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Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 668 avis sur 1568." "
10 – Excellent
668
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8 – Bien
618
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6 – Satisfaisant
183
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4 – Médiocre
56
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 43 avis sur 1568." "
2 – Horrible
43
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
8/10 Bien
William
10 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Bien si on cherche un endroit pas cher pour dormir et rien d'autre. il y a juste ce qu'il faut, le traffic de la gare ne m'a pas gené du tout on entends quasiment rien. Seul point noir, y avait une porte dans la chambre fermée à clé et personne ne m'a dit à quoi elle sert, c'est bizarre et pas très rassurant sur la securité de la chambre
William
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Alberte le 12 avr. 2024
Dear William.Thank you for your review, we greatly appreciate it.We are glad to hear you enjoyed your stay with us.It is correct that some of our standard rooms has a connecting door to the room next door. We are sorry to hear if this made you uncomfortable, I don't know if you let us know in the reception.We have a 24 hour open reception where we love to hear from our guests if there are any issues at all with the room, in order for us to fix the problem. Or give you the option to move to another room.We hope to welcome you back should you visit Copenhagen.Have a nice day.AlberteFront Desk
10/10 Excellent
François Edouard
Voyage en couple
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel près du centre ville, calme et propre et personnel très à l'écoute
François Edouard
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Mohammad Mahdi
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
All good,
Well placed, clean and tidy rooms and kind reception.
Mohammad Mahdi
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Alberte le 8 nov. 2023
Dear Mohammad.Thank you for your kind review, it is much appreciated.We are glad you liked your stay with us and we hope to welcome you back should you visit Copenhagen.Have a nice day.Kindly,Alberte.Front Desk.
8/10 Bien
REMY
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité prix d'ensemble
Hôtel récent, situé dans un quartier proche de la gare (10 minutes à pied) et en pleine reconstruction. Les chambres sont de taille réduite mais plutôt bien agencées, le rapport qualité prix pour Copenhague est intéressant, le petit déjeuner manque en revanche de variété et de fraicheur concernant les pains et viennoiseries.
REMY
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Alberte le 2 nov. 2023
Dear REMY.Thank you for your review, we greatly appreciate it.We are glad you like dour central location and our small functional rooms.We are sorry to hear if you did not enjoy our breakfast. I can inform you that our breakfast is partly organic, with quality bread from a Danish bakery named Meyers. This is something we have made a priority since we would rather be able to offer quality instead of quantity. We are still a 2 star hotel, why our price for the breakfast needs to follow our other prices at the hotel. This means that we are not able to offer a full buffet for DKKR 95. However, it will always be an option to visit Tivoli Brasserie, just next door at our sister hotel, Tivoli Hotel, which you can buy for DKKR 170-200I hope this helps to a better understanding of our breakfast buffet. Have a nice day.Wakeup Carsten Niebuhrs Gade.Front Desk.
10/10 Excellent
sylvain
18 oct. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon lit,bellle chambre juste qu i il faut demander 1 jour avant pour. Le ménage,emplacement très. Bien 10 minutes station train et 30 min à pieds nivahn
sylvain
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Alberte le 9 nov. 2023
Dear Sylvain.Thank you for your kind review, it is much appreciated.We are glad you liked your stay with us and we hope to welcome you back should you visit Copenhagen.Have a nice day.Alberte.Front Desk.
10/10 Excellent
Ginger
11 sept. 2023
Ginger
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Manon
2 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Manon
Séjour de 3 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Florian
5 août 2023
Florian
Séjour de 2 nuits en août 2023
8/10 Bien
Linda
Voyage en famille
29 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Linda
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Lucie-Marie
14 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
rapport qualité-prix
Très bon rapport qualité-prix
Lucie-Marie
Séjour de 1 nuit en avril 2023
8/10 Bien
Yann
29 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yann
Séjour de 4 nuits en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Véronique
Voyage en couple
22 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Proche de la gare et calme
Véronique
Séjour de 3 nuits en mai 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Katarina le 30 nov. 2022
Dear guest,Thank you for rating us, we are happy to see you enjoyed your stay with us.I hope we can welcome you back again another time.Best regards,Katarina - Front desk
10/10 Excellent
Jean-Christophe
31 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable. Personnel aimable
Jean-Christophe
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Lisa
24 août 2022
Lisa
Séjour de 3 nuits en août 2022
6/10 Satisfaisant
SYLVIE
20 août 2022
La chambre est petite mais très fonctionnelle.
Par contre, chaleur excessive sans possibilité d'ouvrir la fenêtre.
Emplacement top
Mais toute option en plus est hors de prix
SYLVIE
Séjour de 2 nuits en août 2022
8/10 Bien
Julien
Voyage en famille
19 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Julien
Séjour de 1 nuit en août 2022
10/10 Excellent
Bertrand
4 juil. 2022
Bertrand
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Jerome
Voyage d’affaires
2 juin 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
un probleme avec les portes de douches, mal fixées au sol. Beaucoup trop d emballages pour le petit dejeuné.
confort OK
Jerome
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Nikka le 13 juin 2022
Dear Jerome,
Thank you very much for your review of Wakeup Copenhagen. We are always happy to hear from our guests and we make use of every comment we receive to evaluate on ways to improve.
We are very happy to hear that you enjoyed your stay with us and we hope to be able to welcome you again another time, should you visit Copenhagen again.
I wish you a good day.
WAKEUP COPENHAGEN, CARSTEN NIEBUHRS GADE
Nikka
Front Desk
4/10 Médiocre
Thomas
Voyage en couple
6 mars 2022
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Absolument aucune isolation sonore. Que ce soit depuis notre fenêtre qui donne sur la gare ou encore avec les deux chambres adjacentes.
Le mur au dessus de la fenêtre est fissuré en sa longueur.
Pas de volets. Un simple rideau qui ne cache pas toute la lumière la nuit.
La température de la douche n'est pas régulière et varie toutes les 30 secondes...
5 nuits vraiment compliquées !!
Thomas
Séjour de 5 nuits en février 2022
Réponse de Nilaus le 7 mars 2022
Dear Thomas
Thank you very much for sharing your review of Wakeup Copenhagen with us. It is always greatly appreciated in order for us to keep improving.
We are very sorry to hear you were not happy with your stay with us. We have many different types of hotels within our Hotel Group, Arp-Hansen, where we hope you can find a hotel that suits you should you visit Copenhagen again another time.
Kindly,
Nilaus
WAKEUP COPENHAGEN, CARSTEN NIEBUHRS GADE
8/10 Bien
Helene
7 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Helene
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
6/10 Satisfaisant
Mathieu
Voyage en famille
19 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel bon marché
Hôtel bon marché , petite chambre . Manque d’intimité pour les toilettes . Hôtel récent et propre . Petit déjeuner moyen .Situé pas très loin du centre ville . Parking très cher .
Mathieu
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de GIO le 20 août 2021
Dear Mathieu
Thank you for your review of Wakeup Copenhagen.
We are sorry that the hotel did not live up to your expectation.
We hope anyway, that you had a great time in Copenhagen.
Best regards
Front Desk
8/10 Bien
Thierry
Voyage en famille
24 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Intéressant pour les budgets serrés
Pour un couple au budget serré, c’est bien. Mur pas très épais d’où insonorisation moyenne. Au niveau du petit déjeuner, bien si ce n’est la queue si vous arrivez aux heures de pointe.
Thierry
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Nicholas, Front Desk le 24 juil. 2021
Dear Guest
Thank you so much for taking time to share your review of Wakeup Copenhagen. We always love to hear from our guests in order for us to keep improving.
We hope you enjoyed Copenhagen and I wish you a lovely day.
6/10 Satisfaisant
Andrew
20 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
A bit out of the way to get food and didn’t love the nickel and diming approach when nearby hotels offered more for the same price or less. A 12 min walk to train station though.
Andrew
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Yuna, Elmhurst
19 mai 2024
Yuna
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Bente
18 mai 2024
praktisk
Bente
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Mitsuyoshi
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
お値段以上
Mitsuyoshi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
John, Upton
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This was a clean and efficiently run hotel. Staff were friendly and helpful and it’s a ten minute walk from central station. Perfect for what I wanted.
John
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Cody
12 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was very dirty upon arrival, dust all over the bed. No laundry facilities.
Door wouldn’t always close properly to the room.
Cody
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Methea le 14 mai 2024
Dear Cody, Thank you so much for taking the time to write a review. We are sorry to read that you found the cleaning to be insufficient. At Wakeup Hotel, we have cleaning on demand, we apologize if we did not inform sufficiently about this at check-in. We take your feedback to careful consideration to ensure that we provide even clear information about our cleaning procedures in the future. It is true that we do not have laundry facilities at the hotel however we do provide dry cleaning services. You would just need to contact the reception, which is open 24/7 and ready to help you. Once again, we would like to apologize. We hope despite the experience, that we will have an opportunity to welcome you again another time. Best Regards, Methea, Front Desk
6/10 Satisfaisant
Ashok
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Die Regelung für Warm- und Kaltwasser im Zimmer funktionierte nicht richtig und musste ständig nachjustiert werden, um Verbrühungen vorzubeugen. Dies ist besonders problematisch, wenn Kinder duschen.
Ashok
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Methea le 12 mai 2024
Dear Ashok, Thank you for taking the time to review your stay! We do sincerely apologize for the malfunctioning of the water temperature in the room, we can assure you that it does not live up to our normal standards, and we have immediately fixed it. For a future stay, the reception is staffed 24/7 and always available to assist if there is anything regarding the rooms and you are always more than welcome to contact us. Thank you so much for taking the time to review and notify us, we truly appreciate and apologize once again. We hope that despite the experience, we can have an opportunity to welcome you again in the future. Best Regards, Methea, Front Desk.
8/10 Bien
Rebekka
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebekka
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Lisa-Marie
Voyage en groupe
6 mai 2024
Les points forts : Propreté
Leider keine Säuberung des Zimmers und sehr klein
Lisa-Marie
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Methea le 11 mai 2024
Dear Lisa, Thank you so much for taking the time to write a review. We are sorry to read that you found the cleaning did not meet your expectations. At Wakeup Hotel, we have cleaning on demand, we apologize if we did inform sufficiently about this at check-in. We take your feedback to careful consideration to ensure that we provide even clear information about our cleaning procedures in the future. Once again, we would like to apologize. We hope despite the experience, that we will have an opportunity to welcome you again another time. Best Regards, Methea
2/10 Horrible
Saturnino Marco
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The bed for the child was made from the stool folded in two; once opened it was really very dirty: in addition to waste paper, there was a lot of dust. Really unhygienic. The carpet on the floor was equally dirty: dust was kicked up as you walked. I immediately reported the matter to the reception asking them to come and clean it, but they didn't come until two days later and in any case without cleaning the single bed. Furthermore, the location is inconvenient because the train tracks require a long walk. Next time I will choose a different type of accommodation.
Saturnino Marco
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Todor
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Équipements
All good.
Todor
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Masanori
2 mai 2024
Masanori
Séjour de 3 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Catherine
Voyage en couple
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was clean and comfortable. We asked for an extra pillow and were told we were only allowed 2 per room. There was an issue with the water temperature in the shower, it kept getting scalding hot at random times. It does the job if you just need a place to sleep.
Catherine
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Claudia
Voyage en famille
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Für unseren Kurztrip war es genau das richtige Hotel.
Claudia
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Stig, Copenhagen
15 avr. 2024
Stig
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
EIICHI
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ポットがないので湯が沸かせない。
EIICHI
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Katarina le 28 avr. 2024
Dear Eiichi,Thank you for your review of us.It is correct that we don't have kettles in the room, but we do sell coffee, tea, hot water and more in the reception all hours of the day.I hope you otherwise enjoyed your stay in Copenhagen, and have a nice day.Best regards, Katarina - Front desk
8/10 Bien
Birte
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Die Dusche hat getropft. Leider Zimmer laut, da zur Seite Bahnhof gelegen. Location fußläufig zum Zentrum
Birte
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Alberte le 12 avr. 2024
Dear Birte.Thank you for your review, we greatly appreciate it.We are sorry to hear if you experienced any issues with the shower. I don't know if you let us know in the reception, but you are always welcome to stop by if something in the room does not work properly.We are sorry to hear if you felt bothered by the train. If you visit us again we hope you will come and see us in reception in order for us to move you to a different room for your comfort. You are always more than welcome to make a note in your future reservation and our reception will do their very best to find a room on the other side.We hope to welcome you back should you visit Copenhagen.Have a nice day.Alberte.Front Desk.
8/10 Bien
Muhsine Nur
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Nah an Haltestelle, Hbf und Tivoli somit war die Lage gut, auch mit den öffentlichen gut alle anderen Orte erreichbar. Sauberkeit war auch gut, alle 4 Tage erfolgt eine Zimmerreinigung, außer man gibt an der Rezeption Bescheid wenn man gesondert eine Zimmerreinigung wúnscht.
Muhsine Nur
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Alberte le 12 avr. 2024
Dear Muhsine Nur.Thank you for your review, we greatly appreciate it.We are glad to hear you liked our central location and that you found our our cleaning concept sufficient in terms of your stay.We hope to welcome you back should you visit Copenhagen.Have a nice day.Alberte.Front Desk
10/10 Excellent
Xin (Cindy), Guelph
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice stay. It’s just what I need as a solo traveller. Very convenient location, walkable to everywhere. Right beside central station. The room is simple and clean.
Xin (Cindy)
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Alberte le 12 avr. 2024
Dear Xin.Thank you for your kind review, we greatly appreciate it.We are very glad to hear that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back should you visit Copenhagen.Have a nice day.AlberteFront Desk
10/10 Excellent
Sandra
Voyage en couple
6 avr. 2024
Sehr sauber, sehr nette Angestellte
Sandra
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
James
Voyage en famille
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location and price are the main reason for our chasing this location. Rooms are perfect for two and everything you need is within a short walk.
James
Séjour de 3 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Simone
Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
Close to the train station, room very basic (a bit dirty as we found a party wristband on the floor very visible and some dust) but ok in the complex
Simone
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Alberte le 12 avr. 2024
Dear Simone.Thank you for your review, we greatly appreciate it.We are sorry if you experienced an issue with the cleaning. I don’t know if you let us know in reception but we are always happy to hear from our guests in order for us to fix any issue there might be immediately. The cleaning of course needs to be on point every time. We hope despite this you enjoyed your stay with us and we get to welcome you back should you visit Copenhagen.Have a nice day.Alberte.Front Desk.
8/10 Bien
Carina
28 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
The staff was nice but the rooms could have been cleaner and the breakfast buffet could have included more vegetarian options.
Carina
Séjour de 3 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Naomi
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Hotel was close to Trivoli gardens and the Glyptoteket museum but at least 30 mins or more to other tourist areas but I didn’t mind the walk.
The facilities in the room of the hotel were a bit older like the shower would switch between hot and cold when in use and the wifi was not great in the rooms.
However staff are friendly and was a pleasant stay.
Naomi
Séjour de 3 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Tomomi, Taito
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It's an LCC hotel. They charge extras for everything including the locker before check-in time. And there is no kettle in the room. You have to buy a drink at the bar starting from DKK30 for a coffee.