London Gatwick Airport, Buckingham Gate, Gatwick, England
Avis
8,2
Très bien
Tous les avis affichés ont été émis à l’issue de vraies expériences de voyage. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour chez nous peuvent en soumettre. Nous vérifions les avis conformément à nos directives et nous les publions tous, qu’ils soient positifs ou négatifs.Plus d’informationsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 449 avis sur 1003." "
10 – Excellent
449
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 311 avis sur 1003." "
8 – Bien
311
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 125 avis sur 1003." "
6 – Satisfaisant
125
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 61 avis sur 1003." "
4 – Médiocre
61
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 57 avis sur 1003." "
2 – Horrible
57
8,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 Excellent
Pascal, Chicoutimi
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon déjeuner et belle salle d’entraînement
Pascal
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
cyril
10 mars 2024
cyril
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear Cyril , Thank you for 4 out 5 rating , i look forward to welcoming you back to our hotel again soon.
8/10 Bien
Ana
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The price and the location is incredible. The only thing is that the transportation between Gatwick airport and Hotel is very slow, I preferred to walk
Ana
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear Alan, Thank you for the review , i am sorry to read that the Gatwick services was slow , as always we are in contact with them daily , so i will pass this feedback onto them , i note that you like our hotel, we do hope that you come back to stay with us again soon.
10/10 Excellent
Yassin
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yassin
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pratique
Bien situé à côté du terminal sud. Nous avons marché dehors une dizaine de minutes jusqu'à l'hôtel. Sinon, il y a une navette mais je crois qu'elle est payante.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Sabrina
12 août 2023
Sabrina
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Rebecca
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel is perfectly located near Gatwick, with a shuttle bus conveniently picking travellers at the door. The restaurant was very good, the rooms were confortable and clean, the staff very helpful.
Rebecca
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Melina
29 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Melina
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
aline
Voyage en famille
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel vieux
aline
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Vincent
Voyage en famille
14 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Parfait pour prendre l’avion mais les matelas sont vieux et devraient être changés
Vincent
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Serge
17 juin 2023
Serge
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Eric
7 mars 2023
Eric
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
Richard, Quebec
Voyage en couple
8 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simplement bien et sur le terrain de l’aeroport.
Richard
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
5 juin 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Honteux
Jamais eu la chambre prévue
En sous-effectif pour faire la chambre.
Transfert vers un autre hôtel à 2h30 du matin !
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2022
8/10 Bien
Margaux
9 mars 2022
Margaux
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Alexandra le 13 mars 2022
Dear Margaux,
On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your experiences with us during your recent stay at the Courtyard London Gatwick Airport.
It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests.
Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Thank you for staying at the Courtyard London Gatwick Airport and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to West Sussex.
Kind Regards,
Alexandra Buruiana
Guest Services Manager
8/10 Bien
fabienne
Voyage en famille
31 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
fabienne
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
8/10 Bien
Joakim
Voyage en famille
4 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joakim
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
4/10 Médiocre
humaira
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s far away from the airport, and in front of hotel taxi driver asking for money to drop off as bus not coming quickly. The shower is not worked, fridge having issue , so not worth it
So better spend some extra money for Hilton.
humaira
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Philip
22 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Only stayed one night before flight the next day.
Chack-in was quick and easy, couteous staff. The room was spotless, bed was comfortable and room was quiet.
I did not use the restaurant.
Philip
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Jeremy
Voyage en famille
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not much to see or do around the property
Jeremy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Roy
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Walking distance from terminals.
Roy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Yushau
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A1
Yushau
Séjour de 12 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Takudzwa
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good service
Takudzwa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Daiza
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
You need to renew the bathroom
Daiza
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Manager le 9 mai 2024
Dear Daiza , Thank you for your for this review and thank you for your comments , comments like your help us improve and enhance our product, we hope that we get the chance to welcome you back to our hotel again soon.
10/10 Excellent
John, Axbridge
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location, nice rooms, helpful staff but parking expensive
John
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Manager le 9 mai 2024
Dear John , Thank you for giving us a 5 out of 5 rating , we do hope that we get the chance to welcome you back to our hotel again soon
10/10 Excellent
Anthony
Voyage en famille
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rooms were a bit tired
Anthony
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Manager le 9 mai 2024
Dear Anthony, Thank you for sharing your experience with me , rest assured that we have taken your comments seriously.
10/10 Excellent
Latchmin
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean
Latchmin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Manager le 9 mai 2024
Dear Latchmin, Thank you for taking the time to leave us this feedback , we look forward to welcoming you back to our hotel again soon.
6/10 Satisfaisant
Emanuela
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 avr. 2024
D
Emanuela
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 9 mai 2024
Dear Emanuela , Thank you for your taking the time to leave up this score , we will reach out you to find out some more information about your stay.
10/10 Excellent
Vikki
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Great location for South Terminal. Understaffed when we stayed and the food is awful.
Vikki
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 9 mai 2024
Dear Vikki, Thank you for your review , we are sorry that we did not meet your expectations. we have already pasted these comments onto the Head Chef for him to review and take action where needed
10/10 Excellent
pratima
31 mars 2024
pratima
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 9 mai 2024
Dear Pratima , Thank you for taking the time to leave us 5 out of 5 , We do hope that we get the chance to welcome you back to our hotel again soon
10/10 Excellent
John, Axbridge
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 29 mars 2024
Dear John , Thank you for taking the time to leave us this 5 out of 5 review , we do hope that we get the opportunity to welcome you back to our hotel again soon.
10/10 Excellent
CLAIRE
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very friendly staff, welcoming reception area, very convenient for the airport easily walkable and a fair price
CLAIRE
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear CLAIRE , Thank you for sharing you stay with me , its great to read that my team made you feel welcomed , i do hope that next time we are you first choice of hotel.
10/10 Excellent
Julie
Voyage en groupe
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Just a short bus ride (£8) from Gatwick to the hotel.
Julie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 13 mars 2024
Dear Julie , Thank you for the 5 star review , we are so glad you had a good stay , we do hope that we get the chance to welcome you back to our hotel again soon.
8/10 Bien
Elizabeth
12 mars 2024
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 9 mai 2024
Dear Elizabeth, Thank you for taking the time to leave us a review. we do hope that we get the chance to welcome you back to our hotel again soon.
10/10 Excellent
Ian
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent value for money and service and 5 minutes walk to the departures highly recommend this company. Clean comfortable and fair price for the food
Ian
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear Ian, Thank you for the 5 out of 5 and thank you for the lovely review , this has been shared with the team , comments like your lets the team know that they are doing an amazing job , thank you
4/10 Médiocre
DANIEL
11 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bathroom was filthy and the shower had hair on the walls
DANIEL
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear DANIEL , Thank you for sharing your stay with me , i am sorry that the bathroom was filthy , i trust that you made the team aware so that they correct this , i appreciate all feedback even negative as it gives myself and the team to review and improve , i do hope that you do come back to stay with us so i can show you that this is a one off.
10/10 Excellent
Moises
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy cerca del aeropuerto
Moises
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear Moises , Thank you for the 5 out 5 Review , i do we get the chance to welcome you back to our hotel again soon.
2/10 Horrible
Francis
Voyage d’affaires
8 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
No cell phone network in the rooms. I missed 2 important business calls staying here. Never again
Francis
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear Francis , Thank you for taking the time to let me know your thoughts , as we have triple glassing to make the hotel sound proof this is due to the planes and the noise they make , we do have a mobile phone booster system within the hotel to remedy this , clearly it was not working at the time you was here , if and when you come back to stay with us , please make us aware that you not able to make a cell phone call and the team will make sure that you are able.
10/10 Excellent
Marlene
Voyage en famille, Voyage en couple
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel was great, they have a 24hr check in which was great since our flight was 5 hours delayed and arrived after 4am. Located close to airport.
Breakfast (additional fee) was delicious and the ladies were very sweet and helpful.
Room was clean, lots of electric outlets (British and European) and USB ports.
Great stay.
Marlene
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear Marlene , Thank you for sharing you stay with me , I am so pleased to read that you had a good stay with us , i do hope we get the chance to welcome you back to our hotel again soon.
6/10 Satisfaisant
lisa
Voyage en couple
28 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel rooms are tired and need a refurb. Pillows on the bed are terrible.
The restaurant is not worth visiting for dinner.
lisa
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 13 mars 2024
Dear Lisa , Thank you for sharing your concerns. We apologize for the shortcomings you experienced with our rooms, and restaurant. Your feedback is so important and we'll work diligently to improve. We hope we get the chance to provide you next time you stay with us a better experience.
10/10 Excellent
Bryan
Voyage en couple
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel short walk from the airport
Bryan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 27 févr. 2024
Dear Bryan , Thank you for the 5 star review and thank you for staying with us , we hope that when you are back in area that you do come to stay with us.
10/10 Excellent
Lamis
19 févr. 2024
Lamis
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 20 févr. 2024
Dear Lamis , Thank you for the 10 out of 10 rating , we do hope that get the chance to welcome you back to our hotel again soon.
8/10 Bien
Andy
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were friendly and courteous
Andy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Dear Andy , Thank you for taking the time to leave us a 4 star review , we do hope that we get the chance to serve you again , safe Travels
10/10 Excellent
Jo
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jo
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Dear Jo , Thank you for leaving us a 10 out 10 rating , the team was so happy to see this , we hope that when you next back in the area that you do come stay with us.
10/10 Excellent
elena
Voyage d’affaires
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
elena
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Thank you so much for taking the time to rate your experience with us, and for the perfect score of 10 out of 10, we do hope that we get chance to welcome you back to our hotel again soon.
10/10 Excellent
Chris
15 févr. 2024
Chris
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Dear Chris , thank you for 10 out of 10 , we love to make our guests stay the best that can be and it looks like we have done that , when you are next in the area we hope that you do come and stay with us.
10/10 Excellent
Marco
12 févr. 2024
Marco
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Thank you so much for taking the time to provide us with a perfect score of 10 out of 10! We are truly grateful for your positive feedback.
10/10 Excellent
Warren
12 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Warren
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Thank you for the fantastic rating of 10 out of 10! We're thrilled to hear that your experience at our hotel met your expectations, we do hope that we get the chance to welcome you back to our hotel soon.
10/10 Excellent
EVGENIY
Voyage en famille
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was great. They helped my dad a lot and are very friendly. Thank you all.
EVGENIY
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Providing excellent service and assistance is a top priority for us, and we're delighted to know that your experience reflected this commitment, do hope that we get chance to welcome you back to our hotel soon.
6/10 Satisfaisant
Patrick
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Didn’t get what I booked .
I booked a king but got a twin. When I questioned it I was told “ I’d requested a twin” but being tall I’d not want the limited access king that was available.
The room was comfortable enough and I got a half sensible nights sleep. But it wasn’t the room I booked and paid for …….
Patrick
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your recent stay. It is our goal to provide a seamless and enjoyable experience for all our guests, and we regret that we fell short of meeting your expectations. We have passed this feedback onto the front office manager for review and action