Innenpool, Außenpool

Bewertungen von The Setai Sea of Galilee

The Setai Sea of Galilee
Tse'elon Beach, Kinneret, Ramot

Bewertungen

7.4

Gut

94 von insgesamt 208 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
34 von insgesamt 208 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
20 von insgesamt 208 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
23 von insgesamt 208 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
37 von insgesamt 208 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.2/10

Sauberkeit

6.8/10

Personal & Service

7.4/10

Ausstattung

7.6/10

Zustand der Unterkunft

7.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Malky

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a beautiful experience. Thank you
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Violeta - The Setai SOG am 4. Okt. 2023
Dear Malky ,Thank you for the wonderful review.We hope to see you again soon

10/10 – Hervorragend

Haitham

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They very good
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Violeta - The Setai Sea of Galilee am 2. Okt. 2023
Dear Haitham,Thank you for the wonderful review . We hope to see you again soon

10/10 – Hervorragend

DORON

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was excellent! Ghadeer who works at the reception was extremely professional and nice. She helped get us checked in early and made us feel at home. Thank you!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Dina am 7. Sept. 2023
Thank you vert much for the feedback. we glad you enjoyed stay at the Setai. we will share the feedback with GhadeerShana Tova

10/10 – Hervorragend

Mira

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von D am 7. Sept. 2023
Thank you very much for the feedback. we enjoyed having you here at the SetaiShana Tova

2/10 – Ungenügend

Shlomi ofir

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von D am 7. Sept. 2023
שלום שלומי צר לנו על הדירוג. אנו מזמינים אותך לחלוק איתנו את החוויה כדי שנוכל להתייחס ולטפל.שנה טובה

10/10 – Hervorragend

Joel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Dina am 7. Sept. 2023
Thank you for ypur feedback. hope to see you again among our guests

2/10 – Ungenügend

Chana

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von דינה am 7. Sept. 2023
צר לנו לראות את הדירוג הנמוך.נשמח להבין ממך יותר כדי ללמוד, לתקן ולשפר

2/10 – Ungenügend

itay

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Horrible experience with Setai , it was 105 degrees outside and the air conditioning in our room did not work I asked the maintenance to fix it while I’m at the pool they said they fixed it but when i came back to the room it was like a stove inside the room , ask them to fix it 4 times and they was not able to do so, on the top of that the shower was blockage and the water got into the entire room when we took a shower. When we finally wanted to leave the room we asked for transportation to the reception to do the check in and we waited 40 min but no one showed up so me and my pregnant wife had to walk 10 min in the heat to get there so we can finally finish with this nightmare .
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Dina am 14. Aug. 2023
unfortunaly, as everywhere happens and there are malfunctions even in hot weather. we understand the inconvience and take your comment seriously

10/10 – Hervorragend

Line

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Dina am 14. Aug. 2023
Thank you for your feedback we would like to see you again

4/10 – Schlecht

Laura

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Service déplorable, pas au niveau d’un 5 étoiles
Belle hotel, villa a avec piscine privée agréable mais service déplorable, vous attendez 45 minutes pour une boisson; au petit déjeuner vous etes les uns sur les autres et on vous envoie allez chercher votre café vous même. Vous finissez par tout faire vous même. Au vu du prix de la nuit payé c’est assez scandaleux. Autant louer une villa avec piscine d’un particulier.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Dina am 7. Sept. 2023
We invite you to contact us directly. We will do everything to fix and improve your feeling.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Dina am 14. Aug. 2023
Sorry to see your feedback

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a wonderful stay at The Setai. During our stay, the chef, Tzvi, was very welcoming and made our stay even better. I really appreciated Tsvi’s hospitality- he made sure we were enjoying our stay and it was great to see how passionate he was about his work. His food and service were top-notch and I would definitely visit the hotel again!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von deputy g/m am 11. Aug. 2023
Thank you very much for the feedback it was great to host you

10/10 – Hervorragend

EYAL

Mit dem Partner gereist
The entire Staff was incredible, the life Gaurd Shemon wqs always going the extra mile. Tzvika the chef and his staff was always very friendly and accommodating. Eli, Nur, Sahar, And all the manawas always there to ask if we need anything. Will come back again and again
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Dina am 11. Aug. 2023
Tank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Shmuly

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Dina am 11. Aug. 2023
Thank you

10/10 – Hervorragend

Alex

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Disappointed
Disappointed with the check in and staff service. Unprofessional and rude staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Dina am 14. Aug. 2023
Dear AlexThank you sorry to read yourr commentswe will improve

6/10 – Okay

Kobi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Dina am 14. Aug. 2023
תודה על המשובנשמח לשפר

10/10 – Hervorragend

dov

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von G.R manager am 15. Juni 2023
Thank you for the high ratingLooking forward to host you again in the near future.Kind regards

2/10 – Ungenügend

Adi

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Don’t go if you want peace and quiet. The hotel is noisy and disrespectful for people who are coming for quiet time with themselves. Overpriced
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Management Setai am 28. Mai 2023
Dear Adi, We are just reminding that the hotel is for children as well. And we are welcoming them , so there is a little noise .

8/10 – Gut

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel, but staff are not professional and for the price I expect more.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von G.R manager am 15. Juni 2023
Dear Michael,Thank you for sharing your valuable feedback with us. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us.As a teachable moment, we have shared your comments with our team to ensure necessary improvement.It would be our pleasure to welcome you soon in the future for a more positive and memorable stay when your travels bring you back to Israel.Sincerely,

6/10 – Okay

Benjamin

Gut: Zustand der Unterkunft
The private pools and jacuzzis aren't that private. I was gaslit about an "upgrade" from a private pool to a jacuzzi.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von G.R manager am 15. Juni 2023
Dear Benjamin, Thank you for the reviewLooking forward to host you again in the near future.Kind regards

4/10 – Schlecht

A

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This hotel needs good management. The grounds are shabby and the rooms Are clean but worn. The staff never smiles. We had to tell a manager to clear some tables for others to sit. Not we’ll run.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von G.R manager am 15. Juni 2023
Thank you for sharing your valuable feedback with us..Providing the highest level of guest satisfaction is our number one priority and we sincerely regret falling short of meeting your expectations. As a teachable moment, we have shared your comments with the appropriate hotel team to ensure necessary guidelines are in place for the future.We hope to have an opportunity to better your experience whenever your travels bring you back to Israel in the future.Sincerely

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Worst service we have ever had anywhere ever!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von . am 14. Aug. 2023
Thank you we will improve

10/10 – Hervorragend

Mosha

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von . am 14. Aug. 2023
Thank you for the feetback

2/10 – Ungenügend

SAMUEL

Mit dem Partner gereist
My view was blocked by overgrown not taken care lawn nothing like the pictures....was promised to put me on the second floor, and whenever i checked on the change they kept saying later.... very upsetting
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Violeta am 23. Feb. 2023
Dear Samuel , The hotel is in the middle of a nature reserve, we don't have a view from the rooms towards the Kinneret.Between us and the Kinneret there is vegetation that we cannot touch as you were told in the reception.The room you booked is a pool room, rooms on the second floor are Jacuzzi rooms - a different category from what you booked.

8/10 – Gut

Yarden

Antwort von . am 14. Aug. 2023
Thank you

10/10 – Hervorragend

Breindy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

2/10 – Ungenügend

noah

10/10 – Hervorragend

Chaim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was excellent!
Antwort von Violeta am 23. Nov. 2022
Thank you for staying in the Setai Sea Of Galilee hotel.

2/10 – Ungenügend

avner

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worst service in beautiful setting
Setting is beautiful…. That being said the service was absolutely horrendous. . Check just demanded passport , no pleasantries or information related to hotel. . A cart takes you to the room , driver / bellboy didn’t even offer to bring luggage to the room, he just dumped luggage and left. . Spa is a whole story , but in short treatment rooms open right up to public area. No robes, towels , slippers offered. If you as they do have lockers. Wouldn’t allow us to put treatments on our room. Same as other staff … no information offered zero customer service. . Pool - no one man’s a towel or lounge chair area. We found a waiter and he said there are no more lounge chair covers available. Looks like they lay them out in the morning and leave form there. Waited a half hour for a menu and then no one returned to take an order. On the way out we asked the serve what was going on …. He said better to get a drink in the lounge. . We head to the lounge, sever openly yawn upon our order ( simple straight forward glass of wine and salad). Asked for olives three times and they came out 45 min later. . Morning breakfast coffee was served in cheap disposable cups. ( keep in mind rooms were close to $800 a night ). . Decided to sit in our balcony and juts relax there. Within 5 minutes the cleaner for the room next door threw buckets of water on the half wall that divides the rooms. I got covered in dirty ( sponga) water. . Maintenance Is terrible.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Managers Setai am 23. Nov. 2022
Dear AVNER, Thank you very much for taking the time to write the feedback. For further treatment, we will be happy if you contact the hotel management. Thanks

2/10 – Ungenügend

Oded

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Managers Setai am 23. Nov. 2022
Dear Oded, Thank you very much for taking the time to write the feedback. For further treatment, we will be happy if you contact the hotel management. Thanks

2/10 – Ungenügend

shoval

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Managers Setai am 23. Nov. 2022
Dear Shoval, Thank you very much for taking the time to write the feedback. For further treatment, we will be happy if you contact the hotel management. Thanks

6/10 – Okay

Yehuda

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Not like it was in the past
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Managers Setai am 23. Nov. 2022
Dear YEHUDA, Thank you very much for taking the time to write the feedback. For further treatment, we will be happy if you contact the hotel management. Thanks

10/10 – Hervorragend

yael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

2/10 – Ungenügend

Maurice

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022

4/10 – Schlecht

Rebecca

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The property was very far from everything and the staff was EXCEEDINGLY Rude and not accommodating
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

8/10 – Gut

Chaim

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome breakfast
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022

4/10 – Schlecht

ofer

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Moché

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022

4/10 – Schlecht

Marni

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Do not waste your money! We had great expectations for this hotel. The rooms and bathrooms were not well maintained, the staff and service were not the standard of a 5 star resort. Most of the staff were unable to communicate in English. We travelled with 3 teenagers and were told one of the rooms would have 2 twin beds and a sofa bed. The room had a king bed (which we were told could be split) and they were unable to do so. The gym had dirty towels and garbage on the floor. This was the first time staying at a Setai resort and will likely be the last.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Violeta am 18. Aug. 2022
Dear Sir , We are sorry to hear about the stay , thank you for your time . We are happy to learn and improve and preserve what is needed. Regards ,

2/10 – Ungenügend

Shirley

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service was terrible on every level; rooms were not clean. The property management is not an accurate representation of the Setai Brand.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Violeta am 18. Aug. 2022
Dear Sir , We are sorry to hear about the stay , thank you for your time . We are happy to learn and improve and preserve what is needed. Regards ,

6/10 – Okay

YESHUA, Brooklyn

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

2/10 – Ungenügend

Oriya Yakot

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property has serious deferred maintenance throughout. Dirt debris throughout. Almost feels good that captain abandoned ship. 3 star at the best.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Violeta am 18. Aug. 2022
Dear Sir , We are sorry to hear about the stay , thank you for your time . We are happy to learn and improve and preserve what is needed. Regards ,

4/10 – Schlecht

Shachar

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Ok or maybe less
Bad value for money Chexk in at 4 PM check out at 11 AM
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Violeta am 18. Aug. 2022
Dear Sir , We are sorry to hear about the stay , thank you for your time . We are happy to learn and improve and preserve what is needed. Regards ,

10/10 – Hervorragend

jonathan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Nave

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great
Great hotel, we will definitely be back
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Violeta am 18. Aug. 2022
Thank you

2/10 – Ungenügend

Oriti

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Worst place ever! So dirty, bad service, couldn’t eat foe 2 days after I saw the restaurants. It is a shame for such a “luxury” place like this.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Violeta am 18. Aug. 2022
Dear Sir , We are sorry to hear about the stay , thank you for your time . We are happy to learn and improve and preserve what is needed. Regards ,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel à fuir! Service 0
Service ignoble! Tout d’abord l’accueil, avec une attente interminable, rien n’est géré! On nous fait attendre 15min sous 40 degrés pour enfin nous conduire à notre chambre! Propreté à revoir! Salle de bain salle et ménage fait à moitié à l’arrivée dans la chambre, les wc encore sales! Room service déplorable, reçue les repas dans des sacs en plastique! Facturé les glaçons demandés! Ou se trouve le service d’un 5 étoiles?! Supplément payé pour un bébé mais ils n’ont pas voulu me donner de lit bébé alors que j’ai appelé avant la réservation et on m’a dit que j’en disposerai d’un ! Carrelage cassé, biensur j’ai glissé et tombe dessus! Lorsque l’on demande de parler au responsable, on me dit qu’il n’y a pas de responsable ici et que « le message sera passé au responsable » Et pour finir a 1h avant le Check out on nous appelle déjà pour laisser la chambre! Ainsi que les personnes de ménages qui attendent devant notre chambre déjà 1h avant! Une honte pour un 5 étoiles qui vous facture plus de 500€ la nuit avec un service aussi écœurant! Fuyez cet hôtel! Le seul avantage c’est la piscine privée et le + le petit déjeuner mais tout le reste est à fuir!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Violeta am 18. Aug. 2022
Dear Sir , We are sorry to hear about the stay , thank you for your time . We are happy to learn and improve and preserve what is needed. Regards ,

10/10 – Hervorragend

Eli

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It’s an absolute beauty of a place
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Ruchy

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022