Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Ascott Rafal Olaya Riyadh

4 out of 5
Ascott Rafal Olaya Riyadh
7706 Sahafa Olaya St, P.O. Box 2396, Riyadh

Bewertungen

7.6

Gut

52 von insgesamt 115 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
24 von insgesamt 115 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
15 von insgesamt 115 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 115 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
19 von insgesamt 115 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.2/10

Sauberkeit

8.2/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

8.4/10

Zustand der Unterkunft

8.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

David

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Shamlan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful experience.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Salah abouelmagd am 14. März 2024
Thank you for taking your valuable time out to give us your feedback. We look forward to welcoming you back to our serviced residence for your next visit. Sincerely

10/10 – Hervorragend

MAAN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good parking. Great staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Salah Abouelmagd am 12. März 2024
Thank you for taking your valuable time out to give us your feedback. We look forward to welcoming you back to our serviced residence for your next visit. Sincerely

8/10 – Gut

Ridha

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Salah Abouelmagd am 12. März 2024
Thank you for taking your valuable time out to give us your feedback. We look forward to welcoming you back to our serviced residence for your next visit. Sincerely

10/10 – Hervorragend

James

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Salah Abouelmagd am 12. März 2024
Thank you for taking your valuable time out to give us your feedback. We look forward to welcoming you back to our serviced residence for your next visit. Sincerely

10/10 – Hervorragend

sarah abdullah

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Salah Abouelmagd am 13. Jan. 2024
Thank you for taking your valuable time out to give us your feedback. We look forward to welcoming you back to our serviced residence for your next visit. Sincerely

6/10 – Okay

Nawaf

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
there’s no noise isolation between the rooms which is make insomnia and uncomfortable sleep
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Salah Abouelmagd am 13. Jan. 2024
hank you for taking your valuable time out to give us your feedback. We will verify the matter and take necessary action, We look forward to welcoming you back to our serviced residence for your next visit. Sincerely

10/10 – Hervorragend

Eyhab

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the room/apartment is in great condition and very comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Salah Abouelmagd am 19. Dez. 2023
Thank you for taking your valuable time out to give us your feedback. We look forward to welcoming you back to our serviced residence for your next visit. Sincerely

2/10 – Ungenügend

Basim, Springfield Gardens

Geschäftlich gereist
The worst that can happen is when you wake up in the morning and you don't have hot water. This is the most basic need and if the hotel is unable to provide this then to be it's a failure. After I complained an engineer came to the room and saw the issue and after I returned to my room later the problem was still there.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Salah abouelmagd am 6. Nov. 2023
Thank you for taking your valuable time to provide us with your feedback. We will verify what you mentioned and we will strive to develop our services to achieve the satisfaction of our guests, We look forward to welcoming you again. At our serviced accommodation for your next visit. sincerely

4/10 – Schlecht

Mohammed

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Salah Abouelmagd am 22. Sept. 2023
Dear Mr. Mohammed, Thank you for taking your valuable time out to give us your feedback. We look forward to welcoming you back to our serviced residence for your next visit. Sincerely

2/10 – Ungenügend

saja

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Salah abouelmagd am 22. Sept. 2023
Dear Ms. Saja, Thank you for taking your valuable time out to give us your feedback. We look forward to welcoming you back to our serviced residence for your next visit. Sincerely

4/10 – Schlecht

Ahmed

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Salah am 8. Sept. 2023
Dear Guest, Thank you for taking your valuable time out to give us your feedback. We look forward to welcoming you back to our serviced residence for your next visit. Yours sincerely, Ascott Management

8/10 – Gut

Faysal, Morgantown

Gut: Sauberkeit
Nice location
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Salah abouelmagd am 3. Juni 2023
Dear Guest, Thank you for taking your valuable time out to give us your wonderful feedback. We look forward to welcoming you back to our serviced residence for your next visit. Yours sincerely, Ascott Management.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Lite tråkigt att ej Restaurang var öppen kvällstid! Samt att frukost tyvärr ej var godkänd. Så, Höj matkvalitén!
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2022
Antwort von Wasiullah Zaffari am 3. Dez. 2022
Kära gäst,Tack för din värdefulla feedback.Vi har delat dina kommentarer med teamet för förbättringar och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till vårt boende.Med vänliga hälsningarAscott Management

6/10 – Okay

Mohammed

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Poor communication with staff Slow service No housekeeping during my stay(Tow nights)
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Wasiullah Zaffari am 3. Dez. 2022
Dear Mohammed,Thank you for your valuable feedback.We have shared your comments with the team for improvements and we look forward to welcoming you back to our residence.SincierelyAscott Management

10/10 – Hervorragend

Ahmed Mohamed Nabil

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff and location, appreciate the warm welcome special from Mr. Muhanad in the reception.
Antwort von Wasiullah Zaffari am 6. Nov. 2022
Dear Ahmed Mohamed Nabil,Thank you for taking your valuable time out to give us your feedback.We look forward to welcoming you back to our serviced residence for your next visit.Yours sincerely,Ascott Management

10/10 – Hervorragend

Ahmed Mohamed Nabil

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Mazen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent welcome at reception, spacious rooms, high quality amenities. The breakfast was a BIG disappointment. It is priced as higher-end 5* hotels, but with limited choice of items, questionable freshness of food and slowness in serving even coffee and tea. Not to be repeated!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Wasiullah Zaffari am 6. Nov. 2022
Dear Mazen,Thank you for taking your valuable time out to give us your feedback.We apologize for disapponting you with the breakfast arrangements. Our restaurants are going through an extensive transition phase and massive upgrades for our customers to enjoy much–anticipated and totally re-vamped dining experience soon.We look forward to welcoming you back to our serviced residence for your next visit.Yours sincerely,Ascott Management

10/10 – Hervorragend

Nabil

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Impeccable quality of service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Wasiullah Zaffari am 6. Nov. 2022
Dear Nabil,Thank you for taking your valuable time out to give us your feedback.We look forward to welcoming you back to our serviced residence for your next visit.Yours sincerely,Ascott Management

8/10 – Gut

Mubark

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Wasiullah Zaffari am 21. Juli 2022
Dear Mubark, Thank you for your valuable feedback. Look forward to welcoming you back on your next visit. Thank You!

10/10 – Hervorragend

Mohammed

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
فندق جميل و نظيف و خدمتهم ممتازة
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2022
Antwort von Wasiullah Zaffari am 21. Juli 2022
Dear Mohammed, Thank you for your valuable feedback. Look forward to welcoming you back on your next visit. Thank You!

10/10 – Hervorragend

Modhi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you for the good treatment and reception.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Wasi Zaffari am 4. Mai 2022
Dear Modhi, Thank you for your review. Looki forward to welcoming you back at our residence. Best Regards, Wasi Zaffari

2/10 – Ungenügend

Nasser

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like easy parking I didn't like: staff attitude, bad smell, the room was not ready: only one towel, no slipper
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Wasi Zaffari am 4. Mai 2022
Dear Mr. Nasser, Thank you for your valuable feedback. We have shared your commets with the team and please accept our sincere apologies for not meeting your expectations. We look forward to welcoming you back at our residence on your next visit. Thank You, Wasi Zaffari

8/10 – Gut

KS

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good Property… didn’t have non-smoking rooms finally agreed to take smoking room took about 30 mts to check in at 17:30 hrs … they did offer free breakfast for inconvenience
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Wasiullah Zaffari am 5. März 2022
Dear Guest, Thank you for your feedback. Look forward to welcoming you back at our property. Thank You,

6/10 – Okay

Mashari, Tempe

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Yes it was large room but Kitchen stuff wasn’t clean enough Main bathroom need some maintenance Internet was down in the whole hotel and they didn’t solve it
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Wasiullah Zaffari am 12. Dez. 2021
Dear Mashari, Thank you for your valuable feedback. we have noted your comments. Look forward to welcoming you back at Ascott. Thank You, Wasi Zaffari

8/10 – Gut

Abdullah

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Wasiullah Zaffari am 12. Dez. 2021
Dear Abdullah, Thank you for your valuable feedback. Look forward to welcoming you back at Ascott. Thank You, Wasi Zaffari

10/10 – Hervorragend

Namer

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
يستحق التجربه مره اخرى
جيده جدا
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Wasiullah Zaffari am 12. Dez. 2021
Dear Namer, Thank you for your valuable feedback. we have noted your comments. Look forward to welcoming you back at Ascott. Thank You, Wasi Zaffari

8/10 – Gut

fawaz

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Wasiullah Zaffari am 12. Dez. 2021
Dear Fawaz, Thank you for your valuable feedback. Look forward to welcoming you back at Ascott. Thank You, Wasi Zaffari

4/10 – Schlecht

Abdulrahman

Geschäftlich gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
الفندق لا يستحق قيمته، ولا يستحق تصنيف 4 نجوم الغرف جداً رديئه والأثاث كانك في شقق مفروشه نجمتين والارضيه بلاط ويست موكيت
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Wasiullah Zaffari am 30. Sept. 2021
Dear Mr. Abdulrahman, Thank you for taking your valuable time out to give us your feedback. We have noted your comment and look forward to serve you better on your next visit. Yours sincerely, Management

6/10 – Okay

suliman

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Wasiullah Zaffari am 30. Sept. 2021
Dear Mr. Suliman, Thank you for taking your valuable time out to give us your feedback. We look forward to welcoming you back to our serviced residence for your next visit. Yours sincerely, Management

10/10 – Hervorragend

ABDULKADER

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Wasiullah Zaffari am 18. Aug. 2021
Dear Abdulkader, Thank you for taking your valuable time out to give us your feedback. We look forward to welcoming you back to our serviced residence for your next visit. Yours sincerely, Management

6/10 – Okay

Youngwook

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
깨끗한 숙소 그러나...
숙소는 아주 깨끗하고 넓은 침대 및 거실, 3개의 화장실로 쾌적하게 지낼 수 있었음. 하지만 부족한 수건에 대한 보충 요청은 무시되었고, 21세기에 남녀가 구분된 수영장이라니... 가족들이 함께 즐기기에는 부족했음.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Wasiullah Zaffari am 31. Mai 2021
Dear Youngwook, Thank you for your valuable time to give us your feedback. Look forward to welcoming you back at our residence. Thank You Wasiullah Zaffari

2/10 – Ungenügend

Mochammad

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021
Antwort von Wasiullah Zaffari am 4. Mai 2021
Dear Mohammad, Thank you for your valuable feedback. We look forward to welcoming you back at our residence on your next visit. Best Regards

6/10 – Okay

Abdullah

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von Wasiullah Zaffari am 4. Mai 2021
Dear Mohammad, Thank you for your valuable feedback. We look forward to welcoming you back at our residence on your next visit. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Outstanding excellent services, staff and rooms are super, I would recommend it blindly.
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2021
Antwort von Wasiullah Zaffari am 4. Mai 2021
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback. We look forward to welcoming you back at our residence on your next visit. Best Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Nice Location and Clean Rooms
Good place and good location. Rooms are nice and clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von Wasiullah Zaffari am 4. Mai 2021
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback. We look forward to welcoming you back at our residence on your next visit. Best Regards,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Worst hotel experience
The room was not as the pictures, small windows not panoramic, furniture was less than expected, the bed was not comfortable, there were no heater in the AC system, hotel was having noisy construction that they didn't mentiones and even after several companies they didn't do any thing nighter offered compensation.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing lovely apartment , very big, amenities are fully. Missing some cleaning stuff like kitchen tissues, small spoons were not available.. bathroom was not so clean. But the apartment over all is very nice. Bedsheets are clean and comfy. Check in was easy and we got underground parking l. Very good for long stay 👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021

10/10 – Hervorragend

Saud

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Hassan Alqarni am 15. Dez. 2020
Dear Mr. Saud, Thank you for taking the time to share your feedback, we are happy that our service met with your expectation, looking forward to see you again on your next visit. best regards,

2/10 – Ungenügend

Yahya

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2020
Antwort von Hassan Alqarni am 30. Sept. 2020
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to rate your stay with us we would appreciate if you can provide us further information about your stay and what is your comment this will help us to rectify any errors from ourside. Best regards

2/10 – Ungenügend

aymen s

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Never ever come back
Difficult to reach More than two hours to make check in No internet connection Everyday ask about their money although my reservation is paid I received more than ten calls in three days for different reasons
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020
Antwort von Hassan am 16. Sept. 2020
Dear Mr. Amen, We thank you for taking the time to give us your feedback about your recent stay in or hotel, and we are very sorry that your stay was not up to the level of your expectations, unfortunately the booking issue is out of our hand and the error made from the booking website is beyond our control, please accept our apologies for the shortfall in our service, your valued comment will help us to continue improve our services, should you require any further assistance please let us know anytime.

2/10 – Ungenügend

Majed, Jubail

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Very bad check in process. Also not clean rooms especially the bed and bathroom... it was my first time there and it will be my last time to book in this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Hassan Alqarni am 30. Sept. 2020
Dear Mr. Majed, thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay in our property, regret to learn about the various service shortfalls that you encounter as it is certainly not the level of standards that we are known for, We take the delivery of exceptional guest experience very seriously and will continue to improve in this . Once again, thank you for your valuable feedback and we look forward to having you back at Ascott Rafal Olaya Riyadh.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Hassan Alqarni am 30. Sept. 2020
Dear Anonymous, Good day from Ascott Rafal Olaya Thank you for taking the time to share your rating about your recent stay in our property we would appreciate if you share with us further details about your feedback in order to rectify any error from our side.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
A good place to stay
Friendly staff. Check-in and check-out went smoothly. Clean rooms and well-maintained furniture. Close to supermarket. Parking lots available in and around the hotel. They should consider more air purifiers for smoking floors. Yes, I would stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Hassan Alqarni am 30. Sept. 2020
Dear Anonymous Thank you for your kind review! It brings us great joy to learn that you had a wonderful stay experience with us, and we appreciate the time you took to compliment our colleagues for their dedicated services, All of us here look forward to welcoming you back on your next trip to Ascott Rafal Olaya Riyadh!

2/10 – Ungenügend

Noura, Riyadh

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
They’re very unprofessional and the staff were very rude. You can’t have guests in the room no matter what. The only way you can have guests is to have them in lobby. I brought a guests to my room and the hotel staff came to my room and asked them to leave or stay at the lobby. I really don’t recommend this hotel at all.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Hassan Alqarni am 30. Sept. 2020
Dear Anonymous, Good day from Ascott Rafal Olaya Thank you for taking the time to share your rating about your recent stay in our property we would appreciate if you share with us further details about your feedback in order to rectify any error from our side.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Slow Service
The service is very slow. I expect faster service for the price.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020