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576 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
576
363 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
363
47 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
47
8 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
8
9 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
9
9.2/10
Sauberkeit
9.0/10
Personal & Service
9.0/10
Ausstattung
9.2/10
Zustand der Unterkunft
8.8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Georg
14. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Well located
Georg
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von フロント am 17. Okt. 2023
Thank you very much for staying at Daiwa Roynet Hotel Tokushima Ekimae.We would also like to thank you again for your feedback on our hotel.We hope you had a pleasant stay with us. We hope your stay with us was satisfactory.Our hotel is conveniently located in front of the station, making it a good base for business and sightseeing, and we have received favorable comments from other guests.We would be happy if we could be of any help to our guests.Thank you for taking time out of your busy schedule to write us.We look forward to welcoming you again.
10/10 – Hervorragend
Dominik, München
Mit dem Partner gereist
30. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentralgelegenes Hotel in Bahnhof Nähe. Das Frühstück ist vielfältig und üppig. Würde ich weiter empfehlen.
Dominik
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von FRONT DESK am 4. Okt. 2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für die wundervolle Bewertung unseres Hotels! Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben.
10/10 – Hervorragend
Dominik, München
Mit dem Partner gereist
26. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich war bereits in den vergangenen Jahren in diesem Hotel und schätze die zentrale Lage und das freundliche Personal. Ich werde sicher wiederkommen und kann dieses Hotel weiter empfehlen.
Dominik
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von FRONT DESK am 27. Sept. 2019
Lieber Gast,
Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!
Mit freundlichen Grüßen,
6/10 – Okay
Dom, München
16. Mai 2018
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Standard Business Hotel - dürftiger Service
Leider enttäuschend! Hotel Mitarbeiter war nicht in der Lage ein Taxi zu bestellen, hat mir stattdessen die Telefonnummer gegeben damit ich es selbst machen kann. Sehr serviceorientiert. Nächstes mal lieber eines der anderen 15 Hotels in direkter Umgebung.
Dom
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von FRONT DESK am 17. Mai 2018
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel!
We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
8/10 – Gut
Daniel
12. Sept. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017
8/10 – Gut
Megumi
Geschäftlich gereist
21. Mai 2024
付かず離れずのサービスが気楽で良い
Megumi
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
8/10 – Gut
TOMOKO
Mit der Familie gereist
21. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
convenient and clean
masahiro
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von フロント am 13. Mai 2024
Thank you very much for choosing Daiwa Roynet Hotel Tokushima Ekimae from among many hotels.We would also like to thank you for your feedback regarding our hotel.We are very pleased to see that you had a comfortable stay at our hotel.All of our staff will continue to make every effort to make our hotel a comfortable place for our guests to stay.We look forward to seeing you again.Thank you very much for taking the time to write to us.
8/10 – Gut
Toshifumi
Mit der Familie gereist
7. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service, clean, great food.
Marek
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von フロント am 26. Apr. 2024
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Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My family & i enjoyed staying at th Daiwa Roynet Hotel. We were very pleased with the location & the cleanliness of the facilities. Will return again. Thank you.
Lance
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von フロント am 17. Apr. 2024
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10/10 – Hervorragend
Tae
10. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything's good and well organized
Tae
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von フロント am 10. Apr. 2024
Thank you very much for choosing Daiwa Roynet Hotel Tokushima Ekimae from among many hotels.We would also like to thank you for your feedback regarding our hotel.We are very pleased to see that you had a comfortable stay at our hotel.All of our staff will continue to make every effort to make our hotel a comfortable place for our guests to stay.We look forward to seeing you again.Thank you very much for taking the time to write to us.
10/10 – Hervorragend
ying wen
Mit der Familie gereist
10. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Next to train, bus station and many restaurants. 10 minute walk to Awaodori museum and Mt. Bizet ropeway. Good business hotel. Not lux, but clean, quiet, and convenient.
Abigail
Antwort von フロント am 1. Apr. 2024
Thank you very much for staying at Daiwa Roynet Hotel Tokushima Ekimae.We would also like to thank you again for your feedback on our hotel.We hope you had a pleasant stay with us. We hope your stay with us was satisfactory.Our hotel is conveniently located in front of the station, making it a good base for business and sightseeing, and we have received favorable comments from other guests.We would be happy if we could be of any help to our guests.Thank you for taking time out of your busy schedule to write us.We sincerely look forward to welcoming you again.
8/10 – Gut
yoshimi
Mit der Familie gereist
31. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Need more laundry machine
View to the back is not desirable, otherwise a clean, convenient, facility with friendly and helpful staff
SHIH-CHIEH
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von フロント am 26. März 2024
Thank you very much for staying at the Daiwa Roynet Hotel Tokushima Ekimae.We would also like to thank you again for your feedback on our hotel.We hope you had a pleasant stay with us. We hope your stay with us was satisfactory.We apologize for any inconvenience caused by the laundromat.Please feel free to contact the front desk the next time you use the laundromat.Thank you for taking time out of your busy schedule to write this message.We look forward to welcoming you again.Translated with DeepL.com (free version)