Hall

Avis sur Comfort Inn Cobourg

2.5 out of 5
Comfort Inn Cobourg
121 Densmore Rd, Cobourg, ON

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 264 avis sur 827." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 349 avis sur 827." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 132 avis sur 827." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 54 avis sur 827." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 28 avis sur 827." "

8,2/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Pierre

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
J’ai choisi cet hébergement dans le cadre d’une visite pour un tournoi de hockey. Les installations sont un peu vétustes. La douche est mal fixé, la télécommande de la télé était hors fonction. Déjeuner typique des Comfort Inn. À la hauteur de mes attentes. Par contre, j’ai mal dormi suite à un atrouppement d’une vingtaine d’adultes dans le corridor qui ont fait bruit jusqu’à 2 heures du matin. Je me serais attendu que la réception fasse respecter les règles de quiétude. J’ai été vraiment déçu de mon court séjour.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Yvonne Boyer le 4 févr. 2024
Dear Pierre,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with the noise in the hallway. Your satisfaction is important to us as a valued guest.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.We hope for an opportunity to properly host you in the future.Sincerely,Yvonne BoyerFront Office Manager

6/10 Satisfaisant

Benoit, Montréal

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Yvonne Boyer le 27 janv. 2024
Dear Benoit,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with your stay. Your satisfaction is important to us as a valued guest.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.We hope for an opportunity to properly host you in the future.Sincerely,Yvonne BoyerFront Office Manager

2/10 Horrible

Yohan

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
There were insects (cockroach) in my room.
Réponse de Yvonne Boyer le 8 oct. 2023
Dear Yohan,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations.Your satisfaction is important to us as a valued guest.We will be using your feedback to make improvements so that we can provide exceptional experiences for our quests.We hope for an opportunity to properly host you in the future.Sincerely,Yvonne BoyerFront Office Manager

8/10 Bien

Vicky

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Petit hôtel, propre avec un bon service
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Yvonne Boyer le 28 août 2023
Dear Vicky,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn.We sincerely appreciate and value your feedback as a guest. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback.Your loyalty is important to us. Please visit us again soon!Sincerely,Yvonne BoyerFront Office Manager

8/10 Bien

Liette, Saint Hugues

Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Yvonne Boyer le 30 sept. 2023
Dear Liette,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn.We sincerely appreciate and value your feedback as a valued guest. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback.Your loyalty is important to us. Please visit us again soon!Sincerely,Yvonne BoyerFront Office Manager

8/10 Bien

Stephanie

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Endroit bien et pres de l'autoroute. Pas très au gout du jour par contre mais propre. Le dejeuner compris etait bien.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Yvonne Boyer le 28 août 2023
Dear Stephanie,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn.We sincerely appreciate and value your feedback as a guest. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback.Your loyalty is important to us. Please visit us again soon!Sincerely,Yvonne BoyerFront Office Manager

8/10 Bien

LISE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Près de la plage. Secteur très tranquille
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Shubham Patel le 4 août 2023
Dear LISE, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn. We sincerely appreciate and value your feedback as a guest. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us.

10/10 Excellent

Sébastien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Parfait pour notre activité de pêche.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Shubham Patel le 4 août 2023
Dear Sebastien, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn. We sincerely appreciate and value your feedback as a guest. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us.

8/10 Bien

Elaine

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Yvonne Boyer le 30 juil. 2023
Dear Elaine,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn.We sincerely appreciate and value your feedback as a guest. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback.Your loyalty is important to us. Please visit us again soon!Sincerely,Yvonne BoyerFront Office Manager

8/10 Bien

Antonia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Nice place, clean everything is ok but the breakfast room is too small not enough place to sit
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Yvonne Boyer le 30 juil. 2023
Dear Antonia,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn.We sincerely appreciate and value your feedback as a guest. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback.Your loyalty is important to us. Please visit us again soon!Sincerely,Yvonne BoyerFront Office Manager

10/10 Excellent

David

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Yvonne Boyer le 30 juil. 2023
Dear David,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn.We sincerely appreciate and value your feedback as a guest. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback.Your loyalty is important to us. Please visit us again soon!Sincerely,Yvonne BoyerFront Office Manager

8/10 Bien

Camille

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et personnel et service
.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Yvonne Boyer le 30 juil. 2023
Dear Camille,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn.We sincerely appreciate and value your feedback as a guest. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback.Your loyalty is important to us. Please visit us again soon!Sincerely,Yvonne BoyerFront Office Manager

10/10 Excellent

Sébastien

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
Vraiment propre et très bon service
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Yvonne Boyer le 8 juil. 2023
Dear Sebastien,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn.We sincerely appreciate and value your feedback as a valued guest. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback.Your loyalty is important to us. Please visit us again soon!Sincerely,Yvonne BoyerFront Office Manager

8/10 Bien

Bob

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très correct…
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Yvonne Boyer le 2 juil. 2023
Dear Bob,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn.As a guest you are truly valued.Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests.We hope to see you again soon.Sincerely,Yvonne BoyerFront Office Manager

4/10 Médiocre

LYNE

Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Yvonne Boyer le 2 juil. 2023
Dear Lyne,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations . Your satisfaction is important to us as a valued guest.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.We hope for an opportunity to properly host you in the future.Sincerely,Yvonne BoyerFront Office Manager

6/10 Satisfaisant

Benoit, Montréal

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
No real glasses in rhe room; price vs quality is disproportionate.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Yvonne Boyer le 11 juin 2023
Dear Benoit,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with no real glasses in the room. Your satisfaction is important to us as a valued guest.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.We hope for an opportunity to properly host you in the future.Sincerely,Yvonne BoyerFront Office Manager

8/10 Bien

Lucie

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tranquillité et propreté
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Yvonne Boyer le 3 sept. 2022
Dear Lucie,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,Yvonne BoyerFront Office Manager

10/10 Excellent

Véronic

Séjour de 1 nuit en août 2022

2/10 Horrible

MARIO

Voyage en groupe
Je du cancele 48 hrs avant et j attend toujours pour savoir si je vais être remboursé désolé mais pour le moment je ne peux donner une bonne note merci
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Yvonne Boyer le 10 oct. 2022
Dear Mario,Thank you for taking the time to respond regarding your recent stay at our hotel.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.Sincerely,Shubham PatelGeneral Manager

10/10 Excellent

kurt

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de FOM le 27 août 2022
Dear Kurt,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.Sincerely,Yvonne BoyerFront Office Manager

2/10 Horrible

Olivier

Séjour de 1 nuit en août 2022

8/10 Bien

Louise

Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Shubham le 23 août 2022
Thank you for taking the time to respond regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

8/10 Bien

Patrice

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Idéale pour une nuit de passage mais sans plus, chambre humide
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de FOM le 20 août 2022
Dear Patrice,Thank you for taking the time to respond regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,Yvonne BoyerFront Office Manager

8/10 Bien

andré

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Très propre et bien pas trop loin de la plage
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de FOM le 20 août 2022
Dear Andre,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,Yvonne BoyerFront Office Manager

10/10 Excellent

Vanessa

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
On a bien aimé. Le personnel toujours de bon humeur très accueillante. Le déjeuner est inclus (des bons choix) l'hôtel est près des belles plages et des magasins/resto.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de FOM le 21 août 2022
Dear Vanessa,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.Sincerely,Yvonne BoyerFront Office Manager

8/10 Bien

Genevieve

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de FOM le 21 août 2022
Dear Genevieve,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,Yvonne BoyerFront Office Manager

8/10 Bien

Jocelyne

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Près de notre destination. Très humide dans la chambre .
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de FOM le 17 juin 2022
Dear Jocelyne, Thank you for taking the time to respond regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Yvonne Boyer Front Office Manager Comfort Inn Cobourg

8/10 Bien

Carole

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait pour un arrêt en transit
Très bien pour une nuit en chemin avant votre destination finale, propre, nous aurions préféré des grands lits ( Queen ) . Personnel gentil et courtois.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de FOM le 11 juin 2022
Chère Judith, Merci d'avoir pris le temps de répondre concernant votre récent séjour dans notre hôtel. Vos commentaires sont très importants pour nous et nous pouvons vous assurer que nous utiliserons ces informations pour faire tout notre possible pour créer une expérience agréable pour chacun de nos clients. Nous espérons vous revoir bientôt! Sincèrement, Yvonne Boyer chef de réception Comfort Inn Cobourg

8/10 Bien

sylvain

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
pas de machine a cafe ds la chambre...
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Karen le 30 août 2021
Good Morning, We apologize for not having coffee machines in the rooms, we had to remove them due to Covid health precautions. We do have 24 hour coffee and tea ay the front desk . Thank you for stay with us in Cobourg Comfort Inn! Be well and Safe Travels!

10/10 Excellent

Rene

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tranquillité
Endroit très tranquille, bien situé, personnel très courtois
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Karen le 15 sept. 2021
Thank you so much!!!! Safe Travels!

10/10 Excellent

DANY

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous y retournerons sans hesitez
tres propre et confortable
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Karen le 16 août 2021
Hello, Thank you so much for your kind review!!!! We hope to see you again next time you travel to Cobourg! Safe Travels! Karen

8/10 Bien

Guylaine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Karen le 16 août 2021
Thank you for your kind review! Safe travels!

10/10 Excellent

yvon

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Shubham Patel le 19 mai 2022
Thank you so much I will share this kind review with the staff!!! :) Safe travels!

10/10 Excellent

Jean-Philippe

Séjour de 3 nuits en juin 2021
Réponse de Comfort Inn Cobourg le 29 juin 2021
Good morning, Jean-Phillippe Thank you for your positive rating. We will continue to try to meet the various expectations of our guests. We look forward to seeing you again!

6/10 Satisfaisant

Josée

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
On m’a donné une chambre qui n’avait pas été nettoyé des derniers visiteur, on m’a donné une nouvelle chambre, la carte ne marchait pas, je reviens encore au front desk, la femme active ma carte, je remonte à la chambre pour découvrir une deuxième chambre sale et pas nettoyé... je retourne pour une troisième fois à la réception pour qu’elle me donne la dernière chambre, avec deux lit double au lit d’un lit Queen, résultat j’ai pas pu dormir avec mon chum...
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Karen le 8 août 2020
We do apologize, we think there was a cliche in the system, the dirty rooms, were made clean in our PMS system, We regret that you had a bad experience and please ask for management next time you are in the area! Safe Travels!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en juin 2020
Réponse de Karen le 2 juil. 2020
Thank you so much! Safe Travels! Be Well!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
La proximité de la marina La facilité d accès pour notre arrive tardive
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Réponse de Karen le 22 juin 2020
Hello , we are just off of Division Street, if you take a left at the lights and follow division right down to the water front, where the marina is.

8/10 Bien

JasperetSophie, Pain Court, Ontario

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
chambre sur le 2ieme etage, J'avais retenu au premier.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Comfort Inn Cobourg le 3 oct. 2019
Thank you for taking the time out of your day to provide us with feedback on your recent visit. We appreciate your business and hope to see you back soon!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les chambres ont besoin d'etre remis au gout du jour ainsi que les salles de bain. Il y a eu beaucoup de bruit dans les corridors jusqu'a 11h du a la preeence d'une equipe sportive. L'hotel est situé loin du centre ville et des restaurants.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Comfort Inn Cobourg le 3 oct. 2019
Thank you for your review.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Hôtel standard sans qualité ni défaut a mettre en avant.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Manager le 23 août 2019
Thank you.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Manque une piscine. Le reste est parfait ...........
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Manager le 31 juil. 2019
Thank you for the review, we appreciate it! Sorry there was a pool for your pleasure.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mal propre coulisse sur les murs odeurs forte à mon arrivé
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Manager le 23 juil. 2019
Thank you, we will share your comments with our team.

6/10 Satisfaisant

Vanessa

Les points forts : Personnel et service
Très vieux, chauffage tout ou rien, douche tachée, quand les gens en bas fumaient a l'extérieur cela sentais dans la chambre...service très bien
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de COBOURG COMFORT INN le 6 févr. 2019
Thank you for taking the time out of your day to provide us with feedback on your recent visit to the Cobourg Comfort Inn. We appreciate your feedback and we look forward to seeing you in the future.

10/10 Excellent

Sylvain, Sainte Anne des plaines

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Cobourg Comfort Inn le 6 oct. 2018
Thank you for taking the time out of your day to provide us with feedback on your recent stay here with us at the Cobourg, Comfort Inn.

8/10 Bien

Maxime

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Comfort Inn Cobourg le 4 sept. 2018
Thank you

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice stay I would come back here if I am traveling in the area
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Comfort Inn Cobourg le 24 mai 2019
Thank you for your comments, we appreciate your review.

10/10 Excellent

Cindy-Lynn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très satisfaite, staff très gentil et courtois. Superbe séjour.
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Comfort Inn Cobourg le 4 sept. 2018
Thank you for taking the time to review your stay, our team appreciates our Guests feedback.

6/10 Satisfaisant

Manon

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
L’air climatisé était collé sur le lit et nous ne pouvions ajuster la température... nous avons eu chaud sauf la personne collé sur le lit
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Comfort Inn Cobourg le 11 juil. 2018
Thank you for your review. We apologize for the problems you experienced with your air conditioning system

8/10 Bien

Lucie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Comfort Inn Cobourg le 3 juil. 2018
Thank you for your review

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous avons reçu un très bon service et la chambre était bien aménagée avec des commodités très utiles.
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Comfort Inn Cobourg le 18 mai 2018
Thank you for your comments! We hope you enjoyed your stay with us!