Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Hotel Belair

5 out of 5
Hotel Belair
Via Capo, 29, Sorrento, NA

Bewertungen

9.2

Wunderbar

537 von insgesamt 762 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
165 von insgesamt 762 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
34 von insgesamt 762 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 762 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
16 von insgesamt 762 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.4/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

9.0/10

Zustand der Unterkunft

8.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Joachim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von LF am 26. Nov. 2022
Dear Mr. Joachim,Thank you for your positive feeback and 10/10 rating. We do really hope to welcome you back soon.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Frank

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Toller Blick
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

8/10 – Gut

Stefanie, Zug

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von Front Office Manager am 2. Aug. 2020
Dear Guest, Thank you very much for your kind review. We are looking forward to welcome you soon Kind regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Personal und sehr guter Service. Bester Blick auf Sorgend und Vesuv.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Aussicht auf den Golf von Neapel
Ruhig gelegen mit traumhafter Aussicht und schönem Balkon sowie angenehmen Pool. Zur Fussgängerzone sind es ca. 400 Meter der Hauptstrasse entlang. Zum kleinen Hafen besteht eine direkte(r) Treppe/Weg. Während des Tages hat es für die Gäste gratis Getränke und kleine Brötchen im Hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2018

6/10 – Okay

Anita , München, Bayern

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schön aber leider in die Jahre gekommen
Mitarbeiter waren sehr bemüht, schöner Service, Parkplatz, Getränke und kleine Häppchen tagsüber, schöner sauberer Pool, sehr angenehm weiße Handtücher. Leider Baustelle im Haus, unter unserem Balkon, bereits um 8 Uhr und auch nachmittags bis ca. 18.00 uhr. Zummerreinugung zum Teil erst am Nachmittag leider.
Aufenthalt von 12 Nächten im April 2018

10/10 – Hervorragend

Albert, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einfach wunderschön!
Das Hotel liegt wunderschön mit Blick auf den Vesuv und den Hafen bzw. die traumhafte Steilküste von Sorrent. Wir haben den Ausbblick genossen. Der Service ist sehr freundlich, das Hotel sauber und die Lage einfach grandios. Um in's lebendige Zentrum zu gelangen, benötigt man ca 20 Minuten.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

HeDe, M-V

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideal gelegen, um die Stadt zu Fuß zu erkunden
Angenehme Ruhe im Haus - kein aufdringliches Personal. Alle agieren im Hintergrung. Idealer Ausgangspunkt für Ausflüge zum Vesuv und Pompeji - allerdings sollte man die Fahrzeit für gut 60 km nicht unterschätzen. Vom Hafen aus geht's mit dem Boot nach Capri oder an die Amalfiküste zu kommen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhiges Hotel mit wunderschöner Aussicht
Zimmer mit atemberaubender Aussicht, sehr freundliches und hilfreiches Personal, zum Zentrum 10 min Fussweg, empfehlenswert

8/10 – Gut

Nilschristian

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel mit grandioser Aussicht!
Alle Zimmer des Hotels bitten eine tolle Aussicht auf Sorrent, die Bucht von Neapel und den Vesuv. Klasse. Das Hotelteam erledigt seine Arbeit, mehr aber auch nicht, deshalb nur ein OK. Anfragen etc. wurden immer sofort bearbeitet, aber es fehlt die Herzlichkeit, die ansonsten im ganzen Ort alle Geschäftsinhaber und Restaurantinhaber prägt.

10/10 – Hervorragend

Giuliano, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumaussicht von jedem Zimmer aus
Hotel ist sehr nah dem Zentrum/Altstadt und ideal zum flanieren. Direkter Zugang zum Meer. Alle Zimmer haben eine wahnsinnige Aussicht auf das Meer und den Vesuv. Kostenloser Parkplatz direkt auf dem Dach des Hotels. Obschon die Strasse direkt hinter/oberhalb des Hotels ist, hört man überhaupt keinen Lärm. Super Service freundliches und zuvorkommendes Personal und Top Preis/Leistung. Kann bedingungslos empfohlen werden.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
genialer Blick
sehr schönes Hotel mit grandiosem Blick.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel in Sorrento!
Schöne Zimmer mit super Aussicht auf Sorrento. Lage auch gut. Würde dieses Hotel wieder buchen.

8/10 – Gut

inge, Ingolstadt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel direkt an der Küste
das Blair ist ein tolles Hotel direkt am Meer. Die Zimmer haben alle einen wunderschönen Blick auf den Golf von Sorrento. Das Frühstück ist ausgezeichnet. Einziger Mangel ist die Situation auf dem Parkplatz.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gute Lage mit traumhaftem Blick
Wir haben dieses Hotel als Ausgangsbasis für verschiedene Touren genutzt und können es sehr empfehlen. Unser Zimmer hatte einen überdachten Balkon, auf dem wir nach der Rückkehr noch bei einem Wein die Bucht von Neapel und den Vesuv bewundern konnten. Die Zimmergröße sowie das Badezimmer waren mehr als ausreichend und das Hotelpersonal immer freundlich und fähig, entsprechende Auskünfte zu unseren Touren zu geben. Das Frühstück war für italienische Verhältnisse gut. Was das Buffet nicht hergab wurde extra zubereitet.

10/10 – Hervorragend

Moritz, Hannover, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Liebevoll gepflegtes Ambiente
Vom Hotel aus hat man einen wunderschönen Blick auf die ganze Bucht sowie den Vesuv. Die Einrichtung des Hotels ist ausgesprochen stilvoll. Die Servieckräfte arbeiten sehr professionell. Insbesondere die Bedienung im Restaurant ist überaus zuvorkommend.

8/10 – Gut

Claudia und Fred R., Wien - Österreich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Aussicht, nettes Personal - tw. laut
Netter Empfang durch alle Hotelangestellten, sehr freundlich, in erster Linie englischsprachig. Der versprochene Parkplatz war verfügbar (Dachterrasse des Hotels !!). Alles sauber, etwas antiquierter Charme. Die Aussicht von den Zimmern oder Terrassen (z.B. Bar, Frühstück) ist genial. Schöner und gepflegter Pool + Poolbar, ebenso mit toller Aussicht. Zu Fuß ist die Innenstadt von Sorrent in ca 15 min zu erreichen, allerdings über die viel befahrene Hauptstraße, zwischendurch "Gänsemarsch" durch sehr schmalen Gehsteig notwendig - auf die Fahrbahn traut sich bei den italienischen Verkehrsverhältnissen niemand. Vorteil dieser Straße, die am Hotel vorbeiführt: direkte Anbindung nach Positano - Amalfi - Salerno. Leider ist es verkehrsbedingt (Straße, Schifffahrt, Kirchenglocken, Möwen) relativ laut, auch die anderen Gäste sind immer zu hören, da die Zimmertüren lediglich Sichtschutz sind. Grundsätzlich ist beim Frühstück alles da bzw. beim Personal bestellbar - jedoch keine Abwechslung, nach einer Woche wirds echt fad. Boahh, und der Kaffee !!! Ist aber alles Geschmacksache, jedenfalls können wir das Hotel Belair in jedem Fall weiterempfehlen - soferne die angeführten kleinen Einschränkungen in Kauf genommen werden. Unsere Highlights: Pompej mit Vesuv, 2x Capri vom Marina Sorrento aus, Amalfi. Unser Top-Tip: Niemals ! mit dem Auto nach Neapel, wir habens versucht.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wahrscheinlich die beste Lage in Sorrent
Dieses Hotel liegt in Laufnähe vom Zentrum und allen Sehenswürdigkeiten. Es liegt direkt an der Steilküste und hat damit keine Strasse oder anderes zum Meer hin. Man hört nur die Kirchenglocken in der Früh. Der Blick aus dem Fenster / Balkon ist phänomenal. Das Frühstück auf der Terasse zum Meer hin ist für italienische Verhältnisse ausgezeichnet. Das ganze wird durch einen guten Service abgerundet. Wir hatten wirklich tolle Tage in diesem Hotel, neben allen anderen Schönheiten der Campania.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

Christian, Nähe Köln, D

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Herrliche Aussicht auf den Vesuv und Sorrent!
10 Min. Fußweg in die Altstadt. Gute Parkmöglichkeit!

8/10 – Gut

Stefan, Suisse

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Britt, HH

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bel Air Hotel Sorrento
Sehr nettes klassisches Hotel. Gute Lage, tolle antike Einrichtung. Sehr verspielte Möbel und nettes Personal. SUPER Blick auf den Hafen von Sorrento, Neapel und den Vesuv. Fitnessraum, Pool und nette kleine Rückzugsmöglichkeiten im Garten, Terrassenbereich. Ich war rundherum sehr zufrieden.

10/10 – Hervorragend

Mona

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel Belair is right outside of center of Sorrento. We loved the room and views amazing! Breakfast needs some work. Cold pancakes and not a large enough selection of hot food.We had gotten in very late one night they were so helpful in bringing us room service at 2 am.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Jeongeun

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Dawn

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Matt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel Belair was the perfect hotel. Right beside Marina Grande, the hotel offered a quiet, clean and relaxing atmosphere that we will most definitely return to.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Gian Marco Russo General Manager am 15. Okt. 2023
Dear Guest,we are very pleased that we were able to ensure that you had a perfect stay at the Hotel Belair. I am especially thrilled that you enjoyed the cleanliness and the pleasant atmosphere and beauty of the location. Dear Guest,we are very pleased that we were able to ensure that you had a perfect stay at the Hotel Belair. I am especially thrilled that you enjoyed the cleanliness and the pleasant atmosphere and beauty of the location. Thank you again and I will be happy to show you and enjoy next season's implementations. Best regards

10/10 – Hervorragend

robert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top quality.top service.beautiful accommodations!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Gian Marco Russo General Manager am 15. Okt. 2023
Dear Guest,thank you very much for the excellent evaluation you have given us. We are really pleased that we have met your expectations to the fullest, that is important to us. I would like to inform you that during the winter the property will continue the important renovation, both of the structure and future services offered. With the hope of having you as a guest again at the Hotel Belair so that you can enjoy the future improvements, I thank you and send you my Best regards

4/10 – Schlecht

Albert

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

gerardo

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Gian Marco Russo General Manager am 15. Okt. 2023
Dear Guest,thank you for your good review. I would like to inform you that during the winter the property will continue the important renovation, both of the structure and future services offered. With the hope of having you as a guest again at the Hotel Belair so that you can enjoy the future improvements, I thank you and send you my Best regards

8/10 – Gut

Stephen

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
This hotel is all about the view. The room was ok by European standards. The plans was understaffed, possibly because we were approaching the end of the season. The priciest of our several hotel stays, it was the least special. We had to chase down someone to serve us at the pool. The housekeeper did not replace shampoo etc or coffee. The bright spot was the dining room and staff there.
Antwort von Gian Marco Russo General Manager am 9. Okt. 2023
Dear Guest,thank you very much for your excellent evaluation of your stay. We are very pleased that you appreciated the location the standard of the rooms and in particular our dining service. I am sorry for the inconvenience at the swimming pool, we had a period with some staff on sick leave with still high occupancy in the house. Thank you again for your review and your advice, with the hope of having another chance to host you so that you can enjoy 100% of our services I send you my Best regardsGian Marco RussoGeneral Manager

8/10 – Gut

Jun

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel staff was polite but not personable. Not 5 star service. We had issues getting to the hotel, but they hotel couldn't do anything to help booking car services despite multiple asks. The rooms were small and decorations were not up to 5 star standard. The restauarnt was excellent and the staff were very professional and friendly.
Antwort von Gian Marco Russo General Manager am 2. Okt. 2023
Dear Guest,thank you very much for your positive review and thank you for the advice given. This winter we will continue the renovation of the hotel to raise our standards even higher, both structurally and in terms of the services we offer. I am very pleased that you particularly appreciated our restaurant with the quality of the food and the professionalism of my colleagues in the dining room. Thank you again for the nice review and I hope to be able to host you again to show you and take advantage of future improvements.Best regardsGian Marco RussoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We absolutely loved our stay at the Belair. We chose an ocean view room with a balcony and it was breathtaking. The hotel is a bit dated perhaps, but to us that was part of its charm. The hotel was very clean and well taken care of and the staff could not have been nicer or more accommodating during our stay. The restaurant eating area (also used for a spectacular complimentary buffet breakfast) overlooks the ocean and the Sorrento harbor, offering some of the best views in all of Sorrento. There is a small but inviting pool that gets plenty of morning sun. The walk into downtown Sorrento is a short 15 minutes and we really enjoyed that every day. We really enjoyed our stay here and would love to come back again in the future.
Antwort von Gian Marco Russo General Manager am 2. Okt. 2023
Dear Guest,thank you on behalf of the entire Hotel Belair team for the excellent evaluation you have given us. It always makes us happy when a guest writes us a positive review like yours as it gratifies us for our work and above all we were able to make you enjoy your well deserved holiday. This winter the property will continue the renovation and for the next season there will be many improvements in both structure and services offered. Thank you again and looking forward to hosting you again so that you can take advantage of future upgrades I send you my Best regardsGian Marco RussoGeneral Manager

8/10 – Gut

Barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Gian Marco Russo General Manager am 30. Sept. 2023
Dear Guest,On behalf of the entire Hotel Belair team we thank you very much for your positive review. We look forward to welcoming you again and send you our greetings.

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
vacation
Beautiful hotel! High end experience. Amazing views. Good food. Loved the dining experience. Just a little disappointed with the pool service. Also ran out of towels.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Gian Marco Russo General Manager am 19. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you so much for your excellent review, we are so pleased to have been able to make the most of your holiday. With great pleasure I will share with the chef your appreciation for the excellent cuisine, I truly hope to have you as a guest again at the Hotel Belair.Looking forward to another warm welcome I thank you and send you my Best regards

8/10 – Gut

Sangeeta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Gian Marco Russo General Manager am 1. Okt. 2023
Dear Guest,Thank you for the positive review we appreciate it. I would like to inform you that the owners will continue the renovation of the hotel this winter and we would be delighted to host you again so that you can enjoy the new facilities and services.Thank you again and I send you Best regards

8/10 – Gut

Chris

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location,views spectacular,staff very friendly & helpful.Advertised as having spa treatment facilities but they were offsite.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Jorge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Gian Marco Russo General Manager am 22. Aug. 2023
Dear Guest,thank you very much for your excellent evaluation, we are always really happy when a guest leaves satisfied with his holiday. Thank you and with the hope to have you as a guest again at the hotel Belair we send you kind regards

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Gian Marco Russo General Manager am 10. Aug. 2023
Dear Guest,thank you so much for your excellent evaluation of your stay and our services. We hope to have you as a Guest again at Hotel Belair so that you can enjoy future improvements and have another unforgettable vacation. Thank you again

10/10 – Hervorragend

Reza

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Gian Marco Russo General Manager am 9. Aug. 2023
Dear Guest,tThank you so much for your excellent review. We are grateful that you had a wonderful vacation at the Belair hotel. Looking forward to welcoming you warmly again we thank you and greetings

10/10 – Hervorragend

Paula

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We had an amazing experience at this hotel! The service we were given was outstanding! We didn’t come across one individual who wasn’t kind and inviting. The hotel is well-maintained and extremely clean! It offers that genuine Italian feel and that’s the whole purpose of going to Italy. The breakfast buffet is excellent quality and delightful! The staff is very attentive to any of your needs. We sat on the balcony every morning, looking at the water, drinking our coffee and enjoying existing at this property. It’s a small walk to the city center, maybe 10 minutes. The walk is easy and safe. We did end up renting a scooter from the scooter shop that we passed on our first day of walking to the city center. We found this to be more accommodating for us. Our dinner reservations were on the other side of Sorrento. The hotel offers a gated parking area where your scooter is kept safe through the night. We most definitely would stay here again! It’s a great hotel that’s not in the heart of the city center, but close enough to where you get to enjoy a more calm, relaxing atmosphere and a short walk to all of the tourist sites, restaurants, shopping, etc…
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Gian Marco Russo General Manager am 23. Juli 2023
Dear Guest,Thank you really very much for the excellent review. We are really glad to have fully met your expectations. We are glad that you appreciated the kindness, helpfulness and professionalism of the staff and I will be sure to share your appreciation with my colleagues.thank you really very much for the excellent review. We are really glad to have fully met your expectations. We are glad that you appreciated the kindness, helpfulness and professionalism of the staff and I will be sure to share your appreciation with my colleagues.Thank you again and with the hope that we can give you another warm welcome to the Belair Hotel we send you our Best regardsGian Marco Russo

10/10 – Hervorragend

Carlos

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good location. Friendly staff. Amazing views.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Gian Marco Russo General Manager am 16. Juli 2023
Dear Guest,We are always glad to receive positive reviews because they motivate us to give more and more. We are very pleased that you enjoyed the location the view and especially the courtesy and professionalism of our Team, thank you.With the hope of hosting you again at the Hotel Belair I greet you

10/10 – Hervorragend

Manuel, Weston

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property and location, great staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Gian Marco Russo General Manager am 16. Juli 2023
Dear Guest,we are so pleased that you enjoyed the location and management of Belair hotel , thank you for the positive review. I will share your pleasant compliments with my Team.Thank you

10/10 – Hervorragend

Lauren

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Enjoyed my stay this hotel; staff was friendly and helpful. I would stay here again.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Gian Marco Russo General Manager am 16. Juli 2023
Dear Guest,thank you for the excellent review and the compliments to our Team. I hope to give you another warm welcome and let you take advantage of the new features for next seasonBest regards

2/10 – Ungenügend

Deepa, Ringoes

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
You get 2 star service for a 5 star price
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Gian Marco Russo General Manager am 12. Juli 2023
Dear Guest,Thank you for taking your time to write the review. For me reviews are always important whether they are positive or negative because they can always help us to improve and identify particular needs. I investigated with my colleagues what had happened and also checked our registry, but no reports were found.I would like to express my regret that I did not have the opportunity to try to improve your holiday. With the hope of having another opportunity to make you return to our Hospitality. I apologize for any inconvenience caused and send you Best regards

10/10 – Hervorragend

Felice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel. Great service. Excellet breakfast. Relaxing pool. Highly recommend.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Gian Marco Russo General Manager am 17. Juni 2023
Dear Guest,thank you very much for your excellent evaluation of our services and especially the breakfast service.We are very pleased that you enjoyed your stay at the Hotel Belair.I will be sure to share your review with my team.Thank you again and we we look forward to welcoming you again.Best regardsGian Marco Russo

10/10 – Hervorragend

Steven

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was professional and accommodating of of our needs.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Gian Marco Russo General Manager am 17. Juni 2023
Dear Guest,thank you very much for your excellent review. I am very pleased that you appreciated the helpfulness and friendliness of my team.Every day we do our utmost to ensure that you enjoy your well-deserved holiday to the fullest.Hoping to have you as a guest again at the Hotel Belair I thank you again for your positive review and send you my Best RegardsGian Marco Russo

8/10 – Gut

Yaquelin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was beautiful. Customer Service could have been better. Food was terrible. Worth every penny just for that amazing view every morning.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Gian Marco Russo General Manager am 17. Juni 2023
Dear Guest,thank you for the positive evaluation of your stay. We are happy that you enjoyed the beauty of the hotel and the magnificent view of the Bay of Naples and Vesuvius.I will keep my team informed and attentive to your recommendations.Thank you again and I send you myBest regardsGian Marco Russo

6/10 – Okay

Daniela

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023