Außenbereich

Bewertungen von Hotel Cap Polonio

3.5 out of 5
Hotel Cap Polonio
Av. San Martín 746, Ushuaia, Tierra del Fuego

Bewertungen

8.0

Sehr gut

43 von insgesamt 121 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
48 von insgesamt 121 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
21 von insgesamt 121 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 121 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 121 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.6/10

Sauberkeit

8.2/10

Personal & Service

8.0/10

Ausstattung

7.8/10

Zustand der Unterkunft

9.0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Jairo Axel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bien ocupado
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von AS am 15. Mai 2024
Muchas gracias!!

8/10 – Gut

Jorge

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Atrás de las puertas no barren bien, un poco de limpieza más detallada !
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von AS am 15. Mai 2024
Muchas gracias! Mejoraremos ese punto.

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von AS am 15. Mai 2024
Muchas gracias!

10/10 – Hervorragend

Jesus

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel muy acogedor sobre la avenida principal a unos metros del malecón ,muy amables
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von AliciaS am 26. Apr. 2024
Muchas gracias por la calificacion! saludos

10/10 – Hervorragend

massimo

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von AliciaS am 26. Apr. 2024
Muchas gracias por la puntuacion! saludos

10/10 – Hervorragend

marc

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Flavia am 28. März 2024
Hello Marc! Thank you for leaving us your score regarding your stay at the hotel.

10/10 – Hervorragend

Valerie

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Flavia am 25. März 2024
Hello Valerie! Thank you for leaving us your score.

2/10 – Ungenügend

Lucía

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tuve un error con la fecha de reservación, sé que fue mi error. Pero solicité apoyo para por lo menos un descuento o algo y pagar nuevamente las noches correctas en el hotel y no hubo nada que se pudiera hacer. Fue un no rotundo y me parece que pudieron tener más apertura, estoy completamente consciente que fue un error mío, pero me pareció muy mal que no me dieran alguna opción de apoyo. En fin.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Flavia am 16. Feb. 2024
Hola Lucia! Su reserva la tengo marcada como NO SHOW (no se presentó en la fecha estipulada de la reserva). Al menos no tengo ningun contacto de usted hacia mí (encargada de reservas del Hotel) pidiendo o solicitando alguna alternativa. No se con quien se habra comunicado usted. En general siempre estamos dispuestos a ayudar o colaborar dentro de nuestras posibilidades. Pero en este caso no estoy al tanto de la situación mencionada por usted.

10/10 – Hervorragend

Craig

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Flavia am 13. Feb. 2024
Hi Craig! Thanks for rating us.

8/10 – Gut

Akira

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Overall it is clean and neat! The staff are friendly. The breakfast coffee was amazing! The Breakfast system was not clear. There are only one person in the front desk, it took some time to check in or any inquiry.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Flavia am 13. Feb. 2024
Hello Akira! Thank you very much for your comments and rating.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Flavia am 29. Dez. 2023
Gracias por la puntuación!

8/10 – Gut

Mirella

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Limpeza impecável, localização excelente, quarto confortável. Wi-Fi ruim, café da manhã simples.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Flavia am 26. Dez. 2023
Olá Mirella! Muito obrigado por seus comentários! No que diz respeito Wi-Fi, é um tema geral da cidade que não há um sinal muito bom de internet.

10/10 – Hervorragend

Evelyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente hotel, muy buena opción para hospedarse en el centro de Ushuaia. Recomendado al 100. Desayuno básico pero cumple la necesidad.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Flavia am 22. Dez. 2023
Hola Evelyn! Que bueno que le haya gustado el hotel, gracias por la recomendaciòn...

10/10 – Hervorragend

Elias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great!
Antwort von Flavia am 13. Feb. 2024
Hello Akira! Thank you for taking a few minutes to rate us and comment.

8/10 – Gut

Paul, Doncaster

Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Flavia am 13. Feb. 2024
Hi Paul! Thanks for the score.

10/10 – Hervorragend

CHERYL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location, lovely hotel.
A lovely stay at this hotel in the middle of town. I will definitely be booking this for my next trip. Staff very helpful. I was able to store my luggage following an early morning arrival, a few hours later I received a text saying my room was ready (before check in time). Great service all around So nice having a coffee shop restaurant on site. Nice breakfast too.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Flavia am 21. Dez. 2023
Hello Cheryl! Thank you very much for your nice comments. We are very happy that you liked the hotel and that you had a good stay, happy that you choose us again as your hotel option in Ushuaia!

10/10 – Hervorragend

Leonardo Abras

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Flavia am 19. Dez. 2023
Hola Leonardo! Gracias por la puntuación me alegra que les haya gustado el hotel.

10/10 – Hervorragend

Maria Aparecida

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Flavia am 13. Dez. 2023
Hola Maria! Gracias por tomarse unos minutos y puntuar su estadía en el Hotel.

10/10 – Hervorragend

Nayeli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
La ubicación más que excelente, el personal increíble, muy amables. La chica Lola una bella, nos ayudó en todo lo necesario y con una súper actitud. Agradezco las atenciones de todo el personal, hicieron nuestra estancia muy acogedora. Solo se necesita mejorar las camas :)
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Flavia am 13. Dez. 2023
Hola Nayeli! Muchas gracias por su devolución. Estamos muy contentos de que haya disfrutado su estadía.

10/10 – Hervorragend

yun

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent location, right on the main street. Close to information centre, port for cruisers.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Flavia am 29. Nov. 2023
Thank you for your rating and comments, we are very glad that you liked the hotel and its location.

10/10 – Hervorragend

Diego

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Flavia am 19. Dez. 2023
Hola Diego! Gracias por tomarte unos minutos para dejarnos tu puntuaciòn.

10/10 – Hervorragend

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel in Ushuaia. Lite breakfast offered in the morning. Good value.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Flavia am 22. Nov. 2023
Hello Joseph! Thank you very much for your comments, we are glad that you liked the hotel. Greetings

8/10 – Gut

Guillermo Gustavo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location- excellent breakfast- clean rooms
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Flavia am 27. Juli 2023
Hello Guillermo! Thank you very much for your comments, we are very happy that you liked the hotel. Greetings!

10/10 – Hervorragend

Julio Alejandro

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
El mejor hotel de ushuaia increíble, la Comida el Personal, La ubicación es perfecta todo es increíble las habitaciones súper limpias y cómodas
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023

4/10 – Schlecht

Takuma

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Flavia am 10. März 2023
たくまさんこんにちは!スコアをありがとうございます。コメントを残していただけると改善に役立ちます。フラビア

10/10 – Hervorragend

Santos

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Muy buen lugar para mi estadía
Antwort von Flavia am 10. Jan. 2023
Nos Alegra mucho que le haya gustado el Hotel... Muchas gracias por su comentario!

8/10 – Gut

carlos a

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Buena experiencia, volvería
Nos quedamos 6 noches . Desayuno muy saludable y con una atención excelente . Todo el personal muy bien predispuesto y atento a lo que necesitábamos . Tiene una muy buena ubicación, cerca de todo . Teníamos la posibilidad de autoservicio cuando queríamos comer algo saludable . La habitación muy linda pero chica lo que en cierta manera resultaba algo incómodo encontrar lugar a la la ropa que usamos para ir a esquiar , pero por lo demás todo muy buen
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022

2/10 – Ungenügend

Mariano

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ushvaia
Lovely place to be and so close to all the town shops and stores.I highly would go there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Flavia am 14. März 2022
We are very happy that you liked the hotel and had a nice stay... Thank you very much for your comment.

10/10 – Hervorragend

KEIKO

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Conforto e localização, muito bom
Muito bom, ótima localização, próximo a vários restaurantes. Adorei.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Flavia am 25. Apr. 2020
Oi Keiko! Muito obrigado pelos seus comentários! Estamos muito satisfeitos que você tenha gostado do hotel. Atenciosamente

6/10 – Okay

simone

Parece hostel
Este hotel mais parece um hostel que um hotel , a recepção é o balcão do atendimento de uma lancheria , não tem onde deixar malas , tive que manter as malas na entrada do ‘ hotel * até as 14:00 que na verdade não tinha nenhuma segurança porque era acesso ao público para da lancheria ,carpete dos corredores muito sujos
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Flavia am 25. Apr. 2020
Oi simone Lamento que o hotel não tenha sido inteiramente do seu agrado. Se tivermos um local para armazenar bagagens, ele estará localizado no subsolo. Atenciosamente

8/10 – Gut

Nora

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel in Ushuaia
Very good breakfast included with the room. Having a restaurant in the hotel was convenient as well. They let us store our luggage with them so we could explore the city before and after our cruise which was very helpful. Beds were very comfortable. I would definitely stay here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Flavia am 21. Apr. 2020
Hi Nora! Thank you! We are glad that you liked the hotel and enjoyed the stay and the city. We wait for you when you want to return. Regards

6/10 – Okay

Henrika

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Flavia am 29. Jan. 2020
Hola buenas tardes! Gracias por la puntuación!

8/10 – Gut

Maddie, San Francisco

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property was very nice and held our luggage and help get our laundry quickly. The staff is really super. There are no elevators and we were down several small flights of stairs to get to our room. The rooms and all the furniture throughout the hotels are very updated. The sofas in the lobby are visibly lumpy. The breakfast which is included is mostly day-old pastries and cookies.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Flavia am 15. Jan. 2020
Hello Maddie good afternoon! Thank you for leaving us your comments regarding your stay. Good thing you liked it. But I just wanted to tell you that we have 1 elevator in the hotel that goes from the ground floor to the third floor. Regards Flavia

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tudo ótimo, excelente localização, funcionários atenciosos!
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Flavia am 2. Jan. 2020
Olá boa tarde! Muito obrigado por nos deixar seus comentários! Ainda bem que você gostou da sua estadia no hotel. Saudações

8/10 – Gut

Marjo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Flavia am 29. Jan. 2020
Hola buenas tardes Gracias por la puntuación.

8/10 – Gut

Edgardo, USA

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Magnífico excelente profesionalismo por parte de la Srta. Claudia GOMEZ
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Flavia am 20. Dez. 2019
Hola buen día! Muchas gracias por dejarnos su comentario con respecto a su estadia! Saludos Flavia

4/10 – Schlecht

Meltem, Istanbul

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Good located but old fashioned hotel.
Location is good but cant say the same thing for rooms. Very old fashioned. Our room was not located to the main street and it was impossible to open the windows since it was opened to the inner well. Smell from the kitchen was felt in the room. However, staff is very pleasant and helped us for many things that we faced during the stay. One more thing, room prices are extremely different in the reception than the prices on internet.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Flavia am 9. Sept. 2019
Hello good afternoon! Thank you very much for taking a few minutes to leave your comments regarding your stay, they are very important to us because they help us improve day by day. The rooms are subject to availability at the time of being assigned, so if you make a special request and it was not given, it must have been because the room was not available. Thank you again! regards

6/10 – Okay

FabrícioSa, Belo Horizonte

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A cama é boa. O café da manhã é básico e sem variações. Apenas poucas opções. Chuveiro não é dos melhores. A porta do meu quarto não fechava de forma adequada. Tinha que tentar fechar por inúmeras vezes. De forma geral, agradou. Vista do quarto para o corredor do hotel. Frigobar estava desligado.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente ubicación, muy buena atención de los empleados del hotel, todos muy amables. Lo negativo: las paredes son muy finas, por lo que se escuchan todos los ruidos exteriores a la habitación.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Hilda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
CAP Polonio um hotel com "pegada" ambiental
Excelente localização, na rua principal de Ushuaia, próximo do comercio, agencias de turismos e Museus. Quartos limpos e um local perfeito para quem curte comida vegana, vegetariana, sem glúten e saudável. Café da manhã com produtos artesanais, locais e sucos frescos, variados e saborosos.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

SHUNSUKE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
また泊まりたいホテル!
ウシュアイアで宿泊するならオススメです!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Flavia am 11. März 2019
Hi good day! Thanks for taking a few minutes to rate us. Regards

10/10 – Hervorragend

Robin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Off the Boat in Ushuaia
Arrived early in the morning after disembarking from Antarctica Expedition ship and was offered cold glass of water and early check-in! Cap Polonio location is excellent for enjoying Ushuaia activities. Room was great, overlooking lively Av. San Martin.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Flavia am 5. März 2019
Hello Robin good afternoon! Thank you for taking a few minutes to leave us your comments about your stay at the Hotel. We are very happy that you liked it, and we hope that if you come back you will have us as an option to stay. Regards Flavia

10/10 – Hervorragend

Tony, Taiwan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
住宿地點佳,員工態度好
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Flavia am 22. Feb. 2019
托尼大家好,下午好! 感谢您花几分钟时间向我们留下您对酒店住宿的评价。 我们很高兴你喜欢它。 问候 弗拉维亚

8/10 – Gut

tom

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cap Polonio
We stayed here for three nights while exploring Ushuaia. It's a nice simple hotel well located in the middle of town. The room was very large and clean. I'd definitely stay here again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Flavia am 18. Feb. 2019
Hi Tom, good afternoon! We are very happy that you liked the hotel and want to come back. Thank you for taking the time to leave us your comment regarding your stay at the Hotel. We wait for you! regards Flavia

10/10 – Hervorragend

Douglas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel com excelente café/restaurante
Excelente localização, próximo a todas principais agências de turismo e restaurantes com melhores avaliações. Apenas a uma quadra do porto de onde saem todos os passeios de barco. Quarto confortável. Mas o diferencial é ter o Café Marcopolo Free como provedor do café da manhã e demais refeições. Excepcionais opções vegetarianas para lanches rápidos, além de pratos para quem quer fugir das tradicionais carnes, massas e centollas de Ushuaia. Em um eventual retorno à cidade, não hesitaria em me hospedar neste hotel.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2019
Antwort von Flavia am 23. Jan. 2019
Olá Douglas! Muito obrigado por tomar o tempo para nos deixar seus comentários sobre a sua estadia no Hotel. Estamos muito felizes que você gostou. E esperamos tê-lo de volta aqui no hotel novamente. Flavia

8/10 – Gut

Steve C

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The room was perfect for me, the wifi was great, the water was hot, the room was comfortable and clean.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Flavia am 17. Dez. 2018
Hi Steve! Thank you very much for taking the time to leave us your comments regarding your stay at the hotel. We are very happy that you enjoyed it and have had a pleasant stay. Regards

8/10 – Gut

Cristiane

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Muito bem localizado e ótimo café da manhã
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Flavia am 5. Dez. 2018
Olá Cristiane bom dia Muito obrigado por ter tempo para nos deixar seus comentários sobre o hotel. Estamos muito felizes que você gostou. Esperamos ter você aqui novamente. Saudações Flavia

8/10 – Gut

Elisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ótima opção
Gostamos muito da localização do hotel! Na rua principal, perto de tudo! O quarto tinha um tamanho excelente para acomodar a família (2 adultos e 2 crianças de 10 e 13 anos). Quarto quentinho e roupa de cama confortável. Só peca na acústica e no box do banheiro que molhava o chão. Café da manhã gostoso. O hotel atende muito bem! Ficamos muito satisfeitos com a escolha.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018
Antwort von Flavia am 23. Nov. 2018
Oi Elisa, boa tarde! Muito obrigado por deixar seus comentários sobre a sua estadia no hotel. Estamos muito felizes que você gostou! Saudações