Sitzecke in der Lobby

Bewertungen von Motel 6 Portsmouth, NH

2 out of 5
Motel 6 Portsmouth, NH
3 Gosling Rd, Portsmouth, NH

Bewertungen

6.2
173 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
268 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
210 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
183 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
167 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6.8/10

Sauberkeit

7.2/10

Personal & Service

5.2/10

Ausstattung

6.2/10

Zustand der Unterkunft

6.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Wir haben dort nur eine Nacht geschlafen. Länger hätten wir nicht dort bleiben wollen. Personal etwas verschlafen, Frühstück im Stehen.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

4/10 – Schlecht

Anja

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ungepflegt!
Hotel war in ungepflegtem Zustand. Zimmer unsauber. WC ohne Deckel. Spülungsknopf defekt. Abfluss von Waschbecken lief nicht ab. Man hat sich einfach unwohl gefühlt.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles unter aller Sau! Dreckig, unfreundliches Personal. Nicht zu empfehlen!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Einfaches Hotel für die Durchreise
Zweckmäßiges Hotel für die Durchreise. Spartanisch eingerichtetes Zimmer, das auf 16 Grad runtergekühlt war. Preis-/Leistung stimmt aber.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Es war sauber aber sehr einfach gehalten. Das Zimmer roch nach kaltem Rauch.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Marilyn, South Ozone Park

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Basic, simple but clean motel. The staff was helpful and friendly. Great options for food and shopping nearby.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi Marilyn, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Laura

Mit Haustieren gereist
Room was clean. Would be better if there was a microwave in the room. The security was much better than the last time I was there. Very appreciative of the pet policy and many thanks for the well stocked “poop bags”.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi Laura, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Matthew

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Daniel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Looked and felt dirty
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Christina

Mit der Familie gereist
We love it there
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Kaylyn

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Mai 2024
Hi Kaylyn, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

6/10 – Okay

Kathleen

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The woman at check in, who seems to be there most often, is so rude. Every interaction. 2nd time staying there and same. Other desk staff seem great. Cleaning (man) was around for FOUR hours one day to clean TWO rooms. Whole time loudly talking/yelling on his phone. He was in and out of yhe room later that night too, kind of creepy.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

John

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was geared more towards long term stay… did the job for a CHEAP one night layover.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Marilyn, South Ozone Park

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Ella Mae

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
It took 15 minutes to check in!! Wasn't sure what room we were having because she was having issues with new computer systems.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Kathleen

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Mai 2024
Hi Kathleen,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Patty, Duxbury

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Old carpets in hall. Elevator extremely dlow
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Patty,Thank you for providing your feedback. Your experience is definitely not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Nakita

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Nakita,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

yuanli

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Mai 2024
Hi Traveler,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

MELANIE

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ok for a one night stay. Affordable. Very basic. Lots of old stains on walls, tub, etc. Appears as tho several rooms are used for long term persons.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Traveler, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Any

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très petit sans produits ni séchoir
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Salut Voyageur,Merci pour votre note, s’il vous plaît donnez-nous la possibilité d’améliorer votre expérience sur vos futures réservations.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

darlene

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Kept hearing front door slamming. No blankets on the bed. A little bit noisy.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi Darlene, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Christina

Amazing place to stay
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi Christina, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
very loud heater/fan..otherwise perfect for price
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi Barbara, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Erin

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Lailei, Roswell

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was close to my job location .
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6

8/10 – Gut

Almond

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi Almond, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Fred

Gut: Sauberkeit
The room next to mine had dogs barking for hours. No frills meaning no fridge shampoo hair dryer microwave all things that you would expect inn a chain motel.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Fred,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Jeannine, CBS

Gut: Sauberkeit
Property is a good location.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Jeannine, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Ttisha

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dogs barking all night long talked to staff about it and the staff member told me I can’t tell what side it’s coming from at the desk. My question is why didn’t you get up and investigate?
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Ttisha,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Hidir

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very noisy maybe heater or machine dragging sound every 10-15 minutes
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Nancy

Great
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi Nancy,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

6/10 – Okay

jeffery

Dogs inside, and dirty
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

milan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
pet friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Apr. 2024
Hi Milan, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! As a pet-friendly brand, our pet policy specifically states service animals and all well-behaved pets always stay free and are welcomed every visit.We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6

6/10 – Okay

Vanessa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room was clean, the bed was supposed to be a queen but it gelt more like a double and the towels were very small. The staff were kind enough to give us 2 extra pillows..It says it was a non smoking building but people in the rooms down the hall were smoking and it leaked into the hall way.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Apr. 2024
Hi Vanessa, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Christopher

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Smelly (cigarettes & vomit), noisy / thin walls, dogs barking, doors slamming, holes in walls / floor, bugs everywhere
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hi Christopher,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Randall, Dartmouth

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A clean and decent hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hi Randall, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Colleen

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was thrilled when i arrived 4 hours before check in and was told i could check in now! The front staff was wonderful. The property is undergoing renovation so i completely understand why the walls in my room were chipped and stained, however the actual room, as in the floors, the bathroom, the beds, were spotless! Very comfortable beds and pillows.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 19. März 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Shawn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I have enjoyed my experience in portsmouth and it was great
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Shawn,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
An inexpensive place to spend a night
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Michael, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6

8/10 – Gut

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Beds were comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi John,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Jenn

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Shower water pressure was so bad I had to take a bath. I was unable to regulate the temperature in the room because air wasn’t working well. All other aspects of the stay was wonderful!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Jenn, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Hannah

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Whole place was dirty and smelled like cigarettes. Dog barking all night long down the hall, staff did nothing about it. Bathroom wasn’t cleaned properly at all. Literally just walking around barefoot in my room my feet were black with dirt within an hour. Room was small and the heat didn’t work properly. All around not worth staying at when there are other hotels in the same price range in the area
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. März 2024
Hi Hannah,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

stephanie

Verbesserungswürdig: Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Traveler,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

stephanie

It is not legal to have your dogs in the car they spent two weeks in a room downstairs they wind and wanted to get out then I can afford anymore because I’m homeless with my dogs and my boyfriend got a room upstairs there’s no way my adult dog would make it down the stairs or wait in the elevator to go out to P in the morning he is a snow dog he sleeps in a snow pile if he could and a dog house being a car was a cushy lovely place to sleep and then when I woke him up keep it up stubborn car and not have to hold his bladder for some reason animal control lied and said that I was neglecting them
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Betty

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The place was clean and very basic.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi Betty,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Travis

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The prices were ok the staff wasnt very people friendly and my family did not feel welcomed there ..warno
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi Travis,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

4/10 – Schlecht

Oleksandr

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. März 2024
Hi Traveler,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. März 2024
Hi Cynthia, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

8/10 – Gut

Edward

Low price overnight accommodations
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Feb. 2024
Hi Edward,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6