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Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 111 avis sur 384." "
10 – Excellent
111
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 163 avis sur 384." "
8 – Bien
163
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 59 avis sur 384." "
6 – Satisfaisant
59
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 22 avis sur 384." "
4 – Médiocre
22
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 29 avis sur 384." "
2 – Horrible
29
8,0/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 Excellent
JORGE, St romain le puy
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon hôtel et restaurant à 5 mins en taxi de l’aéroport. Personnel très agréable et à l’écoute. Je recommande
JORGE
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kalkidan Reservation Agent le 1 janv. 2024
Dear Jorge,Warm Greeting from harmony hotel!Thank you for you feedback we are also happy and grateful to have you in our hotel.We hope to see you again. Merci!
10/10 Excellent
Alfred Stephane
17 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Etablissement très bien situé au centre-ville, staff acceuillant.
Alfred Stephane
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Behailu le 17 août 2022
Dear Alfred,
we would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last.
Hospitality regards,
Behailu Mohammed
General Manager
6/10 Satisfaisant
Souleiman
26 mars 2021
Les points forts : Personnel et service
Souleiman
Séjour de 5 nuits en mars 2021
Réponse de Kidus le 30 mars 2021
Thank you for you posative responce,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 juil. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Personnel de ménage pour les chambres : impeccable.
Personnel du room-service : laissant à désirer.
Salle à manger du premier étage : personnel assez serviable mais nourritures du petit déjeuner souvent en rupture au buffet (café, lait, jus de fruit). Buffet de midi : toujours le même et peu de choix en dehors des mets traditionnels éthiopiens.
Ras-Bar du dernier étage : serveur désagréable.
Piscine bruyante et surpeuplée (par des gens autres que les résidents de l'hôtel).
Confort des bars et espaces du rez-de chaussée : palais des courants d'air, glacial en saison des pluies.
Aucun personnel ne parle français. Aucune chaine française à la télévision, pas même France 24 !
Voyageur vérifié
Séjour de 20 nuits en juillet 2019
Réponse de betty le 8 août 2019
.
Dear Sir/Madam, Greetings!! We would like to thank you for taking the time to give us your feedback, and thank you for choosing to stay with us. We're sorry to hear that you were disappointed with your experience here at Harmony Hotel. Feedback like yours helps us grow and become a better hotel than we are today. we will do the necessarily investment to avoid the mentioned problem in the particular room. We do hope that despite this first experience, you'll come back and give us another try here at Harmony Hotel. Bethlhem leulseged , Guest relation office
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Betty le 12 juin 2019
Dear sir/madam, Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are very pleased to receive your positive feedback. That you enjoy the service of our esteemed hotel. we hope to see you in your next visit to Addis your comment will help us to enhance our service. Bethlhem Leulseged, Guest relation officer.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
3 janv. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Chambre bruyante. Il ny a pas de groom sur les portes dans l'hôtel. Il y a donc des portes qui claquent toute la journée. En plus des bruits extérieurs avec une fenêtre qui ferme mal et des travaux dans l'hôtel. ..le séjour à été infernal.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Behailu Mohammed le 15 janv. 2019
Dear Sir/Madam.
Greetings!!
We would like to thank you for taking the time to give us your feedback, and thank you for choosing to stay with us. We're sorry to hear that you were disappointed with your experience here at Harmony Hotel. We will make sure our team hears your concerns about the problems you have mentioned . Feedback like yours helps us grow and become a better hotel than we are today. We do hope that despite this first experience, you'll come back and give us another try here at Harmony Hotel. It is always a pleasure to receive feedback's from patrons as yourself on our services that need improvement. I have personally shared your comments with our team .
10/10 Excellent
Cheikh
11 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel à recommander
Le Séjour a été très agréablement facilité par la qualité des services de cet hôtel.
Cheikh
Séjour de 6 nuits en novembre 2018
10/10 Excellent
zouzou, Paris
30 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice close to shopping centers
Le personnel de l'hôtel est très patient, serviable et chaleureux. Nous avons très apprécié notre séjour.
zouzou
Séjour de 14 nuits en juillet 2017
Réponse de FO Manager le 5 août 2017
Dear , We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments helps us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last.
Behailu Mohammed
Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
Raymond et marthe
7 oct. 2014
Les points faibles : Propreté
Raymond et marthe
8/10 Bien
amayell, sénégal
15 avr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PRATIQUE ET CONFORTABLE
trés proche de l aéroport avec une navette de l hotel disponible à tout moment. chambre propre avec tout le confort.trésappréciable pour le restaurant de l hotel ouvert tard le soir avec un buffet avec plats éthiopien et international.Petit déjeuner trés copieux. grande piscine et salle de sport.wifi dans les chambres, un peu lent du sans doute au réseau éthiopien.adresse à recommander.Bon rapport qualité/prix..
amayell
6/10 Satisfaisant
Pineau, Poitiers
22 août 2013
Les points forts : Personnel et service
Hôtel assez accueillant proche de l'aéroport
Personnel très chaleureux comme souvent en Afrique. Prix de la chambre un peu (trop !) élevé, compte tenu des prestations.
Pineau
8/10 Bien
David, Bruxelles, Belgique
16 mai 2013
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Bon hotel, où je retournerai
Hotel confortable et bien situé, près de l'aéroport. Le personnel est très aimable. Ma chambre présentait des traces d'humidité sur le mur, mais dans l'ensemble elle était propre, spacieuse et bien nettoyée quotidiennement. Le restaurant de l'hotel est acceptable, mais on peut trouver mieux dans les environs. L'Internet a bien fonctionné, ce qui est un avantage indéniable lorsque l'on voyage pour affaires.
David
8/10 Bien
David, Bruxelles, Belgique
30 mars 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel, sans être extraordinaire.
En général bonne expérience, mais sans doute à cause des travaux dans tout le quartier, l'Internet était quelque peu défaillant.
David
4/10 Médiocre
Nairobi, Londres, Royaume-Uni
5 févr. 2013
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Lack management
Good situation but noisy place and lack of management.
Nairobi
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
10 sept. 2010
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Mohamed
17 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Mohamed
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Mussie
6 mai 2024
Les points forts : Propreté
Mussie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Hana
Voyage d’affaires
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s very clean and neat . Bedsheet & blankets are new and clean . Shuttle service is on time. Security, bellboy & receptionist are very helpful . Highly recommended.
Hana
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Ahmed
30 mars 2024
Ahmed
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Preachmore
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very close to the airport and well appointed for travelers.
Preachmore
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Walter
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Walter
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
MENGISTU
8 déc. 2023
MENGISTU
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Ermias
Voyage d’affaires
16 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ermias
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Olena
Voyage en groupe
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is my second stay in Harmony Hotel. Staff is friendly and polite. Hotel is clean and even though it is not brand new still in good conditions.
Olena
Séjour de 13 nuits en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
henok
13 oct. 2023
henok
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Robert
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
2/10 Horrible
Torgny
Voyage d’affaires
1 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Hotellet tog betalt för frukost som redan var betalt i bokningen. Frukost bara för fastande Etiopier tisdag till fredag personal som var jagade till att finnas på plats otrevligt uppförande
Torgny
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Kenneth, Harvest
4 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Great location but the outside area seemed a little sketchy especially a night
Kenneth
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Terrance
24 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not 5 Star but worth the price. AC could use some tending to
Terrance
Séjour de 15 nuits en août 2023
2/10 Horrible
Chilot
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 août 2023
Les points faibles : Équipements
I have no problem with the property, I had huge problems with checking in and bad at communicating
Chilot
Séjour de 2 nuits en août 2023
4/10 Médiocre
Yehalem
2 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
The housekeeper are not professional. They reuse the towels
Yehalem
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Willem
Voyage d’affaires
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
There was a wedding on the Sunday evening, and I think one of the guests (I presume) was intoxicated and spoke very load late night/early morning that woke me.
Willem
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Kevan, FARGO
Voyage d’affaires
27 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved staying in the Bole area. So nice for meetings and shopping. The hotel and staff are excellent! I love to stay at the Harmony.
Kevan
8/10 Bien
Habtamu
26 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Habtamu
Séjour de 1 nuit en juin 2023
2/10 Horrible
Frederick
Voyage en famille, Voyage d’affaires
14 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
I have stayed here many times when traveling but this time i have to say was not a good experience. I emailed twice in advance for Airport Transportation and if it wasnt for my wife calling them no good sir. Next room bed was hard as a brick the floor was better. The room was filled wirh Mosquitoes and after spraying it down well headache and cant breath that smell coughing all night . A night of no sleep etc. This was not a great experience
Frederick
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
getachew
2 mai 2023
getachew
Séjour de 20 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Kevan, FARGO
Voyage en groupe
2 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Our hotel stay at the Harmony was wonderful! The staff was so friendly and helpful. The rooms were very comfortable and excellent food in the restaurants. So close to everything in Bole.
Kevan
10/10 Excellent
Kevan, FARGO
13 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The great staff and services available at the hotel.
Kevan
Réponse de Behailu le 14 mars 2023
Dear Kevan , Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manager
10/10 Excellent
Abdiyare
4 mars 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The food was the worse part of the hotel, u can't bring food from the outside and the food they have inside the hotel is awful, if they can create a better restaurant, the hotel will be great
Abdiyare
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Behailu Moghammed le 7 mars 2023
Dear Mr. Abdiyare, Warm Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us, I am terribly apologies for the inconvenience that you are experienced during your visit here at the Harmony Hotel i am not quite sure which food you taste in order to address it specifically but i will let my team to hear your general feed back . we hope Despite this experience We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than ever, Behailu Mohammed General Manager
10/10 Excellent
Raul
22 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was just what I needed, the pool, the sauna, the steam and the breakfast plus a comfy bed. Great job!
Raul
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Behailu le 24 févr. 2023
Dear Raul, Warm Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manager
8/10 Bien
Lars
Voyage d’affaires
20 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Needs some work
Used to stay all the time. Hotel needs a bit of investment to upgrade some of the rooms. Breakfast coffee is embarrassing for the hotel given the quality of coffee in the country.
Lars
Séjour de 8 nuits en février 2023
Réponse de Behailu Mohammed le 21 févr. 2023
Dear Lars Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your comment in related to renovation we are in the middle of doing it so i hope it shall be finalize by your next visit,and will address the quality of coffee as well. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manager
8/10 Bien
Dawit
Voyage en famille
18 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dawit
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
Réponse de Behailu Mohammed le 24 janv. 2023
Dear Dawit, Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manage
6/10 Satisfaisant
Mesfin, Lorton
17 janv. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Th room they gave us had no AC. We had to complain several times to change a room.
Mesfin
10/10 Excellent
kongit
11 janv. 2023
kongit
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Behailu Mohammed General Manager le 16 janv. 2023
Dear Guest, Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards,
2/10 Horrible
Roza
22 déc. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I don’t recommend this place.
Roza
Réponse de Behailu Mohammed le 22 déc. 2022
Dear Mr.Roza,Warm Greetings!!We would like to pass our deepest gratitude for taking time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us, I am terribly apologies for the inconvenience that you are experienced during your visit here at the Harmony Hotel.It seems we couldn't find the rise of dissatisfaction from your view point it could be good enough if it would mentioned here.we will look and address all service out lets if all points are running the standard of the hotel.Despite this experience We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than ever,
8/10 Bien
FRANK
17 déc. 2022
FRANK
10/10 Excellent
John
20 nov. 2022
John
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Behailu Mohammed le 23 nov. 2022
THank you!!
8/10 Bien
Olena
18 nov. 2022
Les points forts : Personnel et service et équipements
Olena
Séjour de 13 nuits en novembre 2022
10/10 Excellent
Haftu
18 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everyone at the hotel was very nice and friendly. Customer service was amazing and beyond I expected. Room was clean and comfortable. Reception was very welcoming and pleasant. Receptionist Tigist, Thank you for making my stay @Harmony unforgettable. I would definitely recommend Harmony Hotel and I will be back again.