Tägliches englisches Frühstück (150 THB pro Person)

Bewertungen von The Hub Erawan Resort

3 out of 5
The Hub Erawan Resort
299/1 The Kradan, Si Sawat, Kanchanaburi Province

Bewertungen

6.2
3 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
2 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

5.8/10

Sauberkeit

6.8/10

Personal & Service

6.8/10

Ausstattung

6.0/10

Zustand der Unterkunft

8.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Mahendra, Pohnpei

Mit der Familie gereist
The hotel is in nice place and view however the staff need more train, even order food, receive almost 2 hours later. Service is very poor.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Lek am 2. Aug. 2022
We would like to thank to you for choosing to stay with us. For the error section we will train more staff. Anyway we are thank you so much for your opinion.

10/10 – Hervorragend

yuttana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

6/10 – Okay

Evan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Older property but authentic old school Thai property
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von The Hub Erawan Resort am 17. Feb. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for your review. We will try to improve. Best regards, The Hub Erawan Resort

6/10 – Okay

David

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
Antwort von The Hub Erawan am 29. Jan. 2022
Dear Vwlued guest. Thank you fro your reviews. Bests Regards

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The place was rather run down. Toilet had cobwebs. Full of mold around the sink. Outdoor bathtub was extremely dirty. Bedsheets were torn. There were thousands and thousands of midges in the room during the night. Entire bed, room and ceiling were filled with them. Mosquito net provided was only enough to cover 30% of the bed. The worst hotel that I’ve ever stayed in.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

nadia, paris

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
bon rapport qualité prix et bon emplacement pour visiter les chutes. Petit-déjeuner correct.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von nunthida am 20. Feb. 2020
Thank you .

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Bad
Original room had an ant infestation. One of the front desk receptionists were rude whilst rectifying the situation. Food in the restaurant was abysmal. Chicken was too salty, omelette was overcooked, and the fish was too sweet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

6/10 – Okay

Helena

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good location
Good location, walking distance to restaurants and cafe, and The resort offers river boat ride to the national park. But it was dirty and bugs and insets everywhere inside the room and bathroom... also, the room gets so cold at night
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

6/10 – Okay

Oatinary, Bangkok

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
จองห้องแพ แต่คืนที่ 2 มีกรุ๊ปทัวร์ เลยต้องย้ายไปนอนบ้านเป็นหลัง มีตุ๊กแก อาหารเช้าหมดไม่มีมาเติมทั้งที่นังไม่หมดเวลารับประทานอาหารเช้า
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von ปุ๋ม am 1. Nov. 2019
ทางรีสอร์ทต้อง กราบขออภัยคุณลูกค้า สำหรับทุกๆ เรื่องที่คุณลูกค้าไม่ได้รับความสะดวกสบายในการเข้าใช้บริการ เราจะดำเนินการแก้ไขและปรับปรุง เพื่อไม่ให้เหตุการณ์เหล่านี้เกิดขึ้นอีก ทางเราต้องกราบขออภัยคุณลูกค้าเป็นอย่างสูง และหวังเป็นอย่างยิ่งว่าเราจะได้ต้อนรับคุณลูกค้าอีกครั้ง ขอบคุณครับ

10/10 – Hervorragend

Oudom

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Charming bungalow on the river!
We wanted to visit the Erawan waterfalls and also wanted to stayed on the water, so the raft bungalow fits our need perfectly. There was one problem, the raft bungalow can only accommodate 3 people and we knew this before we booked. Even though we had a party of four, the manager was nice enough to make the situation work. We ended up paying for another person and squeeze everyone into the same bungalow. She speaks pretty good English. We didn't have to use Google translator with her. We were here during mid-October, so it's the tail end of the rainy season. One of the three nights we stayed, it rain so hard that Erawan National Park was closed the next day. We managed to go there for one whole day. Our stay included buffet breakfast which was good, especially since there not much food around and there's very limited transportation. The closest 7-Eleven is about a 15 minute walk away. Other food places are about the same distance, but mostly closed during off-season. For a small fee, the hotel does have a boat that drop us off at Erawan and pick us up at a set time or we can just call the front desk to pick us up anytime. The facilities are all adequate. The food was good. The pool water was too warm for us, so we swam mostly in the river. I posted a bunch of pictures from October 2019 on Google Map for this hotel. We had an enjoyable time here and would stay again, if we ever decided to go back to see the waterfall again.
view of the swimming pool from the restaurant.
the front office
view from inside the raft bungalow
stepping outside of the raft bungalow and you can jump into the river
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Nan am 27. Okt. 2019
Good morning We thank you for your compliment. For the compliments and encouragement of our work.

2/10 – Ungenügend

Zwi

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Horrible hotel
Horrible hotel. Dirty room, nasty/no service, no isolation between room (a 5 am wake up with a 6 members family sleeping in one room), bad food. This is not a 3 stars hotel, at the best it is a low level guest house
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von nan am 7. Sept. 2019
We apologize and we will improve it. Thank you

8/10 – Gut

Nan, กรุงเทพฯ

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ที่พักบ้านแพน้ำวิวดีมากกก ห้องพักสะอาดดี อาหารอร่อย
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von นัน am 5. Sept. 2019
ขอบคุณมากนะคะ

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von ปุ๋ม am 4. Juni 2019
ขอบคุณ คุณลูกค้า สำหรับการรีวิวนะครับ เราจะปรับปรุงแก้ไขส่วนที่บกพร่อง และพัฒนาต่อไปตามที่ คุณรีวิวมานะครับ