Lobby

Bewertungen von Hilton Garden Inn Ridgefield Park

3 out of 5
Hilton Garden Inn Ridgefield Park
70 Challenger Road, Ridgefield Park, NJ

Bewertungen

8.2

Sehr gut

527 von insgesamt 1017 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
219 von insgesamt 1017 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
120 von insgesamt 1017 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
83 von insgesamt 1017 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
68 von insgesamt 1017 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.4/10

Sauberkeit

8.6/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

8.2/10

Zustand der Unterkunft

8.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Susanne

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von ps am 17. Nov. 2022
Hello guest, Thank you for staying with us and taking the time to leave feedback regarding your stay with us. We truly appreciate it as we are constantly looking for ways to better our hotel. We are truly apologize for not meeting your expectations. If there is anything we can do you at this time do not hesitate to reach out to me directly.

10/10 – Hervorragend

DRGM

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall clean and quiet
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Nicole

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The rooms terribly need updating. Horrible smell, dingy carpets, loud rusty air conditioner, horrible mattress. The staff was very nice and so was the lobby but unfortunately the room is the most important part and it was seriously not what I ever would have expected from an establishment with the Hilton name at the price I paid. I’m beyond disappointed.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Julio

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very noisy.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

XueJun

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Lori

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Location was not accessible for public transit and it was terrifying trying to turn into the hotel entrance. Facilities are lovely
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Mark W. am 26. Apr. 2024
Hi Lori, thank you for taking the time to fill out the survey. Just an FYI, there is a bus right outside the hotel that goes to NYC and another that goes to other local attractions. I live in NYC and take it every day:-)

8/10 – Gut

Cassandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The evening staff, at check in, was pleasant! Pool was nice and warm!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mark W. am 25. Apr. 2024
Hi Cassandra, thank for the nice comments regarding the staff and pool, I will share this with them!

10/10 – Hervorragend

Eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room had a funny smell to it. We switched rooms but the room still exists.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mark W. am 25. Apr. 2024
Hi Eric, thank you for filling out the survey score, could you tell me which rooms you were in?

4/10 – Schlecht

DOHWEE

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
It is OK
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mark W. am 25. Apr. 2024
Thank you for filling out the survey, I'd love to know where we fell short of your expectations.

8/10 – Gut

Juan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nothing to eat in a 4 mile radius
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Mark W. am 25. Apr. 2024
Hi Juan, thank you for filling out the survey. I know it doesn't help but the restaurant in the lobby has been reopened for dinner as of April 24.

4/10 – Schlecht

Merin

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel was not upto Hilton standards. The room and bathroom were not clean and looked outdated. The bedsheet had a red stain and we had to request to change it. The breakfast manager lady was rude.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Lauren

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The experience at the hotel really ruined an otherwise nice family vacation. The staff at the hotel is aweful. We sat around for almost 2 hours after traveling all day and our room was over an hour late for our check in. 1 person servicing the front desk thankfully speaks english but barely has enough time to deal with any issue or request. They won't give enough towels for the pool, which was rat packed- when you'd ask for TOWELS they brought another 4 for the pool area shelf and you'd have to run and grab them before the other people who also need towels did- Never mind getting a new set of towels for your room! The room was far from clean. My fridge broke day 1. Hich they replaced. Who knows if ill be charged. Still yet to see. There's no bar or resteraunt, it's a breakfast a la carte type stand? Which is run so poorly- their server is a miserable man who can barely speak/ understand english. Also open only until 10am and an adult has to go down so don't try to allow your kids to go get something. They'll tell you after they cook your a la carte item that they don't have bacon or homefries but "you got extra sausage." Which they will also charge you for despite it not even tasting good enough for the dog and you specifically said you didn't like. I also told the unpleasant server that I'd bring it up with the hotel as he asked me to but he followed me tho the desk infront of lobby of guests and yelled over me in broken English so i couldnt even solve my issue at the front
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Carlos

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice stop if your just visiting the area.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mark W. am 20. Apr. 2024
Hi Carlos, Thanks for the great review!

8/10 – Gut

steven

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Needs update refresh
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Mark W. am 20. Apr. 2024
Hi Steven, thanks for taking the time to fill out the survey.

10/10 – Hervorragend

Gheorghe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Mark W. am 15. Apr. 2024
Hi Gheorghe, thank for the great survey score!

6/10 – Okay

Jadith

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Mark W. am 9. Apr. 2024
Hi Jadith, thank you for taking the time to send in your survey score, seems like we fell short in a few areas. Hopefully we'll do better next time.

10/10 – Hervorragend

Toan, Hyattsville

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mark W. am 8. Apr. 2024
Thanks for the great review!

10/10 – Hervorragend

ROBERT

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Polite, friendly and pleasant staff. clean and convenient hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mark W. am 5. Apr. 2024
Thanks for the great survey score!

2/10 – Ungenügend

Inna

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The people who worked in the hotel were rude, particularly Felix. There was garbage left in the drawers of the previous guests and customer service was beyond awful.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Mark W. am 4. Apr. 2024
Hi. I'm sorry the hotel did not meet your expectations, I will have a chat with Felix but he usually gets very nice comments from the guest surveys. I will also speak with housekeeping regarding the garbage left in your drawer.

10/10 – Hervorragend

Emily A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This was a very nice place to stay. Staff was great and room was clean and comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mark W. am 4. Apr. 2024
Hi Emily, thanks for the great review!

8/10 – Gut

Godwin, Kumasi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked this hotel overall. Very clean rooms but the AC unit in our room was a bit rusty and poses a health hazard.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mark W. am 1. Apr. 2024
Hi Godwin, thanks for the feedback, I'm having my chief engineer take a look at the unit right now.

10/10 – Hervorragend

Grace, Southampton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
One of our favorite hotels in Bergen County. Close to NYC, but safe & quiet. Perla at the front desk was lovely and accommodating. She made our stay very enjoyable! The breakfast was excellent, too.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mark W. am 2. Apr. 2024
Thanks for the great review and kind words regarding Perla! I will send them along to her.

6/10 – Okay

janae

Mit der Familie gereist
It’s pretty old
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Mark W. am 1. Apr. 2024
Hi Janae, I'm sorry we didn't meet your expectations but the good news is the hotel will be going under a refresh late 2024 or early 2025.

10/10 – Hervorragend

Susana, Waterbury

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was clean and quiet!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Mark W. am 1. Apr. 2024
Hi Susana, thanks for the great review!

10/10 – Hervorragend

Francheska

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent stay
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mark W. am 1. Apr. 2024
Hi Francheska, thanks for the 5 star review!

2/10 – Ungenügend

Jerry

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Mark W. am 22. Apr. 2024
Hi Jerry, thank you for taking the time to fill out the survey, I wish I had more information as to where we fell short during your stay.

10/10 – Hervorragend

Caribe

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Mark W. am 1. Apr. 2024
Hi Caribe, thanks for the great review!

10/10 – Hervorragend

Ana, Manassas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Mark W. am 1. Apr. 2024
Hi Ana, thanks for the great survey score!

10/10 – Hervorragend

Daphne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
😊
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mark W. am 26. März 2024
Hi Daphne, thanks for the great review, we look forward to seeing you again in the future!

6/10 – Okay

David, Old Orchard Beach

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
This property was fine enough but they have no suites and they have no dining. I actually cancelled my stay and went elsewhere.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Mark W. am 25. März 2024
Hi David, I apologize we fell short of your expectations, I just want to clarify we do have the restaurant that is open for breakfast daily and will be reopening for dinner on or around April 15th.

8/10 – Gut

TERRI, RIDGEFIELD

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Mark W. am 11. Apr. 2024
Hi Terri, thanks for filling out the survey score!

8/10 – Gut

Alice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It needs a do not disturb sign for door!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Mark W. am 11. März 2024
Thanks for the nice survey review, I apologize there was no DND sign for the door, next time just call the front desk and they'll get one for you!

8/10 – Gut

Sheila

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Mark W. am 1. Apr. 2024
Hi Sheila, thanks for the 4 star review! Hopefully next time we can make it 5!

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Greattt play
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mark W. am 11. März 2024
Thanks for the great review Jonathan!

10/10 – Hervorragend

Renzo, Lima

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mark W. am 11. März 2024
Hi Renzo, thanks for the great review!

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The play is the perfect for go out of all
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Mark W. am 5. März 2024
Hi Jonathan, thanks for the positive review!

8/10 – Gut

Kyu Bok

Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mark W. am 20. März 2024
Thank you for the survey score!

10/10 – Hervorragend

Jia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mark W. am 21. Feb. 2024
Hi Jia, thanks for the great survey score!

10/10 – Hervorragend

Nakia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mark W. am 19. Feb. 2024
Hi Nakia, thanks for the great survey score, look forward to your next stay at our property!

10/10 – Hervorragend

MARIA

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mark W. am 15. Feb. 2024
Hi Maria, thanks for the great survey score! We look forward to seeing you again in the future!

2/10 – Ungenügend

Anna

I didn’t like the fact that on the website, it said it was a smoking room, and when I arrived, it’s not even a smoking hotel, then to sit outside and smoke there was not one place to sit so you had to stand along the front door while people came in and out so now I was not happy with your hotel Would look forward to a refund. Sincerely, Miss Nelson.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mark W. am 14. Feb. 2024
Hi Miss Nelson,Sorry for any confusion but our property is 100% smoke free. I went to the Expedia site and nowhere does it say we have smoking rooms but it does say under Property Amenities we are !00% Smoke Free.

2/10 – Ungenügend

Anita

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Mark W. am 13. Feb. 2024
Hi Anita, I'm sorry we fell short of most of your expectations, hopefully we can do better in the future.

6/10 – Okay

MARGOT

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mark W. am 13. Feb. 2024
Hi Margot, thank you for the survey reply, 3 out 5 is ok but I'd love to know where we fell short of a higher score.

10/10 – Hervorragend

Melissa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If you get there at night, make sure to ask for Felix, we visited from Rhode Island for NYFW and we didn’t have any idea about transportation and other information in there, Felix was the best, he gave us so much information, he gave us the name of apps to use while in NJ and NY for transportation, he gave us a list for places to eat, overall it was a great experience for us thanks to him, also to the lady that helped us multiple times when our keys were not working very well to get in the room.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mark W. am 12. Feb. 2024
Hi Melissa,Thanks for the great survey score and the kind words regarding Felix at the front desk! I will be sharing your comments with our staff and Felix in particular.

4/10 – Schlecht

Jenette

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The carpet was dirty and had a stagnant smell. The shower was broken. The room smelled, the thermostat was not functioning correctly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mark W. am 12. Feb. 2024
Hi Jenette, I apologize that we did not meet your expectations during your stay. I have forwarded your comments to our Director of Housekeeping. I can assure you that all the rooms are clean but some look dated and do need a refresh which I am told we are getting mid to late 2024.

8/10 – Gut

Maxwel, Pueblo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and nice location
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mark W. am 12. Feb. 2024
Thank you for the kind words!

6/10 – Okay

Elmore

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Parking is good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mark W. am 12. Feb. 2024
Hi Elmore, thanks for the nice words regarding our parking situation, I see we may have fallen short on other parts of your stay, was there anything in particular?

8/10 – Gut

Anibal, Alexandria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The only thing is that you can hear the traffic passing by on the highway. I thought the room had soundproof windows. I couldn't sleep well.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mark W. am 7. Feb. 2024
Hi Anibal, unfortunately those windows are not sound proof but I have moving forward instructed that any window replacement done on that side of the hotel to be done with sound proof windows. Thanks for the overall good score!

2/10 – Ungenügend

Shalini

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Mark W. am 20. März 2024
Hi Shalini, I'm sorry we fell short during your stay with us, I don't know the specifics though to be able discuss further.

4/10 – Schlecht

zeki

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mark W. am 5. Feb. 2024
Hi Zeki, I'm sorry we fell short of your expectations during your recent stay with us, I can't tell from the score where we fell short but if you leave some comments I will get back to you.