Extérieur

Avis sur Djibouti Palace Kempinski

5 out of 5
Djibouti Palace Kempinski
Ilot Du Heron P O Box 1960, Djibouti

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 52 avis sur 121." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 46 avis sur 121." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 17 avis sur 121." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 3 avis sur 121." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 3 avis sur 121." "

9,0/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

9,2/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

guilllaume

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de Mina Labeeb le 21 déc. 2019
Dear Mr. Guillaume, Thank you for taking the time to evaluate our Hotel and services. With you great rating it gives us even more motivation and challenge to always do our best. Our aim always is to serve you better and improve our services. We are looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Établissement remarquarble qui offre une parenthèse de luxe, de calme (quelques travaux extérieurs constituent une gêne en ce moment ) et de volupté.
Séjour de 7 nuits en février 2019
Réponse de Mina Labeeb le 31 mars 2019
Dear Sir/Madam, We thank you for your feed back and it will be shared with the management. Regards,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Djibouti palace encore un petit effort a faire
Acomme toujours a Djibouti les employes locaux sont extremement serviables et agreables. Par contre lorganisation generale de l’hotel laisse a desirer" Deux fois des employes sont entres dans ma chambre alors que j etais dans la salle de bain et ne pouvait repondre a la sonnette cequi est fort desagreable, oubli de remettre des servittes propres dans la salle de bain, durant mon sejour des travaux ont commences et la plage et la piscine ont ete fermees , restaurant italien pates presque crues et beaucoup trop salees mais cependant tres cheres bref, le niveau palace est loin d etre atteint
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Directeur general le 27 mai 2018
Cher Client, Permettez moi tout d’abord de vous remercier d’avoir séjourné au Djibouti Palace Kempinski et d’avoir pris le temps de partager vos commentaires avec nous. Nous vous prie de croire que tous les points que vous avez mentionné ont immédiatement été partagés avec les équipes concernées afin de prendre les mesures necéssaires. Je me tiens à votre disposition pour tout renseignement ou pour toute question que vous pourriez avoir et serai très heureux de vous aider à planifier votre prochain séjour au Djibouti Palace Kempinski. Cordialement, Philippe Charraudeau, Directeur general

8/10 Bien

ALAIN

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Splendide mais les 5 étoiles ne sont pas présentes
Hôtel splendide très bien décoré. Chambres spacieuses avec un confort de lit sans égal. Le personnel est sympathique mais avec des disparités énormes dont certaines sont indignes d'un 5 étoiles. De même pour les piscines qui ne sont pas correctement nettoyées avec un entretien nonchalant. Trop d'hésitations avec une personnel souvent sans la prestance nécessaire à un grand hôtel. C'est à tout ces détails qu'on mesure réellement la qualité d'un palace.
Réponse de General Manager le 5 nov. 2016
Cher Monsieur, Nous souhaitons vous remercier d’avoir partagé vos impressions après votre séjour avec nous. Vos commentaires ont été sérieusement pris en compte par les responsables concernés pour pouvoir mener des actions correctrices afin d’éviter ces désagréments dans le futur. Encore une fois je me permets de vous remercier d’avoir partagé votre expérience avec nous, et me tiens comme toujours à votre disposition pour la préparation de vos prochains séjours parmi nous. Je vous prie d’agréer, Cher Monsieur, l’expression de mes salutations distinguées. Cordialement, Gilles Longuet

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 10 déc. 2016
Dear Guest, Thank very much for your interest in our Hotel and rating us on Hotels.com. Your positive feedback is always a source of motivation for all of us to enhance our guest experience. We are looking forward to welcoming you back at our Hotel. With best regards, Djibouti Palace Kempinski

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 22 déc. 2016
Dear Guest, Thank very much for your interest in our Hotel and rating us on Hotels.com. Your positive feedback is always a source of motivation for all of us to enhance our guest experience. We are looking forward to welcoming you back at our Hotel. With best regards, Djibouti Palace Kempinski

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
INFO
Superbe hotel en bord de mer. Deux piscines avec vue sur mer. Buffet petit déjeuner copieux, varié et savoureux. Service impeccacble à tous les niveaux.

10/10 Excellent

shokolita, france

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CHAMBRE BIEN EQUIPER
Très bon séjour!!!

8/10 Bien

leport

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

viry

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bel hotel mais service digne d'un ibis et encore.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Business hotel loin de la réalité du pays
Trop de militaire européen dans et autour de l'hotel. Il y a les militaires espagnol et allemand dans l'hotel toute l'année. Le petit déjeuné est super, on y trouve de tous. Le restaurant est bon avec une carte assez variée. C'est un peu en dehors de la ville.

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful Hotel and the staff is superb! Stayed 2 nights fully relaxing. I will definitely be back again! Highly recommended!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Esther le 20 avr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are very pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We always strive to create a wonderful stay for all our guests and we hope to welcome you back in the very near future.Sincerely, General ManagerNicolas Froger

6/10 Satisfaisant

Idil

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
All great
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Esther le 15 mars 2024
Dear Idil,Thank you very much for taking the time to share your feedback in regards to your recent experience at Djibouti Palace Kempinski,We would like to know details to improve your experience the next time around and would appreciate if you could share your experience with us.We certainly look forward to change your impression and to welcome you back in the very near future.Sincerely,General ManagerNicolas Froger

10/10 Excellent

Andrew

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Second stay in a month with work and always a pleasure to come back here. Breakfast is amazing especially the omlette
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Esther le 23 janv. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are very pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We always strive to create a wonderful stay for all our guests. Sincerely,General ManagerNicolas Froger

2/10 Horrible

Jamal

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Esther le 23 janv. 2024
Dear Jamal,Thank you for taking the time to share your last experience in our hotel. We are really sad to hear that you did not enjoy your stay with us, hence we are looking for more information to be able to understand more so we can action accordingly.Sincerely, Hotel Management

10/10 Excellent

Shawn

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
They have a wonderful property
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Esther le 7 nov. 2023
Dear Valued Guest, Thank you very much for your interest in our Hotel and for rating us on Expedia reviews. Your positive feedback is always a source of motivation for all of us to enhance our guest experience. We are looking forward to welcoming you back to our Hotel.Sincerely, General ManagerJean Francois Remy

10/10 Excellent

Huda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Esther le 7 nov. 2023
Dear Valued Guest, Thank you very much for your interest in our Hotel and for rating us on Expedia reviews. Your positive feedback is always a source of motivation for all of us to enhance our guest experience. We are looking forward to welcoming you back to our Hotel.Sincerely, General ManagerJean Francois Remy

8/10 Bien

Natasha

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Esther le 19 févr. 2024
Dear Valued Guest, Thanks for taking the time and giving us such a wonderful rating. We are thrilled that you loved your experience at Djibouti Palace Kempinski,The team and I value your continued support and patronage and we eagerly await your return very soon.With Best Regards,Hotel Management

10/10 Excellent

Abshir

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good Hotel everything was going well even that my flight has been delayed for around two hours and their transport representative was waiting for me
Séjour de 6 nuits en juin 2023
Réponse de Esther le 23 août 2023
Dear Valued Guest, Thank you very much for your interest in our Hotel and for rating us on Expedia reviews. Your positive feedback is always a source of motivation for all of us to enhance our guest experience. We are looking forward to welcoming you back to our Hotel.Sincerely, General ManagerJean Francois Remy

10/10 Excellent

Martin

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved the possibility to walk along the jetty where we can enjoy the breeze and beautiful sunsets. The seafood restaurant with Yemeni specialities and the Italian restaurant were great options while the buffet was very convenient. The ability to organize excursions with the assistance of the concierge was much appreciated.
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Esther le 19 févr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are very pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We always strive to create a wonderful stay for all our guests, your positive feedback has been shared with the team members accordingly and they are glad to have made your stay memorable, We hope we will get a chance to welcome you back to our esteemed hotel in the near future. Sincerely,Hotel Management

2/10 Horrible

Charles

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Would never stay here again. Over charged me for no reason for everything
Séjour de 2 nuits en mars 2023

8/10 Bien

Jorge, Temecula

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The wash sink and shower clogged up several times.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de General Manager Jean Francois Remy le 6 sept. 2022
Thank you for sharing your experience with us. Please accept our sincere apologies for any inconvenience. We will investigate the issue and have an action plan to avoid it during your next stay, we are taking measures to improve the service and product quality, and we hope you will feel the change during your next visit. We always strive to create a wonderful stay for all our guests. Sincerely,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de Jean Francois Remy le 1 sept. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. we are very pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. I have passed on your kind words to the team and they were so excited that they exceeded your expectations. We always strive to create a wonderful stay for all our guests. Sincerely, General Manager

8/10 Bien

Vincent

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A gorgeous Arabic-influenced palace, with spa services and nice pools facing the sea, supported by friendly and attentive staff. Overall still overpriced for what it offers. The Italian restaurant is great but the other main one was under renovation; great international tv channel selection; would have enjoyed a morning newspaper and a room service menu in the room. On the way to become a 5 star hotel for sure, but except the price, not there yet. It surely will be with time. Overall a very pleasant and memorable stay, but a notch too expensive.
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Mina Labeeb le 10 févr. 2022
Thank you very much for your interest in our Hotel and for rating us on Expedia reviews. Your positive feedback is always a source of motivation for all of us to enhance our guest experience. We are looking forward to welcoming you back to our Hotel.

8/10 Bien

Ivonne

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en janvier 2022
Réponse de Mina Labeeb le 7 févr. 2022
Thank you very much for your interest in our Hotel and for rating us on Expedia. Your positive feedback is always a source of motivation for all of us to enhance our guest experience. We are looking forward to welcoming you back to our Hotel.

10/10 Excellent

Ahmed

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en décembre 2021
Réponse de Mina Labeeb le 7 févr. 2022
Thank you very much for your interest in our Hotel and for rating us on Expedia. Your positive feedback is always a source of motivation for all of us to enhance our guest experience. We are looking forward to welcoming you back to our Hotel.

4/10 Médiocre

Jeffrey

Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Mina Labeeb le 7 févr. 2022
Thank you very much for your interest in our Hotel and for rating us on Expedia. Your positive feedback is always a source of motivation for all of us to enhance our guest experience. We are looking forward to welcoming you back to our Hotel.

10/10 Excellent

Serhiy

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Mina labeeb le 21 déc. 2021
Thank you very much for your interest in our Hotel and for rating us. Your positive feedback is always a source of motivation for all of us to enhance our guest experience. We are looking forward to welcoming you back to our Hotel.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Équipements
Rooms were big and nice.
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Mina Labeeb le 2 août 2021
Thank you very much for your interest in our Hotel and for rating us. Your feedback is always a source of motivation for improvement for all of us to enhance our guest experience. We are looking forward to welcoming you back to our Hotel. With best regards,

10/10 Excellent

Ahmed

Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Mina Labeeb le 28 juil. 2021
hank you for taking the time to evaluate our hotel and services. It was a pleasure having you with us With your great rating, it gives us even more motivation and challenge to always do our best. Our aim always is to serve you better and improve our services. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Sincerely, Hotel management team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Réponse de Mina labeeb le 17 janv. 2021
Thank you for sharing your feedback and we are looking forward to welcoming you back very soon.

8/10 Bien

Reem

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Réponse de Mina labeeb le 17 janv. 2021
Thank you for sharing your feedback and we are looking forward to welcoming you back very soon.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Mina labeeb le 3 janv. 2021
Thank you for taking the time to evaluate our hotel and services. It was a pleasure having you with us With your great rating, it gives us even more motivation and challenge to always do our best. Our aim always is to serve you better and improve our services. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Sincerely,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I was like the swimming pool and gym But I don't like without sauna and steam Which was not there
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de Mina labeeb le 22 août 2020
Thank you for your feedback. Unfortunately, certain activities in the hotel are suspended for time being for containment of the Pandemic as per governmental regulations.

8/10 Bien

TJ

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property has quite a few amenities that are easy to access and enjoy. However to enjoy them all it maybe a little too expensive.
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Mina Labeeb le 18 mars 2020
Thank you for taking the time to evaluate our Hotel and looking forward to welcome you back in the near future.

10/10 Excellent

Yusuf, Nairobi

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
See view it was great as well food condition also was amazing
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Mina Labeeb le 14 mars 2020
Thank you for staying with us and looking forward to welcome you back.

10/10 Excellent

Damien

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Mina labeeb le 14 mars 2020
Thank you for staying with us and looking forward to welcome you back.

10/10 Excellent

Rob_Nour, Los ángeles

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is beautiful and very clean. The staff is incredibly friendly and wonderfully trained to anticipate your needs. I travel often and this is one of the best hotel experiences I've ever had. Definitely coming back soon. Thumbs up to Harid daytime front desk attended and Kaslias "nightshift front desk attended.
Séjour de 12 nuits en décembre 2019
Réponse de Mina Labeeb le 9 janv. 2020
Dear Mr. Nour, Thank you for reviewing our Hotel. With this such wonderful comments it gives us more motivation to serve you better and encourage our employees indeed. We are looking forward to welcome you in the near future. Sincerely,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Mina Labeeb le 17 déc. 2019
Dear our valued guest, Thank you for taking the time to evaluate our Hotel and services. With you great rating it gives us even more motivation and challenge to always do our best. Our aim always is to serve you better and improve our services. We are looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely,

10/10 Excellent

Joseph

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good hotel - but needs to do it's bit!
A very good hotel - although the price (as everything in Djibouti) is ridiculous. The hotel didn't arrange a pick-up from the airport, even though I had requested - and despite their being Kempinski cars, they refused to take me - but other than that, the stay was great. Very comfortable bed, in a well furnished and clean room. Food quality was very good - and staff were very friendly. (Although the expectation that you tip high for everything is annoying) The only thing I'd say - is that in a country with plastic waste everywhere, Kempinski really should be doing more. Plastic straws, plastic stirrers, plastic in the bathroom - it's nearly 2020 and you're using 2000 ideas. A few healthier menu options, without meat would be nice too.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Mina Labeeb le 17 déc. 2019
Dear Mr. Joseph, Thank you for taking the time to evaluate our Hotel and services. We really appreciate that you highlighted areas for improvement and suggestions which we will take it into consideration for immediate actions plan. For the Airport pick up, we truly apologize since we were not able to arrange as we receive the request with a late notice and we had no car available by this time. We highly recommend you for the next time to contact us ahead of time to secure the availability. Our aim always is to serve you better and improve our services. We are looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Hotel management team

10/10 Excellent

SS

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Secure, clean, nice pool & bar. Nicely appointed rooms. Comfortable bed. Excellent even for western standards.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de MIna Labeeb le 2 nov. 2019
Thank you for taking the time to evaluate our service and our Hotel. We are looking forward to welcome you back in the near future.

10/10 Excellent

MEI CHEN

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
非常漂亮的地方~人員服務也都很親切很棒
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Mina Labeeb le 28 oct. 2019
Thank you for taking the time to evaluate our Hotel and looking forward to welcome you back.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Mina Labeeb le 12 oct. 2019
Thank you for staying with us and looking forward to welcome you back

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
奥まった場所にあるのでアクセスは若干不便だが、施設は充実しており、特にジムの設備はすばらしい。
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Mina Labeeb le 27 août 2019
Thank you for Review and taking your time. We apologize for any inconvenience happened during your stay. Looking forward to welcome you back in the near future.

10/10 Excellent

Brian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect
Taking a weekend break from work.....great time!
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Jean Francois Remy le 25 juin 2019
Dear Mr. Brian, It was a pleasure having you in your second home Djibouti Palace Kempinski. Thank you for taking the time to evaluate your stay with us and Looking forward to welcome you again in the near future. Kind regards, General Manager Jean Francois Remy

10/10 Excellent

Bilan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Réponse de Mina Labeeb le 23 juin 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Looking forward to welcome you again in the near future at Djibouti Palace Kempinski

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Mina Labeeb le 17 juin 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to evaluate our Hotel, we will work closely to enhance your experience with us in your future stays.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Crow-infested Kempinski
Absolutely filthy property considering this is not a cheap hotel. Crows and bird poop everywhere. The lawn by the pool was brown and covered with trash (as was the private beach). Unacceptable given the price to stay there. On the bright side, the service and hotel staff--especially the managers--were super nice. The food onsite was pricey but very good.
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Mina Labeeb le 6 mai 2019
Dear Sir/Madam, Your comments are appreciated and this will be shared to the management of the Hotel. We are looking forward to welcome you again in the near future. Regards,

8/10 Bien

Danny

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 9 nuits en mars 2019
Réponse de Mina Labeeb le 31 mars 2019
Dear Sir/Madam, We thank you for your feed back and it will be shared with the management. Regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best meal in Africa!
Wow, They treated us so well! We loved the day trip to Lac Assal; just the right combination of a little adventure with a chance to see the lowest spot in Africa which is stunningly beautiful. We stayed two nights should have stayed three. Definitely enjoy the Yemeni bread and fish at the Bankoule restaurant right on the beach in the hotel. Absolutely fabulous.
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Mina Labeeb le 31 mars 2019
Dear Sir/Madam, We thank you for your feed back and it will be shared with the management. Regards,