have the occasion of welcoming you back.
Sincerely,
Laurence Guinebretière
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
24. März 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Very nice Location in St.Germain
Next metro station round the Corner
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Guinebretière am 27. März 2019
Dear Guest,
We would like to express appreciation for your kind words following your stay with us, that our exceptional location provided you the opportunity to truly enjoy the city of lights.
We are looking forward to welcoming you back soon. In the meantime, we remain available for any information or assistance that you may need. Sincerely,
Laurence Guinebretière
General Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
12. März 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Richard am 2. Apr. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing the Bel Ami, and for taking the time to share your experience.
Again thank you for your recommendation, it means a lot for us, we hope to have the pleasure to welcoming you back.
In the meantime, we remain available for any information or assistance that you may need. Sincerely,
Laurence Guinebretière
General Manager
10/10 – Hervorragend
Ehepaar, Dortmund
25. Jan. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Komforthotel im schönsten Arr.
Ein sehr angenehmes Hotel in.bester Lage.
Alles war supersauber. Das Zimmer zudem geräumig und leise. Das Frühstück war gut und für französische Verhältnisse vielfältig.
Das Personal sehr sehr freundlich.
Ehepaar
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2018
Antwort von Richard am 29. Jan. 2018
Dear Mr Ehepaar,
Thank you for choosing the Bel Ami, and for taking the time to share your experience on Expedia.
We are delighted that you enjoyed our property.
You are quite correct in that our location is very ideal, thank you for your recommendation, it means a lot for us.
Warm regards from Paris,
Marion Richard
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
2. Apr. 2017
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
keine Kaffeezubereitung /Heißwasserbereiter auf dem Zimmer - bei dem Standard inakzeptabel
Verifizierter Reisender
Antwort von Richard am 3. Apr. 2017
Dear Guest,
Thank you for choosing the Bel Ami, and for taking the time to share your experience.We have taken due note of your goods remarks concerning the coffee and tea facilities.
We hope to have the opportunity of welcoming you again and being able to reverse your memory of your hotel experience.
Best regards
marion Richard
10/10 – Hervorragend
Martin F.
24. Apr. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gute Lage, gutes Hotel
Ich kann dieses Hotel inkl. der Lage nur empfehlen.
Würde bei einem weiteren Paris-Besuch in der gleichen Location absteigen, da vieles zu Fuss erreichbar ist.
Ebenso sind zahlreiche Restaurants und Einkaufsmöglichkeiten in der Nähe. Bushaltestelle von den Öffentlichen wie auch der Tourismus-Bus ist wenige Meter vom Hotel entfernt. Trotz allem ruhige Lage.
Martin F.
8/10 – Gut
Lars
9. Apr. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Einmaliger Kurzurlaub im Herzen von Paris
Die online Buchung verlief komplikationslos. Kurz darauf meldete sich eine Hotelfachfrau per email mit der Buchungs-Bestätigung und Fragen nach allfälligen Sonderwünschen. Unser Sonderwunsch ging über das vertraglich zugesicherte hinaus. Man nahm ihn professionell entgegen und mir wurde eine Rückmeldung in Aussicht gestellt. Zwei Stunden später erhielten wir das schriftliche Feedback, dass man unserem Sonderwunsch gerne entsprechen würde.
Das Hotel liegt in einem der schönsten Quartiere von Paris. Jardin de Luxembourg sowie grandiose Restaurants und Cafés sind in unmittelbarer Nähe. Alles zu Fuss zu erreichen.
Trotz der zentralen Lage sind auch die Zimmer mit Blick auf die Nebenstrasse des Bd St Germain total ruhig. Das Personal ist extrem freundlich und zuvorkommend. Das Preis-Leistungsverhältnis ist sehr gut.
Es gibt auch eine Wellness Oase, die wir allerdings wegen der Kürze unseres Aufenthalts und bei schönstem Wetter nicht getestet haben.
Lars
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
10. Nov. 2014
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Schönes Hotel in guter Lage
Das Hotel macht von außen einen sehr guten und schönen Eindruck. Das Zimmer hatte ich mir für 5 Sterne etwas komfortabler vorgestellt. Alle Räume (Schlafzimmer, WC, Bad) waren sehr klein. Mir hätte eine separate Dusche besser gefallen als eine Dusche in der Badewanne.
Sonst war alle ok.
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Klementine
1. Okt. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Stammgäste
Sind Stammgäste - die tolle Lage und die Freundlichkeit des Personals überzeugt uns immer wieder. Die Zimmer etwas klein und man sieht, der Zahn der Zeit nagt auch an Designhotels ( speziell im Badezimmer). Werden aber wieder kommen.
Klementine
10/10 – Hervorragend
Uwe, D
10. Aug. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toplage in St. Germain.
Von hier aus hat man alle Möglichkeiten die Sehenswürdigkeiten fußläufig zu erreichen. Spitzenrestaurants in der Nähe. Alles in Allem eine gute Adresse.
Uwe
8/10 – Gut
Matthias, Innsbruck
25. Juni 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage, zuvorkommendes Personal
Die Lage ist 1a, das Personal wirklich sehr nett. Für ein 5* fanden wir das sog. Superior Doppelbettzimmer räumlich etwas beengt....
Matthias
10/10 – Hervorragend
zwei verliebte
12. März 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
freundliches und sehr zentrales Hotel
3 Nächte waren wir im Bel Ami. Zimmer sind gut ausgestattet, eher klein aber das ist für ein so zentrales Hotel normal. Lage und Personal sind absolut Top!
zwei verliebte
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
1. Nov. 2013
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Julia, NRW
4. Apr. 2013
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel im schönsten Teil von Paris
Exzellente Lage - sehr freundliches Personal - moderne Einrichtung - kleine Zimmer - sehr gutes Frühstück für Familien ein wenig teuer
Julia
8/10 – Gut
Brigitte, Graz, Österreich
17. Feb. 2012
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Klein, aber oho!
Das Hotel ist klein, aber oho. Es ist sehr stylish eingerichtet. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit.
Unser Zimmer war sehr sauber. Es war nur auch sehr klein.
Den Koffer konnten wir nicht ausräumen. Es war zu wenig Platz im Kasten. Man muss etwas schlichten , wenn man länger als einen Tag bleiben möchte.
Von der Lage ist dieses Hotel perfekt. Es liegt in einer sehr ruhigen Nebengasse. Mit ein paar Schritten ist man mitten im "Leben". Wir hatten kein Frühstück gebucht. Wir frühstücken lieber in einem kleinen Cafe. Lokale gibt es mehr als genug. Das Au 35 in der Rue Jacob möchte ich empfehlen. Es ist auch klein - aber oho :-)
Brigitte
8/10 – Gut
J.W., München
18. Apr. 2011
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut gelegen, modernes Design
Freundliches Personal, Zimmer etwas spartanisch aber nett. PLUS: iPhone Lader im Zimmer-Radiowecker. WLan im 4 Stock schneckenlangsam.
Bad mit separater Toilette. Alles ziemlich neu, aber einige Wandbefestigungen locker.
Fazit: gerne wieder
J.W.
10/10 – Hervorragend
Peter, Zürich, Schweiz
31. Mai 2010
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Peter
10/10 – Hervorragend
Ti, Bozen, Italien
15. Mai 2010
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
DIE BETTEN SIND SPITZE!!
Lage: super + praktisch. Angenehme Atmosphäre, schönes Ambiente in allen Bereichen. Zimmer äußest klein, doch sehr ruhig (im 4. Stock) und modern ausgestattet. Besonders komfortabel war das Bett! Trotz Bettwechsel immer durchgeschlafen ;-) Metro in der Nähe, lebhafte Gegend, mit viel Charme und netten Lokalen.
Ti
10/10 – Hervorragend
Christine, München
25. Feb. 2010
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel liegt in hervorragender Lage, zahlreiche Bars, Lokale und Shops sind fußläufig zu erreiche
Es war wirklich ein sehr schöner Aufenthalt.
Der Service hat optimal geklappt.
Christine
6/10 – Okay
Douglas
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Douglas
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Yongjie
Mit einer Gruppe gereist
11. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was great!
Yongjie
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Clémentine YSARD, Executive Assistant am 18. Apr. 2024
Dear Yongjie, A warm thank you on behalf of Hotel Bel Ami family for your glowing review, it gives us great pleasure to see that you have enjoyed your stay with us. Your comment has sincerely touched all our team as it is our mission to please our guests.It was our immense pleasure to host you and look forward to welcome you back again soon. We are looking forward to your return.Best regards from Paris, the capital of elegance.
10/10 – Hervorragend
Manon
8. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Manon
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Clémentine YSARD, Executive Assistant am 18. Apr. 2024
Dear Manon, Thank you for choosing the Hotel Bel Ami, and for taking the time to share your experience online. The Bel Ami team takes pride in making our guests’ stay the most unique and memorable one, and is delighted to know that it made a real difference to you. It is the best reward we can ever receive, to consider us as your home away for home. Sincerely yours,
10/10 – Hervorragend
Neda
5. Apr. 2024
Neda
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Anthony, whitestone
16. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Anthony
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Clémentine YSARD, Executive Assistant am 19. März 2024
Dear Madame Anthony, Thank you for choosing the Hotel Bel Ami, and for taking the time to share your experience online. The Bel Ami team takes pride in making our guests’ stay the most unique and memorable one, and is delighted to know that it made a real difference to you. It is the best reward we can ever receive, to consider us as your home away for home. Sincerely yours,
2/10 – Ungenügend
Nicholas, South Yarra
11. März 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
My error was to book a non refundable reservation. That said, when posed with a significant health emergency and reaching out to the hotel via Expedia back 2 months ago to see if we could either be refunded or date changed, the callous hotel management declined our request for assistance. Very heartless treatment by this hotel.
Nicholas
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
2/10 – Ungenügend
xiaofan
9. März 2024
xiaofan
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Fabiana
Mit der Familie gereist
4. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel delicioso, localização maravilhosa, tudo excelente! Voltaremos com certeza.
Fabiana
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Clémentine YSARD, Executive Assistant am 23. Feb. 2024
Dear Fabiana,Thank you so much for your delightful feedback! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at hotel Bel Ami and appreciated the wonderful location. It's wonderful to know that everything met your expectations, and we are honored that you are considering a return.We look forward to the pleasure of welcoming you back and providing another excellent experience during your next visit.Warm regards,
10/10 – Hervorragend
Arif
Geschäftlich gereist
27. Jan. 2024
Staff are outstanding with a personal touch
Arif
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Clémentine YSARD, Executive Assistant am 29. Jan. 2024
Dear Arif, Warm greetings from Hotel Bel Ami! The entire team thanks you for this wonderful review following your recent visit. We are delighted that you chose Hotel Bel Ami as your home in Paris.We are pleased to learn that we met your expectations. Ensuring that all our guests experience a high level of service is our priority, and we strive to make everyone feel at home under all circumstances. Please be assured that your kind words have been relayed to our team and they know how much you enjoyed your stay at the hotel Bel Ami.We eagerly anticipate the pleasure of welcoming you for another exceptional stay.Safe travels until we meet again!Warm regards,
10/10 – Hervorragend
Matthew
Geschäftlich gereist
21. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Matthew
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Clémentine YSARD, Executive Assistant am 22. Jan. 2024
Dear Matthew, Thank you for choosing the Hotel Bel Ami, and for taking the time to share your experience online. The Bel Ami team takes pride in making our guests’ stay the most unique and memorable one, and is delighted to know that it made a real difference to you. It is the best reward we can ever receive, to consider us as your home away for home. Sincerely yours,
10/10 – Hervorragend
Liron
Geschäftlich gereist
14. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Liron
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Clémentine YSARD, Executive Assistant am 22. Jan. 2024
Dear Liron, We are delighted you choose the Hotel Bel Ami for your Parisian stay and we sincerely thank you for leaving such a nice comment further to your recent visit. On behalf of the entire team, thank you so much for your heartfelt review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and that you have wonderful memories here with us ! We are very much looking forward to greeting you again at the Hotel Bel Ami. Sincerly yours,
8/10 – Gut
shaun
10. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place but very very small. Could barely even fit my small carry on size luggage
shaun
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Clémentine YSARD, Executive Assistant am 10. Jan. 2024
Dear shaun,Thank you for taking the time to share your feedback. We are absolutely delighted to have had the pleasure of hosting you during your parisian stay.We appreciate your kind words about our place. We're sorry to hear that the room size didn't fully meet your expectations. Historical cities often pose challenges regarding the size of rooms due to the architectural constraints. We would be happy for a future stay, to accompany you during your choice of room category and ensure your comfort with us. We really hope we would be able to welcome you back in the near future,Warm regards,
10/10 – Hervorragend
Ellen
Mit der Familie gereist
9. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Will return.
Wonderful stay. The concierge was nothing short of spectacular. We loved the vibe, the location, and the overall condition of the hotel.
Ellen
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Clémentine YSARD, Executive Assistant am 10. Jan. 2024
Dear Ellen,Thank you for your delightful feedback! It was our immense pleasure to host you during your parisian stay. We're thrilled to hear that you had a wonderful stay and that our concierge exceeded your expectations. The Bel Ami team takes pride in making our guests’ stay the most unique and memorable one, and is delighted to know that it made a real difference to you. It's fantastic to know you enjoyed the vibe, location, and overall condition of the hotel. Your positive comments mean a lot to us. We look forward to welcoming you back for another exceptional experience.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Sam
6. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location, well appointed accommodations. and very personable staff who made this stay a 5 star experience for me - will check them out again when I return.
Sam
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Clémentine YSARD, Executive Assistant am 10. Jan. 2024
Dear Sam,Thank you so much for your wonderful feedback! It is truly heartwarming to recieve a perfect 5/5 rating on Expedia. We are thrilled to hear that you enjoyed our excellent location, well-appointed accommodations, and the personable staff. Providing a 5-star experience is our goal, and we're delighted we could make your stay memorable. All the talented Team of the Bel Ami Hotel, A B Signature Hotel are already looking forward to welcome you back in Paris. Best regards,
10/10 – Hervorragend
John
Mit einer Gruppe gereist
10. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
John
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Clémentine YSARD, Executive Assistant am 22. Dez. 2023
Dear John, We are delighted that you chose the Bel Ami Hotel for your stay in Paris, and we sincerely thank you for giving us a perfect rating following your recent visit. On behalf of the entire team, thank you so much for your review, and we are thrilled to hear that you enjoyed your stay. We are eagerly anticipating the opportunity to welcome you back to the Hotel Bel Ami.Sincerly yours,
10/10 – Hervorragend
Soon Kon
26. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very very kind staffs and excellent service
Soon Kon
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Clémentine YSARD, Executive Assistant am 8. Dez. 2023
Dear Monsieur, A warm thank you on behalf of Hotel Bel Ami family for your glowing review, it gives us great pleasure to see that you have enjoyed your stay with us. Your comment has sincerely touched all our team as it is our mission to please our guests.It was our immense pleasure to host you and look forward to welcome you back again soon. Best regards from Paris, the capital of elegance.
10/10 – Hervorragend
JOSE ANTONIO
17. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente
Excelente hotel
Súper cómodo y la atención es increíble
La zona está hermosa para caminar de noche
JOSE ANTONIO
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Clémentine YSARD, Executive Assistant am 20. Nov. 2023
Dear JOSE ANTONIO,What a nice comment to read!Thank you very much for taking the time to write this warm feedback!We are definitely delighted to know that you appreciated our high end services. We will make sure that your kind words are passed on to all our team. The hotel is in an excellent location, in the heart of the vibrant Saint-Germain-des-Prés district. This allows to our guests to be able to walk around and discover the beautiful Paris. We hope you will renew this experience and that we will have the pleasure to welcome you.Sincerely yours,
10/10 – Hervorragend
edward, BRENHAM
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
6. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All the staff were so respectful and nice!!
edward
Antwort von Clémentine YSARD, Executive Assistant am 7. Nov. 2023
Dear edward,I would like to sincerely thank you for choosing the Bel Ami, and for taking the time to share your very kind words regarding our Team.Please be assured that your kind words have been relayed to our team and they know how much you enjoyed your stay at the hotel Bel Ami.We all take pride in making our guests’ stay the most unique and memorable one and are delighted to know this really makes a difference to you.We look forward to the pleasure of welcoming you back to Paris for another great experience.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Eugenio
19. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location. Amazing staff service
Eugenio
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Alice Carré - Executive assistant am 25. Okt. 2023
Dear Eugenio, We thank you for your generous comment about your recent stay with us at the Hotel Bel Ami.The team joins me to tell you how delighted we are, we could meet your expectations and you could enjoy the central location of the hotel. Thank you also for mentionning the efficiency of our team, which is truly rewarding.Looking forward to your next Parisian visit,Sincerely yours,
6/10 – Okay
Harvey
18. Okt. 2023
Harvey
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Alice Carré - Executive assistant am 20. Okt. 2023
Dear Monsieur Braswell,It seems that we already had the chance to exchange with you and gave you an answer to your previous comment. Again, we thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback regarding your recent stay at our hotel. I understand that you spoke to our reception manager and had the opportunity to share your point of view.Sincerely yours,
10/10 – Hervorragend
Cameil
17. Okt. 2023
Cameil
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Clémentine YSARD, Executive Assistant am 6. Nov. 2023
Dear Cameil, A warm thank you on behalf of Hotel Bel Ami family for your five out of five review, it gives us great pleasure to see that you have enjoyed your stay with us. It was our immense pleasure to host you and look forward to welcome you back again soon. We are looking forward to your return.Best regards from Paris, the capital of elegance.
10/10 – Hervorragend
Gregory
14. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gregory
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Alice Carré - Executive assistant am 17. Okt. 2023
Dear Gregory,A warm thank you on behalf of Hotel Bel Ami family for your glowing review, it gives us great pleasure to see that you have enjoyed your stay with us. Your comment has sincerely touched all our team as it is our mission to please our guests.It was our immense pleasure to host you and look forward to welcome you back again soon.Kind regards,
6/10 – Okay
Katie
13. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
It was good enough but nowhere near a 5 star - who gives these stars. Staff are generally nice enough although the Check out girl today couldnt have been more unfriendly if she tried. Rooms are tiny and you only can walk around the bed. Way overpriced. Everything is a bit cramped. But then given record levels of tourists in Paris who cares right?
Katie
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Clémentine YSARD, Executive Assistant am 31. Okt. 2023
Dear Katie, We deeply thank you for taking time to share with us your experience at the Bel Ami Hotel. However, we truly apologize that we did not meet your expectations. Always delighted to have valuable guest as you, with a high sense of appreciation for the details which make all the difference. At your convenience, please contact us directly by email or by phone to understand what went wrong during your stay. The satisfaction of our customers is definitly crucial for us. We will take your opinion into consideration to avoid that this situation will not occur again in the near future. Please accept again our deepest apologies,Sincerely yours
10/10 – Hervorragend
Annette
13. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice and so handy for all sights across city
Annette
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Alice Carré - Executive assistant am 17. Okt. 2023
Dear Annette,We thank you for your generous comment about your recent stay with us at the Hotel Bel Ami.The team joins me to tell you how delighted we are, we could meet your expectations and you could enjoy the central location of the hotel. If you have any specific recommendations or tips for other travelers, feel free to share them. Our concierge team is looking forward to your next Parisian visit to share with you more parisian secret places.Sincerely yours,
10/10 – Hervorragend
Robert
9. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erinomainen hotelli keskeisellä sijainnilla
Robert
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Alice Carré - Executive assistant am 10. Okt. 2023
Dear Robert,We thank you for your generous comment about your recent stay with us at the Hotel Bel Ami.The team joins me to tell you how delighted we are, we could meet your expectations and you could enjoy the central location of the hotel. Thank you also for mentionning the efficiency of our team, which is truly rewarding.Looking forward to your next Parisian visit,Sincerely yours,
10/10 – Hervorragend
Wayne
Mit dem Partner gereist
8. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel in the best part of Paris.
Wayne
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Alice Carré - Executive assistant am 9. Okt. 2023
Dear Wayne,On behalf of the entire team of the Hotel Bel Ami, we deeply thank you for your heartfelt review. It is wonderful to know that you appreciated the small gestures of our dedicated team. Committed to provide an incomparable level of feel, like at home service, we are more than happy to have made a lasting impression with your stay.We look forward in welcoming you back soon. Kind regards,
10/10 – Hervorragend
Ikuko
25. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
very nice hotel
Ikuko
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Alice Carré - Executive assistant am 26. Sept. 2023
Dear Ikuko,Thank you for choosing the Hotel Bel Ami, and for taking the time to share your experience online.The Bel Ami team takes pride in making our guests’ stay the most unique and memorable one, and is delighted to know that it made a real difference to you.It is the best reward we can ever receive, to consider us as your home away for home.Sincerely yours,
6/10 – Okay
David, Brighton-le-Sands
29. Aug. 2023
Gut: Personal & Service
The bed rooms are very very small with no room to open your suit case to retrieve clothes except the bed. Hotel offers no views from bedrooms and there is no air conditioning in common areas or lifts.
Staff were knowledgeable and helpful.
David
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Alice Carré - Executive assistant am 4. Sept. 2023
Dear David,We thank you for the time you have devoted to share your experience at the Hotel Bel Ami. We are delighted to see that the location of our Parisian hotel pleased you and made the difference when booking your stay in Paris. We strive to provide you with the best service and anticipate all your needs with discretion and elegance.We regret that our establishment could not suit you in all respects. We would be happy for a future stay, to accompany you during your choice of room category and ensure your comfort with us. Just to inform you, our hotel is equipped with air conditioning in common areas and bedrooms. Looking forward to welcome you again among us,Best regard
10/10 – Hervorragend
Ronald
28. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ronald
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Alice Carré - Executive assistant am 30. Aug. 2023
Dear Ronald,Thank you for choosing the Hotel Bel Ami, and for taking the time to share your experience online.We all take pride in making our guests’ stay the most unique and memorable one, and are delighted to know that it made a real difference to you.We are looking forward to your next Parisian visit,Sincerely yours
10/10 – Hervorragend
Irene
Mit der Familie gereist
28. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Modern, perfect location, clean, quiet, great service.
Irene
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Alice Carré - Executive assistant am 30. Aug. 2023
Dear Irene,We deeply thank you for taking the time to leave a comment on your recent stay at the Hotel Bel Ami. We are pleased to read that we were able to exceed your expectations. Your feedback on our team is very pleasant to read and will be a great source of motivation for them.We look forward to the pleasure of welcoming you back in your Parisian home. Sincerely yours
10/10 – Hervorragend
Laura Tobin
17. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
1st time in France
This was my first time to visit France. I arrived to hotel a little early and I was able to get checked in. Very nice after a long day of travel! Everyone was friendly and accommodating. The hotel is beautiful and very comfortable!
Laura Tobin
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Alice Carré - Executive assistant am 23. Aug. 2023
Dear Madam Tobin, A warm thank you on behalf of Hotel Bel Ami family for your glowing review, it gives us great pleasure to read kind words like yours. We also thank you for mentionning our team, it is a great source of motivation and joy for them. Looking forward to welcome you back in the heart of Saint Germain des prés. Kind regards