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Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 1071 avis sur 1593." "
10 – Excellent
1'071
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 317 avis sur 1593." "
8 – Bien
317
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 120 avis sur 1593." "
6 – Satisfaisant
120
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 45 avis sur 1593." "
4 – Médiocre
45
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 40 avis sur 1593." "
2 – Horrible
40
9,2/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 Excellent
Caroline
14 mai 2023
Caroline
Séjour de 1 nuit en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Karen
12 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms are smaller than the pictures.
The cleanliness could be improved
There are was a stranger sound at 9am that lasted a long time
Karen
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
Violaine
28 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Accueil parfait bel établissement bel chambre personnel très à l’ecoute
Violaine
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
Leslie
11 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour parfait face à la mer.
Nous avons passé deux nuits dans une belle chambre avec vue sur mer.
L’hôtel est magnifique et très bien situé. Cela faisait un moment que nous venions à Brighton et souhaitions tester ce bel hôtel mythique.
Le personnel est charmant et très attentionnés. Nous avons testé le restaurant Le Cyan où nous nous sommes régalées.
Nous recommanderons assurément à nos compatriotes de l’autre côté de la Manche de tenter l’expérience sans hésiter.
Leslie
Séjour de 2 nuits en août 2022
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
18 juil. 2022
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
Jack
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The hotel, staff and location were great. However the room was not as advertised as we got put into a disabled room which meant the facilities were not what was expected.
Jack
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Stephen
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stunning hotel!
Stephen
Séjour de 2 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Richard
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was so spacious and comfortable. Stunning breakfast in our room as well. I particularly appreciated the bell boy service. We had walked a great distance with our luggage and the bell boy was swift to help when we arrived. The overall experience was glorious. Thank you!
Richard
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 25 mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. I will make sure to pass over your feedback to the team. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, The Grand Hotel
10/10 Excellent
AUDREY
Voyage en famille
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabulous!
AUDREY
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 25 mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, The Grand Hotel
8/10 Bien
Carly
19 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
They rooms where a good size. Over priced with no breakfast included.
Carly
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 21 mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, The Grand Hotel
10/10 Excellent
Michael, London
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Large rooms and some modern touches without ripping out too much of the old. If you're looking for an uber trendy boutique hotel this might not be for you but If you're after some class charm then this is the place to stay!
Michael
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 21 mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, The Grand Hotel
10/10 Excellent
Haydn
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All the staff were wonderful and we especially enjoyed chatting with the bartenders Kitty and Harry.
Haydn
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 15 mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback, We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, The Grand Hotel
10/10 Excellent
Judith, The Woodlands
Voyage en groupe, Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice bar and lobby/grand staircase. Staff friendly.
Judith
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 11 mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel
4/10 Médiocre
Robin, London
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
9 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
The property looks nice but the hotel is old and the walls are extremely thin, I found it very noisy at night and hard to sleep
Robin
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 11 mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. I will make sure to pass over your feedback to the team. Kind Regards, Grand Hotel
6/10 Satisfaisant
William
Voyage d’affaires
9 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Good location, nice staff but property is a little dated.
William
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 11 mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel
10/10 Excellent
Mahmoud
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean and excellent location.
Staff is friendly and helpful. Seafront view is highly recommended.
Mahmoud
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 11 mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel
10/10 Excellent
Emma
6 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Emma
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 11 mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel
10/10 Excellent
Susan
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful hotel across from beach area. Close to restaurants.
Large spacious room
Susan
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 11 mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel
2/10 Horrible
Hannah
6 mai 2024
Hannah
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 26 mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope you return soon. Kind Regards, The Grand Hotel.
6/10 Satisfaisant
Duncan
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tired and trading on its name.
Duncan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 11 mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel
10/10 Excellent
Kristyn, Sydney
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brighton was a wonderful suprise! Love the lanes, the Pavilion and the Pier
Kristyn
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 11 mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel
10/10 Excellent
Marie
1 mai 2024
Lovely room great no complaints at all
Marie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 11 mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel
4/10 Médiocre
Anthony, canterbury
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Anthony
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Duty Manager le 11 mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel
10/10 Excellent
Derek
28 avr. 2024
Derek
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 29 avr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback Derek. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige
10/10 Excellent
Helen
22 avr. 2024
Helen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 15 mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback, We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, The Grand Hotel
10/10 Excellent
louise
22 avr. 2024
louise
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 15 mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback, We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, The Grand Hotel
10/10 Excellent
Mark
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Historic hotel that lived up to its reputation. First class service from start to finish. Amazing!
Mark
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 26 avr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige
8/10 Bien
Rameen
21 avr. 2024
Rameen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 12 mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, The Grand Hotel
10/10 Excellent
Seema
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great customer service. Booked a room on the1st floor. Maintenance/painting on 2nd floor created paint smells to our room. Staff very quick and accommodating to move us to another room. Fantastic views and 5* room.
Definitely staying here again!
Seema
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 26 avr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback Seema. I am pleased you feel the customer service we give here at The Grand Hotel is great. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige
10/10 Excellent
Ben
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay at the Grand. Top location, clean rooms and delicious breakfast. Will stay again.
Ben
Réponse de Duty Manager le 26 avr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. I will make sure to pass over your kind words to the team. We hope you return again soon. Kind Regards, Paige
10/10 Excellent
jasmeet
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was large, quiet and clean. Staff were very welcoming.
jasmeet
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 26 avr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige
10/10 Excellent
James
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
.
James
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 26 avr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige
8/10 Bien
Shirley
Voyage en groupe
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely hotel nice staff
Shirley
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 26 avr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige
10/10 Excellent
Leila
8 avr. 2024
Leila
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 29 avr. 2024
Thank you for your feedback Leila. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige
6/10 Satisfaisant
Stuart
Voyage en groupe
7 avr. 2024
VRBO cocked up our original accomadation so had to put us up here as emergency accomadation. It did the job, plus it was free, so
Stuart
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 30 avr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. I am sorry we was not your first choose. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige
10/10 Excellent
Ben
Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful hotel, friendly staff. Room very clean. Centrally located on seafront a short walk to city centre.
Ben
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 26 avr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige
10/10 Excellent
Petet, Dover
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel. Great breakfast superb accommodation. Great staff. Excellent for my dog.
Petet
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Duty Manager le 26 avr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige
8/10 Bien
Kolbrun
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kolbrun
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Duty Manager le 26 avr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige
8/10 Bien
Melissa
Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Unfortunately there was nobody to help with bags when arriving at the hotel which meant carrying heavy cases up the entrance stairs ourselves. Staff were lovely although one of the concierge was extremely rude... Will put it down to them having a bad day. Fast easy check in. Reception staff were so helpful and very friendly. Room was slightly underwhelming with a bit of a musty smell. It was an inbound room so unfortunately no views but we knew this upon booking it. Overall it was a good stay but I'm not sure we will be in a hurry to book again
Melissa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Duty Manager le 15 mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Kind Regards, The Grand Hotel
10/10 Excellent
Vicente
Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Bonita vista frente al mar
Vicente
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Duty Manager le 26 avr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige
10/10 Excellent
June
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
June
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Duty Manager le 26 avr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige
10/10 Excellent
Susan
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a room which my husband found very noisy and I asked to be moved and the reception staff where excellent we where moved to another room which was very quiet and he slept a lot better. The bar staff were also very nice they even remembered our drinks order. It’s the little things that make a stay even better. Thankyou.
Susan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Duty Manager le 26 mars 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige
6/10 Satisfaisant
Katarina
24 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Katarina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Duty Manager le 26 mars 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige
6/10 Satisfaisant
Zachary
20 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Zachary
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Duty Manager le 22 mars 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige
6/10 Satisfaisant
Jacqueline
19 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Jacqueline
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Duty Manager le 22 mars 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige
10/10 Excellent
James
Voyage en couple
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice Victorian hotel
James
Réponse de Duty Manager le 20 mars 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope you return soon. Kind Regards, Paige
10/10 Excellent
Osman
Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful hotel
Osman
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Duty Manager le 19 mars 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige
10/10 Excellent
LesleyAnn
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic
LesleyAnn
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Duty Manager le 19 mars 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige
8/10 Bien
Debra
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Hotel has 2 nice bars where you can go and relax . The rooms are dated but comfortable. The room we had waa quiet apart from screaming kids at 6am in the morning in the corridor outside the room .
Debra
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Duty Manager le 19 mars 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. I will make sure to pass over your feedback .We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige
2/10 Horrible
Clare
14 mars 2024
Clare
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Duty Manager le 26 avr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige