Spécialités Cuisine internationale

Avis sur Hilton Rotterdam

5 out of 5
Hilton Rotterdam
Weena 10, Rotterdam

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 599 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 293 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 62 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 24 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 23 avis sur 1001." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Valérie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de karin le 20 févr. 2024
Dear Ms. Valerie,Thank you for your review and score regarding your stay in Hilton Rotterdam.We hope to welcome you back.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 Excellent

Charles

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Karin le 30 janv. 2024
Dear Mr. Charles,Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam.I am pleased to see you rated your stay with a 10 out of 10!We are looking forward to welcoming you back to the hotel in the future.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

8/10 Bien

margot

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Karin le 9 janv. 2024
Dear Ms. Margot,Thank you for your review.It is great to see you overall enjoyed your stay with us.If you have any suggestions on how we could make your next stay worth a 10, please do not hesitate to let me know.We are looking forward to welcoming you back to the hotel.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 Excellent

Geneviève Marie, MONTROUGE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cet hôtel est particulièrement bien placé, près de la gare. Quartier très tranquille. Je suis piétonne et me suis retrouvée très près de toutes les visites à effectuer. Je suis arrivée avant l'heure d'accès à la chambre (15h) et j'ai pu en bénéficier immédiatement. J'ai dû signaler un souci d'évacuation lavabo qui a immédiatement été résolu. Le personnel d'accueil ne parle quasiment pas français, l'anglais est largement utilisé partout. Petit déjeuner très bien.
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de karin le 30 juin 2023
Dear Ms. Genevieve,Thank you for sharing your review on Hilton Rotterdam.Great to read you have enjoyed your stay with us and also our beautiful city.We look forward to welcoming you in the future.Kind Regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 Excellent

Samuel

Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de karin le 12 mai 2023
Dear Mr. Samuel,Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam.I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Excellent

Marie-Lisa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect location, clean ans calm
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de karin le 6 avr. 2023
Dear Ms. Marie-Lisa,Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam.I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

4/10 Médiocre

GEORGES

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Executive suites are not great
Expensive for executive suites that are not comfortable
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de karin le 9 mai 2022
Dear Georges, Thank you for your stay with Hilton Rotterdam and for your review. My apologies our Executive Suite did not meet your expectations. If you can share what exactly was not comfortable, would be great for us to follow up. I would like to thank you for sharing. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

8/10 Bien

Jan

Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Karin le 24 mars 2022
Dear Jan, Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. If there still is anything you would like to share with us, please do not hesitate to let me know. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Excellent

Rémi

Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de karin le 8 mars 2022
Beste Rémi, Hartelijk dank voor deze prachtige score. Fijn dat uw verblijf geheel naar wens was. We verwelkomen u graag nog eens terug in Hilton Rotterdam. Met vriendelijke groet, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Excellent

Frank

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Súper un bonito hotel y bien situado
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de karin le 10 déc. 2021
Dear Frank, Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam and your kind words. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. If there still is anything you would like to share with us, please do not hesitate to let me know. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de karin le 10 déc. 2021
Dear, guest Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Excellent

FREDERIC

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Très bien placé et parfait pour un voyage d affaires
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de karin le 29 oct. 2021
Dear Frederic, Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

8/10 Bien

Carine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de karin le 5 oct. 2021
Dear Carine, Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. If there still is anything you would like to share with us, please do not hesitate to let me know. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Excellent

Christoffer

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de karin le 20 sept. 2021
Dear Christoffer, Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Excellent

Mina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel que je recommande
L’hôtel est très bien situé, les resto et boutiques sont au pied de l’hôtel
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de karin le 13 sept. 2021
Dear Mina, Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

2/10 Horrible

Francis

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de karin le 27 juil. 2020
Dear Francis, I am sorry to see that you have not overall enjoyed your stay at Hilton Rotterdam. We strive to exceed the expectations of all of our guests and deliver an excellent stay. We really would appreciate it if you could provide us with your feedback so we can make an effort to perform on the excellence level of guest experience we strive for. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Excellent

Sophie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Réponse de karin le 30 juin 2020
Dear guest, Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Trip entre amies 👯‍♀️
Séjours top à proximité des magasins, bars, restaurants. Seul B-mol nous avions droit à des peignoirs et pantoufles nous avions contacté la réception mais ils ne sont malheureusement jamais arrivés. A côté de ça tout c’est très bien passé personnel au top pas de parking gratuit j’ai reçu une contravention pour moins d’une journée d’une valeur de 68euro :/
Séjour de 2 nuits en juin 2020
Réponse de karin le 30 juin 2020
Dear guest, Thank you for posting a review. My apologies that the amenities were not delivered in the room, this will be shared with the team. Furthermore, I do hope we can welcome you in the near future. Kind Regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Excellent

Sarah

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de karin le 13 janv. 2020
Dear Sarah, Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

8/10 Bien

Anne Sophie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel élégant et Idéalement situé
Très bon séjour à 10 min de la gare et 5 min du centre. Bel hôtel avec de bons équipements et un petit déjeuner de qualité. Seul bémol la gestion du lit bébé (la demande en amont par mail puis le jour de notre arrivée n’a pas été prise en compte et les hôtesses ont du faire appel à un autre hôtel car tous les lits bébés étaient pris)
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de karin le 31 déc. 2019
Dear Anne Sophie, Thank you so much for your review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. I am sorry to hear you have had this experience with us, it will be discussed with the manager. Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Excellent

Margarida

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top! Belle localisation bel hôtel 🏨
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de karin le 30 déc. 2019
Dear Margarida, Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. Thank you for your kind words. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de karin le 30 déc. 2019
Dear guest, Thank you so much for your rating on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Accueil, décor, ambiance,confort... bien situé facile d’accès central
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de karin le 23 déc. 2019
Dear guest, Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Excellent

kevin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de karin le 18 nov. 2019
Dear Kevin, Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. If there still is anything you would like to share with us, please do not hesitate to let me know. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Excellent

Omar

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de karin le 15 nov. 2019
Dear Omar, Thank you so much for your rating on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L'accueil de l'ensemble du personnel, l'espace Exécutive où nous avons pu passer une partie de la soirée avec apéritifs et hors-d'œuvre. Le serveur à cet endroit était d'une gentillesse incroyable. Le petit-déjeuner était tout à fait complet.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de karin le 30 sept. 2019
Dear guest, Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. If there still is anything you would like to share with us, please do not hesitate to let me know. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Excellent

Nicolas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A la hauteur des attentes
On est rarement déçus du service et de la prestation Hilton. Cet hôtel ne fait pas exception à la règle.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de karin le 2 sept. 2019
Dear Nicolas, Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Jolijn le 5 mai 2019
Dear guest, thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Jolijn Zeeuwen, General Manager

10/10 Excellent

Sylvain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de General Manager le 24 avr. 2019
Dear Sylvian, thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Jolijn Zeeuwen, General Manager

8/10 Bien

Sandrine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de karin le 8 janv. 2019
Dear Sandrine, thank you so much for your four star rating on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Karin van den Berg – General Manager

10/10 Excellent

Emmanuel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel
Hôtel très bien, proche de la gare. Qualité du petit déjeuner !
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de karin le 13 sept. 2018
Dear Emmanuel, thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Karin van den Berg – General Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel bof et restaurant décevant
Établissement quelconque ne pas s’attendre au haut standing Le restaurant quand à lui et décevant. Le service trop lent les portions des dessert trop petites et les plats sans trop de saveur
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de karin le 17 août 2018
Dear guest, I am sorry to see our restaurant was not up to your expectations. Did you mention any of this to our staff when you were at the hotel? We usually provide great service upon feedback. Please contact the hotel if you need any assistance. Kind regards, Karin van den Berg - General Manager

8/10 Bien

jean-philippe, lille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
a réserver sans hésitation!
Hotel très bien placé. Chambre impeccable et surtout aucun bruit, chambre voisine ou rue.
Réponse de karin le 22 mai 2018
Dear Jean-Philippe, thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Karin van den Berg – General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL MODERNE TRES BIEN SITUE
BELLE CHAMBRE AVEC BON PETIT DEJEUNER ET BELLE SALLE DE BAIN
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de karin le 31 janv. 2018
Dear guest, thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. We're looking forward to welcoming you back. Kind regards, Karin van den Berg - General Manager

8/10 Bien

Yolaine, franconville

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Hôtel proche de tout
Pendant tout notre séjour la chambre n’a pas été dépoussiéré, il y avait beaucoup de poussière sur la tête de lit et au sol, le lit de mon fils de 16 ans était vraiment trop petit. C’est inacceptable pour un Hilton Pourtant, ce n’est pas la première fois que nous venons dans cet hôtel.
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
Réponse de karin le 9 janv. 2018
Dear Yoleine, thank you for your kind review. I will discuss your feedback on the cleanliness with the housekeeping manager. The extra bed has a standard size, but perhaps you would consider to book a familyroom instead, for more comfort? We look forward to welcome you back. Kind regards, Karin van den Berg - General manager

10/10 Excellent

Karine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Réponse de Karin le 29 déc. 2017
Beste Karine, bedankt voor de mooie cijfers. Fijn dat alles naar wens was. We verwelkomen je graag terug in Hilton Rotterdam. Met vriendelijke groet, Karin van den Berg - General Manager

10/10 Excellent

GERTRUDE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SEJOUR à ROTTERDAM SUPERRRRRRRRRRR
Je ne dirais qu'un seul mot: SUPEEEEEEEEEEEER
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
Réponse de Karin le 16 nov. 2017
Merciiiiiiiii! Team Hilton Rotterdam

10/10 Excellent

karim, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Excellent hôtel. Personnels disponible et souriant, chambres interconnecting efficaces, position de l'hôtel pratiquement au centre. Je recommande.
Réponse de karin le 19 avr. 2017
Dear Karim, thank you so much for your nice review and reccomendation! We look forward to welcoming you back at Hilton Rotterdam. Kind regards, Karin van den Berg - General Manager

10/10 Excellent

laurence

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 27 févr. 2017
Dear laurence, thank you for your 5 star rating. I am pleased to see you fully enjoyed your stay at Hilton Rotterdam. We're looking forward to welcoming you back. With kind regards, Karin van den Berg - General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 20 janv. 2017
Dear guest, thank you for rating us. We look forward to welcome you back at Hilton Rotterdam. Kind regards, Karin van den Berg - General Manager

6/10 Satisfaisant

JOHANN

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
hotel bien placé, mais personnels pas à la hauteur
hôtel complet avec queue phénoménale le matin pour le petit déjeûner que nous avions réglé mais pris à l'extérieur compte tenu de l'attente Carte magnétique de la chambre qui fonctionne de temps à autre et comme nous étions au 8è étage, à chaque fois, il fallait attendre que quelqu'un arrive à l'ascenseur pour descendre voire monter. Nous l'avons signalé à l'accueil et à chaque fois re-magnétisé la carte mais sans succès. Nous n'irons plus dans cet hôtel.
Réponse de General Manager le 4 nov. 2016
Dear guest, thank you for your review. It was indeed very unusual that all guests came to breakfast at the same time, so with a full hotel a short queue was inevitable. Still we tried to maintain the service levels even at these peak moments. I am sorry your keycard didn't work properly. The cards are really good in terms of security in the hotel, but the technique has sometimes errors when it comes in contact with mobile devices. We are working on a better system. Thank you for your feedback, we look forward to welcome you back at Hilton Rotterdam. Kind regards, Karin van den Berg - General Manager

8/10 Bien

Patrick, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre trop proche des ascenseurs
Bien dans l'ensemble mais l'absence de produit douche la deuxième nuit et le bruit des ascenseurs agace

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

LANGUE, Namur

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
service
Très bon service, toujours le sourire et près à rendre service
Réponse de Karin le 11 juin 2016
Dear guest, thnak you very much for your nice review. We look forward to welcome you back to Hilton Rotterdam soon! Kind regards, Karin van den Berg - general manager

10/10 Excellent

Jonathan, Noyon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel bien placé en centre ville . Rien à dire.
Réponse de Karin le 12 mars 2016
Dear Jonathan, I am happy to see you had an pleasant stay at Hilton Rotterdam. Thank you very much for sharing your positive review. We look forward to welcome you back in the near future. Kind regards, Karin van den Berg - General Manager

10/10 Excellent

Jenny

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

victor, Luxembourg

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable week-end d'anniversaire
J'ai passer un agréable week-end d'anniversaire dans cet hotel! La chambre était très spacieuse et propre. Le petit déjeuner est complet il y a de tout et on peu en demander encore... Le centre est juste à côté, pleins de bons bar ou Resto dans le coin! Rien a redire...
Réponse de Karin le 14 oct. 2015
Dear Victor, I am pleased to read you had an enjoyable stay at Hilton Rotterdam. We look forward to welcome you back one day. Kind regards, Karin van den Berg - General Manager

10/10 Excellent

Franck, Montpellier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour
C'est un vrai 5 étoiles Nous sommes restés 1 semaine, tout a été parfait. Le seul bémol (histoire de chipoter) aucun membre du staff ne parle français. Sinon, rien à redire, un personnel à l'écoute et souriant.

8/10 Bien

Dominique, Serris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Décevant pour un hôtel de renommée mondiale
Literie Excellente. Quelques détails défaillants pour un hôtel de cette renommée (et de ce prix): le petit déjeuner est pris dans un espace où les clients sont trop près les uns des autres (packés), il m'a fallu appeler un serveur pour avoir du café, la vue donne sur une rue de livraison, sans intérêt. Le Wifi est payant alors que beaucoup d'autres hôtels l'offrent. Le lavabo ne laisse pas beaucoup de place pour mettre nos affaires de toilette. Il n'y a pas de balai WC... les traces restent jusqu'au lendemain quand le service fait le ménage..pas cool! Au moment du check-out, il a fallu leur rappeller que j'avais payé les 100€ de caution afin qu'ils me les restituent (ce n'était pas une empreint seulement).

8/10 Bien

Marius, Londres

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent !
L'hôtel est bien situé à 10 min de marche de plusieurs resto. C'est un peu bruyant la nuit mais l'hôtel étant bien isolé ce n'est pas trop un problème. La chambre était grande et très bien rénovée. L'état général de l'hôtel est excellent. Le petit déjeuner était varie et servi dans une salle tres chic et Spatieuse. Le service a été impeccable. Le seul bémol est le parking. L'hôtel n'en a pas un et il faut se garer par valet ou soi même (même prix)dans un parking annexe TRÈS cher. Dommage que l'hôtel n'offre pas une réductions aux clients. En résumé je recommende fortement.