Außenbereich

Bewertungen von Elizabeth Hotel

2.5 out of 5
Elizabeth Hotel
Naga, Bicol, Pili, Kabikulan

Bewertungen

6.6
3 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
0 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.8/10

Sauberkeit

7.8/10

Personal & Service

6.0/10

Ausstattung

6.4/10

Zustand der Unterkunft

8.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Roderick, Stuart

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Alfred, Queens Village

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

blaire

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

6/10 – Okay

DANNY, SAN JOSE

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
No emergency telephone inside the room, low pressure water. Many small insects in the bed. Small spider found in the bed.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022

4/10 – Schlecht

DANNY, SAN JOSE

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No hangers, towels are untidy, bathroom untidy, lot of ants and small insects in the bed. Room #2 where i stayed and i dont know about other rooms.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Olivia

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Accommodating staff and crew
I had a pleasant stay in this hotel for 11 days. The room is clean and the hotel's staff and crew are efficient and accommodating.
Aufenthalt von 11 Nächten im September 2020
Antwort von Elizabeth Hotel am 15. Okt. 2020
Thank you for the Excellent review, Ms Olivia. We appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you’re traveling to our area gain soon, don’t hesitate to call us. From All Staff of Elizabeth Hotel.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Its not in Naga but in Pili Camarines Sur. Information provided to Expedia was false. It is 5.5 km from town proper. Called the hotel to send us location but the reception said she doesn’t have celphone load. Location is very hard to find and isolated with no restaurants or store. Took us 2 hours to find the place and just wasted our time. Staff are not helpful. Supervisor walked out leaving her staff deal with our problem. Cancellation charges was 70% of what we paid for the reservation. Will NEVER COME BACK AGAIN
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018
Antwort von Don Magsino, GM am 23. Mai 2018
Dear Guests, we thank you for letting us know how to improve our service. The distance to the town centre is provided to us by the Google Map. I am sorry that you find difficulty in coming to our hotel but it is in Expedia and Google Map and Waze. I spoke to the supervisor and she said that she went excused herself to use the toilet. Cancellation Policy is in place but since you are already there in the premise despite of our willingness to give our full-service, but you opted to leave and threaten us to give us a negative feedback. Nobody likes negative feedbacks and we will learn from this. My sincere apology for your experience.