Réception

Avis sur Fairfield Inn & Suites by Marriott South Hill

2.5 out of 5

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 235 avis sur 403." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 114 avis sur 403." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 33 avis sur 403." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 15 avis sur 403." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 6 avis sur 403." "

9,0/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

Chantal

Séjour de 1 nuit en novembre 2022

8/10 Bien

Liliane

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel hôtel , bravo pour bel escalier intérieur. Par contre très près autoroute donc bruyant. J’ai bien aimé la suite avec petit salon. Lit confortable. A 5 min de vélo de la Tobacco Héritage Trail.
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Lori le 4 avr. 2022
Liliane, Thank you for choosing to stay with us, I am happy to hear you were able to take advantage of the Tobacco Trail. It is a beautiful area for a walk or bike ride. Thank you for the kind words. We look forward to seeing you in the future.

8/10 Bien

Brandy

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
Brandy, thank you for taking the time to provide a review. It’s wonderful to see you had a positive experience at Fairfield Inn & Suites by Marriott South Hill I-85. We look forward to your next visit!

10/10 Excellent

Alan

Les points forts : Personnel et service
Good
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 28 avr. 2024
Alan, it's great to read that you had a satisfying stay at the Fairfield Inn & Suites by Marriott South Hill I-85. We look forward to hosting you again in the future.

10/10 Excellent

Tonya

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 22 avr. 2024
Thanks for the perfect rating, Tonya!We aim to please and your praise lets us know we're doing our job! We look forward to sharing another amazing experience with you soon at Fairfield Inn & Suites by Marriott South Hill I-85.

10/10 Excellent

Richard

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 10 mai 2024
Richard, thank you for choosing Fairfield Inn & Suites by Marriott South Hill I-85 and reflecting your satisfaction with a high rating. We're glad to know we were successful in providing you with a pleasant stay. We look forward to welcoming you back for another great experience.

10/10 Excellent

Randy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 15 avr. 2024
Randy, it's delightful to hear you had an enjoyable stay at Fairfield Inn & Suites by Marriott South Hill I-85. We thank you for choosing our hotel and appreciate your excellent rating. We hope to see you again soon. Safe travels!

6/10 Satisfaisant

Daniel

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
There was nothing wrong or nothing outstanding
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 28 mars 2024
Daniel, thank you for your balanced feedback. It seems like you had an experience that was, to a degree, satisfactory, though not exceptional. We strive hard to create memorable stays, and we take your words on board as an opportunity to enhance our guest experience. We hope to deliver a more fulfilling stay on your next visit.

6/10 Satisfaisant

kimi

Séjour de 8 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Ernestine

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
convenient for shopping.. from walmart to restaurants. staff was outstanding
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Ernestine

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

John, Rockville

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
1. The room temperature controls were not working right. I reserved with Marriot specifically b/c I need this now so didn't look at lower-class places. So room temperature would only be too hot or too cold. 2. Breakfast - this was a poor showing for a chain built on good food initially. Even holiday inn express has a better fare, so I just skipped it and went to McDonalds.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Michael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

4/10 Médiocre

Vonda

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
Could not check in due to didn't know there was a holding fee
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Deborah, Clemson

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

Robert

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

PATRECE

Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Walter

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Walter

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Earnestine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was clean and the bed was very comfortable. The office staff was pleasant and nice.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Lori le 15 nov. 2023
Dear Earnestine,Thank you for your great feedback. I am happy that your enjoyed your stay. We hope to see you in the near future.

10/10 Excellent

Felicia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place to stay.
It was fantastic Miss Chrissy at the front desk for the evening shift checked us in and she even gave our two fur babies a treat. Definitely going to be staying there again everybody was so nice and polite and the breakfast was wonderful.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

8/10 Bien

thomas

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

4/10 Médiocre

thomas

Séjour de 4 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

Natalie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 Bien

Derrick

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

Sandra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

Gina

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 Excellent

denise

Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 Satisfaisant

Danette A

Séjour de 2 nuits en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Nicole

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

Tamiko

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I enjoyed my stay.
Séjour de 3 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Jessica

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean, great breakfast, friendly staff
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

ROBERT

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The tub was dirty-stained
Séjour de 1 nuit en juin 2023

6/10 Satisfaisant

Kathleen

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
The TVs were very small, the bathroom lock was broken, as was the ironing board. The breakfast was very good and the staff was friendly.
Séjour de 3 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Robert

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Exceptional staff, grounds and facilities. A great value stay. Exceeded our expectations.
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Lori le 10 mai 2023
Dear Robert,We are thrilled to know you enjoyed your stay. I hope you were able to take advantage of the pool/hot tub to relax and start the day off right with our hot breakfast or enjoy some of our local dining options. We are so happy that you took a moment to let us know what we did right. We hope to see you soon!

6/10 Satisfaisant

BOBBY

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not being extra but the front receptionist on Sunday needed a box of crayons and a helmet. She was very extra and overe exaggerated the availability of rooms. As she stated "its like having 7 kids and nobody wants to listen". Other than her and a cracked window and Monday morning at 8 am pressure washing from a scissor lift that had a loud back up alarm, its a great place to stay.
Séjour de 1 nuit en avril 2023

8/10 Bien

Lakeea

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a great stay. The employees were pleasant.
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Lori le 3 avr. 2023
Dear Lakea,I am thrilled to here you enjoyed your stay with us. Our employees are determined to make every guest feel welcome and treat them like family. We appreciate you taking the time to provide us the compliment. Thank you.

8/10 Bien

Nathan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
No comment
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Customer Service le 2 mai 2024
Nathan, it's great to hear that you had a positive experience at Fairfield Inn & Suites by Marriott South Hill I-85. We hope to welcome you back soon.

10/10 Excellent

kathryn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Lori le 29 mars 2023
Dear Kathryn,Thank you for choosing to stay with us. I am happy to hear you had a great stay. We look forward to seeing you again the next time your travels bring you to Southside VA.

10/10 Excellent

blaine

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
the place was very clean and quiet staff was friendly thanks .
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Lori le 29 mars 2023
Dear Blaine,Thank you for taking the time to provide us our feedback. We are always searching out way to improve. I am thrilled to know we succeeded in making you feel welcom.

10/10 Excellent

Emily

Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Lori le 29 mars 2023
Dear Emily,I am always happy to hear when our guests enjoy their stay. I am grateful to you for taking the time to provide us feedback about your stay. We look forward to seeing you again soon.

10/10 Excellent

Joe

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It would have been nice to know about the $75/night pet fee that wasn’t mentioned or charged when booking through Expedia. Had I known in advance, I could have stayed elsewhere at a much better rate. I didn’t think that was fair at all, but couldn’t argue at midnight after driving all day. I will call ahead and ask before booking in the future. $75 is a little high for one night.
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Lori le 29 mars 2023
Dear Joe, Thank you for staying with us. I am sorry that you were not informed about the pet fee on the Expedia website. I do believe they list it under the Policy section. We appreciate you taking the time to let us know the information is not prominently displayed for you to see. Thank you for choosing to stay with us.

10/10 Excellent

Matthew

Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Lori le 6 mars 2023
Dear Matthew,I am thrilled to hear you enjoyed your stay. We thank you for choosing us as your home away from home. We look forward to seeing you again.

8/10 Bien

Anthony

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly and pretty clean
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Lori le 21 févr. 2023
Dear Anthony,Thank you for your feedback about your recent stay. We work hard to ensure all guest feel welcomed by our southern hospitality. I am happy to hear you were satisfied. We look forward to seeing you again.

10/10 Excellent

Jordan

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Lori le 30 mars 2023
Dear Jordan,Thank you for taking the time to provide your feedback. We appreciate the positive review. We look forward to seeing you again.

10/10 Excellent

Curtissa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Lori le 13 févr. 2023
Dear Curtissa,Thank you for taking the time and sharing your experience. I am happy to hear that you had an enjoyable stay. We look forward to seeing you again soon.

10/10 Excellent

James

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Place
A very good place to stay and conveniently located near everything.
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Lori le 13 févr. 2023
Dear James,I am thrilled to hear you had a enjoyable stay and everything was conveniently located for you. We look foward to seeing you the next time you are in Southern Virginia

8/10 Bien

Amy

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Lori le 6 mars 2023
Dear Amy,Thank you for choosing to stay with us during your recent travels. I am happy to see you enjoyed your stay and everything was as expected. Thank you again for taking the time to share.

10/10 Excellent

Malika

Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Lori le 6 mars 2023
Dear Malika,Thank you so much for offering your feedback about your stay and offering us a perfect score. We work hard to ensure our guests receive a clean, fresh room. Thank you again. We look forward to seeing you soon.