Extérieur

Avis sur Courtyard by Marriott London Gatwick Airport

4 out of 5
Courtyard by Marriott London Gatwick Airport
London Gatwick Airport, Buckingham Gate, Gatwick, England

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 449 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 311 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 125 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 61 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 57 avis sur 1003." "

8,6/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Pascal, Chicoutimi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon déjeuner et belle salle d’entraînement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

cyril

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear Cyril , Thank you for 4 out 5 rating , i look forward to welcoming you back to our hotel again soon.

8/10 Bien

Ana

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The price and the location is incredible. The only thing is that the transportation between Gatwick airport and Hotel is very slow, I preferred to walk
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear Alan, Thank you for the review , i am sorry to read that the Gatwick services was slow , as always we are in contact with them daily , so i will pass this feedback onto them , i note that you like our hotel, we do hope that you come back to stay with us again soon.

10/10 Excellent

Yassin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pratique
Bien situé à côté du terminal sud. Nous avons marché dehors une dizaine de minutes jusqu'à l'hôtel. Sinon, il y a une navette mais je crois qu'elle est payante.
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 Excellent

Sabrina

Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 Excellent

Rebecca

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel is perfectly located near Gatwick, with a shuttle bus conveniently picking travellers at the door. The restaurant was very good, the rooms were confortable and clean, the staff very helpful.
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 Excellent

Melina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

aline

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel vieux
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 Bien

Vincent

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Parfait pour prendre l’avion mais les matelas sont vieux et devraient être changés
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 Excellent

Serge

Séjour de 1 nuit en juin 2023

8/10 Bien

Eric

Séjour de 1 nuit en mars 2023

10/10 Excellent

Richard, Quebec

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simplement bien et sur le terrain de l’aeroport.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Honteux
Jamais eu la chambre prévue En sous-effectif pour faire la chambre. Transfert vers un autre hôtel à 2h30 du matin !
Séjour de 1 nuit en juin 2022

8/10 Bien

Margaux

Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Alexandra le 13 mars 2022
Dear Margaux, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your experiences with us during your recent stay at the Courtyard London Gatwick Airport. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests. Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Thank you for staying at the Courtyard London Gatwick Airport and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to West Sussex. Kind Regards, Alexandra Buruiana Guest Services Manager

8/10 Bien

fabienne

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

8/10 Bien

Joakim

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2019

4/10 Médiocre

humaira

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s far away from the airport, and in front of hotel taxi driver asking for money to drop off as bus not coming quickly. The shower is not worked, fridge having issue , so not worth it So better spend some extra money for Hilton.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Philip

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Only stayed one night before flight the next day. Chack-in was quick and easy, couteous staff. The room was spotless, bed was comfortable and room was quiet. I did not use the restaurant.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Jeremy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not much to see or do around the property
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Roy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Walking distance from terminals.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Yushau

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A1
Séjour de 12 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Takudzwa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good service
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Daiza

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
You need to renew the bathroom
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Manager le 9 mai 2024
Dear Daiza , Thank you for your for this review and thank you for your comments , comments like your help us improve and enhance our product, we hope that we get the chance to welcome you back to our hotel again soon.

10/10 Excellent

John, Axbridge

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location, nice rooms, helpful staff but parking expensive
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Manager le 9 mai 2024
Dear John , Thank you for giving us a 5 out of 5 rating , we do hope that we get the chance to welcome you back to our hotel again soon

10/10 Excellent

Anthony

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rooms were a bit tired
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Manager le 9 mai 2024
Dear Anthony, Thank you for sharing your experience with me , rest assured that we have taken your comments seriously.

10/10 Excellent

Latchmin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Manager le 9 mai 2024
Dear Latchmin, Thank you for taking the time to leave us this feedback , we look forward to welcoming you back to our hotel again soon.

6/10 Satisfaisant

Emanuela

Voyage en famille avec de jeunes enfants
D
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 9 mai 2024
Dear Emanuela , Thank you for your taking the time to leave up this score , we will reach out you to find out some more information about your stay.

10/10 Excellent

Vikki

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Great location for South Terminal. Understaffed when we stayed and the food is awful.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 9 mai 2024
Dear Vikki, Thank you for your review , we are sorry that we did not meet your expectations. we have already pasted these comments onto the Head Chef for him to review and take action where needed

10/10 Excellent

pratima

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 9 mai 2024
Dear Pratima , Thank you for taking the time to leave us 5 out of 5 , We do hope that we get the chance to welcome you back to our hotel again soon

10/10 Excellent

John, Axbridge

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 29 mars 2024
Dear John , Thank you for taking the time to leave us this 5 out of 5 review , we do hope that we get the opportunity to welcome you back to our hotel again soon.

10/10 Excellent

CLAIRE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very friendly staff, welcoming reception area, very convenient for the airport easily walkable and a fair price
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear CLAIRE , Thank you for sharing you stay with me , its great to read that my team made you feel welcomed , i do hope that next time we are you first choice of hotel.

10/10 Excellent

Julie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Just a short bus ride (£8) from Gatwick to the hotel.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 13 mars 2024
Dear Julie , Thank you for the 5 star review , we are so glad you had a good stay , we do hope that we get the chance to welcome you back to our hotel again soon.

8/10 Bien

Elizabeth

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 9 mai 2024
Dear Elizabeth, Thank you for taking the time to leave us a review. we do hope that we get the chance to welcome you back to our hotel again soon.

10/10 Excellent

Ian

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent value for money and service and 5 minutes walk to the departures highly recommend this company. Clean comfortable and fair price for the food
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear Ian, Thank you for the 5 out of 5 and thank you for the lovely review , this has been shared with the team , comments like your lets the team know that they are doing an amazing job , thank you

4/10 Médiocre

DANIEL

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bathroom was filthy and the shower had hair on the walls
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear DANIEL , Thank you for sharing your stay with me , i am sorry that the bathroom was filthy , i trust that you made the team aware so that they correct this , i appreciate all feedback even negative as it gives myself and the team to review and improve , i do hope that you do come back to stay with us so i can show you that this is a one off.

10/10 Excellent

Moises

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy cerca del aeropuerto
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear Moises , Thank you for the 5 out 5 Review , i do we get the chance to welcome you back to our hotel again soon.

2/10 Horrible

Francis

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
No cell phone network in the rooms. I missed 2 important business calls staying here. Never again
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear Francis , Thank you for taking the time to let me know your thoughts , as we have triple glassing to make the hotel sound proof this is due to the planes and the noise they make , we do have a mobile phone booster system within the hotel to remedy this , clearly it was not working at the time you was here , if and when you come back to stay with us , please make us aware that you not able to make a cell phone call and the team will make sure that you are able.

10/10 Excellent

Marlene

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel was great, they have a 24hr check in which was great since our flight was 5 hours delayed and arrived after 4am. Located close to airport. Breakfast (additional fee) was delicious and the ladies were very sweet and helpful. Room was clean, lots of electric outlets (British and European) and USB ports. Great stay.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear Marlene , Thank you for sharing you stay with me , I am so pleased to read that you had a good stay with us , i do hope we get the chance to welcome you back to our hotel again soon.

6/10 Satisfaisant

lisa

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel rooms are tired and need a refurb. Pillows on the bed are terrible. The restaurant is not worth visiting for dinner.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 13 mars 2024
Dear Lisa , Thank you for sharing your concerns. We apologize for the shortcomings you experienced with our rooms, and restaurant. Your feedback is so important and we'll work diligently to improve. We hope we get the chance to provide you next time you stay with us a better experience.

10/10 Excellent

Bryan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel short walk from the airport
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 27 févr. 2024
Dear Bryan , Thank you for the 5 star review and thank you for staying with us , we hope that when you are back in area that you do come to stay with us.

10/10 Excellent

Lamis

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 20 févr. 2024
Dear Lamis , Thank you for the 10 out of 10 rating , we do hope that get the chance to welcome you back to our hotel again soon.

8/10 Bien

Andy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were friendly and courteous
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Dear Andy , Thank you for taking the time to leave us a 4 star review , we do hope that we get the chance to serve you again , safe Travels

10/10 Excellent

Jo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Dear Jo , Thank you for leaving us a 10 out 10 rating , the team was so happy to see this , we hope that when you next back in the area that you do come stay with us.

10/10 Excellent

elena

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Thank you so much for taking the time to rate your experience with us, and for the perfect score of 10 out of 10, we do hope that we get chance to welcome you back to our hotel again soon.

10/10 Excellent

Chris

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Dear Chris , thank you for 10 out of 10 , we love to make our guests stay the best that can be and it looks like we have done that , when you are next in the area we hope that you do come and stay with us.

10/10 Excellent

Marco

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Thank you so much for taking the time to provide us with a perfect score of 10 out of 10! We are truly grateful for your positive feedback.

10/10 Excellent

Warren

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Thank you for the fantastic rating of 10 out of 10! We're thrilled to hear that your experience at our hotel met your expectations, we do hope that we get the chance to welcome you back to our hotel soon.

10/10 Excellent

EVGENIY

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was great. They helped my dad a lot and are very friendly. Thank you all.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Providing excellent service and assistance is a top priority for us, and we're delighted to know that your experience reflected this commitment, do hope that we get chance to welcome you back to our hotel soon.

6/10 Satisfaisant

Patrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Didn’t get what I booked .
I booked a king but got a twin. When I questioned it I was told “ I’d requested a twin” but being tall I’d not want the limited access king that was available. The room was comfortable enough and I got a half sensible nights sleep. But it wasn’t the room I booked and paid for …….
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your recent stay. It is our goal to provide a seamless and enjoyable experience for all our guests, and we regret that we fell short of meeting your expectations. We have passed this feedback onto the front office manager for review and action