Minibar, coffres-forts dans les chambres, bureau, Wi-Fi gratuit

Avis sur Hyatt Regency Harare The Meikles

4 out of 5
Hyatt Regency Harare The Meikles
Jason Moyo Ave, Harare

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 146 avis sur 323." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 109 avis sur 323." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 38 avis sur 323." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 21 avis sur 323." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 9 avis sur 323." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Mike

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent personnel at the Club Lounge.
The hotel is good for business travel -- and offers all the usual amenities -- What made my stay great was the perfect service provided by Collins and Eisenhower on the club level. Thank you again Gentlemans. Looking forward to come back very soon to Zimbabwe
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Ike le 2 févr. 2022
Dear Mike It was our pleasure hosting you at Meikles Hotel and thank you for sharing your stay experience with us. Eisenhower. Guest Relations Manager Meikles Hotel

10/10 Excellent

Denis et Valérie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel situé en plein centre d'Harare
Très bon hôtel situé en plein centre d'Harare. L'hôtel est très grand et a un charme d'antan avec certains équipements (ascenseurs) assez anciens mais pleinement fonctionnels ! Le service y est excellent et le personnel est très agréable et souriant, comme partout au Zimbabwe d'ailleurs. A noter que malgré les problèmes de cash et de coupures de courant dans tout le pays en ce moment, le problème dispose de ses propres générateurs qui font un peu oublier ces problèmes pendant le séjour.
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de F. Mukoserah le 14 août 2019
Thank you for sharing your feedback with us, we look forward to welcoming you back on your next stay.

8/10 Bien

GAEL

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de F. Mukoserah le 14 août 2019
Thank you for choosing to stay with us and sharing your feedback. We hope to see you again soon!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en février 2019

10/10 Excellent

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
COOL
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
Réponse de F. Mukoserah le 3 oct. 2018
Thank you for choosing to stay at Meikles hotel. We look forward to your next stay with us.

10/10 Excellent

Hervé, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour juillet 2015
C'est la seconde fois que je descendais au Meikles et c'est un hôtel très agréable que je recommande.Personnel prévenant et sympathique, chambre impeccable et quartier idéal pour les affaires.

10/10 Excellent

Marie, Paris, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel Meikles à Harare, Zimbabwe : un des meilleurs hôtels d'Afrique australe
Excellent accueil. Grand professionnalisme. Grande qualité du service hôtelier. Propreté des chambres. Belle décoration intérieure. Restaurant et Bar très agréables. Situé dans le centre de la ville d'Harare, très pratique pour les allers et venues.

10/10 Excellent

Paul

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The restaurant did not offer sadza!
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Hercanos, Cumming

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent seevice
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Patricia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Safety concerns amidst ongoing construction in the hotel
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

MARJORIE

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
This is familiar place in Harare. It still retains its charm but the property is overdue the ongoing restoration. Service is great as always. The bathrooms are outdated and the air conditioning on the south side is non-existent.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Christopher A

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were all welcoming, full of smiles and willing to go the extra mile to help.
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Celiwe

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
very quaint comfortable great food and friendly staff
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Albrion

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I enjoyed my stay at Miekles!
Séjour de 16 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Rudo

Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 Médiocre

TAUYA, Thames Ditton

Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is old and dated
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

pretty

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a great stay
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Nash Paints

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Old rooms
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 Satisfaisant

mark

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Grace.

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The place was clean and still under renovation The kitchen staff do not attend clients on time Customers have to request or ask them to attend even if the dining is not full Staff were observed standing and talking to each about their weekends or about their soccer teams On 2 occassions ,2 cups found dirty on a supposedly clean set up table Door card out of order for 2 days reported several times and staff kept saying they were conimg back No formal discussiom done for reasons of card failure
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 11 janv. 2024
Dear Grace,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your recent visit. Please be assured that we take your comments seriously and will address these issues with our team to ensure that such lapses do not recur in the future. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience.Warm regards

10/10 Excellent

Shingai, Grayson

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 11 janv. 2024
Dear Shingai,Thank you so much for your wonderful 5-star review! We are thrilled to hear that you had a fantastic experience with us. Our team works hard to ensure that every guest has a memorable stay, and we are delighted to know that we succeeded in your case. We look forward to welcoming you back on your next visit.Best regards

10/10 Excellent

Murad

Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 11 janv. 2024
Dear Murad,Thank you so much for your wonderful 5-star review! We are thrilled to hear that you had a fantastic experience with us. Our team works hard to ensure that every guest has a memorable stay, and we are delighted to know that we succeeded in your case. We look forward to welcoming you back on your next visit.Best regards,

10/10 Excellent

Shunqiang

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ike le 17 déc. 2023
Dear ShunqiangThank you for your important time to share your stay experience with us.RegardsEisenhowerMeikles Hotel

10/10 Excellent

Andrae

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Ike le 26 nov. 2023
Dear AndraeThank you very much for your most valued time.RegardsEisenhowerGuest Relations Manager

10/10 Excellent

Malcolm

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Ike le 17 déc. 2023
Dear MalcolmThank you for your valuable time to share with us your recent stay experience.RegardsEisenhowerMeikles Hotel

4/10 Médiocre

Kimberly

Voyage d’affaires
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I will start with, I have been staying here for 15 years and have very real expectations of what is and isn't normal. This visit was so far below par that we will seriously consider using another property in the future. COMPLETELY UNDISCLOSED - they are undergoing MAJOR renovations. LaFontaine is the only dining area open (which was closed on the day we arrived for a private event - you read that correctly). So, the hotel was utilizing the Club Room for all other guests. Club Room with Club Room prices - which were astronomical. You could also eat on the pool deck. Which we chose to one night, and the food took 90-minutes to arrive and everything was so cold, rendering most of it inedible. While there is never REALLY air conditioning in the south tower, there definitely was not even air pretending to blow through the vents. My room stayed so hot (over 30 C) that my solid toiletries melted. I am very accustomed to the rooms being warm and have always asked for, and received, a floor fan in my room - this has been (and was) requested at the time the room was reserved (months in advance). This time, there was no fan in any of the 4 rooms we reserved. The only male in the group was the only person to receive a fan on the 1st day (8 hours later). I received a fan 30-hours after check-in. No one else was given a fan. We all made many requests. Management did a poor job navigating issues and would not speak with us.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Ike le 6 nov. 2023
Dear Kimberly Management and staff would like to sincerely apologize for the, below expectation experience, you recently had with us. We have taken note of all the issues you put across to us and will positively address these and ensure this will not recur in future. Once again, kindly accept our apology. Regards.Eisenhower.Guest Relations Manager.

4/10 Médiocre

James, Van Nuys

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is under construction and should be closed.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Ike le 2 nov. 2023
Dear JamesThe hotel is undergoing some important and exciting refashioning program, we are looking forward to be done in due course. We apologize for any inconveniences this may have caused during your stay.Regards.EisenhowerGuest Relations Manager

6/10 Satisfaisant

Günther

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Gutes zentrales Hotel mit Mängeln
Gutes Hotel im Zentrum Hatares, wird zurzeit renoviert, große bequeme Zimmer, freundliches und hilfsbereites Personal.....vergesst das Restaurant...
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Ike le 23 oct. 2023
Dear GuntherThank you very much for your valuable time to share your stay experience with us recently. We look forward to welcoming you back soon.Regards.EisenhowerGuest Relations Manager

6/10 Satisfaisant

Michel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Ike le 18 oct. 2023
Dear MichaelThank you for your valuable time. We look forward to welcoming you back.RegardsEisenhower.Guest Relations Manager.

8/10 Bien

Bright

Les points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Ike le 1 nov. 2023
Dear BrightThank you for your time.Regards EisenhowerGuest Relations Manager

8/10 Bien

Bridget

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Ike le 23 oct. 2023
Dear Bridget Thank you for your time to rate favorably your recent stay experience with us.RegardsEisenhower Guest Relations Manager

6/10 Satisfaisant

Artin, Yerevan

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 11 nuits en septembre 2023
Réponse de Ike le 18 oct. 2023
Dear ArtinThank you for your valuable. Our apology please for a delayed response. We look forward to welcoming you back soon.RegardsEisenhower Guest Relations Manager.

8/10 Bien

Marthius Sendy

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Ike le 20 sept. 2023
Dear Marthius Thank you for your valuable time to share with us your recent stay experience. We look forward to welcoming you back soon. Regards.EisenhowerGuest Relations Manager

10/10 Excellent

Shingie Precious

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Booked bed & breakfast for my mum and niece. Both were extremely happy with the service they received. It was my mum’s birthday and staff sang happy birthday for my mum & gave her a slice of birthday cake 😊
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Ike le 19 sept. 2023
Dear Shingie Thank you for staying with us and your feedback, Meikles hotel prides itself on our staff. Once again thank you. RegardsEisenhowerGuest Relations Manager

10/10 Excellent

Dr Blessing

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Good service
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Ike le 14 sept. 2023
Dear Dr Blessing Thank you for your most valuable time to share your recent stay experience with us. RegardsEisenhowerGuest Relations Manager

8/10 Bien

Keith

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was difficult to regulate the temperature in the room. It got cool at night. They brought a room heater that did nothing. Had to use an extra blanket
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Ike le 8 juin 2023
Dear KeithThank You for your important time and the feedback. We regret to learn that you were not as comfortable as is expected.Management is currently looking into correcting that. We apologize for the inconvenience and promise you a more comfortable stay on your return trip.Regards Eisenhower Guest Relations Manager

4/10 Médiocre

Lorraine

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s overrated. I expected better for the price
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Ike le 27 mai 2023
Dear Lorraine Thank you very much for your important time. We are looking forward to an exciting new product soon . We regret to learn that we didn't meet your expectations.RegardsEisenhowerGuest Relations Manager

10/10 Excellent

Simbai

Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Ike le 8 juin 2023
Dear SimbaiThank you for your important time to share your experience with us.We look forward to welcoming you back.Regards Eisenhower Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Dr. Gibbs

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
No microwave, music noise coming from the park in early morning
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Ike le 27 mai 2023
Dear Dr GibbsThank you for your time and valuable feedback. The hotel has since delt with the noise issues coming from the park. We are looking forward to an exciting moment with a spruced up product and new room amenities.Thank you once again.RegardsEisenhowerGuest Relations Manager

8/10 Bien

Keith

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
There was no way to regulate the temperature in my room. It got a little chilly. An "engineer" came a couple times to make sure air was coming through the vent, which did absoluteky nothing. They lso sent a room heater which produced very little heat. Room ws comfortable/ Stafff accomodating.
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Ike le 8 mai 2023
Dear KeithThank you for staying with us and your valuable time to share with us your stay experience.We will look into the issues relating to air-conditioning which caused some discomfort during your stay. Thank you once again.EisenhowerGuest Relations Manager

2/10 Horrible

Olivia

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noisy. No internet connection as advertised,undergoing major repairs,renovations,rooms not as they look on advertisement, No bar area all closed under renovations,Food not fabulous,Paying money not worthy the place,not a five star rating Swimming pool dirty
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Ike le 21 mars 2023
Dear OliviaThank you for your most valuable time.Indeed the hotel is undergoing some refashioning, which is critically necessary at the moment.We apologize for the inconveniences experienced during your recent stay experience . We look forward to welcoming you back to a state of the art hotel outlook and more comfortable and enjoyable stay soon. RegardsEisenhowerGuest Relations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
An African gem
Renovation is work in progress and the hotel is already markedly in better shape than 3 years ago. Service was excellent across the board.
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Ike le 21 mars 2023
AnonymousThank you very much for your most important time. We are looking forward to welcoming you back to our new looking product soon.RegardsEisenhowerGuest Relations Manager

4/10 Médiocre

Rajesh

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Renovation is going on.....lot of noise....unstable internet....
Séjour de 8 nuits en mars 2023
Réponse de Ike le 21 mars 2023
Dear RajeshThank you for your valuable time.We sincerely apologize for the inconveniences experienced during your recent stay experience.Our refashioning exercise is expected to be complete end of June 2023 and look forward to welcoming you to our amazing new outlook RegardsEisenhowerGuest Relations Manager

4/10 Médiocre

Olivia

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mars 2023
Réponse de Ike le 21 mars 2023
Dear OliviaThank you for your valuable time.RegardsEisenhowerGuest Relations Manager

6/10 Satisfaisant

Daniel

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
.beautiful hotel but old and dirty. It needs investments to bring it up to date.
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de Ike le 21 mars 2023
Dear DanielThank you very much for your important time to share with us your recent stay y.The hotel is undergoing a massive refashioning exercise, expected to be complete by end of June 2023 the first phase.We look forward to welcoming you back to our new and exciting hotel outlook soon RegardsEisenhowerGuest Relations Manager

10/10 Excellent

Ngaatendwe Racheal

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de Ike le 21 mars 2023
Dear Racheal Thank you for you most important time.RegardsEisenhowerGuest Relations Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not very clean and no air conditioning
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Ike le 24 févr. 2023
Thank you very much for your feedback . It would be good for us if you had included your name to check on your previous room. RegardsEisenhower.Guest Relations Manager

8/10 Bien

Nancy

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Ike le 15 févr. 2023
Dear NancyThank you very much for your time to share with us your recent stay experience.RegardsEisenhower Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Tiffany

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful hotel, great staff, excellent location!
Réponse de Ike le 6 nov. 2023
Dear TiffanyThank you very much for your important time.RegardsEisenhowerGuest Relations Manager.

10/10 Excellent

Thomas

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The restaurant service especially in the bar lounge must be improved.
Réponse de Ike le 18 déc. 2022
Dear ThomasThank you very much for your valuable time to share with us your recent stay experience.Management will definitely look into bar service .Regards Eisenhower Guest Relations Manager