Innenpool, Außenpool (je nach Saison geöffnet), Cabañas (gegen Gebühr)

Bewertungen von Radisson Blu Resort & Spa, Split

5 out of 5
Radisson Blu Resort & Spa, Split
Put Trstenika 19, Split, Split-Dalmatia

Bewertungen

8.8

Hervorragend

562 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
308 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
82 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
30 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
20 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

9.2/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Heiko

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist grundsätzlich hervorragend, leider wurde der Papierkorb im Zimmer nicht geleert, die Sauberkeit des Treppenhaus lässt zu wünschen übrig. Wenn man im Restaurant anruft um einen Tisch zu reservieren geht niemand ans Telefon. Das Bett war mir zu weich. Deswegen sind wir nach Split rein und hatten eine sehr schöne Zeit Gerne wieder ins Radisson nach Split
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von RadissonBluSplit am 30. Apr. 2024
Liebe/r Heiko, Ihr positives Feedback und Ihr kritisches Kommentar zu verschiedenen Aspekten unseres Hotels spielen eine wichtige Rolle in unseren laufenden Bemühungen, die auf die Optimierung der Gästeerf ahrung und die stetige Überprüfung der Leistung abzielten. Jedes Antwort ist unseren Besten bemüht, um die höchste Zufriedenheit unserer Gäste und die Lieferung von top-notch Service zu garantieren.Wenn Sie weitere Kommentare oder Bedenken haben, bitte fahren Sie keine Bedenken auf, uns direkt zu kontaktieren. Unser Team steht Ihnen jederzeit zur Verfügung, um Ihre Bedürfnisse zu erforschen und Ihre Fragen zu beantworten.Warmregrüsse,Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

10/10 – Hervorragend

Jürgen

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von RadissonBluSplit am 7. Apr. 2024
Dear Jürgen, thank you for taking the time to rate us with a perfect score! We're thrilled to see that you had such a wonderful experience during your stay at Radisson Blu Resort & Spa, Split.Your positive feedback motivates us to continue providing excellent service and memorable stays for our guests. If you have any further comments or suggestions, please feel free to share them with us. We're here to make sure your future visits are just as delightful.We look forward to the pleasure of hosting you again in the future. Until then, safe travels and warm regards!Best regards, Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

10/10 – Hervorragend

Priscila

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good hotel, nice staff, good breakfast, with fresh fruits; beach club directly in the hotel.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von RadissonBluSplit am 30. Okt. 2023
Dear Priscila, thank you for taking the time to share your feedback and we're delighted to hear that your stay was comfortable and that our staff left a positive impression. Warm regards, Radisson Blu Resort and Spa Team, Split

8/10 – Gut

Axel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von OTS team am 5. Sept. 2023
Dear Axel, Thank you for the time you have taken to evaluate your recent stay with us. We can see that we did not fully meet your expectations and we would appreciate it if you could share with us what we could do to make your stay more enjoyable. In that case, please be so kind and contact us directly. Hope we will have the opportunity to welcome you here again.Yours sincerely, Radisson Blu Resort & Spa, Split Team

8/10 – Gut

Jürgen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Concierge Service weren’t really supportive and not looking for alternatives when we asked for local restaurant reservations.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Ivica am 22. Aug. 2023
Dear Jürgen,Thank you for your time you have taken to provide us with your invaluable feedback.Whilst we're happy to see that majority of your stay was satisfactory and up to your expectations, we would like to apologize for shortfalls during your interaction with our concierge colleagues. We will use your comment for investigation and corrective actions which will lead to improving future experience of our guests.Hope we will have a chance to welcome you here again.Yours sincerely,Radisson Blu Resort & Spa, Split Team

8/10 – Gut

Manuela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Viel zu wenige Liegestühle am Pool wie auch am Strand. Personal kann kein Deutsch
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von RadissonBluSplit am 19. Aug. 2023
Dear Mrs.Manuela,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience you experienced due to the shortage of sunbeds by the pool and beach. We continuously strive to enhance our guests' experience, and your comments will be considered as we evaluate and improve our facilities.Regarding the language proficiency of our staff, we appreciate your feedback. While English is commonly spoken in our international environment, we are committed to enhancing our language capabilities to better serve our guests' needs.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an even better experience in the future.Best regards, Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

6/10 – Okay

Katrin

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Ivica am 22. Aug. 2023
Dear Katrin,Thank you for your time you have taken to evaluate your recent stay with us.We can see that we did not fully meet your expectations and we would appreciate if you can share with us what we could do to make your stay more enjoyable. In that case, please be so kind and contact us directly.Hope we will have opportunity to welcome you here again.Yours sincerely,Radisson Blu Resort & Spa, Split Team

6/10 – Okay

Oliver

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Preis-Leistung stimmt nicht. Eher 4 Sterne, auf keinen Fall 5 Sterne
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von RadissonBluSplit am 19. Aug. 2023
Dear Mr. Oliver,Thank you for sharing your feedback with us. We regret that your experience did not meet your expectations in terms of value for money. We always strive to provide a five-star experience, and we apologize if we fell short of that mark during your stay.Your insights are valuable to us as we continually work to improve our offerings. We will take your comments into consideration as we refine and enhance our services.We appreciate your honesty and hope that you might consider giving us another chance in the future to provide you with a more satisfying stay.Best regards, Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

10/10 – Hervorragend

Johannes

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Ivica am 22. Aug. 2023
Dear Johannes,Thank you for your time you have taken to evaluate your recent stay with us.We're happy to see you have enjoyed it and hope we will have opportunity to host you here again.Yours sincerely,Radisson Blu Resort & Spa, Split Team

8/10 – Gut

Joachim Rüdiger

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
X
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von OTS Team am 10. Juni 2023
Hello Joachim,Thank you for your short and nice comment about your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split.I am glad that you enjoyed your time with us, and we hope to welcome you back soon!All the best,Radisson Blu Resort & Spa Split, Team

2/10 – Ungenügend

Robert

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kein Pool. Kein Strand. Keine Strandbar.
Katastrophal. Kein Pool (geschlossen). Keine Strand (Umbau). Keine Strandbar (Umbau). Und das bei 4 Tagen strahlendblauer Himmel und 25 Grad im Mai! Balkon nicht benutzbar (ständiger Arbeitslärm). Zimmer abgewohnt und schlechter Standard. Personal sehr freundlich, aber insgesamt sehr unzufriedenstellend.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von OTS team am 25. Mai 2023
Dear Robert,Thank you for your valued feedback.We are sorry to know that we obviously did not fully meet your expectations on this occasion. We thank you for the feedback you have shared, and we have discussed it with the respected team. We look forward to an opportunity to welcome you back again at which time we will do our best to provide you with the perfect visit. We thank you for the feedback you have shared, and we have discussed it with the respected team. Kind Regards,Radisson Blu Resort & Spa, Split

10/10 – Hervorragend

Bertram

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We have travelled a lot over the years, but this hotel, especially staff, was truly exceptional. Extremely beautiful view to the sea. We will come back for sure.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
Antwort von Josip am 14. März 2023
Dear Bertram,Thank you for taking time to evaluate your recent stay at our resort and for the compliments you have shared. We are happy to read your comments and to know that our team did an extra ordinary job to make your stay a memorable one.We hope we get an opportunity to welcome you again soon.Warm Regards,Radisson Blu Resort and Spa Team

10/10 – Hervorragend

Brigitte

Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2023
Antwort von Josip am 7. März 2023
Dear Brigitte,Thank you for evaluating your recent stay at our hotel, Radisson Blu Resort and Spa, Split. We are pleased to know that you enjoyed staying with us and we met all your expectations. We look for an opportunity to welcome you again soon. We hope you will visit us again if the travel brings you back to our city. Kind Regards,Radisson Blu Resort and Spa Team

10/10 – Hervorragend

Marija

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein sehr nettes Hotel. Wir kommen sicher wieder.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Josip am 13. Feb. 2023
Dear Marija,We appreciate you for taking the time to review us online. It is our pleasure to read that you had a wonderful stay with us. We look forward to have you as our guest soon. Thank you for choosing us.Kind Regards,Radisson Blu Resort and Spa Team

10/10 – Hervorragend

Daria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Der Balkon mit der super Aussicht ❤️
Antwort von Josip am 6. Jan. 2023
Dear Daria,Thank you for the valued review. It is our pleasure to read that you enjoyed staying at the Radisson Blu Resort & Spa, Split, and thank you for choosing us. We hope we get an opportunity to welcome you again in future.Warm Regards,Radisson Blu Resort and Spa Team

10/10 – Hervorragend

Sven Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel, das teilweise kleine Macken aufweist. Etwa die Fliesen im Bad oder die Garnituren im Spa waren schon etwas abgenutzt. Die Reinigungskräfte haben aber täglich sehr gute Arbeit geleistet, alles gründlich zu säubern! Das Personal wirkt manchmal auf den ersten Blick sehr ernst, wärmt aber nach wenigen Worten auf und ist gastfreundlich. Cocktails in der Hotelbar sind sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von K am 4. Nov. 2022
Dear Sven Michael, Thank you for evaluating your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. We are glad that we met all your expectations. We all look forward to having you for more fantastic stays with us. All the best, Radisson Blu Resort & Spa, team

10/10 – Hervorragend

Georges

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super schönes hotel und nette Leute. Lage ist toll und hat schöne Blick auf Meer.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Josip am 31. Okt. 2022
Dear Georges,Thank you for evaluating your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. We are glad that we met all your expectations.We all look forward to having you for more fantastic stays with us.All the best,Radisson Blu Resort & Spa, team

8/10 – Gut

Nicola

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

schibler

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Josip am 31. Okt. 2022
Hello Schibler,Thank you for taking the time to review your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split.It was a pleasure to read such a great review. We are glad that you enjoyed your stay with us to this extent.We look forward to welcoming you back, please do come visit again soon!All the best,Radisson Blu Resort & Spa, team

8/10 – Gut

schibler

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

karim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel hat mir und meiner Frau sehr gut gefallen (fruestueck und essen waren in ordnung, zimmer sauber und mit tollen blick aufs meer). Bedonderes hat uns gut gefallen der umgang mit unseren 2 jaehrigen sohn. Er war sicher in die gesamte hotelanlage und Ueberall waren das personal sehr kinderfreundlich.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022
Antwort von A am 27. Aug. 2022
Hello Karim, Thank you for taking the time to review us online. I was extremely glad to read such a wonderful review of your recent stay at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. We look forward to welcoming you back, please do come visit again soon! All the best, Jesper Vilsoe General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

10/10 – Hervorragend

Nadine

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

6/10 – Okay

Sandra

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Max 3 Sterne
Weit außerhalb von Split. Umgebung runtergekommen, Bauruinen, sozialer Brennpunkt…
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von Jesper Vilsoe am 17. Juni 2022
Hello Sandra, Thank you very much for being our guest and sharing your critical comments. I am truly apologetic to read about the impression that was left during your stay at our resort. We will continue to work on all the issues mentioned to the best of our abilities to reach the highest level of guest experience that we strive for. We hope that we will have a chance to welcome you back to the Radisson Resort & Spa, Split in the future, and that you will have a chance to see the improvements first hand. All the best, Jesper Vilsoe General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

10/10 – Hervorragend

Saskia

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022
Antwort von Jesper Vilsoe am 27. Mai 2022
Hello Anonymous, Thank you for taking the time to review your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. It was a pleasure to read such an amazing review, and we are honored to read that we met your expectations in all aspects. We look forward to welcoming you back, please do visit again soon! All the best, Jesper Vilsoe General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

10/10 – Hervorragend

Vucina

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021

8/10 – Gut

GERHARD

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Frühstücksauswahl war perfekt, Wellnessbereich perfekt, Zimmerreinigung war nicht sehr gut, einmal wurden 2 Bademantel abgeholt aber nur einer retour, unter dem Bett haben wir eine Haarbürste von einem Vorgängergast gefunden und auf dem Balkon waren genug Handabdrücke auf der Glaswand zu sehen
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Jesper Vilsoe am 2. Nov. 2021
Hello Gerhard, Thank you for your valued feedback. It was a pleasure to read that your overall impression about Radisson Blu Resort & Spa, Split is positive. We are looking forward to welcoming you again. All the best, Jesper Vilsoe General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
die möbel auf den zimmer waren sehr unpraktisch und unbequem , ansonsten alles gut
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Jesper Vilsoe am 20. Okt. 2021
Hello Michael, Thank you for your valued feedback. It was a pleasure to read that your overall impression about Radisson Blu Resort & Spa, Split is positive. I am sorry for mentioned shortfalls.We are looking forward to welcoming you again. All the best, Jesper Vilsoe General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

8/10 – Gut

Jean-Christophe

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

Clemens

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Preisleistung passt leider nicht. Zumindest wenn man nicht pauschal, sondern individuell bucht.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Jesper Vilsoe am 13. Okt. 2021
Hello Clemens, Thank you for your valued feedback. It was a pleasure to read that your overall impression about Radisson Blu Resort & Spa, Split is positive. We are looking forward to welcoming you again. All the best, Jesper Vilsoe General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

10/10 – Hervorragend

Danijel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Hotel! Sehr empfehlenswert!
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2021
Antwort von Jesper Vilsoe am 13. Sept. 2021
Hello Danijel, Thank you for your valued feedback. I was glad to read that you enjoyed your time with us. We are looking forward to welcoming you again. All the best, Jesper Vilsoe General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

8/10 – Gut

Stefan

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schön gelegenes Hotel Der service im Beachclub überragend im Hotel ebnfalls super. Sehr schade das sich kaum jemand auser im Frühstückraum an das Hygienekonzept bzw Maskenpflicht hält, auf nachfrage an der Rezeption warum nicht darauf geachtet wird würde mir leider nur gesagt das die Mitarbeiter ja nicht von der Polizei sind.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2021
Antwort von Jesper Vilsoe am 6. Aug. 2021
Hello Stefan, Thank you for your valued feedback. Whilst I was glad to read that you absolutely loved your stay, I am sorry to hear that we didn't meet the rest of your expectations this particular time. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected on this occasion, I sincerely hope that we will get the opportunity to redeem ourselves and that we will have a chance to welcome you back at the Radisson Resort & Spa, Split in the future. All the best, Jesper Vilsoe General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

8/10 – Gut

Patrick

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pleasant stay in Split
We had a pleasant stay in Split with a nice resort, cool beachclub and a good room. The price was pretty high tought but it was high season so pretty fair I would say..
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Jesper Vilsoe am 21. Juli 2021
Hello Patrick, Thank you for taking your time to evaluate your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. Thank you for staying with us and we are glad you liked our hotel. We look forward to the opportunity of welcoming you back again in the future. All the best, Jesper Vilsoe General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel
Tolle Aussicht, Upgrade
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2020

10/10 – Hervorragend

Madeleine, Berlin

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Wir sind sehr zufrieden. Die Coronabestimmungen werden sorgfältig eingehalten. Von Risikogebiet ist nichts zu spüren!!!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Radisson Blu Resort & Spa, Split am 16. Sept. 2020
Dear Madeleine, Thank you for your valued feedback. We are glad that your overall impression about our hotel is excellent and we are looking forward to welcoming you again. Best regards, Radisson Blu Resort & Spa, Split

8/10 – Gut

Keziah

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Radisson Blu Resort & Spa, Split am 21. Aug. 2020
Dear Keziah, Thank you for evaluating your recent stay at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. We are glad that your overall impression about our hotel is positive and we hope to welcome you back soon. All the best, Radisson Blu Resort & Spa, Split

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

- Zimmer stank sobald man die Klimaanlage angemach
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2020
Antwort von Radisson Blu Resort & Spa, Split am 21. Aug. 2020
Dear guest, Thank you for taking your time to review us online. Please rest assured that your constructive criticism will be forwarded to the responsible management and seriously taken into consideration. We hope we have the chance to welcome you back soon. Kind regards, Radisson Blu Resort & Spa, Split

10/10 – Hervorragend

Kristof, Frankfurt

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes modernes Hotel. Coronamaßnahmen waren auch gut
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2020
Antwort von Jesper Vilsoe - General Manager am 29. Juli 2020
Dear Kristof, Thank you for evaluating your recent stay at Radisson Blu Resort & Spa, Split. We are glad that we were able to meet all your expectations and we are looking forward to welcoming you again. All the best!

10/10 – Hervorragend

KristijanDivic, Stuttgart

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal ist sehr freundlich. Die Zimmer sind sauber und schön. Der Meerblick ist fenomenal. Die Anlage ist genau so wie auf den Fotos. Mir persönlich hat es sehr gefallen das das Fitnessstudio viele Geräte und Hanteln hatte. Sehr hoher Wiederholungsfaktor 👍
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von Jesper Vilsoe - General Manager am 29. Juli 2020
Dear KristijanDivic, Thank you for taking your time to review us online. It was a pleasure to read that we met all your expectations. We are looking forward to welcoming you again. All the best, Jesper Vilsoe General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

6/10 – Okay

Brenda, Müncher, Bayern

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The stay at Radisson Blu was somewhat disappointing. The room was nice enough, the air-conditioning never worked properly, the weather outside was about 32 degrees and the air-conditioned was at a steady 25 degrees. After reporting it, it did not improve. The shower was clogged, although I complained no one fixed it and it wasn't until day 6 one day before leaving that it was fixed. The breakfast was just OK nothing special at all, maybe due to the pandemic, but not at all what I expected at such a resort. From 1 to 10, 10 being the best I give it flat 5 only because the beach was truly beautiful.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2020
Antwort von Radisson Blu Resort & Spa, Split am 21. Aug. 2020
Dear Brenda, Thank you for taking your time to evaluate your experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. Please rest assured that all your comments and constructive criticisms will be seriously taken into consideration in order to enhance our services. We hope we have the opportunity to welcome you back soon. Kind regards, Radisson Blu Resort & Spa, Split

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2020
Antwort von Jesper Vilsoe - General Manager am 29. Juli 2020
Dear guest, Thank you for evaluating your recent stay at Radisson Blu Resort & Spa, Split. I am glad that your overall impression about our hotel is positive and we are looking forward to welcoming you again. All the best!

8/10 – Gut

Max

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wegen Corona Frühstück langweilig, Brot in Plastik Folie abgedeckt (Schwammig ) Wurstwaren abgepackt in Folie, jeden Tag das gleiche. Kellner sehr freundlich und Aufmerksam. Ein sehr schönen Aufenthalt mit viel Erholung. Wir kommen trotz Corona wieder, da der Beach-club alles Wett macht.
Aufenthalt von 13 Nächten im Juni 2020
Antwort von Radisson Blu Resort & Spa, Split am 29. Juli 2020
Dear Max, thank you for evaluating your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. We are glad that your overall impression about our hotel is positive and we hope to welcome you back soon. All the best!

10/10 – Hervorragend

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2020
Antwort von Jesper Vilsoe - General Manager am 29. Juli 2020
Dear Stefan, thank you for evaluating your recent stay at Radisson Blu Resort & Spa, Split. We are glad that we met all your expectations and we are looking forward to welcoming you again. All the best!

10/10 – Hervorragend

Ina, Stuttgart

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Immer wieder sehr gerne. Sehr freundlich & aufmerksames Personal, Suite unbeschreiblich schön/gut ausgestattet, Restaurant vorzüglich. Von A bis Z einwandfrei & makellos....sehr zu empfehlen...
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Jesper Vilsoe - General Manager am 13. Jan. 2020
Hello Ina, Thank you for taking the time to write a review following your recent stay with us at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. I am thrilled to read that you are one of our loyal customers and that you thoroughly enjoyed your stay with us once again. We all look forward to have you for more fantastic stays with us. All the best, Jesper Vilsoe General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

8/10 – Gut

Helmi, Norddeutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Die OK Bewertung bezieht sich lediglich auf die „Abwesenheit „ Des Pools. Sauna war aber in Betrieb und somit ok
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Jesper Vilsoe - General Manager am 10. Dez. 2019
Hello Helmi, Thank you for taking your time to evaluate your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. I am glad that your overall impression about our hotel is positive. Our indoor pool is currently closed for repairs and I do hope you will have the opportunity to use all of our wellness facilities on your next visit. All the best, Jesper Vilsoe General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Toller Strandbereich mit Beachbar. Ruhige Lage in rd. 5 km Entfernung von der Altstadt
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Radisson Blu Resort & Spa, Split am 21. Nov. 2019
Dear guest, Thank you for your valued feedback. I am glad that you enjoyed your Radisson Blu experience and that you absolutely loved our beach area. We are looking forward to welcoming you again. All the best, Jesper Vilsoe General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Radisson Blu Resort & Spa, Split am 6. Okt. 2019
Dear guest, Thank you for evaluating your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. We are glad that your overall impression about our hotel is positive and we hope to welcome you back soon. Best regards, Radisson Blu Resort & Spa, Split

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war in Ordnung und sauber. Das Frühstück ließ (für uns) keine Wünsche offen. Ein- und auschecken ohne Probleme und sehr freundliches Personal. Den Concierge möchten wir besonders positiv bewerten, da wir ärztliche Versorgung benötigten und er uns sehr gut unterstützt und geholfen hat.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von Radisson Blu Resort & Spa, Split am 2. Okt. 2019
Dear guest, Thank you for taking your time to evaluate your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon. Please follow our social media channels to stay informed of our upcoming news, events and promotions. Best regards, Radisson Blu Resort & Spa, Split

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Radisson Blu Resort & Spa, Split am 20. Aug. 2019
Dear guest, Thank you for evaluating your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. We are glad that your overall impression about our hotel is positive and we hope to welcome you back soon. Best regards, Radisson Blu Resort & Spa, Split

10/10 – Hervorragend

Lucien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Radisson Blu Resort & Spa, Split am 2. Juli 2019
Dear Lucien, Thank you for taking your time to evaluate your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. It was a pleasure to read that we met all your expectations. We are looking forward to welcoming you again. Best regards, Radisson Blu Resort & Spa, Split