4 outdoor pools, free cabanas, pool umbrellas

Bewertungen von Dreams Dominicus La Romana - All Inclusive

4 out of 5
Dreams Dominicus La Romana - All Inclusive
Playa Bayahibe, San Rafael del Yuma, La Altagracia

Bewertungen

8.8

Hervorragend

621 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
221 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
89 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
35 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
37 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.2/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

9.2/10

Zustand der Unterkunft

9.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

ANDREAS, HAIMHAUSEN

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 14 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 10. Jan. 2024
Thank you for staying at Dreams Dominicus, La Romana!

4/10 – Schlecht

Mario

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The Room and the pools are nice. But the Food in the Restaurants is not good and often cold. At breakfast you have to wait in front of the door but the Restaurant is mostly empty. During we had breakfast no one ask for Coffee or Juice. And selfservice is not possible.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Jessica Mejía-Econcierge am 12. Nov. 2021
Dear Mario, We are saddened to know that we did not meet your expectations, we hope to receive you again and you can notice the changes implemented. Best regards,

8/10 – Gut

Wolfgang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein solides 4 Stern Resort
Wir haben nur eine Nächtigung gebucht weshalb wir nicht alle Optionen im Resort bewerten können. Strand, Buffet und Snack Bar haben uns im Dominicus Beach Resort besser gefallen.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von Patricia Lasry - Econcierge am 7. Apr. 2021
Hello! Thank you very much for sharing your comments! It was a pleasure having you in our property and we look forward to your return!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Massiel Rijo am 21. Dez. 2018
Hello, We appreciate the time that you have invested on writing an overview of your stay with us. Thank you for your feedback that is very important to us, as with these observations we can have a constant improvement. Overall, we take such comments very seriously and you can be assured that the necessary measures are being instituted to prevent recurrences in the future. With this said, we look forward to have the opportunity of hosting you again to regain your trust in our resort and service.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Preferred Club Deluxe Tropical View
Im Gebäude 49 findet der Check-In statt, nicht in der normalen Lobby. Auch befinden sich (angeblich!) alle Zimmer des Preferred-Club in diesem Gebäude. Was leider in der Buchung und auch auf allen Fotos der Anlage verschwiegen wird: Das Gebäude 49 befindet sich hinter der Straße außerhalb der Hotelanlage. Es ist ein fünfgeschossiger Klotz, der nur durch eine Straßenunterführung erreicht werden kann. Wir haben für den Check-In 30 Minuten benötigt, weil es ewige Diskussionen zu dem gebuchten Zimmer gab. Wir haben auf ein Zimmer im normalen Bereich der Anlage bestanden, welches dann letztendlich auch ok war (Gebäude 60). Aus diesem Grund kann ich das Hotel in der Kategorie Preferred nicht empfehlen! Ansonsten eine tolle Anlage.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von Scleirin am 24. Apr. 2018
Liebe Wir schätzen Sie die Zeit genommen haben, so eine begeisterte Kritik über Ihren letzten Besuch Träume Dominicus La Romana zu teilen. Wir sind überglücklich, zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben, speziell unser freundliches Personal, die Shows und unsere Weinauswahl Bitte seien Sie zuversichtlich, dass wir Ihre freundlichen Kommentare mit unserem Team als Motivation geteilt haben, um mit unserem Engagement zusammenzuarbeiten, um wirklich bemerkenswerte Erfahrungen in unseren Gästen zu bieten. Wir danken Ihnen im Namen unseres Teams und Management. Wir hoffen aufrichtig, dass wir die Ehre haben können, Ihre Gastgeber in nicht allzu ferner Zukunft zu sein. herzliche Grüße Scleirin del Rosario eConcierge & Social Media

6/10 – Okay

Juan

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
La lucha esta tapada y el techo callendo plasters
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 2. Mai 2024
Estimado huésped,Gracias por compartir su experiencia con nosotros, es muy importante saber lo que podemos hacer mejor para nuestros huéspedes, y vamos a hacer cambios en las áreas de mejora que nos ha comunicado, con esto dicho, esperamos darle la bienvenida de nuevo.Un cordial saludo,

10/10 – Hervorragend

Adonis

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was fine during my stay. The only issue was an unexpected fee at my checkout.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 2. Mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your experience with us, it is very important to know what we can do better for our guests, and we will be making changes to the areas of improvement you have communicated to us, with that said, we look forward to welcoming you back.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Seami

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything went smoothly. Staff were really nice and helpful. Loved my stay. Would go back
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 2. Mai 2024
Dear guest,For us it was a pleasure to have you at home, every day we strive to provide excellent service and know that we meet your expectations fills us with happiness, we look forward to welcoming you again at your home Dreams Dominicus La Romana.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Ashley

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like everything! A good resort
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 30. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your experience with us, we look forward to welcoming you back and repeat excellent memories at Dreams Dominicus La Romana. We will communicate to everyone the positive aspects of their service.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Luisa Stephany

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quedamos con muy buena experiencia!
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 30. Apr. 2024
Estimado huéspedGracias por compartir su experiencia con nosotros, esperamos volver a darle la bienvenida y repetir excelentes recuerdos en Dreams Dominicus La Romana. Comunicaremos a todos lo positivo de su servicio.Un cordial saludo,

10/10 – Hervorragend

shanlander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was excellent and the staff was great! The amenities were great and our concierge Yrani did a great job connecting us with all the services!!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 30. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your experience with us, we look forward to welcoming you back and repeat excellent memories at Dreams Dominicus La Romana. We will communicate to everyone the positive aspects of their service.Best regards,

8/10 – Gut

Leydy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s I nice resort.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 30. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your experience with us, we look forward to welcoming you back and repeat excellent memories at Dreams Dominicus La Romana. We will communicate to everyone the positive aspects of their service.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Harvey

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Great experience. Gustavo the Bulter was amazing!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 30. Apr. 2024
Dear guest,For the entire Dreams Dominicus La Romana team, it was a pleasure to share such excellent memories with you; and we look forward to welcoming you back in the future, Gustavo and the entire team look forward to serving you again.Kind regards,

8/10 – Gut

Arthur

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is really nice place. The rooms were very clean and comfortable. The staff was fantastic ( thank you Erick). Loved the food variety int the buffet. Dined at the French restaurant and the food there needs a little help, but again great service.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 30. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your experience with us, we look forward to welcoming you back and repeat excellent memories at Dreams Dominicus La Romana. We will communicate to everyone the positive aspects of their service.Best regards,

10/10 – Hervorragend

luis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean property very comfortable staff is the best we got preferred benefits we got a butler gustavo he is amazing
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 26. Apr. 2024
Dear guest,For us it was a pleasure to have you at home, every day we strive to provide excellent service and know that we meet your expectations fills us with happiness, we look forward to welcoming you again at your home Dreams Dominicus La Romana.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Luisa Stephany

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy hermoso y atenciones personalizadas! Gracias a mayordomo Erick
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 26. Apr. 2024
¡Gracias por compartir su experiencia en Dreams Dominicus, La Romana!

10/10 – Hervorragend

Neftali

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for staying at Dreams Dominicus, La Romana!

10/10 – Hervorragend

Milena

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is beautiful and well maintained by attentive staff in every role. Fantastic beach and sea. Great dining options with delicious food (especially at the World Cafe with incredible variety and freshness). Plenty of pool options, never too crowded. Good balance of fun (yoga on the pier, zumba in the pool or beach, wonderful dancers and a different show every night) and relaxation (no rowdy crowds). Our Deluxe Tropical View double bedroom was very spacious and bright, in a very quiet location. Our room coffee maker did not work and we brought it up but was not fixed (not a big deal as there is plenty of coffee available at the bars and at the cute Coco Cafe). When we checked in we were offered to purchase the Preferred Club access to extra space on the beach and 2 more restaurants but we declined. Also, right after check-in a Hyatt representative gave us coupons for spa and wine discounts and pushed for a breakfast presentation for the very next day, but again we declined. We appreciated the friendly staff and the commitment to the environment.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 25. Apr. 2024
Dear guest,For us it was a pleasure to have you at home, every day we strive to provide excellent service and know that we meet your expectations fills us with happiness, we look forward to welcoming you again at your home Dreams Dominicus La Romana.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Nataliya

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
love all
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 22. Apr. 2024
Thank you for staying at Dreams Dominicus, La Romana!

10/10 – Hervorragend

Dmitriy N.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I like this property and I had a good time.
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 22. Apr. 2024
Thank you for staying at Dreams Dominicus, La Romana!

10/10 – Hervorragend

Yuri

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice place, highly recommended
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 18. Apr. 2024
Thank you for staying at Dreams Dominicus, La Romana!

10/10 – Hervorragend

Deborah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
best since I’ve been visiting the DR. Thanks to Yrani our butler
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 22. Apr. 2024
Thank you for staying at Dreams Dominicus, La Romana!

10/10 – Hervorragend

Diane, Cowansville

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exceptionnel!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 15. Apr. 2024
Thank you for sharing your positive experience about your recent stay at Deams Dominicus, La Romana!

10/10 – Hervorragend

NATALYA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoy stay that hotel Of course we coming back
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 12. Apr. 2024
Thank you for staying at Dreams Dominicus, La Romana!

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Nice and compact. The preferred membership with Expedia booking was amazing.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 11. Apr. 2024
Thank you for sharing your positive experience at Dreams Dominicus, La Romana!

2/10 – Ungenügend

Juan, Hazleton

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 30. Apr. 2024
¡Gracias por compartir su feedback acerca de su reciente estadía en Dreams Dominicus, La Romana!

10/10 – Hervorragend

Jessica

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
When we first arrived the check in process was not smooth at all. It took forever for check in. That would be the only negative I have about the resort. Everything else was phenomenal. Food was wonderful, staff were so accommodating and pleasant and the entertainment was excellent! We would definitely come back here again!
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 9. Apr. 2024
Dear guest,For us it was a pleasure to have you at home, every day we strive to provide excellent service and know that we meet your expectations fills us with happiness, we look forward to welcoming you again at your home Dreams Dominicus La Romana. Regarding your point of improvement on the check-in process, we have shared it with the department head to take action plans, we hope to welcome you again and you can see the changes thanks to your comments.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Jhomar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was perfect.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 9. Apr. 2024
Thank you for sharing your experience about your recent stay at Dreams Dominicus, La Romana!

10/10 – Hervorragend

Judith, Southbridge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 9. Apr. 2024
Thank you for staying at Dreams Dominicus, La Romana!

10/10 – Hervorragend

Natalie S

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful Caribbean Sea and beach.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 6. Apr. 2024
Dear guest,For us it was a pleasure to have you at home, every day we strive to provide excellent service and know that we meet your expectations fills us with happiness, we look forward to welcoming you again at your home Dreams Dominicus La Romana.Best regards.

4/10 – Schlecht

BULENT

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 26. Apr. 2024
¡Gracias por hospedarse en Dreams Dominicus, La Romana!

10/10 – Hervorragend

Denia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was great! Very nice resort. 10/10
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 5. Apr. 2024
Dear guest,For us it was a pleasure to have you at home, every day we strive to provide excellent service and know that we meet your expectations fills us with happiness, we look forward to welcoming you again at your home Dreams Dominicus La Romana.Best regards.

10/10 – Hervorragend

CAROLINA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me gustó mucho la estadía. Solo entiendo que la comida del buffet pudiera mejorar.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 3. Apr. 2024
¡Gracias por compartir su experiencia en Dreams Dominicus, La Romana!

10/10 – Hervorragend

massiel

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 23. Apr. 2024
Dear guest,For us it was a pleasure to have you at home, every day we strive to provide excellent service and know that we meet your expectations fills us with happiness, we look forward to welcoming you again at your home Dreams Dominicus La Romana.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Javier L

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service and friendly environment. Friendly, knowledgeable staff, always ready to answer any question and to help.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 2. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your experience with us, we hope to welcome you again and repeat excellent memories at Dreams Dominicus La Romana. We will communicate to everyone the positive of their service.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Sasha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We truly enjoyed our stay at Dreams Dominicus! We have stayed at other all inclusive before but this one blew the others out of the water. While the hotel was at full capacity (we thought it was because it was March Break), you didn't feel that way. The restaurants had no line ups/sign ups like other all inclusive hotels; so there was no rushing for dinner to be able to get in. We also loved the lay out of the property; it was brilliantly designed. It gives leeway to the sense of so much space. Guests could feel like they practically had their pool for the day as there were many pools and conveniently in the middle of the low rise hotel buildings; steps away from almost any of the hotel rooms. We had a butler; Zoraida. She was wonderful. We aren't big drinkers or partiers so didn't have any extravagant requests, but we still loved having that service. Zoraida checked in daily with us and we always had a question or something she could help us with. She booked a couple dome beach beds and a Bali bed for us, helped us with beach chairs on the preferred side, found us books, she even brought my daughter a book from her home! Zoraida guided us on an excursion and booked our transfer ride back to the airport. Zoraida was super friendly, kind and knowledgable. Oh and I didn't even get to the beach part! We loved the beach! Clean, clear, turquoise water...gorgeous. We swam everyday. All in all, we thought we were done with all-inclusive resorts until we stayed here.
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 2. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your experience at Dreams Dominicus La Romana with the Expedia community, it was a great pleasure for Zoraida and the entire team to create memorable memories of your vacation.We hope to have the pleasure of welcoming you back home.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Marcus

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
I recently had the pleasure of staying at this Dreams hotel, and I must say it exceeded my expectations. From the moment I stepped into the lobby, I felt welcomed by the friendly staff. The check-in process was seamless, and they even accommodated my early arrival. The room itself was cozy and impeccably clean. The comfortable bed and fluffy pillows ensured a restful night’s sleep. I appreciated the attention to detail—the fresh flowers on the bedside table and the soothing color palette created a serene atmosphere. Breakfast at the hotel restaurant was a delightful experience. The spread included both continental and local dishes, and the coffee was exceptional. The view from the dining area overlooking the garden made each morning feel special. What truly stood out, though, was the personalized service. The staff remembered my name and went out of their way to make my stay memorable. Whether it was arranging transportation or recommending nearby attractions, they were always eager to assist. In summary, my stay at this hotel was a delightful blend of comfort, warmth, and exceptional service. I highly recommend it to fellow travelers seeking a peaceful retreat.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 1. Apr. 2024
Dear guest. For us it was a pleasure to have you at home, every day we strive to provide excellent service and know that we meet your expectations fills us with happiness, we look forward to welcoming you again at your home Dreams Dominicus La Romana. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Robeisy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is really good for families with children, there are different pool and dining options. Animation team was excellent, “Fish” and “Pikachu” are super friendly. Gustavo at Seaside Grill was amazing. Dany was our butlers, was very helpful. Director Robinson Pereira, is extremely professional and helpful. Definitely recommend this Hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 1. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your experience with us, we hope to welcome you again and repeat excellent memories at Dreams Dominicus La Romana. We will communicate to everyone the positive of their service.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Minerva

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place, courteous staff.Good food and good entertainment on the property.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 1. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your experience with us, we hope to welcome you again and repeat excellent memories at Dreams Dominicus La Romana. We will communicate to everyone the positive of their service.Best regards,

8/10 – Gut

Honey

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 22. Apr. 2024
Thank you for staying at Dreams Dominicus, La Romana!

6/10 – Okay

Djoko

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
nothing
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 1. Apr. 2024
Thank you for sharing your review about your recent stay at Dreams Dominicus, La Romana!

8/10 – Gut

Patrick

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 17. Apr. 2024
Thank you for sharing your positive experience about your recent stay at Deams Dominicus, La Romana!

6/10 – Okay

Cesar, Whitestone

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The people there are not friendly there was only one guy Mauricio he was the only guy was really friendly
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 26. März 2024
Dear guest. Thank you for sharing your experience with us, it is very important to know what we can do better for our guests, and we will do changes on the improvement areas you communicated, with this said, we hope to welcome you again. Best regards.

10/10 – Hervorragend

LeeJohn, SACRAMENTO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 15. Apr. 2024
Thank you for sharing your positive experience about your recent stay at Deams Dominicus, La Romana!

10/10 – Hervorragend

Alexandru

Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 15. Apr. 2024
Thank you for sharing your positive experience about your recent stay at Deams Dominicus, La Romana!

10/10 – Hervorragend

Alexandru

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice and very clean
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 25. März 2024
Dear guestThank you for sharing your experience with us, we hope to welcome you again and repeat excellent memories at Dreams Dominicus La Romana. We will communicate to everyone the positive of their service.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Francisco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 25. März 2024
Dear guestThank you for sharing your experience with us, we hope to welcome you again and repeat excellent memories at Dreams Dominicus La Romana. We will communicate to everyone the positive of their service.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Robert Waclaw, South Windsor

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 11. Apr. 2024
Thank you for staying at Dreams Dominicus, La Romana!

10/10 – Hervorragend

Debbie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was a gated all inclusive resort. Tge room was gorgeous and there was plenty of space on the balcony. We enjoyed watching the guy with the saxophone down at one of the many bars at the resort and from our balcony. All of the employees seemed to truly enjoy their jobs and worked in more than one location at the resort. Tge entertainment was very nice.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 21. März 2024
Dear guest. For us it was a pleasure to have you at home, every day we strive to provide excellent service and know that we meet your expectations fills us with happiness, we look forward to welcoming you again at your home Dreams Dominicus La Romana. Best regards,

6/10 – Okay

Susan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Bad odor in bathroom; crowded beach; limited shopping on site; friendly staff. Enjoyed scuba diving with resort’s vendor
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Kaury Pimentel - Social Media Manager am 18. März 2024
Dear guest. Thank you for sharing your experience with us, it is very important to know what we can do better for our guests, and we will do changes on the improvement areas you communicated, with this said, we hope to welcome you again. Best regards,