Außenpool

Bewertungen von 360 Resort Sihanoukville

3.5 out of 5
360 Resort Sihanoukville
Borei Kamakor Street, Sihanoukville

Bewertungen

7.6

Gut

9 von insgesamt 21 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
3 von insgesamt 21 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 21 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 21 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 21 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7.6/10

Sauberkeit

8.2/10

Personal & Service

8.8/10

Ausstattung

7.8/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

6/10 – Okay

marco

Gut: Zustand der Unterkunft
Für mich zu weit weg vom Center...
Ich muss es so sagen wer abseits wohnen möchte und ein Fahrzeug hat .... Warum nicht für mich niemals..... Es ist eine neue Anlage mit wenig Grün..
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2018

10/10 – Hervorragend

Marco Rino

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel
Wenn man es gerne ein wenig ruhiger haben will ust man hier am richtigen Ort,dafür braucht man immer einbTaxi um ins Zentrum zu gelangen (8-10$)...Vom Pool aus hat man eine schöne Aussicht über die ganze Ortschaft..Der Service war auch gut wie auch der Empfang.Für ein Kurzurlaub auf jeden Fall zu Empfehlen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2018

6/10 – Okay

Wasfi

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Gap around window frame was annoying.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

4/10 – Schlecht

Hilde Oline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotellet var bra, men det frarådes å reise til denne byen. Hele byen fremstår som en stor byggeplass.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
360 resort has the best view over Sihanoukville from the infinity pool and restaurant. We had to get up early in the morning to catch a train to Phnom Penh and the staff had made each of us a breakfast box for the trip, which was delicious. They also drove us to the train station. These touches mean a lot and made travelling easier.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Cheng Chanthy am 7. Jan. 2020
Dear our guest, Thank you so much for your review. We are glad you enjoyed your stay here. We hope we will be able to serve you again in the future. Best regards, Cheng Chanthy

4/10 – Schlecht

Tomas

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
A place nobody puts love or care in. But glad the staff in the kitchen let us eat even though they where about to close when we arrived.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Cheng Chanthy am 27. Dez. 2019
Dear Tomas, Thank you so much for your review. We are glad you mentioned our staff that let you have dinner at the time to close the restaurant when you arrived. Customer satisfaction is our first priority so we will improve our service for putting more love and care. We hope we will be able to serve you again in the future. Best regards, Cheng Chanthy

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dirty, difficult to access and vastly overpriced
Arrived very late to check in after a long bus ride. Tuk-tuk driver couldn't drive us up to the property as the hill was too steep, and the surly security guard at the gate told us we needed to carry our bags 400 metres up a ridiculously steep hill. Room is in dreadful condition for USD 120+ per night - dirty, full of mosquitos, stank of durian (after our getting a lecture on arrival from reception about not smoking or eating durian in the property), dead insects on the floor and in the bed. Wifi didn't work. Better deals in Sihanoukville for a fifth of this price - possibly the worst value for money I've ever had in SE Asia.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Cheng Chanthy am 19. Aug. 2019
Dear our guest, We sincerely apologize for any inconvenience these issues may have caused you. Normally we provide the pickup and transfer service for free of charge and sorry that our night security didn't inform the driver to pickup you from downstairs. For seafood, durian and smoking are not allowed inside the room as per our room policy. We have a regular safe pest control treatment in the room and entire property that's why you found dead insects on the floor but from now our housekeeping team will double check the room. WiFi works fine because we upgraded the speed. We hope we will be able to serve you again in the future. Best regards, Cheng Chanthy

8/10 – Gut

Chinfey, MY

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall is ok
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Cheng Chanthy am 16. Sept. 2019
Dear Chinfey, Thank you so much. We hope we will be able to serve you again in the future. Best regards, Cheng Chanthy

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
櫃台人員實在是太讚了!雖然我們的語言溝通不是十分流暢,但所有櫃台人員都非常愉悅、高興及儘心地回答我們的疑問,並且有實質的幫助,特別是Mr. Ly非常盡心地解答我們的困惑,並介紹西哈努克港,及非飯店所在的貢布的旅遊資訊,且給予我們有關柬埔寨歷史的介紹,讓我們收獲很多。 感謝柬埔寨人的善良、淳樸,希望他們每個人都能過得很好,也祝福Ly的願望能實現。這真是一次良好的體驗。讚!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Bin Sung

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I will recommend friends and relatives to stay at
Environment is good unliked the dusty downtown
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Cheng Chanthy am 12. Apr. 2019
Dear Bin Sung, Thank you so much for your review. We hope we will be able to serve you again in the future. Best regards, Cheng Chanthy GM

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Cheng Chanthy am 16. Jan. 2019
Dear our guest, Thank you for your stay at 360 Resort. We hope we will be able to serve you again in the future. Best regards, Cheng Chanthy General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Staff eccellente e piscina con vista panoramica super
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Cheng Chanthy am 13. Jan. 2019
Grazie mille. Speriamo di poterti servire nuovamente in futuro.

10/10 – Hervorragend

Xiaohua

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Located at top of the hill, the hotel has wonderful view of the city skyline. It is a beautiful resort with fruit trees and tropical plants. WiFi and TV are really poor. The hotel staff are friendly and helpful but need more training. They forgot to clean our room the first night during our stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Cheng Chanthy am 3. Jan. 2019
Dear Xiaohua, Greetings from 360 Resort ! Thank you so much for your review. We are glad that you mentioned our staffs are friendly and helpful. We will improve our staffs especially the housekeeping that forgot to clean your room. We hope we will be able to serve you again in the future. Best regards, Cheng Chanthy (Mr.) General Manager

10/10 – Hervorragend

Sadao, 東京

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Cheng Chanthy am 28. Sept. 2018
Dear Sadao, Thank you so much for rating us. We hope we will be able to serve you again in the future. Best regards,

6/10 – Okay

Tracey , Woolgoolga, NSW

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Don't stay here if your an Aussie
Unless your Chinese forget about this place. Great views but it stops there. They poke you in a little hole in the dark when they have a lot of other choices.Shuttle options minimal 3 choices only. No cool welcoming drink on arrival. The only up side is that they pick you from the airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018

10/10 – Hervorragend

Lucien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tres- très bien
Nous avons eu un surclassememt de chambre, un super accueil et en compensation d’une panne d’electricite sur le secteur de l’hotel, le directeur nous a fait un rabais de 50% sur la facture « restaurant » et « bar »de notre séjour. A notre départ il nous a offert un « krama » cambodgien - SUPER- que des compliments.

8/10 – Gut

junmin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
그런대로 괜찮네요
리조트 위치가 높아서 주변과 바다가 보이는게 맘에 듭니다. 방들의 위치가 언덕에 지어져서 짐을 들고 걸어다니는게 좀 힘듭니다. 수영장도 마음에 듭니다.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

10/10 – Hervorragend

Tuija

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotelli pariskunnille ja lapsi perheille
Todella upea hotelli korkealla mäellä mistä näkymät koko Sihanoukvilleen. Keskustaan meno oli tuk- tuk matkan päässä, ehkä 4 km ja tuk-tuk oli meistä kallis verrattuna maanhintasoon, 6-7 USD per suunta. Hotellilla on kolme kertaa vuorokaudessa myös ilmainen shuttle- bus kyyditys kaupunkiin ja takaisin. Se ei vain aina kulkenut milloin aikataulussa oli mainittuna, koska hotellissa oli vähän vieraita. Mutta hotelli järjesti sitten tuk tukin heidän kustannuksellaan, joten ei haitannut. Hotellin lähellä ei ollut kuin paikallisten katuruokapaikkoja ja siksi söimme aina keskustassa tai hotellilla. Muutenkaan hotellin ympäristössä ei ollut mitään katsottavaa. Hotellilla ruoka oli erinomaista. Aamupalalla oli myös kaikkea mitä buffet aamupalalla aasiassa on eli hyvä oli sekin, paitsi kahvi. Uima-allas alue on mahtava!! Huone oli siisti ja tarpeeksi iso ja mahtavaa oli illalla istua terassilla katsellen kaupungin valoja. Hotelli ei sovellu liikuntaesteisille korkeiden mäkien vuoksi. Suosittelemme tätä hotellia pariskunnille ja perheille jotka haluavat rauhaa.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2018

10/10 – Hervorragend

Patricia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Une vue splendide
Un magnifique hôtel avec une vue splendide et un très bon restaurant. Les employés sont très gentils et serviables.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017

6/10 – Okay

Kenya

Cottage type
It’s located hill top. You need to take tuktuk to city area
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice mountain hotel, nice view of the ocean
Feeling relaxed, hotel is new, but not clean enough, found some rats poop on the floor, foods tasty, staff are friendly
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017
Antwort von 360 Resort Team am 17. Juli 2017
Dear Sir/Madam, Many thanks for your valuable time and constructive feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay at our resort, and we are sorry for this inconvenience. We will take your feedback into account and alert to our team to be more attentive to above issue and improve it. We hope to see you again during your next trip to Sihanoukville. Best regards, 360 Resort Team