Außenbereich

Bewertungen von Wyndham San Diego Bayside

4 out of 5
Wyndham San Diego Bayside
1355 N Harbor Drive, San Diego, CA

Bewertungen

8.2

Sehr gut

2824 von insgesamt 5921 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
1533 von insgesamt 5921 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
820 von insgesamt 5921 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
431 von insgesamt 5921 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
313 von insgesamt 5921 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.4/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

7.8/10

Ausstattung

8.0/10

Zustand der Unterkunft

8.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Emma

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Die Lage war sehr gut, aber beide Zimmer waren eine Zumutung. Beim Einchecken wurden wir von einer unfreundlichen Rezeptionistin ins schlechteste Zimmer verfrachtet. Balkon ca 5 Meter vor einer hohen Wand und daneben die verschmutzte Entlüftungsanlage. Sehr laut und unerträglich. Daraufhin wurden wir nach Reklamation in ein Zimmer „upgegradet“ in dem die Balkontüre an 3 Stellen verschraubt war, aber nicht vollständig zu schließen war. Balkon unbenützbar und irrsinnig laut, da die Türe ganze Zeit einen Spalt offen war.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Okt. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We value all our guests, and it's concerning to learn that you found our service lacking and had issues with your room. We'll be discussing your comments with our team to ensure better experiences in the future. We hope you'll consider giving us another chance to serve you better.

8/10 – Gut

Heike

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Wyndham San Diego am 23. Okt. 2023
Thank you for taking the time to rate us an 8 out of 10. We're pleased to hear that you had an overall positive experience. We're always striving for perfection, so if there's any specific feedback you'd like to share to help us achieve a perfect score in the future, please let us know.

8/10 – Gut

Johannes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Wyndham San Diego am 7. Okt. 2023
We are glad to hear that you had a good experience during your stay with us. If there are any specific suggestions or feedback you would like to provide, please feel free to share them with us. We value your input and hope to have the opportunity to welcome you back in the future

8/10 – Gut

URS BRUNO

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Wyndham San Diego am 25. Sept. 2023
Thank you for rating your recent stay with us. We appreciate your feedback and are pleased to hear that you had a positive experience overall.If there are any specific aspects or suggestions you would like to share that could help us earn a perfect score in the future, please feel free to let us know. Your input is important, and we are committed to enhancing our services.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to the opportunity to host you again in the future and provide you with an even better stay.

8/10 – Gut

Stella

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Wyndham San Diego am 5. Sept. 2023
Vielen Dank für Ihre Rückmeldung zur guten Lage unseres Hotels. Wir freuen uns, dass Sie die zentrale Lage zu schätzen wissen. Wir hoffen, Sie hatten einen angenehmen Aufenthalt und würden uns freuen, Sie in der Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.

4/10 – Schlecht

Daniel

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
X
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Wyndham San Diego am 2. Aug. 2023
We're sorry to hear that your experience at our hotel didn't meet your expectations. We value your feedback and would like to know more about what we can improve. If you have any specific concerns or issues, please feel free to share them with us, and we'll do our best to address them. We hope you'll consider giving us another chance in the future. Thank you for staying with us.

4/10 – Schlecht

Andreas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Erheblicher Lärmpegel im Tower 1. insbesondere Zimmer 517 direkt am Aufzug. Wir mussten das Zimmer wechseln. Ständiges Brummen und leichtes Vibrieren der Wände vermutlich durch Lüftungsschacht der Klimaanlage verursacht. Ist auch in anderen Zimmern zu hören, aber dort nicht ganz so laut wie in unserem ersten Zimmer. Der Flughafen in Sichtweite sorgt dann bei jedem Start für zusätzlichen Lärm, was aber weniger schlimm ist als das Dauerstörgeräusch.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Wyndham San Diego am 25. Juli 2023
Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt durch den erheblichen Lärmpegel im Tower 1 beeinträchtigt wurde, insbesondere in Zimmer 517 direkt am Aufzug. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten, die das ständige Brummen und Vibrieren der Wände verursacht hat, vermutlich durch den Lüftungsschacht der Klimaanlage.Wir verstehen, dass der Flughafen in Sichtweite zusätzlichen Lärm verursacht hat und es schwierig war, sich vom Dauerstörgeräusch zu erholen.Ihr Feedback ist uns wichtig, und wir werden Ihre Kommentare berücksichtigen, um Verbesserungen vorzunehmen. Wir entschuldigen uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten und hoffen, dass Sie uns eine weitere Gelegenheit geben, Sie von unseren Services zu überzeugen. Wenn Sie weitere Anliegen haben oder eine Rückmeldung geben möchten, lassen Sie es uns bitte wissen. Vielen Dank, dass Sie unser Hotel gewählt haben, und wir hoffen, Sie in Zukunft wieder begrüßen zu dürfen.

8/10 – Gut

Roman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hotel Management am 3. Juli 2023
Thank you for taking the time to rate our hotel, Roman. It was a pleasure to welcome you as our guest and we are happy to know we were able to make the majority of your stay enjoyable. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Gut

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Super Lage
Tolles Zimmer - super Lage!!! Early check inn allerdings für die gewünschte sehr teure Zimmerkategorie nicht möglich. Wir mussten bis 16 Uhr warten
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

8/10 – Gut

Werner

Geschäftlich gereist
Die Lage des Hotels ist sehr gut. Alle wichtigen Punkte sind einfach zu erreichen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

Heinz

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Lage mit Blick auf den Hafen
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Reservations am 8. Okt. 2022
Hi Heinz, Thank you for taking the time to share about your stay. We are so glad to hear you enjoyed it and hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Nelson

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022

6/10 – Okay

Susanne

Aufenthalt von 10 Nächten im Mai 2022

4/10 – Schlecht

Frank

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Renovierungsbedürftig, Straßen-und Fluglärm. Reinigung des Zimmers nur jeden 3.Tag
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Britton B Front Desk Manager am 18. Mai 2022
We greatly appreciate your feedback as we strive to continually improve our guest experience. For any future bookings, please reach out to our team and I will personally assist you. Thank you,

8/10 – Gut

Erhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, um San Diego zu erkunden.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von Britton B Front Desk Manager am 2. Juni 2022
I am glad to hear you enjoyed the property and its beautiful location. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Sandra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ideales Hotel, zentral gelegen mit nettem Personal und schöner Aussicht.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

David

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Matthias

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer mit Blick über die Bucht war großartig
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

2/10 – Ungenügend

Luis

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Pouria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 1. Mai 2024
Thank you, Pouria, for the fantastic review on Expedia! We're thrilled you had an amazing experience at our hotel. Your feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Melliza

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great customer service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 1. Mai 2024
Thank you, Melliza, for acknowledging our customer service on Expedia. We strive to provide exceptional service, and it's rewarding to hear when this is recognized by our guests. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Kristin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was the second time we stayed at this property! We loved it. It was great to have a Bayside balcony so we could watch the ships come and go. It is close to everything that we were excited to see close to the light rail. It was nice that there was a shuttle to get us to and from the airport, and check out where a breeze. And the staff was wonderful.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 1. Mai 2024
It's always a pleasure to welcome back returning guests, Kristin! We're delighted to hear that you enjoyed your stay, especially the Bayside balcony view and our convenient shuttle service. Thank you for your kind words about our staff and property. We can't wait for your next visit!

10/10 – Hervorragend

Leon Reginald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 1. Mai 2024
Thank you, Leon, for taking the time to leave a review on Expedia. We're glad you had a nice stay and hope to see you again soon for another wonderful experience.

8/10 – Gut

Caitlyn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
AC was not very good, room was hot the whole time
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 1. Mai 2024
Thank you for your review, Caitlyn. We apologize for the discomfort caused by the AC issue in your room. We're looking into this matter to ensure it’s addressed promptly. We appreciate your patience and hope to welcome you back for a cooler stay next time.

8/10 – Gut

Hiren

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was quiet and walkable to everywhere but parking cost lots
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 1. Mai 2024
We appreciate your feedback, Hiren. It's great to know that you found our location convenient and quiet. Regarding the parking, we understand the challenges and are continually working on improving the parking experience for our guests. Thank you for bringing this to our attention.

6/10 – Okay

gohar

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Location
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 1. Mai 2024
Thank you for sharing your rating, Gohar. We're glad you enjoyed our location. If there's anything specific that we can improve on, please let us know. Your feedback is valuable to us, and we hope to offer you a more satisfying experience on your next visit.

8/10 – Gut

Alyson

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pretty good price
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 30. Apr. 2024
Thank you for the positive feedback, Alyson! We're glad you found value in our pricing. We hope to improve your next experience to earn that fifth star!

2/10 – Ungenügend

Wesna

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I haven’t checked in
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Wesna, we're concerned to hear that you haven't checked in yet. We'd like to assist you with this immediately. Could you please reach out to us at your earliest convenience so we can ensure your reservation is in order?

2/10 – Ungenügend

Voyzy

Ok
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Voyzy, we see your rating and would love to hear more about your experience or how we could have made it better.

2/10 – Ungenügend

Darlene, Las Vegas

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 30. Apr. 2024
We're sorry to hear your stay didn't meet expectations, Darlene. We'd like to learn more about your experience and how we can make it right. Please reach out to us at (410) 524-3535 or visit our website so we can assist you further.

8/10 – Gut

David, Moreno Valley

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
everyone was nice and all, but the property is run down and I saw areas that needed to be cleaned
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
David, thank you for acknowledging our friendly staff. We're taking note of your comments about the property's condition and cleanliness to address these areas. Your feedback is invaluable in helping us improve.

6/10 – Okay

Rona

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Upon entering, the front desk only had 2 persons working. The line was long and the wait was long as well. The sign in was quick. We were given cards without instructions. Figured things out with help from other hotel guests. The room was facing the bay but was obstructed by another tower. The room was okay, but no microwave. The parking was very expensive. Check out was okay.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Rona, thank you for sharing your experience. We apologize for the wait at check-in and will work to streamline this process. Your input regarding room amenities and parking is greatly appreciated and will be reviewed by our management team.

10/10 – Hervorragend

Susan, santee

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Susan, it's wonderful to hear you enjoyed the perfect location! Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Brandon Augusta

Gut: Ausstattung
Love this place
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Brandon, we're thrilled you love our place! Your high praise means a lot to us, and we look forward to your next visit.

8/10 – Gut

Fidel, Stockton

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Accross the bay and easy walking distances to food, entertainment and other historic places.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Fidel, thank you for appreciating our location and the accessibility it offers. We hope to continue to be your choice of stay in the area.

4/10 – Schlecht

Eric

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Thin walls, guests next door playing loud music on the balcony into the night, wake up to find out balcony chairs had been taken without permission and moved to their balcony, very low pressure shower head, $7 designer water in the room- no complimentary water, $42 parking PER DAY, and finally the thermostat didn’t work properly. What’s not to like?
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Eric, we're sorry to hear about the challenges you faced during your stay. We take your feedback seriously and will address these issues to improve our guest experience.

10/10 – Hervorragend

Bianca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It’s been amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Bianca, hearing that your stay has been amazing is the best compliment we could receive. Thank you, and we hope to serve you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Nilo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Nilo, great to hear you consider us a great hotel! Thank you for the positive review, and we look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Teresa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The view was amazing for the first time being here. Management and staff were very helpful and courtesy during are stay. Thank You
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Teresa, we're so pleased that you enjoyed the view and found our staff helpful and courteous. It's our pleasure to ensure your stay is memorable. Thank you for the lovely review.

8/10 – Gut

Susan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Susan, thank you for the positive rating. We're here to ensure your next stay is even more enjoyable, so please let us know if there's anything we can do to make that happen.

8/10 – Gut

Emilie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Very good location for most people to go around! Little Italy was close by, seaport village is 10mins walk! But no convenience stores or market near by!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Emilie, we're glad our location served you well for your visit to the city. We appreciate the feedback about nearby amenities and will consider this as we continually improve our guest experience.

10/10 – Hervorragend

Grant

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall a nice stay!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Grant, it's wonderful to hear that you had a nice stay. Thank you for taking the time to leave a review, and we hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Jacques, Ottawa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Extrêmement bien situé pour les croisiéristes.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Apr. 2024
Jacques, merci d'avoir pris le temps de laisser un commentaire. Nous sommes heureux que notre emplacement vous ait convenu, et nous espérons vous revoir bientôt.

10/10 – Hervorragend

Lynette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Right next to my cruise ship port so all I had to do was cross street to get on ship!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 24. Apr. 2024
Thank you for your excellent rating, Lynette! We're delighted to hear that our location made your cruise transition seamless. Looking forward to welcoming you back on your next trip!

8/10 – Gut

Laura

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great location on the harbour. Lots to see and do. Easy for walking. Close to transportation. Very friendly staff. Handy airport shuttle. Property is a bit tired, but clean… Price and location would bring us back.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 24. Apr. 2024
Thank you, Laura, for sharing your positive experience. We're glad you enjoyed our location and the convenience it offers. Your comments about our property are noted as we continue to improve our services. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location, convenient transport to airport
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 24. Apr. 2024
Peter, we appreciate your top rating and are thrilled you found our location convenient. It's our pleasure to provide a comfortable and accessible experience. We look forward to your next visit!

10/10 – Hervorragend

Jameson Grant

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Always a great stay here!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 24. Apr. 2024
Jameson, thank you for your loyalty and the great review! We're thrilled to hear each stay with us is a great experience. We can't wait to host you again!

10/10 – Hervorragend

Debra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property was used as a pre-cruise hotel. Being right across from the cruise port, the convenience is indisputable. The in hotel restaurant was very good, there is an Starbucks counter off the lobby, and the deli 2 doors down was another option for food, basically on property. The HOHO trolley was across the street as well as down a block.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 24. Apr. 2024
Debra, we're thrilled to hear about your satisfactory pre-cruise stay! Thank you for pointing out the convenience and the amenities our location offers. We hope to be your choice of stay the next time you're setting sail!

6/10 – Okay

Judy

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Likes: location, beds were comfy, lots of restaurants, check in was quick Didn’t like: old, dirty, glass bathroom door provided no privacy, outside sliding door very dirty, shuttle wait was over 40 minutes
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 23. Apr. 2024
Judy, it’s wonderful to hear that you enjoyed our location, comfy beds, and quick check-in. We're here to ensure an even better experience next time. For any future assistance, feel free to contact us at (insert hotel's phone number from the contact list corresponding to the review).