Salon du hall

Avis sur Chateau Canmore

3.5 out of 5
Chateau Canmore
1718 Bow Valley Trail, Canmore, AB

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 448 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 364 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 99 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 59 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 31 avis sur 1001." "

8,6/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Dominic

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Une petite ville magnifique à visiter
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Team Chateau Canmore le 18 oct. 2023
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We look forward to welcoming you back soon. Thank you. Warm regards, Team Chateau Canmore

10/10 Excellent

Céline

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Des aliments (3-4 tomates cerises) laissés sur le tapis sous le lavabo du petit salon.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Team Chateau Canmore le 9 oct. 2023
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We look forward to welcoming you back soon. Thank you. Warm Regards, Team Chateau Canmore

8/10 Bien

Gabrielle

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
L'accueil n'était pas terrible et l'hôtel semblait un peu démodé, mais pour être honnête c'était super! Super emplacement, assez tranquille si on oublie le train et un vue incroyable. Pour nous c'était bien correct.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Team Chateau Canmore le 30 août 2023
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We look forward to welcoming you back soon. Thank you. Warm regards, Team Chateau Canmore

6/10 Satisfaisant

Maggie

Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Team Chateau Canmore le 5 sept. 2023
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. Regards, Team Chateau Canmore

10/10 Excellent

Valerie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Magnifique hôtel pas trop cher lorsque l'on compare aux autres hôtels de même qualité. Vue sur montagnes, stationnement accessible facilement, très grande chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Team Chateau Canmore le 15 août 2023
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We look forward to welcoming you back soon. Thank you. Warm regards, Team Chateau Canmore

10/10 Excellent

mengyang

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juste une machine à laver pas assez
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Chateau Canmore le 21 juil. 2023
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We look forward to welcoming you back soon. Regards, Team Chateau Canmore

6/10 Satisfaisant

Julien

Hôtel plutôt vieux. Très proche de la voie ferrée donc bruyant par moment.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Team Chateau Canmore le 3 juin 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback. Regards, Chateau Canmore Team

4/10 Médiocre

Priscilla

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Mauvais service à la clientèle ! Nous devons courir après le personnel pour avoir un coup de main etc… très décevant comme service. Personnel pas présent, pas accueillant et non accessible!
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de General Manager le 3 mai 2023
Dear Guest, Thank you for sparing your valuable time to share your feedback. I have personally acknowledged your feedback on the ‘front desk communications’ that was not to your satisfaction and sincerely apologize for the inconvenience caused to you. Please be assured that the necessary training will be given to the concerned team to enable them to perform at a much higher level.Your feedback is extremely important to us as it is an excellent tool for us to further enhance our guest services. I do hope that you will treat this incident in isolation and give us another opportunity to be your preferred hotel in Canmore. Thank you. Warm regards, Nishant Jain General Manager

10/10 Excellent

Laura

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente!!
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Relations Executive le 1 août 2022
Dear Guest, Thank you so much for sharing your feedback with us. My team and I look forward to welcoming you back soon. Thank you. Warm regards, Ravina Jain Guest Relations Executive

10/10 Excellent

Nathalie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super belle chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Guest Relations Executive le 25 juil. 2022
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We look forward to welcoming you back soon. Thank you. Warm regards, Ravina Jain Guest Relations Executive

10/10 Excellent

Maryse

Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de General Manager le 10 juin 2022
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. My team and I look forward to welcoming you back soon. Thank you. Warm regards, Donna Trautman General Manager

8/10 Bien

Louis-Patick

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Grande chambre avec une belle vue sur montagnes Le rideau de douche sent le pipi. Tapisserie désuète qui décole. Possibilité d'ouvrir les fenêtres ce qui est bien. Chambre 306
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de General Manager le 30 janv. 2022
Cher invité, Merci de rester avec nous au Quality Resort Chateau Canmore. Ce fut un plaisir de vous accueillir parmi nous. Je suis heureux de constater que nos services et installations ont été à votre satisfaction. Nous attendons avec impatience le plaisir de votre patronage continu et vous assurons du meilleur en matière de service et d'hospitalité. Merci. Meilleurs Voeux, Donna Trautman Directeur général

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de General Manager le 23 nov. 2021
Dear Guest, Thank you so much for your feedback. My team and I look forward to welcoming you back soon. Thank You. Warm regards, Donna Trautman General Manager

10/10 Excellent

David

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de General Manager le 7 sept. 2021
Dear Guest, Thank you so much for sharing your feedback. My team and look forward to welcoming you back soon. Thank you. Warm regards, Donna Trautman General Manager

10/10 Excellent

Eric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel propre
Très bel hôtel sur le bord de la route. Facile d’accès
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Quality Resort Chateau Canmore le 5 oct. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Mathilde, Edmonton (AB)

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les enfants ont adoré la piscine! La chambre est spacieuse avec toutes les commodities pour cuisiner un peu. Très propre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Donna le 31 juil. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Donna Trautman General Manager Quality Resort Chateau Canmore

10/10 Excellent

Josette

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rien à redire tout était parfait
Séjour de 2 nuits en septembre 2019

8/10 Bien

Suzanne, St-Contant

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel bien situé. A 20 minutes environ de Banff en auto et un peu moins achalandé. A proximité de tout.
Séjour de 8 nuits en août 2019

6/10 Satisfaisant

Perlita

Les points forts : Personnel et service
Parking is terrible its very tight
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Manoja

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful moutain view hotel in Canmore.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Samantha

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We will definitely be coming back!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Crystal

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
I love their family room.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Syed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Highly recommended
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Rachelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 Médiocre

RAMIL

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
The carpets were dirty. I complained but nothing happened
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Alan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were especially friend. Price was great too. Loved the room and king bed in loft.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Annie le 18 mai 2024
Dear guest, Greetings. We appreciate you providing us with your feedback. It would be a pleasure to have you back soon. Thank you. Warm regards, Team Chateau Canmore-

10/10 Excellent

Deborah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent view. Close to town
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Annie le 18 mai 2024
Dear guest, Greetings. We appreciate you providing us with your feedback. It would be a pleasure to have you back soon. Thank you. Warm regards, Team Chateau Canmore-

10/10 Excellent

Asbjorn

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Great stay at the Chateau. The room was great and the view spectacular. I also enjoyed the sauna and hot tub.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Annie le 18 mai 2024
Dear guest, Greetings. We appreciate you providing us with your feedback. It would be a pleasure to have you back soon. Thank you. Warm regards, Team Chateau Canmore-

10/10 Excellent

Gail

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Quiet location with mountain view -easy access & close to downtown Canmore.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Team Chateau Canmore le 16 mai 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We look forward to welcoming you back soon. Thank you. Warm Regards, Team Chateau Canmore

10/10 Excellent

one

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
good
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Team Chateau Canmore le 16 mai 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We look forward to welcoming you back soon. Thank you. Warm Regards, Team Chateau Canmore

10/10 Excellent

Brenda, Etobicoke

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a suite & 2 beds. Lots of space. We used the hot tub, sauna & the gym.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Team Chateau Canmore le 16 mai 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We look forward to welcoming you back soon. Thank you. Warm Regards, Team Chateau Canmore

10/10 Excellent

Tara

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Team Chateau Canmore le 16 mai 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We look forward to welcoming you back soon. Thank you. Warm Regards, Team Chateau Canmore

10/10 Excellent

Kenny

Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Team Chateau Canmore le 16 mai 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We look forward to welcoming you back soon. Thank you. Warm Regards, Team Chateau Canmore

10/10 Excellent

Rochelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Team Chateau Canmore le 16 mai 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We look forward to welcoming you back soon. Thank you. Warm Regards, Team Chateau Canmore

8/10 Bien

scott, ottawa

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel in Canmore
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Annie le 13 mai 2024
Dear guest, Greetings. We appreciate you providing us with your feedback. It would be a pleasure to have you back soon. Thank you. Warm regards, Team Chateau Canmore-

8/10 Bien

David

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
There was only one clerk at the desk at 4pm, and constantly 3-5 arrivals awaiting check-in processing. She did her best to be efficient, but really should be two clerks during the rush. The suite was pleasant, but it is about 3yrs past its best before date in terms of the furnishings condition. Case in point: the stuffing on one arm of a chair was horribly deformed and your elbow was resting on the internal frame. I drive a 1/2 ton pickup and the parking spaces were very tight. I had to unload the suitcase from the backseat while pulled out of the spot so I didn’t hit the door of the car beside (parked evenly within their spot). Not all bad, just want future visitors to be aware of these minor issues.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Team Chateau Canmore le 16 mai 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. Please be assured that we have noted the same and shall certainly be evaluated. Thank you. Warm Regards, Team Chateau Canmore

8/10 Bien

Dallin

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Annie le 12 mai 2024
Dear guest, Greetings. We appreciate you providing us with your feedback. It would be a pleasure to have you back soon. Thank you. Warm regards, Team Chateau Canmore-

10/10 Excellent

Derek

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Annie le 12 mai 2024
Dear guest, Greetings. We appreciate you providing us with your feedback. It would be a pleasure to have you back soon. Thank you. Warm regards, Team Chateau Canmore-

8/10 Bien

scott, ottawa

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hottub and sauna . The room is very nice to stay in.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Annie le 12 mai 2024
Dear guest, Greetings. We appreciate you providing us with your feedback. It would be a pleasure to have you back soon. Thank you. Warm regards, Team Chateau Canmore-

10/10 Excellent

scott, ottawa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
In canmore its a very big hotel room with 2 t.v.s in great shap
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Annie le 12 mai 2024
Dear guest, Greetings. We appreciate you providing us with your feedback. It would be a pleasure to have you back soon. Thank you. Warm regards, Team Chateau Canmore-

2/10 Horrible

Hudson

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Annie le 13 mai 2024
Dear guest, Greetings. We appreciate you taking the time to provide us with your thoughts at Chateau Canmore. It is essential to providing our guests with exceptional service. We sincerely apologize that you're not satisfied with the service we have provided during your stay. Rest certain that this matter will be addressed to our team. We strive to provide better service, and customers like you who help us examine our processes and procedures are vital to us. Thank you. Warm regards, Team Chateau Canmore

8/10 Bien

Cameron

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
Room was nicely laid out. Fireplace did not work, and front desk said they would come fix it but never did.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Annie le 13 mai 2024
Dear guest, Greetings. We appreciate you providing us with your feedback. It would be a pleasure to have you back soon. Thank you. Warm regards, Team Chateau Canmore

6/10 Satisfaisant

Tamara

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
I would have enjoyed it more if there had been some way to control the temperature in the room so the window didnt have to be open right next to the railroad tracks where multiple trains went by all night long and kept us awake
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Cam

Room size, view, and comfortable bed.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Hannah

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Would stay again!
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 Bien

shashank

.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Annie le 29 avr. 2024
Dear guest, Greetings. We appreciate you providing us with your feedback. It would be a pleasure to have you back soon. Thank you. Warm regards, Team Chateau Canmore

8/10 Bien

Olia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Amore C

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
My family and I had a wonderful experience. The room is spacious, pool is great and staff are friendly.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Annie le 28 avr. 2024
Dear guest, Greetings. We appreciate you providing us with your feedback. It would be a pleasure to have you back soon. Thank you. Warm regards, Team Chateau Canmore

10/10 Excellent

Hendrika

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Annie le 29 avr. 2024
Dear guest, Greetings. We appreciate you providing us with your feedback. It would be a pleasure to have you back soon. Thank you. Warm regards, Team Chateau Canmore

4/10 Médiocre

John

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fire place did not work, tv remote was somewhat broken. Had to press really hard on the remote to get it to work.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Annie le 27 avr. 2024
Dear guest, Greetings. We appreciate you taking the time to provide us with your thoughts at Chateau Canmore. It is essential to providing our guests with exceptional service. We sincerely apologize for any inconvenience that have caused you. Rest certain that this matter will be addressed to our team. Our fireplace is working fine but is upon request at our front desk staff. We strive to provide better service, and customers like you who help us examine our processes and procedures are vital to us. Thank you. Warm regards, Team Chateau Canmore