3 bars, bar en bord de piscine, bar de plage

Avis sur Laren Family Hotel & Spa - Boutique Hotel

Laren Family Hotel & Spa - Boutique Hotel
Çaglayan Mahallesi 2054 Sok. No 21, Antalya, Muratpasa

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 24 avis sur 85." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 26 avis sur 85." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 16 avis sur 85." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 10 avis sur 85." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 9 avis sur 85." "

8,0/10

Propreté

7,4/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Aliyou

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Guestrelations le 27 juil. 2023
Dear Guest Mr. Aliyou,We would like to thank you for your nice comments on behalf of Laren Family Hotel & Spa.We are proud to have provided quality service to you who the most valuable member of our family, and to see you happy.We hope to welcome you again.Best Regards

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Mais pourquoi est-il si bien noté ?
Hôtel bien situé, et c'est le seul point fort de cette établissement, en effet la chambre est très étroite, la literie pas terrible, l'insonorisation des chambres est pas bonne on entend tout ce qui ce dit dans les autres chambres ce qui empêche de dormir et de se reposer, très pénible, le ménage des chambres est médiocre, et la nourriture est aussi très médiocre, le personnel est très gentil à l'exception de 2 où 3 personnes à la réception, donc si vous êtes là pour 3 nuits maximum ça peut le faire mais plus c'est dur.
Séjour de 11 nuits en septembre 2022
Réponse de Laren Family Hotel Spa le 28 sept. 2022
Thank you for staying with us

2/10 Horrible

RAMI

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arnaque à 100%
premiere chose c'est vraiment de l'arnaque !! la plage est loin de 10Km de l'hotel , on paye tout malgrais qu'on a reserver tout inclu ( seulement les 3 repas inclus) il facture tout en euro et si on demande de payé en monai local ils nous exige un taux trop bas. a la plage il nous amene chez parck et on nous donne les plus mauvais chaises !!! les photos ne son pas comme en réalité !! en plus pas de transfert à l'aeroport donc arrétez svp cette mensonge !!! ni accueille ni retour !!!
Séjour de 5 nuits en septembre 2021
Réponse de LAREN TEAM le 7 oct. 2021
Bonjour, Tout d'abord, merci beaucoup d'avoir pris le temps de commenter notre hôtel. Comme nous l'avons indiqué dans le concept de notre hôtel, Expedia, Booking et toutes les agences de voyages, la distance de notre hôtel à la plage est de 8 km. Cependant, sa distance de la mer est de 500 mètres. Vous avez déclaré que ces distances que nous avons mentionnées sont fausses ou que nous avons donné des informations erronées, mais comme je l'ai déjà mentionné, nos brochures dans toutes les agences et canaux en ligne sont également indiquées de cette manière. Si vous prétendez le contraire, je pense que vous n'avez peut-être pas lu attentivement les brochures. Dans notre hôtel, ce qui est dans le concept tout compris et ce qui est en plus est également disponible dans toutes les agences, y compris les agences en ligne. L'orange fraîche, les jus de citron, le café turc, l'utilisation du coffre-fort et les boissons sur la plage sont en supplément. Et tout cela est comme annoncé dans notre concept/brochure que nous avons remis à toutes les agences en ce début de saison. Nous avons également des transferts aéroport/hôtel, mais bien sûr c'est aussi un service payant. Ceci est indiqué dans tous les catalogues de cette manière. Merci sincèrement.

6/10 Satisfaisant

Mehdi

Nous avons réservé pour 3 nuits, la première nuit nous avons eu une chambre tres etroite placée pret de l'ascenseur et le local des femmes de menages il y a avait beaucoup de bruit. La 2eme nuit meilleure chambre un peu plus spacieuse et au calme. Le petit-déjeuner était complet.
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Laren Family Hotel Spa le 16 sept. 2021
Thank you for staying with us

10/10 Excellent

Zoheir

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pas mal dans l’ensemble
Séjour de 5 nuits en août 2021
Réponse de Laren Family Hotel Spa le 4 sept. 2021
Thank you for staying with us

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon hôtel
Il faut savoir que la piscine est à l’ombre à partir de 14h et que le petit déjeuné est minimaliste et répétitif. A part cela l’hôtel est propre, moderne et le personnel est accueillant.
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Laren Family Hotel Spa le 14 août 2021
Thank you for staying with us

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Merci pour tout les personnages
Séjour de 12 nuits en juillet 2021
Réponse de Laren Family Hotel Spa le 10 août 2021
Thank you for staying with us

8/10 Bien

Linda

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L'hôtel est bien ,la chambre tres propre,les receptionnistes souriants et serviables Seul mauvais point le chauffeur de l'hotel n8 bonjour ni au revoir ni sourire🙄🙄
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de MMERT le 14 août 2020
Cher invité. Merci beaucoup pour vos pensées. Nous présentons à vos précieuses informations que nous corrigerons nos lacunes. Meilleures salutations.

8/10 Bien

Antony

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour à laren Family hôtel
Hôtel propre, avec un personnels très gentils, un bon petit déjeuner et une belle piscine dans le quartier de lara. Emplacement idéal près de l aéroport, des cascades de Düden et du centre commercial de terra city . Je tiens à remercier particulièrement Yussuf, Aziz et Amir pour leur gentillesse et leur aide .
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Réponse de Laren Family Hotel & Spa le 3 nov. 2019
Thank you for staying with us

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
L'hôtel très bien situé vous pouvez vous rendre facilement chut prendre un joli panorama. L'hôtel est moderne le petit-déjeuner est tombé par terre Metïn et sa collègue de l'accueil son formidable toujours aux petits soins le cuisinier est à mourir de rire ces plats surtout petit déjeuner sans super par contre une jeune femme châtain clair assez pulpeuses a vraiment très désagréable c'est la seule fausse note que je peux attribuer à cet hôtel tout le personnel d'hôtel à l'écoute mais vraiment cette jeune femme nous a pourri deux jours de suite
Séjour de 16 nuits en août 2018
Réponse de Laren Family Hotel le 2 déc. 2018
Merci pour votre précieux commentaire et nous serons heureux de vous accueillir à nouveau

6/10 Satisfaisant

Stefanie

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Naja
Familienzimmer sind ohne Balkon. Das ist mir beim Buchen entgangen. Wir haben dann in ein Dreibettzimmer gewechselt. Die Zimmer waren eng, aber ok. Ich fand sie nicht sauber. Hinter der Tür, unter dem Bett war’s nicht sauber. Die Flure mit schwarzem Zeppich waren nie sauber. Auch nicht am frühen Morgen. Das Frühstücksbüffet war toll. Viel Auswahl und lecker. Im ganzen Hotel waren Menschen, die Schönheitsoperationen hinter sich hatten. Vielleicht bin ich da empfindlich, aber ich fand es unpassend für uns als Familie im Sommerurlaub. Als dann an auch noch ein blutiges Pflaster im Pool herumschwamm war’s mir zu viel und wir sind einen Tag früher abgereist.
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Relations Department le 16 août 2023
Dear Guest Mrs Naja,Warmest greetings from Laren Family Hotel & Spa.Our room is cleaned every day by housekeeper. You have not come us with any complaints. If you had come us with complaint , we have could fixed quickly. The pool is cleaned every day and we have not seen any bad things in the pool.We look forward to hosting you again.Best Regards

4/10 Médiocre

Soma

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel looks superficially very clean and nice upon arrival however the reality of the rooms and hallways is very different. Rubbish from the rooms accumulates in the hallway trash can, and cockroaches were seen both in the rooms and in the hallways. Thankfully once my friend discovered a cockroach they changed the room. However it still left us feeling uneasy and uncomfortable for the remainder of our stay. The best thing about this hotel is that they give free bottled water at the bar and transport to the beach (via numerous other hotels). The location is good- near the mall and many restaurants and shops within walking distance. However a warning , the beach club they’re affiliated with offers very basic run down sun loungers and you’re better off walking down to an alternative beach club for better facilities. A couple of the staff I encountered were super friendly and some were the complete opposite. All in all I would never stay here again.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Relations Department le 9 août 2023
Dear Guest,First of all, thank you for choosing Laren Family Hotel & Spa and for evaluating us. You have not come to us with any complaint. If you had come to us with any complaint, we could have solved it quickly. For cockroaches, Our hotel is sprayed constantly by big insecticide company. We hope to welcome you again. Best Regards

4/10 Médiocre

mubbashar

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms are ver congested. Also the rooms are not very clean.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Guestrelations le 24 juil. 2023
Dear Guest Mr. Mubbashar,First of all, thank you for choosing Laren Family Hotel & Spa and for evaluating us.Your negative comments have been taken into account in order to provide you with a better service and necessary improvements will be made on the subject.We hope to welcome you again.Kind Regards

10/10 Excellent

Muhammad

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Best hotel for families with kids very friendly environment.
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Guestrelations le 5 juil. 2023
Dear Guest Mr. Muhammad,We would like to thank you for your nice comments on behalf of Laren Family Hotel & Spa.We are proud to have provided quality service to you who the most valuable member of our family, and to see you happy.We hope to welcome you again.Best RegardsGuest Relations Department

2/10 Horrible

Wasim

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
2 apples = 3 euros Terrible service.. on our last night at 12am they stopped the wifi for our rooms..
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Relations Department le 3 juil. 2023
Dear Mr Wasim,Warmest greetings from Laren Family Hotel & Spa.The apple is free which one is available on the welcome desk.If you have order some fruit box from room servis ,it was chargeable.Best Regards

8/10 Bien

Daniel

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Guestrelations le 12 juin 2023
Dear Mr. Daniel,We are proud to have provided quality service to you who the most valuable member of our family, and to see you happy.We hope to welcome you again.Best Regards

2/10 Horrible

Mehmet k

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Terrible 😞
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Guestrelations le 2 mai 2023
Dear Guest Mr. Mehmet,First of all, thank you for choosing Laren Family Hotel & Spa and for evaluating us.Your negative comments have been taken into account in order to provide you with a better service and necessary improvements will be made on the subject.We hope to welcome you again.Best RegardsGuest Relations Department

6/10 Satisfaisant

Stephen

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient to Airport
Dissapointing level of workmanship. Mildew bathroom. Buffet was not hot enough, the plates are cold as they are stacked too high in the plate warmer. Personal hygeine from staff was an issue.
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Guestrelations le 25 avr. 2023
Hello Gest Mr. Stephen,First of all, thank you for choosing Laren Family Hotel & Spa and for evaluating us. Our all rooms are cleaned detaly.Plate warmer works perfectly so all plate are not cold. You have stayed just for one day. If you have informed us about your conplain. We have could controled together.We hope to welcome you again.Best regards.Guest Relations Department.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mostly relaxing. Great staff
My stay was short and was just to relax after a short backpacking trip from Romania through Istanbul. The hotel and amenities are generally good. It is mostly used by medical tourists so expect seeing people of various states of medical procedures. They advertise a free bus to the beach. But it wasn’t running during my visit. The spa costs are incredibly expensive in comparison to local providers. Food good and changes daily, staff are attentive and happy. Silly rules that don’t allow you to take a single biscuit from the restaurant to eat with your coffee in the lounge let it down a bit. And the sun only hits the pool area in the morning and is in the shade in the afternoon.
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Guestrelations le 27 mars 2023
Dear Guest Mr Anonymous,We would like to thank you for your nice comments on behalf of Laren Family Hotel & Spa.We are proud to have provided quality service to you who the most valuable member of our family, and to see you happy.Your negative comments have been taken into account in order to provide you with a better service and necessary improvements will be made on the subject.We hope to welcome you again.Best RegardsGuest Relations Department

10/10 Excellent

taylor

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All the staff from the managers to the cleaners were all lovely
Réponse de Laren Family Hotel Spa le 2 janv. 2023
Thank you for staying with us

4/10 Médiocre

Jeffrey

Séjour de 14 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Kevin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Absolutely fantastic, staff and hotel was amazing, we stayed in the Delphin Imperial in February which is a 5 star plus and very posh, we then came to the Laren Family hotel in August because it was closer to the dentist, it was beautiful we preferred this hotel the Laren family hotel is a little gem, all the staff are so friendly and helpful and the night manager was amazing to everyone, he made sure everyone got the best holiday ever.. We will definitely be coming back to the Laren Family hotel.. Thank you all for making our holiday special. Kevin & Pauline Room 208 August 24th - August 31st Brilliant 7 night stay Best hotel in Antalya
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Laren Family Hotel&SPA le 8 sept. 2022
Greeting from Laren Family Hotel & Spa.We are so happy to hear that. We are appreciative of your comment about us. We are again looking forward to you.

8/10 Bien

Abdirahman

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2022

8/10 Bien

Zahra

Séjour de 7 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Mariam

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were very friendly, the whole hotel was very clean and organised, the beach was nearby which was great and the pool was lovely 😊
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Guestrelations le 15 août 2022
Dear Guest Mariam, Warmest greetings from Laren Family Hotel. We were happy to welcome you at Laren Family Hotel & Spa. We look forward to welcome you again. Best Regards

4/10 Médiocre

Tarik

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Guestrelations le 15 août 2022
Dear Guest Tarik, Warmest greetings from Laren Family Hotel. We were happy to welcome you at Laren Family Hotel & Spa. We look forward to welcome you again. Best Regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Iyi bir konaklama
Hic bir sorun yasamadik, calisanlar da hizmetler de cok guzeldi.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Laren Family Hotel Spa le 12 août 2022
Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. sizi tekrar ağırlamaktan mutluluk duyarız

2/10 Horrible

Kadi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
The staff and in particular the receptionist in the lobby was running an interrogation rather than welcoming me and my family. He was very rude to the point my wife noticed the unfriendly look on his face from a distance while she was sitting in the lobby. The rest of the staff speak very little English and at one point they told me that I can have free drinks at the lobby than later they came with a bill and charged me for it. The whole experience was horrible and very surprising.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Laren Family hotel Spa le 30 juil. 2022
First of all, we are sorry to hear such a pitty comment from our guests: Where as the majority of our quest are foreigners.  As fır your problems; You have made a reservation for three people but you came to our hotel four people. So its obvious that you have to pay extra money for the fourth person. Thats the same for plane tickets. Sorry but You are not allowed to fly four people with 3 tickets.    We offer drinks to all our guests during the check-in related to the beverage issue, as we serve them to you, but you drank extra drinks after you went to your room and it is normal and natural to be charged because your reservation is bed and breakfast.  After that, when you stay elsewhere, our humble advice is to check the number of people and make a reservation.

10/10 Excellent

Saqib

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great little place to stay. We loved it here. Had 2 rooms and full board. The staff were amazing. We had a hotel customer service rep meet us on arrival, she spoke really good English and explained everything clearly to us. She was at hand everyday to answer questions and would come up to us and ask us if everything was ok with our stay. The rooms were modern and kept clean by housekeeping daily. The pool and bar/ reception area to sit was well maintained. The dinning hall was exceptional and the food choices were vast. The restaurant staff were also really lovely. Free shuttle to and from the beach 3 times a day. You get a private part of the beach you can use and there is a bar / restaurant serving food and cold drinks. We booked 2 excursions thought the hotel and were promptly picked up and dropped off at the hotel after them. Loved it here and the closeness to the sea is really good to walk to.
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Guestrelations le 21 juil. 2022
Dear Mr Saqib, Warmest greetings from Laren Family Hotel. We were honour to welcome you. We hope that see you soon again. Best Regards Guestrelations.

4/10 Médiocre

ahsan umar

Voyage en famille, Voyage en groupe
Sfeer is niet goed
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de Guestrelations le 21 juil. 2022
Dear Ahsan Umar, Warmest greetings from Laren Family Hotel. If you explain to bad atmosphere,we could help you and we could develop to our selfs. Best Regards Guestrelations.

6/10 Satisfaisant

Asad

Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Guestrelations le 21 juil. 2022
Dear Mr. Asad, Warmest greetings from Laren Family Hotels. Thank you to choose us. Best Regards. Guestrelations

10/10 Excellent

Huzaifah

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Nice and Friendly Staff
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de Laren Family Hotel Spa le 16 juin 2022
Thank you for staying with us

8/10 Bien

Mahmood

Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Laren Family Hotel Spa le 28 sept. 2022
Thank you for staying with us

6/10 Satisfaisant

Arnaldo

Séjour de 4 nuits en février 2022
Réponse de Laren Family Hotel Spa le 16 juin 2022
Thank you for staying with us

10/10 Excellent

Ruven

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en septembre 2021
Réponse de Laren Family Hotel Spa le 16 juin 2022
Thank you for staying with us

6/10 Satisfaisant

Anna

Séjour de 14 nuits en août 2021
Réponse de Laren Family Hotel Spa le 16 juin 2022
Thank you for staying with us

10/10 Excellent

Miray

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sehr schön
Wunderbar war alles
Séjour de 14 nuits en août 2021
Réponse de Laren Family Hotel Spa le 12 sept. 2021
Thank you for staying with us

2/10 Horrible

Nurcan

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zeer slecht
Als je de hotel bınnen gaat denk je mooı hotel totdat je naar je kamer gaat deur open kamer stonk heel erg naar sıgaret enz toılet was stuk de balkon deur was stuk en kon nıet open badkamer was stuk uoteındelıjk kwartıertje volgehoudem en me koffets gepakt en aangegeven dat een dıer hey daar zelfs nıet volhoudt geld natuurlıjk nırt teruggekregen maar me gezondheıd gaat voor
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Laren Family Hotel Spa le 10 août 2021
Thank you for staying with us

2/10 Horrible

Fatma Nur

Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Laren family hotel spa le 23 juil. 2021
Sayın fatma nur hanım Otele 23:00 da giriş yapıp sabah 09:55 te çıkış yapmışsınız keşke yaşamış olduğunuz olumsuzlukları aktarmış olsaydınız ve yorumunuza ekleseydiniz yaşadığınız deneyimi daha detaylı yorumlayabilirdiniz

10/10 Excellent

Elnur

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de Laren Family Hotel Spa le 29 mars 2021
Thank you for staying with us

10/10 Excellent

hani

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en novembre 2020
Réponse de Laren Family Hotel Spa le 20 mars 2021
Thank you for staying with us

10/10 Excellent

hussam

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Réponse de Laren Family Hotel Spa le 29 déc. 2020
Thank you for staying with us

10/10 Excellent

Mert Saim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Laren Family Hotel Spa le 7 nov. 2020
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz sizleri tekrar sizleri ağırlamaktan mutluluk duyarız

8/10 Bien

Bettina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super lækkert hotel med
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de Laren Family Hotel Spa le 25 oct. 2020
Tak fordi du boede hos os

8/10 Bien

Samsor

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
good
Everything was fine, clean and comfortable.
Séjour de 4 nuits en juillet 2020
Réponse de MMERT le 25 août 2020
Dear Guest! First of all, thank you for your valuable time and good evaluations. We want you to know that your thoughts and comments are very important to us. We will be happy to welcome you at our hotel again. On behalf of all our staff and hotel management, we thank you and wish you healthy and happy days.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
가격에 비해 정말 괜찮았어요~
숙박비가 싼편에 비해 괜찮습니다. 일하는 사람들도 친절했고요... 친구가 한명 더 와서 바로 룸 하나가 필요했는데 싼 가격에 친절하게 도와주어서 함께 묵을 수 있었습니다. 매일 깨끗하게 청소해주고요...첫날엔 과일도 풍성하게 갖다주고... 웰컴으로... 한가지 단점은...방음이 안된다는거...옆방에서 대화하고 텔레비전 보는 소리...기타등등 들려서 민망했습니다. 하지만 가성비 굳입니다~
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Laren Family hotel spa le 3 févr. 2020
Thank you for staying with us

8/10 Bien

murat

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Laren Family Hotel Spa le 15 janv. 2020
Bizimle konakladığınız için teşekkür ederiz. Sizi tekrar ağırlamaktan mutluluk duyarız.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Laren Family Hotel & Spa le 7 janv. 2020
Thank you for staying with us

4/10 Médiocre

Ihsan

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Sıcak su yoktu ısınma problemi yadadık klima çalışmıyordu odayı değiitlemek zorumda kaldık Bu otel de 10. Konaklamam her gelişimde meyve ikramı olurdu bu kez benim hatırlatmam ile oldu Herşey dahil kondepte gelfik barmen çok uslupluz argo konuşarak hitap etti
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Laren Family Hotel SPA le 24 janv. 2020
Sayın İhsan bey yaşanan olumsuzluktan dolayı personellere gereken uyarı yapıldı. Sizleri tekrar ağırlamaktan mutluluk duyarız

8/10 Bien

Ibrahim

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Laren Family Hotel Spa le 24 janv. 2020
Bizimle konakladığınız için teşekkür ederiz. Sizi tekrar ağırlamaktan mutluluk duyarız.