Suite, 1 très grand lit, bain à remous | Coin séjour

Avis sur Bedford Inn

2.5 out of 5
Bedford Inn
6444 Telegraph Rd, Erie, MI

Avis

6,6
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 10 avis sur 38." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 8 avis sur 38." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 9 avis sur 38." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 5 avis sur 38." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 6 avis sur 38." "

6,4/10

Propreté

6,8/10

Personnel et service

5,8/10

Équipements

6,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

5,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Waukisha

Voyage en couple
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
The sweet was so beautiful but the carpet on side of the bed was soaking wet on opposite side of the jetted tub
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Brandon

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Andres

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Timothy

Séjour de 2 nuits en août 2023

6/10 Satisfaisant

Kenyatta

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mini fridge didn't get cold. Shower curtain had mold on it. The shelves in the cabinet were collapsed.
Séjour de 2 nuits en août 2023

6/10 Satisfaisant

Ed

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

2/10 Horrible

Jinyan

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Big Noises from a truck on and off every 30 mins during the night, could sleep all night . Room is dirty, very old. Walls have several patches left not paint. Dirty grouts , never stay place like this . Their photos look great but not real .
Séjour de 1 nuit en août 2022

2/10 Horrible

Tami

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
This place should be condemned.
The place was a dump. I havent even brought luggage in my house because Im afraid of bed bugs. The tun was cracked. We put a towel down because of rust. The clerk on duty called us while we were sleeping because he needed my husband's ID and didnt ask for it when we checked in. I do not have one good to say about this place.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Jay le 10 août 2022
Sorry you felt that way. We will try to improve. Thanks!

10/10 Excellent

Heather

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Jay le 10 août 2022
Thank you.

10/10 Excellent

Jessie

Séjour de 1 nuit en juin 2022

4/10 Médiocre

William

Les points faibles : Personnel et service et équipements
You locked me in at a price and they charge me about $40 extra
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Jay le 22 juin 2022
We will check what happened that day. Thanks!

2/10 Horrible

Zachary

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not happy with mangent they were rude
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Jay le 24 avr. 2022
Sorry, you felt bad. We will try to improve in near future. Thank you!

8/10 Bien

Cynthia

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Jen le 2 avr. 2022
thank you!

8/10 Bien

William

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Jen le 2 janv. 2022
We thank you for your review, and hope to improve even more upon your next stay with us here at Bedford Inn.

8/10 Bien

Eric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Jen le 2 janv. 2022
We thank you for your review, and hope to improve even more upon your next stay with us here at Bedford Inn.

10/10 Excellent

Eric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Jay le 14 déc. 2021
Thanks sir.

2/10 Horrible

Richard

Les points faibles : Propreté et équipements
Bed bugs didn't want to change room said 25 dollar of next time terrible manager
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Jay le 14 déc. 2021
Sorry sir

4/10 Médiocre

George

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Jen le 24 oct. 2021
Thank you for your review. We deeply regret that you did not enjoy your stay with us. Our staff is committed to rectifying any problems and we apologize for our mistakes. We hope to improve on these problems for your next stay.

6/10 Satisfaisant

Chet

Séjour de 1 nuit en mars 2021

8/10 Bien

Tanisha

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great
Awesome stay
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Sammii le 7 nov. 2020
I am so glad to hear that. I hope too see you back soon.

2/10 Horrible

William

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Management le 29 sept. 2020
Thank you fro the review. While we deeply regret that you did not liked stay at our place, we would like to let you know that we are trying our best to learn from our mistakes and improvize on it. We hope that you will like your next stay with us. -Management.

6/10 Satisfaisant

Dennis

Voyage d’affaires
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Réponse de management le 29 sept. 2020
Thank you for the review. We are definitely trying to improve our services and minimize any hardships tha our costumers have to go through. We look forward to providing better service on your next visit. -Management

10/10 Excellent

Davieyonna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Management le 29 sept. 2020
Thank you for the review. We are happy that you liked it here at the Bedford inn. We lookforward to provide more service to you. -Management

6/10 Satisfaisant

Willie

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nahhhh
The room had a bad Oder and black mold it was also in major need of upgrade
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de Management le 29 sept. 2020
Thank you for the review. We are definitely trying to improve our services and minimize any hardships that our costumers have to go through. We have informed our housekeepers about the issues you faced. In addition, we have gone through room upgrades recently and made some changes to make your stay comfortable. We look forward to providing better service on your next visit. -Management

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juillet 2020

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
There was a fight going on across the street and they were a little loud
Séjour de 1 nuit en mai 2020
Réponse de Jay le 30 juin 2020
Sorry for inconvenience.

4/10 Médiocre

John

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Yuck
This place is nasty. The room reeks badly. The AC kept cycling off in the middle of the night going from loud to dead silence and back. And the walls are thin as heck. Complete the picture with sketchy people in the parking lot at all hours. Avoid!
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Réponse de Jay le 30 juin 2020
Sorry for inconvenience.

10/10 Excellent

Keesha

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2020

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements
I got this room for my parents, and it was just a lot of loud arguing outside of the rooms, My father wanted a room with a window, and quickly regretted it as everyone would be staring in the room as they repeatedly walked by. (Which you have the option to close your blinds so that’s fine)
Séjour de 2 nuits en avril 2020

8/10 Bien

C.D, Ohio

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Close to everything but kind of secluded. Could have had warmer bedding.
Séjour de 1 nuit en février 2020

8/10 Bien

Ervin

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
It was close to my venue so convenient.. locked in the 70's Decor but clean
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

4/10 Médiocre

KevinFair, Fountain Fl

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
This was a horrible motel ... it was a pay by the hour motel ... was dirty and dust on lamp was very thick.... please take this motel off your site ... it was a very horrible experience ...I sat up near door first night with gun in lap that’s how unsafe I felt..... now I know why it was cheap .. we got towels first day but nothing afterwards ... please Expedia take this motel off ....it was very bad !!!
Séjour de 4 nuits en octobre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The stay was overall wonderful, the jets in our hot tub were not working unfortunately, but it was still enjoyable.
Séjour de 1 nuit en mars 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en mai 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
There are much nicer features to the rooms than the price would suggest.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Sammii le 18 mai 2019
Thank you so much for your visit ! I am proud your experience with us went well ! We are looking forward to having you stay with us again ! :)

8/10 Bien

Geoffrey

Les points forts : Propreté et personnel et service
Good value
Decent place. Clean and roomy. Good value. Good overall stay. I did not notice any noise. The ONLY downside was the bed itself.
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Carla le 1 juil. 2018
Thank you! We strive to make your stay as comfortable as possible. We are currently in the process of changing the furniture. Your input is greatly appreciated.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Basically the hotel room was very gloomy. The lighting was horrible. There were burned holes in one of the blankets and the mattress or old and outdated. Basically this was a mistake. I'm not used to staying in these type of conditions. But I made it through for the 24 hours that I was there. Would I recommend to go back no. Also the staff was not very professional as far as their appearance. They were friendly she accommodated me when I had asked for additional towels but their appearance was not very professional to me also it says that there was breakfast available in the morning and all they had was cake pan with donuts in it and coffee a coffee pot
Séjour de 1 nuit en mai 2018

10/10 Excellent

Cathleen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place
Everything was wonderful. Location- just across the state line. Ease of check in and check out-fabulous and fast. Cleanliness-great. Size of room-amazing.
Réponse de Jo le 9 mai 2018
Thank you for the shining review we hope you will stay with us again