Außenpool

Bewertungen von Hampton Inn by Hilton New Bedford/Fairhaven

2.5 out of 5

Bewertungen

8.8

Hervorragend

432 von insgesamt 805 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
255 von insgesamt 805 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
78 von insgesamt 805 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
28 von insgesamt 805 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
12 von insgesamt 805 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.0/10

Sauberkeit

9.0/10

Personal & Service

8.6/10

Ausstattung

8.8/10

Zustand der Unterkunft

8.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Danny

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Very noisy
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Shaina Case (OM) am 11. Mai 2022
Thank you for reviewing our hotel. I am very sorry to hear that hotel was noisy during your stay. Your feedback is important to us as it helps us to know how we can improve. Thank you for letting us know and we hope to better serve you in the future.

6/10 – Okay

Fabian

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Shaina Case (Operations Manager) am 25. Juli 2019
Thank you for your review

10/10 – Hervorragend

Tom

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tom
Very friendly staff; excellent complimentary breakfast. Room very clean!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018
Antwort von Liz Swider, Director of Sales am 5. Feb. 2018
Thank you for taking the time to submit a review. We appreciate your feedback.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
insgesamt zufrieden
das Hotel entspricht dem gewohnten Hampton Inn Standard mit gut eingerichteten Zimmern, es fehlt eigentlich nur ein kleiner Safe. Die Sauberkeit ist gut, sowohl auf den Zimmern wie auch in öffentlich zugänglichen Bereichen (Fitnessraum, Frühstücksbereich, Lobby). Wenn Lieferungen kommen (war einmal nicht der Fall), ist das Frühstück für amerikanische Verhältnisse sehr gut. Die Mitarbeiter waren immer sehr freundlich, auch an dem Tag, an dem das Frühstück ausfiel und einige Gäste recht genervt reagierten. Die Umgebung des Hotels ist nicht so toll, wir haben aber dieses Hotel bewußt wegen der guten Verkehrsanbindung gewählt. Wo viele Straßen sind, ist halt weniger Platz für Natur. Einziger wirklicher Kritikpunkt war für uns der Check Out. Da wir über Expedia.de gebucht hatten, war es für uns normal, keine Rechnung zu erhalten, dennoch hat das Hotel die Übernachtungen nochmals von der Kreditkarte abgebucht.

6/10 – Okay

JOSEPH

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It took three rooms to get one that didn’t have some kind of dried up reddish fluid on the shower floor and an air conditioner that worked. The second room was 68 degrees when we got there. I like the temp to be around 65-66 while I’m sleeping. I set the thermostat to 65 and we went to dinner. When we got back a few hours later the temperature actually went up a degree to 69. I was told by the front desk person that the air conditioner was on a motion sensor and that it would only cool when someone was in the room because it’s a lot of wasted energy to cool the room when no one is there. I naturally laughed and asked her what I was supposed to do at night , wave my hand every so often to make the air think there was someone there and cool the room. I’ve been told some dumb things before at hotels because they think you are a dope and don’t know anything. This tops them all.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Lyndsey am 13. Mai 2024
Hi Joseph. Sorry to hear about your disappointment with your stay. The person you spoke with was correct- the air conditioning is on a motion sensor. You would not need to wave your hand because once it reaches the desired temperature it shuts off and maintains that temperature. Additionally, the thermostat won't go below 68.

6/10 – Okay

Robert

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Koren

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von crystal am 17. Mai 2024
Thank you

8/10 – Gut

Andrew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The only reason I am giving 4 stars for staff and services is because I made the reservation online through Expedia and when I tried to call the hotel just to confirm everything I could not get through to anybody at the phone rang 12 separate times that I called until it just hung up on me so I will call it would ring about 30 to 40 times and it would just hang up I could not get in touch with any person at all finally I got in touch with someone to let them know that we were running late and they weren’t someone that was actually at the hotel I’m not sure who it was to be honest but they were trying to contact the hotel and I was on hold with them for 30 minutes while they were trying to contact the hotel and nothing happened so it was extremely frustrating to not be able to speak to somebody.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von crystal am 17. Mai 2024
Good morning Andrew I understand how frustrating it can be.I am so sorry for the issues you faced will trying to reach us at the hotel. I will look into why you could not connect with us. Please don't let that reflect on your vission or stay with us and please stay again soon.

2/10 – Ungenügend

J.Ryon

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
People working the front desk were not knowledgeable or accommodating.We had no Chanel guide and requested one not even close.We are in a renovated room we have a fan in the bath room that doesn’t have a switch to turn it on. They put us next to the room with the hot water heaters and they banged all nite,when we asked for a new room we were told we had to check out take all our luggage with us and check back in at 3. THE NASTIEST PEOPLE. I was exhausted we are here for the funeral of my parents and had a lot to do and just need a nite sleep.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Hampton Inn New Bedford am 25. März 2024
Thank you for the feedback, we will share with the staff and correct an issue that aren't best practiced. When booking through a third- party agent such as Expedia please read all information about property. Expedia does list that we are undergoing renovations and will experience issues. We hope to see you in the near future!Hampton Inn New Bedford

8/10 – Gut

Luke

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lyndsey am 9. Apr. 2024
Hi Luke! I'm so happy you had a good stay. Let us know if there's any way you think we could improve. Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Stacie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was friendly during Check in.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von crystal am 16. März 2024
Thank you for staying with us!

10/10 – Hervorragend

Mary

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice stay and very clean
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von crystal am 16. März 2024
Thank you for staying with us!

10/10 – Hervorragend

KAREN

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Its good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lyndsey am 7. März 2024
Thank you Karen!! Glad to hear it!

8/10 – Gut

ANDREW

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean quiet affordable
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lyndsey am 7. März 2024
Thank you Andrew! I'm so glad to hear it!

10/10 – Hervorragend

Denine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel! Conveniently located. Clean. Beds a bit too firm but ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lyndsey am 7. März 2024
Thank you Denine! I'm so glad to hear it. We are actually getting new beds for the renovation, so I hope you'll come and check them out!

10/10 – Hervorragend

Michelle M

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I absolutely loved India the GM! She was so helpful...the staff were lovely. Ill stay there next time...
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lyndsey am 7. März 2024
Hi Michelle, I'm so glad to hear India and the rest of the staff were so great to you! That is always our aim. Can't wait to see you here next time!

10/10 – Hervorragend

Byoung

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and comfortable...
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lyndsey am 7. März 2024
Thank you! I'm so glad you had a great stay!

10/10 – Hervorragend

Andre

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lyndsey am 7. März 2024
Thank you Andre!

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von crystal am 14. Feb. 2024
Thank you.

10/10 – Hervorragend

Melanie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent staff….warm and friendly! Very clean room, excellent bedding and super clean lobby and hallways! Great job everyone!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von crystal am 4. Feb. 2024
Thank you for staying with us and the great review. Please come again soon.

10/10 – Hervorragend

Holli

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von crystal am 14. Feb. 2024
Thank you.

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Moe am 20. Jan. 2024
Thank you Peter for your 5-star review, we are so glad you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von crystal am 4. Feb. 2024
Thank you for staying with us and the great review. Please come again soon.

10/10 – Hervorragend

Cheryl

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von crystal am 4. Feb. 2024
Thank you for staying with us and the great review. Please come again soon.

10/10 – Hervorragend

Joseph

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were super! They knew the area and cared about the guests! A perfect example of what you folks are all about!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Lyndsey am 11. Jan. 2024
Hi Joseph.I am so thrilled that you had such a good experience with our staff! Making our guests feel welcome is our top priority, so I am so glad that we were able to do that for you. I hope we'll get to see you back here soon!

10/10 – Hervorragend

Anderson Nutrition

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von crystal am 4. Feb. 2024
Thank you for staying with us and the great review. Please come again soon.

10/10 – Hervorragend

Robinson

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Lyndsey am 30. Dez. 2023
Thank you Robinson! We appreciate your feedback.

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Lyndsey am 30. Dez. 2023
Thank you Michael! Your kind feedback is greatly appreciated!

6/10 – Okay

Andrew

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von crystal am 4. Feb. 2024
Sorry to see that your stay was not outstanding. Please stay with us again soon so we can show you our outstanding hospitality and renovated rooms.

8/10 – Gut

Roger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Lyndsey am 11. Jan. 2024
Hi Roger, thank you for your review! I'm so happy that you had a good experience at our hotel!

2/10 – Ungenügend

Brittany

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von crystal am 4. Feb. 2024
Sorry to see that your stay was not outstanding. Please stay with us again soon so we can show you our outstanding hospitality and renovated rooms.

10/10 – Hervorragend

Beth

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von crystal am 4. Feb. 2024
Thank you for staying with us and the great review. Please come again soon.

10/10 – Hervorragend

Brita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Lyndsey am 8. Dez. 2023
Thank you Brita!!

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful
Great
Just comfy on a cold night
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Lyndsey am 7. Dez. 2023
Hi Jennifer. I am so glad you enjoyed your stay with us! I hope we'll get the opportunity to serve you again!

10/10 – Hervorragend

Victor

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von crystal am 5. Dez. 2023
Thank you!

8/10 – Gut

Louise

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff are super helpful and friendly, including pet friendly. Some of the common area carpets could use upgrading. The room decor is a bit dated but the beds and bedding are all recent and comfy.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von crystal am 5. Dez. 2023
Thank you!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Getaway
My stay was for a quick getaway to relax. The hotel was extremely quiet which was great for my purpose, and the breakfast offered every day was very good. Also, the hotel was in close proximity to nail salons, shopping areas and restaurants. However, I found the staff not so friendly. There was only one staff member whom I passed in the hallway who smiled, and we exchanged what I thought was normal morning courtesy of saying good morning. When I tried that with other workers, no eye contact was made and a very low if any response. Even when I checked in, the first receptionist was not welcoming. However, another one came from the back and engaged in conversation with me. My room overall was nice, but after my first night sleeping on the bed, I noticed my back began to ache. My the third night it was worst, and the pillows were extremely soft. As I stated previously, the employees overall were not very cordial so I did not request a room exchange especially with me leaving after the third night. Also, the channels offered are very poor. Surprisingly, there were no sports channels. I was unable to watch the Celtics game. Your guests who enjoy watching HBO channels will be satisfied with the channel choices. This was my first time staying at a Hampton Inn; I'm on the fence as to whether I will try again.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Lyndsey am 23. Nov. 2023
Hi there,First of all, I want to thank you for bringing to my attention the issues you faced during your stay. We here at the Hampton pride ourselves on exceptional customer service, and I am so sorry that you did not experience that while you were staying with us. We never want anyone to leave our doors not feeling welcome and cared for, and I want to offer you a sincere apology for not providing you the service you deserve. As for the poor quality of the mattress and the pillows that you mentioned, we will be getting a full-scale renovation within the next few months that should fix all those issues. While we don't offer a significant number of sports channels, we do have ESPN as well as a few others, and we will possibly be getting more as we will be updating our televisions around the same time as the renovations. I hope you will consider revisiting us after the fact so you can see the changes made!

10/10 – Hervorragend

Esteban

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Lyndsey am 19. Nov. 2023
Hi Esteban, thank you for your review! We're so glad you enjoyed your stay. Take care, and we hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I enjoyed my stay
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Lyndsey am 19. Nov. 2023
Hi Maria! Thank you for your review. I'm so happy you enjoyed your stay! Have a wonderful week, and I hope we'll get to see you again in the future!

10/10 – Hervorragend

Glen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All of the staff was very friendly, the room was clean and quiet. The breakfast was delicious and plenty to choose from and I have to say you have the best coffee i have ever got at a hotel/ motel
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Lyndsey am 15. Nov. 2023
Hi Glen,Thank you so much for your lovely review! I am so happy that you had a great stay and that we were able to meet your expectations. I am very glad you enjoyed our coffee as well! We hope to see you again at some point in the future!Best,Lyndsey RotmanFront Desk SupervisorHampton Inn and Suites New Bedford/Fairhaven

10/10 – Hervorragend

Lydia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It had been years since I had stayed at this location, and it was a great stay! Staff were very friendly and informative. Thoughtful to have coffee, fruits and cookies during the day. The convenience of being so close to shopping area was great too! I would stay again!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Lyndsey am 13. Nov. 2023
Dear Lydia,Thank you so much for your lovely review! I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us at the Hampton. It is of the upmost importance to us that our guests feel cared for and welcomed, and I'm very happy that our staff helped to make your experience excellent! We look forward to seeing you again at some point in the future!Best,Lyndsey RotmanFront Desk Supervisor

10/10 – Hervorragend

J

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place, staff are really friendly, and place is very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Lyndsey am 13. Nov. 2023
Hi J,Thank you very much for your feedback on your stay with us! I am so glad to hear that you enjoyed your stay, and that our staff helped to make your experience at our hotel excellent! I hope that we will see you back with us again in the future!Best,Lyndsey RotmanFront Desk SupervisorHampton Inn and Suites New Bedford/Fairhaven

10/10 – Hervorragend

Tracie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place
Great place to stay, staff is super friendly especially Nyck, who goes above and beyond for everyone.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Lyndsey Rotman am 9. Nov. 2023
Hi Tracie,We are so happy to hear of your excellent stay with us here at the Hampton Inn! Thank you very much for your feedback, I will be sure to pass on the compliment to Nyck!Best,Lyndsey RotmanFront Desk SupervisorHampton Inn and Suites New Bedford/Fairhaven

6/10 – Okay

Jeanette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean, friendly staff. The beds are like sleeping on plywood. A real shame because the hotel was very clean and located perfectly for my needs.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von crystal am 2. Nov. 2023
Thank you!!

10/10 – Hervorragend

ANDREW

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super friendly and helpful front desk
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von crystal am 2. Nov. 2023
Thank you!!

10/10 – Hervorragend

julie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von crystal am 2. Nov. 2023
Thank you!!

6/10 – Okay

Roberto

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We stayed for 3 nights and room service came around on the second day. A few of the channels on the TV did not work.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von crystal am 2. Nov. 2023
Thank you!!

10/10 – Hervorragend

Oluwafemi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Awesome Hotel
I like the room. It was a nice environment and furniture. I'll visit again. Front desk was just nice and courteous
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von crystal am 23. Okt. 2023
Thank you

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von crystal am 23. Okt. 2023
Thank you!!