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2824 von insgesamt 5921 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
2'824
1533 von insgesamt 5921 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
1'533
820 von insgesamt 5921 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
820
431 von insgesamt 5921 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
431
313 von insgesamt 5921 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
313
8.4/10
Sauberkeit
8.4/10
Personal & Service
7.8/10
Ausstattung
8.0/10
Zustand der Unterkunft
8.2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
6/10 – Okay
Emma
Mit der Familie gereist
28. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit
Die Lage war sehr gut, aber beide Zimmer waren eine Zumutung. Beim Einchecken wurden wir von einer unfreundlichen Rezeptionistin ins schlechteste Zimmer verfrachtet. Balkon ca 5 Meter vor einer hohen Wand und daneben die verschmutzte Entlüftungsanlage. Sehr laut und unerträglich. Daraufhin wurden wir nach Reklamation in ein Zimmer „upgegradet“ in dem die Balkontüre an 3 Stellen verschraubt war, aber nicht vollständig zu schließen war. Balkon unbenützbar und irrsinnig laut, da die Türe ganze Zeit einen Spalt offen war.
Emma
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Okt. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We value all our guests, and it's concerning to learn that you found our service lacking and had issues with your room. We'll be discussing your comments with our team to ensure better experiences in the future. We hope you'll consider giving us another chance to serve you better.
8/10 – Gut
Heike
22. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Heike
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Wyndham San Diego am 23. Okt. 2023
Thank you for taking the time to rate us an 8 out of 10. We're pleased to hear that you had an overall positive experience. We're always striving for perfection, so if there's any specific feedback you'd like to share to help us achieve a perfect score in the future, please let us know.
8/10 – Gut
Johannes
6. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Johannes
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Wyndham San Diego am 7. Okt. 2023
We are glad to hear that you had a good experience during your stay with us. If there are any specific suggestions or feedback you would like to provide, please feel free to share them with us. We value your input and hope to have the opportunity to welcome you back in the future
8/10 – Gut
URS BRUNO
24. Sept. 2023
URS BRUNO
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Wyndham San Diego am 25. Sept. 2023
Thank you for rating your recent stay with us. We appreciate your feedback and are pleased to hear that you had a positive experience overall.If there are any specific aspects or suggestions you would like to share that could help us earn a perfect score in the future, please feel free to let us know. Your input is important, and we are committed to enhancing our services.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to the opportunity to host you again in the future and provide you with an even better stay.
8/10 – Gut
Stella
Mit der Familie gereist
31. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage
Stella
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Wyndham San Diego am 5. Sept. 2023
Vielen Dank für Ihre Rückmeldung zur guten Lage unseres Hotels. Wir freuen uns, dass Sie die zentrale Lage zu schätzen wissen. Wir hoffen, Sie hatten einen angenehmen Aufenthalt und würden uns freuen, Sie in der Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.
4/10 – Schlecht
Daniel
Mit der Familie gereist
2. Aug. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
X
Daniel
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Wyndham San Diego am 2. Aug. 2023
We're sorry to hear that your experience at our hotel didn't meet your expectations. We value your feedback and would like to know more about what we can improve. If you have any specific concerns or issues, please feel free to share them with us, and we'll do our best to address them. We hope you'll consider giving us another chance in the future. Thank you for staying with us.
4/10 – Schlecht
Andreas
Mit der Familie gereist
24. Juli 2023
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Erheblicher Lärmpegel im Tower 1. insbesondere Zimmer 517 direkt am Aufzug. Wir mussten das Zimmer wechseln. Ständiges Brummen und leichtes Vibrieren der Wände vermutlich durch Lüftungsschacht der Klimaanlage verursacht. Ist auch in anderen Zimmern zu hören, aber dort nicht ganz so laut wie in unserem ersten Zimmer. Der Flughafen in Sichtweite sorgt dann bei jedem Start für zusätzlichen Lärm, was aber weniger schlimm ist als das Dauerstörgeräusch.
Andreas
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Wyndham San Diego am 25. Juli 2023
Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt durch den erheblichen Lärmpegel im Tower 1 beeinträchtigt wurde, insbesondere in Zimmer 517 direkt am Aufzug. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten, die das ständige Brummen und Vibrieren der Wände verursacht hat, vermutlich durch den Lüftungsschacht der Klimaanlage.Wir verstehen, dass der Flughafen in Sichtweite zusätzlichen Lärm verursacht hat und es schwierig war, sich vom Dauerstörgeräusch zu erholen.Ihr Feedback ist uns wichtig, und wir werden Ihre Kommentare berücksichtigen, um Verbesserungen vorzunehmen. Wir entschuldigen uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten und hoffen, dass Sie uns eine weitere Gelegenheit geben, Sie von unseren Services zu überzeugen. Wenn Sie weitere Anliegen haben oder eine Rückmeldung geben möchten, lassen Sie es uns bitte wissen. Vielen Dank, dass Sie unser Hotel gewählt haben, und wir hoffen, Sie in Zukunft wieder begrüßen zu dürfen.
8/10 – Gut
Roman
3. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Roman
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hotel Management am 3. Juli 2023
Thank you for taking the time to rate our hotel, Roman. It was a pleasure to welcome you as our guest and we are happy to know we were able to make the majority of your stay enjoyable. We look forward to welcoming you back soon!
8/10 – Gut
Peter
Mit der Familie gereist
27. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Super Lage
Tolles Zimmer - super Lage!!!
Early check inn allerdings für die gewünschte sehr teure Zimmerkategorie nicht möglich. Wir mussten bis 16 Uhr warten
Peter
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
8/10 – Gut
Werner
Geschäftlich gereist
27. Jan. 2023
Die Lage des Hotels ist sehr gut. Alle wichtigen Punkte sind einfach zu erreichen.
Werner
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
8/10 – Gut
Heinz
Mit dem Partner gereist
7. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Lage mit Blick auf den Hafen
Heinz
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Reservations am 8. Okt. 2022
Hi Heinz, Thank you for taking the time to share about your stay. We are so glad to hear you enjoyed it and hope to see you again soon!
8/10 – Gut
Nelson
Geschäftlich gereist
24. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Nelson
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
6/10 – Okay
Susanne
5. Juni 2022
Susanne
Aufenthalt von 10 Nächten im Mai 2022
4/10 – Schlecht
Frank
Mit der Familie gereist
1. Juni 2022
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Renovierungsbedürftig, Straßen-und Fluglärm.
Reinigung des Zimmers nur jeden 3.Tag
Frank
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2022
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
16. Mai 2022
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Britton B Front Desk Manager am 18. Mai 2022
We greatly appreciate your feedback as we strive to continually improve our guest experience. For any future bookings, please reach out to our team and I will personally assist you. Thank you,
8/10 – Gut
Erhard
5. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, um San Diego zu erkunden.
Erhard
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von Britton B Front Desk Manager am 2. Juni 2022
I am glad to hear you enjoyed the property and its beautiful location. We hope to see you again soon.
10/10 – Hervorragend
Sandra
Mit dem Partner gereist
1. Feb. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ideales Hotel, zentral gelegen mit nettem Personal und schöner Aussicht.
Sandra
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2022
10/10 – Hervorragend
David
Mit einer Gruppe gereist
12. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
David
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
10/10 – Hervorragend
Matthias
Mit einer Gruppe gereist
1. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer mit Blick über die Bucht war großartig
Matthias
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
2/10 – Ungenügend
Luis
1. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Luis
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Pouria
1. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing
Pouria
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 1. Mai 2024
Thank you, Pouria, for the fantastic review on Expedia! We're thrilled you had an amazing experience at our hotel. Your feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back soon!
10/10 – Hervorragend
Melliza
Mit dem Partner gereist
1. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great customer service
Melliza
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 1. Mai 2024
Thank you, Melliza, for acknowledging our customer service on Expedia. We strive to provide exceptional service, and it's rewarding to hear when this is recognized by our guests. We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Kristin
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
1. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was the second time we stayed at this property! We loved it. It was great to have a Bayside balcony so we could watch the ships come and go. It is close to everything that we were excited to see close to the light rail. It was nice that there was a shuttle to get us to and from the airport, and check out where a breeze. And the staff was wonderful.
Kristin
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 1. Mai 2024
It's always a pleasure to welcome back returning guests, Kristin! We're delighted to hear that you enjoyed your stay, especially the Bayside balcony view and our convenient shuttle service. Thank you for your kind words about our staff and property. We can't wait for your next visit!
10/10 – Hervorragend
Leon Reginald
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Leon Reginald
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 1. Mai 2024
Thank you, Leon, for taking the time to leave a review on Expedia. We're glad you had a nice stay and hope to see you again soon for another wonderful experience.
8/10 – Gut
Caitlyn
Mit dem Partner gereist
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
AC was not very good, room was hot the whole time
Caitlyn
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 1. Mai 2024
Thank you for your review, Caitlyn. We apologize for the discomfort caused by the AC issue in your room. We're looking into this matter to ensure it’s addressed promptly. We appreciate your patience and hope to welcome you back for a cooler stay next time.
8/10 – Gut
Hiren
Mit der Familie gereist
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was quiet and walkable to everywhere but parking cost lots
Hiren
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 1. Mai 2024
We appreciate your feedback, Hiren. It's great to know that you found our location convenient and quiet. Regarding the parking, we understand the challenges and are continually working on improving the parking experience for our guests. Thank you for bringing this to our attention.
6/10 – Okay
gohar
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
30. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Location
gohar
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 1. Mai 2024
Thank you for sharing your rating, Gohar. We're glad you enjoyed our location. If there's anything specific that we can improve on, please let us know. Your feedback is valuable to us, and we hope to offer you a more satisfying experience on your next visit.
8/10 – Gut
Alyson
Mit dem Partner gereist
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pretty good price
Alyson
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 30. Apr. 2024
Thank you for the positive feedback, Alyson! We're glad you found value in our pricing. We hope to improve your next experience to earn that fifth star!
2/10 – Ungenügend
Wesna
29. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I haven’t checked in
Wesna
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Wesna, we're concerned to hear that you haven't checked in yet. We'd like to assist you with this immediately. Could you please reach out to us at your earliest convenience so we can ensure your reservation is in order?
2/10 – Ungenügend
Voyzy
29. Apr. 2024
Ok
Voyzy
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Voyzy, we see your rating and would love to hear more about your experience or how we could have made it better.
2/10 – Ungenügend
Darlene, Las Vegas
29. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Darlene
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 30. Apr. 2024
We're sorry to hear your stay didn't meet expectations, Darlene. We'd like to learn more about your experience and how we can make it right. Please reach out to us at (410) 524-3535 or visit our website so we can assist you further.
8/10 – Gut
David, Moreno Valley
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
everyone was nice and all, but the property is run down and I saw areas that needed to be cleaned
David
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
David, thank you for acknowledging our friendly staff. We're taking note of your comments about the property's condition and cleanliness to address these areas. Your feedback is invaluable in helping us improve.
6/10 – Okay
Rona
Mit der Familie gereist
29. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Upon entering, the front desk only had 2 persons working. The line was long and the wait was long as well. The sign in was quick. We were given cards without instructions. Figured things out with help from other hotel guests. The room was facing the bay but was obstructed by another tower. The room was okay, but no microwave. The parking was very expensive. Check out was okay.
Rona
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Rona, thank you for sharing your experience. We apologize for the wait at check-in and will work to streamline this process. Your input regarding room amenities and parking is greatly appreciated and will be reviewed by our management team.
10/10 – Hervorragend
Susan, santee
Mit der Familie gereist
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location
Susan
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Susan, it's wonderful to hear you enjoyed the perfect location! Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back soon.
10/10 – Hervorragend
Brandon Augusta
28. Apr. 2024
Gut: Ausstattung
Love this place
Brandon Augusta
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Brandon, we're thrilled you love our place! Your high praise means a lot to us, and we look forward to your next visit.
8/10 – Gut
Fidel, Stockton
Geschäftlich gereist
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Accross the bay and easy walking distances to food, entertainment and other historic places.
Fidel
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Fidel, thank you for appreciating our location and the accessibility it offers. We hope to continue to be your choice of stay in the area.
4/10 – Schlecht
Eric
Mit der Familie gereist
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit
Thin walls, guests next door playing loud music on the balcony into the night, wake up to find out balcony chairs had been taken without permission and moved to their balcony, very low pressure shower head, $7 designer water in the room- no complimentary water, $42 parking PER DAY, and finally the thermostat didn’t work properly. What’s not to like?
Eric
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Eric, we're sorry to hear about the challenges you faced during your stay. We take your feedback seriously and will address these issues to improve our guest experience.
10/10 – Hervorragend
Bianca
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It’s been amazing
Bianca
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Bianca, hearing that your stay has been amazing is the best compliment we could receive. Thank you, and we hope to serve you again in the future.
10/10 – Hervorragend
Nilo
Mit dem Partner gereist
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel.
Nilo
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Nilo, great to hear you consider us a great hotel! Thank you for the positive review, and we look forward to your next visit.
10/10 – Hervorragend
Teresa
Mit dem Partner gereist
27. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The view was amazing for the first time being here. Management and staff were very helpful and courtesy during are stay. Thank You
Teresa
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Teresa, we're so pleased that you enjoyed the view and found our staff helpful and courteous. It's our pleasure to ensure your stay is memorable. Thank you for the lovely review.
8/10 – Gut
Susan
26. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Susan
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Susan, thank you for the positive rating. We're here to ensure your next stay is even more enjoyable, so please let us know if there's anything we can do to make that happen.
8/10 – Gut
Emilie
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
26. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Very good location for most people to go around! Little Italy was close by, seaport village is 10mins walk! But no convenience stores or market near by!
Emilie
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Emilie, we're glad our location served you well for your visit to the city. We appreciate the feedback about nearby amenities and will consider this as we continually improve our guest experience.
10/10 – Hervorragend
Grant
25. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall a nice stay!
Grant
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Grant, it's wonderful to hear that you had a nice stay. Thank you for taking the time to leave a review, and we hope to see you again soon.
8/10 – Gut
Jacques, Ottawa
Mit dem Partner gereist
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Extrêmement bien situé pour les croisiéristes.
Jacques
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Jacques, merci d'avoir pris le temps de laisser un commentaire. Nous sommes heureux que notre emplacement vous ait convenu, et nous espérons vous revoir bientôt.
10/10 – Hervorragend
Lynette
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Right next to my cruise ship port so all I had to do was cross street to get on ship!
Lynette
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 24. Apr. 2024
Thank you for your excellent rating, Lynette! We're delighted to hear that our location made your cruise transition seamless. Looking forward to welcoming you back on your next trip!
8/10 – Gut
Laura
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great location on the harbour. Lots to see and do. Easy for walking. Close to transportation. Very friendly staff. Handy airport shuttle. Property is a bit tired, but clean… Price and location would bring us back.
Laura
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 24. Apr. 2024
Thank you, Laura, for sharing your positive experience. We're glad you enjoyed our location and the convenience it offers. Your comments about our property are noted as we continue to improve our services. We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Peter
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location, convenient transport to airport
Peter
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 24. Apr. 2024
Peter, we appreciate your top rating and are thrilled you found our location convenient. It's our pleasure to provide a comfortable and accessible experience. We look forward to your next visit!
10/10 – Hervorragend
Jameson Grant
Mit dem Partner gereist
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Always a great stay here!
Jameson Grant
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 24. Apr. 2024
Jameson, thank you for your loyalty and the great review! We're thrilled to hear each stay with us is a great experience. We can't wait to host you again!
10/10 – Hervorragend
Debra
Mit dem Partner gereist
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property was used as a pre-cruise hotel. Being right across from the cruise port, the convenience is indisputable. The in hotel restaurant was very good, there is an Starbucks counter off the lobby, and the deli 2 doors down was another option for food, basically on property. The HOHO trolley was across the street as well as down a block.
Debra
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 24. Apr. 2024
Debra, we're thrilled to hear about your satisfactory pre-cruise stay! Thank you for pointing out the convenience and the amenities our location offers. We hope to be your choice of stay the next time you're setting sail!
6/10 – Okay
Judy
Mit der Familie gereist
23. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Likes: location, beds were comfy, lots of restaurants, check in was quick
Didn’t like: old, dirty, glass bathroom door provided no privacy, outside sliding door very dirty, shuttle wait was over 40 minutes
Judy
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 23. Apr. 2024
Judy, it’s wonderful to hear that you enjoyed our location, comfy beds, and quick check-in. We're here to ensure an even better experience next time. For any future assistance, feel free to contact us at (insert hotel's phone number from the contact list corresponding to the review).