Blick von der Unterkunft

Bewertungen von Villa del Palmar Beach Resort and Spa, Puerto Vallarta

3.5 out of 5
Villa del Palmar Beach Resort and Spa, Puerto Vallarta
Blvd Francisco Medina Ascencio Km 2.5, Zona Hotelera Norte, Puerto Vallarta

Bewertungen

8.2

Sehr gut

749 von insgesamt 1608 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
447 von insgesamt 1608 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
203 von insgesamt 1608 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
108 von insgesamt 1608 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
101 von insgesamt 1608 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

8.2/10

Ausstattung

8.4/10

Zustand der Unterkunft

8.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Christopher

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Good breakfast option and great beach front very convenient location to amenities amazing pool and good service overall my dislikes is rooms need updated and no telephone to order room service and time share selling is off putting but it’s a good vibe there
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 21. Mai 2024
Dear Christopher,Thank you for taking the time to share your comments with us and for trusting in us to spend your vacation.I am sorry that we did not provide the experience that you and your family expected. It is very important for us to know the areas that we need to improve. You can be sure that your comments will be taken into consideration, and we will act in a timely manner to prevent this from happening again.It would be an honor to have the opportunity to host you again and show you the improvements we have made.Kind regards,Mauricio Quezada General ManagerVilla del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

alex

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La proxima vez regredare
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gerente General am 21. Mai 2024
Estimado Alex,En nombre de nuestro equipo de Villa del Palmar Puerto Vallarta, Muchas gracias por su reseña positiva, significa mucho para nosotros. Que tenga un excelente día, Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Maria Guadalupe

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nos encanto la Estancia en el Hotel. Muy amables todos!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gerente General am 21. Mai 2024
Estimada María, Gracias por visitar Villa del Palmar Puerto Vallarta, Estamos muy felices de que hayamos podido darle una experiencia positiva, Que tenga un excelente día, Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Sophie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff-convenient to access mall, restaurant-coffee shop - nice breakfast Buffet included (wished to have different selections every 3 days…) lived the fresh fruits daily.
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 20. Mai 2024
Dear Sophie, Were thrilled to read that you enjoyed your stay at Villa del Palmar Puerto Vallarta. I want to thank you for posting such a nice review about our resort and staff.It is a true pleasure to know that your overall experience with us was enjoyable and exceeded your expectations. I look forward to meet you in the near future!Best regards,Mauricio Quezada General ManagerVilla del Palmar Beach Resort & Spa, Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Luis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bonito
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gerente General am 20. Mai 2024
EstimadoLuis, Estamos encantados de leer que disfrutó de su estancia en Villa del Palmar Puerto Vallarta; Quiero darle las gracias por publicar una crítica tan agradable sobre nuestro complejo y el personal.Es un verdadero placer saber que su experiencia general con nosotros fue agradable y superó sus expectativas. Espero volver a verle en un futuro cercano. Saludos cordiales.Saludos cordiales,Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla del Palmar Beach Resort & Spa, Puerto Vallarta

8/10 – Gut

Lena

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very close to airport for easy stays
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von General Manager am 20. Mai 2024
Dear Lena, We would like to express our appreciation for your kind words and positive rating of Villa Del Palmar Puerto Vallarta, It was a pleasure to read your description of our establishment and it motivates us to maintain our standards.It would be an honour to serve you again in the future at our hotel,Sincerely,Mauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

8/10 – Gut

Emilia

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gerente General am 20. Mai 2024
Estimada Emilia, Muchas gracias por su visita, confianza y por tomarse el tiempo de compartir su experiencia con nosotros. Reciban un saludo muy especial por parte de nuestro hotel Villa del Palmar Puerto Vallarta.¡Esperamos ansiosos su próxima visita!Saludos Cordiales, Mauricio Quezada Gerente General Villa Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Pukar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything is good except for their guest policy. It’s hard to invite friends inside the hotel as you have to go through annoying formalities . The location is amazing and staff are pleasant .
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 21. Mai 2024
Dear Pukar,I appreciate the time you took to share your experience with us.Your feedback is highly important to us. Without hesitation we will take into consideration your comments to improve our service and prevent a recurrence of such an event.We hope you will give us the opportunity to host you again so that we may serve you with the warmth and hospitality for which we are recognized.Kind regards,Mauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

4/10 – Schlecht

Rodrigo

Food is expensive cold and horrible
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 20. Mai 2024
Dear RodrigoThank you for sending us your feedback.We value your opinion and we regret reading about the inconveniences you experienced. We can assure you that our team works tirelessly to provide excellent service and memorable experiences to all our guests. We thank you for your comments and rest assured that we take your concerns seriously.Once more, we would like to thank you for your invaluable opinion.Best Regards,Mauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

6/10 – Okay

ELIZABETH

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent customer service from pool staff that was the best. The food at the restaurants was overprice, the quality of the food was mediocre at best, for example I order a chorizo pizza in which I was able to count the pieces of chorizo very unsatisfying, the enchiladas de mole taste was not good and the enchilada was roll into a taquito and very hard, and I keep on going on about the poor quality of the food, we end up ordering out. The rooms were not properly clean the beds were just made the floors were no clean and 2 days did not leave shampoo or soap and we have to call reception asking for it.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 16. Mai 2024
Dear Elizabeth, Thank you for reporting this problem, please accept my sincere apologies.I understand your frustration. We pride ourselves on providing the best possible guest experience and I am sorry that on this occasion we did not achieve this.As a result of your comments, we will be taking action.Best regards, Mauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

6/10 – Okay

Patricia

Mit einer Gruppe gereist
Telephone did’t work…staff doesn’t know how to get an incoming call to the correct room number. Drawers in the kitchen stuck Locked out of the room for 4 hours the night before my surgery until. Midnight and desk clerk refused to change rooms( when hotel only 30 percent occupied) so I sat in the lobby in my wheelchair!?! You owe me a refund !!! I would never recommend it!
Aufenthalt von 17 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 16. Mai 2024
Dear Patricia,Thank you very much for the time you took for express your comments about your stay. I sincerely regret that your satisfaction was affected by those issues.It is important for us to identify opportunities for improvement in order to sustain our exceptional service. Sincerely,Mauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Yuliana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Gerente General am 16. Mai 2024
Estimada Yuliana, Muchas gracias por sus valiosos comentarios y por confiar en Villa del Palmar Puerto Vallarta.Es de suma satisfacción para nosotros saber que ha disfrutado su estancia en el hotel, desde sus instalaciones hasta el servicio de nuestros colaboradores que cuidan cada detalle para brindarle una experiencia inolvidable.Saludos cordiales,Mauricio Quezada Gerente General Villa del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Edmundo

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy Buen Hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gerente General am 14. Mai 2024
Estimado Edmundo, Muchas gracias por sus valiosos comentarios y por confiar en Villa del Palmar Puerto Vallarta.Es de suma satisfacción para nosotros saber que ha disfrutado su estancia en el hotel, desde sus instalaciones hasta el servicio de nuestros colaboradores que cuidan cada detalle para brindarle una experiencia inolvidable.Saludos cordiales,Mauricio Quezada Gerente General Villa del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Emily

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I liked that it was connected to a beach and close to downtown
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 13. Mai 2024
Dear Emily, I am so glad to hear from you and I want to thank you for taking the time to share your comments about your stay with us at Villa del Palmar Beach Resort & Spa Puerto Vallarta, I am delighted to read your positives comments, thank you for giving us the opportunity of being your host.Your input has been very important as were already making the necessary changes in order to offer full satisfaction to every guest. Once again, we thank you very much for your comments, and we hope to have the opportunity to provide you with the excellence in service we are known for. Cordially yoursMauricio Quezada General Manager Villa Del Palmar Puerto Vallarta

8/10 – Gut

María Izabel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Súper bien, un lugar seguro y muy limpio!!!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Gerente General am 13. Mai 2024
Estimada Maria, Gracias por brindarnos la oportunidad de hospedarlo en Villa del Palmar Puerto Vallarta y por tomarse el tiempo para compartir su experiencia con nosotros.Sus comentarios nos inspiran a seguir haciendo posible la satisfacción de nuestros huéspedes.Será un honor para Villa del Palmar Puerto Vallarta contar con su regreso y ofrecerle nuestra sincera bienvenida en su próxima visita.Saludos cordiales, Mauricio Quezada Gerente General Villa del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Terry

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 13. Mai 2024
Dear Terry, At Villa Del Palmar Puerto Vallarta we thank you for your valuable time and comments. We are more than glad you experienced the high level of service our guests have come to expect. We hope to have the oportunity to provide you with the excellence in service we are known for and hope you will give Villa Del Palmar Puerto Vallarta another change to be your home away from home.Best regardsMauricio QuezadaGeneral ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Lena

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All staff are very helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von General Manager am 11. Mai 2024
Dear Lena, Thank you for providing us the opportunity of hosting you at Villa del Palmar Puerto Vallarta and for taking the time to share your experience with us.I am pleased to read that you had an unforgettable experience and that our team has done a great job taking care of every detail during your stay. Your comments inspire us to keep making our guests satisfaction possible.It will be an honor for Villa del Palmar Puerto Vallarta to have you back and offer you our sincere hospitality on your next visit.Sincerely,Mauricio Quezada General ManagerVilla del Palmar Beach Resort & Spa, Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Victor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Gerente General am 11. Mai 2024
Estimado Victor, Es un placer recibir una increíble reseña de nuestros valiosos huéspedes.En nombre de todo el personal de Villa Del Palmar Puerto Vallarta.Estamos comprometidos a ofrecer un servicio excepcional.Saludos cordiales,Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla del Palmar Beach Resort & Spa, Puerto Vallarta

8/10 – Gut

Veronica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gerente General am 10. Mai 2024
Estimada Veronica, Muchas gracias por sus valiosos comentarios y por confiar en Villa del Palmar Puerto Vallarta.Es de suma satisfacción para nosotros saber que ha disfrutado su estancia en el hotel,Saludos cordiales,Mauricio Quezada Gerente General Villa del Palmar Puerto Vallarta

8/10 – Gut

Jose

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Como recomendación, necesitan más atención al huésped ya que en ningún momento se acercaron a decirnos las actividades ni las opciones dentro del hotel, el último día de la estancia nos comentaron del nuevo hotel Villa del Palmar flamingos y nos invitaron un desayuno y una gratificación monetaria para gasolina pero desafortunadamente nos íbamos al día siguiente y como observación pues esa invitación tenía que ser al principio de la estancia en el hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Gerencia General am 9. Mai 2024
Estimado Jose Gracias por tomarse el tiempo para compartir su opinión.Le pedimos una disculpa por los inconvenientes causados,Esperamos darle la bienvenida de nuevo para otra experiencia memorable.Saludos Cordiales,Mauricio Quezada Gerencia GeneralVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Angela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Todas las llaves de agua de la habitación tiraban agua. Se me hace algo que no debería de pasar el agua está escasa y que se esté tirando no es justo! Todo lo demás excelente lo recomiendo ampliamente el personal súper amable
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gerente General am 9. Mai 2024
Estimada Angela, Lamento que su experiencia en general no haya estado a la altura. Sus comentarios serán compartidos con las personas apropiadas que pueden ayudarnos a hacer una diferencia para asegurar que las necesidades y expectativas de nuestros valiosos huéspedes se cumplan en el futuro. Gracias una vez más por sus comentarios, y si tiene alguna sugerencia que contribuya a mejorar su estancia, no dude en ponerse en contacto con nosotros directamente.Saludos Cordiales,Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla del Palmar Puerto Vallarta

6/10 – Okay

John

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Time share sales were high pressure
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 9. Mai 2024
Dear John, Please accept our most sincere apologies for any inconveniences you may have experienced regarding personnel’s attitude in the sales department. Your comment has been forwarded to the corresponding division to take action. We thank you very much for your comments, and we hope to have the opportunity to provide you with the excellence in service, we are known for, in the future.Cordially yours, Mauricio Quezada General Manager Villa Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Sachin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beachfront view 🏖️
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 20. Mai 2024
Dear Sachin, It is a pleasure to receive an amazing review from our valued guests and we would like to thank you.On behalf of all the staff at Villa Del Palmar Puerto Vallarta.We're happy to hear about your wonderful experience and we were able to provide a fantastic stay for you.We are committed to offering outstanding service.Best Regards,Mauricio Quezada General ManagerVilla del Palmar Beach Resort & Spa, Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

EDUARDO

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente lugar para descanssar
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gerente General am 7. Mai 2024
Estimado Eduardo, Muchas gracias por elegir Villa del Palmar Puerto Vallarta como su lugar de descanso y por compartir los detalles de su experiencia con nosotros. Me complace saber que nuestro equipo ha contribuido en gran medida para hacer su estancia memorable. A nombre del equipo Villa del Palmar Puerto Vallarta me pongo a sus órdenes para hospedarle en su próxima visita. Saludos cordiales, Mauricio Quezada Gerente General Villa del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Jorge

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Gerente General am 8. Mai 2024
Estimado Jorge, Muchas gracias por elegir Villa del Palmar Puerto Vallarta como su lugar de descanso. Saludos cordiales, Mauricio Quezada Gerente General Villa del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Johana Arroyo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy bien lugar para pasar vacaciones tranquilas
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gerente General am 7. Mai 2024
Estimada Johana, Gracias por brindarnos la oportunidad de hospedarlo en Villa del Palmar Puerto Vallarta y por tomarse el tiempo para compartir su experiencia con nosotros.Será un honor para Villa del Palmar Puerto Vallarta contar con su regreso y ofrecerle nuestra sincera bienvenida en su próxima visita.Saludos cordiales, Mauricio Quezada Gerente General Villa del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Louise

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tout était très bien ,j ai adoré,merci
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 7. Mai 2024
Dear Louise, Thank you for expressing your great satisfaction with Villa del Palmar Puerto Vallarta and for sharing the details of your stay with us. On behalf of our Villa del Palmar Puerto Vallarta team, we look forward to hosting you once again to create another memorable vacation for you your friends and family.Kind RegardMauricio Quezada General ManagerVilla del Palmar Puerto Vallarta

6/10 – Okay

Dallas Patricia Ann

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Gerente General am 7. Mai 2024
Estimada Dallas, Gracias por evaluar nuestros servicios, La tomaremos a consideraciónSaludos Cordiales, Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Izcali

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gerente General, am 7. Mai 2024
Estimada Izcali, Agradezco su valoración, Saludos Cordiales, Mauricio Quezada Gerente General, Villa Del Palmar Puerto Vallarta.

6/10 – Okay

MLSY

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
El piso un poco sucio, nos salieron 2 cucarachas en la habiatacion 😞 de todo lo demas todo bien
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gerente General am 7. Mai 2024
Estimado Huésped, Lamento que su experiencia en general no haya estado a la altura. Sus comentarios serán compartidos con las personas apropiadas que pueden ayudarnos a hacer una diferencia para asegurar que las necesidades y expectativas de nuestros valiosos huéspedes se cumplan en el futuro. Gracias una vez más por sus comentarios,Saludos Cordiales,Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Richard, Covina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful location right on the beach.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 4. Mai 2024
Dear Richard, Thank you for your amazing words, for your time and dedication to write your experience.We look forward to being of service to you and yours in the future when you come home again.Kind regards,Mauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Mitzi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Gerente General am 4. Mai 2024
Estimada Mitzi, Estamos muy agradecidos de que se haya tomado el tiempo para compartir su reseña con nosotros. Que tenga un excelente día, Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Scott Charles

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The team was so warm and accommodating we loved our stay. The food was outstanding, we ate breakfast everyday and loved the buffet!
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 4. Mai 2024
Dear Scott, Thank you for your amazing words, for your time and dedication to write your experience, we strive to exceed your expectations and making sure that you feel better than at home.We will pass on your words of praise to those that were involved in helping to ensure that everyone was happy with this vacation and let them know that their efforts are very appreciated.We look forward to being of service to you and yours in the future when you come home again.Kind regards,Mauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 2. Mai 2024
Dear Michael, It is always great to receiving excellent reviews we can share with other guests, we all here at the resort feel motivated to continuing improving the services we offer for the next time you come back. SincerelyMauricio QuezadaGeneral Manager Villa Del Palmar Puerto Vallarta

2/10 – Ungenügend

Juan Manuel

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gerente General am 2. Mai 2024
Estimado Juan, Gracias por evaluar nuestros servicios, La tomaremos a consideraciónSaludos Cordiales, Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla Del Palmar Puerto Vallarta

6/10 – Okay

Younes

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Gerente General am 30. Apr. 2024
Estimado Younes, Gracias por evaluar nuestros servicios, La tomaremos a consideraciónSaludos Cordiales, Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla Del Palmar Puerto Vallarta

8/10 – Gut

Mirza

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room we were assigned was a little noisy in the evening but got quieter later in the evening. We had a little issue with our bill at the time of check out, however, Martin at the front desk helped us out to fix the problem. Overall, its a good resort and we enjoyed our stay!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 29. Apr. 2024
Dear Mirza, Thank you for your feedback regarding your recent visit to Villa del Palmar Puerto Vallarta. I would like to sincerely apologize for the negative experience you had during your visit. We are dedicated to perfecting each detail of our guests’ experiences, and I am truly sorry we were not able to provide a more positive and memorable one for you.Once again, we thank you very much for your comments, and we hope to have the opportunity in the near future to provide you with the excellence in service we are known for. Kind regards,Mauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Helga Soraya

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 29. Apr. 2024
Dear Helga, Thank you for your positive feedbackBest regards, Mauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Liliana Isabel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bonito hotel, con cocineta con todo lo necesario por si necesitas cocinar, buena atención, personal amable, cerca están dos plazas y afuera hay taxis y autobuses para llegar al malecón
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Gerente General am 29. Apr. 2024
Estimada Liliana, Gracias por visitar Villa del Palmar Puerto Vallarta, Estamos muy felices de que hayamos podido darle una experiencia positiva, Que tenga un excelente día, Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla Del Palmar Puerto Vallarta

6/10 – Okay

Jane

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The pool and beach was very convenient which is right outside the property. So that was a plus. Their breakfast buffet was included which was nice to start off the day. The restaurants inside the resort are overpriced if you’re not doing all inclusive. But it’s convenient to walk out and find local food. The hotel is decent but old. They have plans of tearing it down around September time frame which makes sense after staying a week. The bathroom was a major problem. The room smells like mildew as you walk into the room. There’s mold growing behind the bathroom tank! Very unsanitary for our health I was especially worried for my young children. We found a great last minute deal but we would prefer a more sanitized living environment.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 29. Apr. 2024
Dear Jane, Thank you very much for the time you took for express your comments about your stay. I sincerely regret that your satisfaction was affected by those issues.It is important for us to identify opportunities for improvement in order to sustain our exceptional service. Sincerely,Mauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Jorge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo me gustó. Excelente servicio. Muy ágil el check out. Las albercas excelente temperatura, el servicio al huésped sin igual.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Gerente General am 29. Apr. 2024
Estimado Jorge, En nombre de nuestro equipo de Villa del Palmar Puerto Vallarta, Muchas gracias por su reseña positiva, significa mucho para nosotros. Que tenga un excelente día, Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla Del Palmar Puerto Vallarta

2/10 – Ungenügend

Tyler

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Gerente General am 18. Mai 2024
Estimado Tyler, Lamentamos saber que su estancia no fue tan buena como esperaba.Tomamos nota de sus comentarios y los tendremos en cuenta para ofrecer una mejor experiencia a nuestros huéspedes. Gracias por sus comentarios.Saludos cordiales,Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla del Palmar Beach Resort & Spa, Puerto Vallarta

8/10 – Gut

Kaveh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Gerente General am 29. Apr. 2024
Estimado Kaveh, Gracias por evaluar nuestros servicios, Saludos Cordiales, Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla Del Palmar Puerto Vallarta

2/10 – Ungenügend

Stephen

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 29. Apr. 2024
Dear Stephen, Thank you for your review of your recent stay at our hotel. We are committed to improve.Best regards, Mauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

6/10 – Okay

Andrew

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There was small hair in my breakfast that I would find every other day.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 26. Apr. 2024
Dear Andrew, Thank you for taking the time to share your review.I am sorry your overall experience was not up to par. A copy of your comments has been sent to the main department involved in order to correct the weak areas you kindly mentioned.We hope you will allow us to better serve you in the future.Kind RegardMauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Shirley, vancouver

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice all around
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 26. Apr. 2024
Dear Shirley, Thank very much for your lovely review! It is wonderful to read that we met your expectations, and you had a memorable and amazing Villa Del Palmar Puerto Vallarta.We will be waiting to welcome you back in the future.Kind regardsMauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

8/10 – Gut

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Gerente General am 26. Apr. 2024
Estimada Karen, Gracias por evaluarnos, Saludos cordiales,Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla Del Palmar Puerto Vallarta

8/10 – Gut

HUGOLINO

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente Gerente Felicidades Falta Estacionam techado Alimentos 10
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Gerente General am 25. Apr. 2024
Estimado Hugolino, Gracias por brindarnos la oportunidad de hospedarlo en Villa del Palmar Puerto Vallarta y por tomarse el tiempo para compartir su experiencia con nosotros.Me complace leer que tuvo una experiencia inolvidable y que nuestro equipo ha hecho un gran trabajo cuidando cada detalle durante su estadía. Sus comentarios nos inspiran a seguir haciendo posible la satisfacción de nuestros huéspedes.Será un honor para Villa del Palmar Puerto Vallarta contar con su regreso y ofrecerle nuestra sincera bienvenida en su próxima visita.Saludos cordiales, Mauricio Quezada Gerente General Villa del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Danny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Gerente General am 26. Apr. 2024
Estimado Danny, Gracias por evaluarnos, Saludos cordiales,Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Hervorragend

Virginia

Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Gerente General am 25. Apr. 2024
Estimada Virginia, Muchas gracias por sus valiosos comentarios y por confiar en Villa del Palmar Puerto Vallarta.Es de suma satisfacción para nosotros saber que ha disfrutado su estancia en el hotel, desde sus instalaciones hasta el servicio de nuestros colaboradores que cuidan cada detalle para brindarle una experiencia inolvidable.Saludos cordiales,Mauricio Quezada Gerente General Villa del Palmar Puerto Vallarta