Tous les avis affichés ont été émis à l’issue de vraies expériences de voyage. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour chez nous peuvent en soumettre. Nous vérifions les avis conformément à nos directives et nous les publions tous, qu’ils soient positifs ou négatifs.Plus d’informationsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 92 avis sur 126." "
10 – Excellent
92
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 27 avis sur 126." "
8 – Bien
27
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 2 avis sur 126." "
6 – Satisfaisant
2
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 3 avis sur 126." "
4 – Médiocre
3
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 2 avis sur 126." "
2 – Horrible
2
9,6/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 Excellent
Catherine
Voyage en groupe
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Merci et à bientôt.
Un lieu joliment rénové, un personnel souriant et aimable, un super petit déjeuner. Pour nous, le top!
Catherine
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 15 août 2023
Dear CatherineThank you very much for your nice comments and for your recent stay in our hotel.We appreciate your feedback and we look forward welcoming you again.With best regards / à bientôt
10/10 Excellent
Jose
27 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
thank you the place was beautiful. Had a great time. The people were really nice.
Jose
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager le 28 mai 2024
Dear Jose,Thank you for your feedback. We are pleased to read that you had a wonderful time and we hope to see you again soon.Best wishes, Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Lyubov
Voyage en famille
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely hotel and very convenient to what we wanted. Walking distance to the town.
Lyubov
Réponse de Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager le 24 mai 2024
Dear Lyubov, Thank you very much for your feedback. We are pleased that you enjoyed your stay with us and that everything met your expectations. We are looking forward to your next stay with us and we send our best wishes. Kind regards, Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Chad
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful hotel in historic building with a very quiet neighborhood all very close to everything in the city. Parking is very easy and if full they allow you park in the staff area. Breakfast was the best we’ve had in our travels.A/C works great and the bed was very comfortable. Pet friendly. We will be back.
Chad
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager le 16 mai 2024
Dear Chad,It is wonderful to read that you had a pleasant stay and that everything was just perfect. Thank you for your compliment about our breakfast. I will forward it to the team and they will be pleased to hear this. We are looking forward to your next stay with us and send our best wishes. Kind regards, Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Elaine
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elaine
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Andreas Wesch, Cluster Deputy Hotel Director le 22 mai 2024
Dear ElaineThank you very much for your recent stay in our hotel.We appreciate your nice rating and we would be glad to see you soon again.With best regards
8/10 Bien
Isabell
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr schönes Ambiente….. tolle Zimmer…. Würden auf alle Fälle wieder hin fahren….
Isabell
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager le 14 mai 2024
Liebe Isabell,vielen Dank für Ihr positives Feedback. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen und das Zimmer und das Ambiente Ihren Wünschen entsprochen hat. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen dürfen und wünschen bis dahin alles Gute.Herzliche Grüße, Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager
8/10 Bien
Terrence, Maracas St Joseph
Voyage en famille
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The early morning noise from the construction next was very annoying for someone on vacation
Terrence
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager le 10 mai 2024
Dear Terrence,Thank you very much for your feedback. I am really sorry that you were disturbed by some noise from a nearby construction site. But I hope everything else met your expectations. We hope to see you again soon and send our bets wishes.Kind regards, Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager
8/10 Bien
Craig
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
The hotel was lovely and it had a very complete and delicious breakfast. We had drinks in the bar and the staff was wonderful and the atmosphere was very pleasant.
Craig
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager le 10 mai 2024
Dear Craig, Thank you very much for your feedback. We are happy to read that you fully enjoyed your stay and we are looking forward to your next visit. We wish you all the best until then!Kind regards, Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Kornelia
4 mai 2024
Kornelia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Michael
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Andreas Wesch, Cluster Deputy Hotel Director le 22 mai 2024
Lieber MichaelGerne möchten wir uns noch für Ihre tolle Bewertung zu Ihrem Aufenthalt im NH Collection Heidelberg bedanken.Wir hoffen Sie hatten eine schöne Zeit hier im Hotel und würden uns freuen, wenn wir Sie wieder begrüßen dürften.Beste Grüße
4/10 Médiocre
Shigeki
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Réponse de Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager le 6 mai 2024
Dear Shigeki,Thank you very much for your feedback about your last stay with us. I apologize for the inconvenience caused by the door lock and I will send our technician immediately to repair this. We are really sorry that this has happened but we hope to see you again soon.Best wishes, Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Mervisa
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mervisa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Andreas Wesch, Cluster Deputy Hotel Director le 22 mai 2024
Dear MervisaWe still would like to take the opportunity to thank you for your review and your stay with us at the NH Collection Heidelberg.We hope you had a nice time here in the hotel and we would be delighted to welcome you soon again.Best regards
10/10 Excellent
Frank
25 avr. 2024
Frank
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Andreas Wesch, Cluster Deputy Hotel Director le 22 mai 2024
Lieber FrankVielen Dank für Ihre tolle Bewertung zu Ihrem aktuellen Aufenthalt.Es freut uns sehr, dass Sie wohl Ihre Zeit bei uns im Hotel genossen haben und wir hoffen Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Viele Grüße
8/10 Bien
Melanie
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Das Zimmer war sehr schön und das Frühstücksangebot super!
Melanie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager le 10 avr. 2024
Liebe Melanie,ganz herzlichen Dank für das positive Feedback zu Ihrem letzten Aufenthalt bei uns. Wir freuen uns, dass Ihnen das Zimmer und unser Frühstücksangebot gefallen hat und wir hoffen, Sie bald wieder einmal in Heidelberg begrüßen zu dürfen. Bis dahin alles Gute und herzliche Grüße, Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Stefan
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alles großartig. Modernes, sauberes, gut gelegenes Hotel mit tollem Personal. Das Frühstück hat seinen Preis, ist aber jeden Euro wert. Parken ist mit 24 Euro zu teuer.
Stefan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager le 25 mars 2024
Lieber Stefan,vielen Dank für Ihr Feedback und die volle Punktzahl. Es ist schön zu lesen, dass es Ihnen bei uns gefallen und das Frühstück Ihren Wünschen entsprochen hat! Kommen Sie doch gerne bald einmal wieder vorbei, wir würden uns sehr darüber freuen. Herzliche Grüße, Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager
8/10 Bien
Anna-Isabella
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gutes, zentral gelegendes Hotel mitten in Heidelberg!
Beim Service hakt es manchmal ein bisschen, aber die Lage macht es allemal wett.
Anna-Isabella
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager le 25 mars 2024
Liebe Anna-Isabella,vielen Dank für Ihre Rückemeldung zu Ihrem letzten Aufenthalt bei uns. Wir freuen uns sehr, dass Ihnen die Lage des Hotels gefallen hat. Für eine Rückmeldung, was Ihnen an unserem Service nicht gefallen hat, wäre ich dankbar, denn wir bemühen uns sehr, unseren Gästen einen außergewöhnlichen Service zu bieten. Kontaktieren Sie uns gerne telefonisch oder per E-mail hierzu, wir freuen uns, von Ihnen zu hören! Bis dahin alles Gute und herzliche Grüße, Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager
10/10 Excellent
K
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
K
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Yusuke
8 mars 2024
Yusuke
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Andreas Wesch, Cluster Deputy Hotel Director le 22 mai 2024
Dear YusukeWe still would like to take the opportunity to thank you for your review and your stay with us at the NH Collection Heidelberg.We hope you had a nice time here in the hotel and we would be delighted to welcome you soon again.Best regards
10/10 Excellent
Ben
Voyage en couple
26 févr. 2024
Modern en comfortabel hotel, mooie kamers en zeer uitgebreid ontbijt. Op loopafstand van station en oude stad.
Ben
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 28 févr. 2024
Dear BenThank you very much for this great 5 out of 5 feedback.We loved to see that you had a nice time with us and we hope to welcome you soon again.With best regards
10/10 Excellent
Andrea
Voyage en famille
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Es hat mir sehr gut gefallen und es war nicht das letzte Mal
Andrea
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 25 févr. 2024
Liebe AndreaVielen lieben Dank für die tolle Bewertung. Es freut uns sehr zu lesen, dass es Ihnen gut bei uns im NH Collection Heidelberg gefallen hat und Sie auch gerne wieder kommen. Dann sagen wir; "Bis zum nächsten Mal" und senden viele Grüße aus Heidelberg
10/10 Excellent
Richard
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nothing but 10 out 10 for this excellent hotel.
Richard
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 28 févr. 2024
Dear RichardWow, 10 out of 10 ! What for an marvelous feedback.Thank you very much for your recent stay here in our NH Collection Heidelberg.We are so happy to see that you enjoyed your time here with us and we hope to welcome you soon again.With best regards
10/10 Excellent
Allan
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfekt
Super service, dejlig morgenmad og gode faciliteter
Allan
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 20 févr. 2024
Dear AllanThank you very much for your recent stay in our NH Collection Heidelberg.It is so wonderful to read that you had a pleasant time here with us and you enjoyed our services.We look forward welcoming you soon againKind regards
10/10 Excellent
Jonathan
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We booked for 4 persons for our family and had a huge room on the top floor. Good location 10 min walk to the train station. Friendly staff. Breakfast was nice, but a bit expensive at 24 euro each.
Jonathan
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 19 févr. 2024
Dear JonathanThank you very much for your recent stay with us and your nice feedback. It is great to read that you had a pleasant stay here with your family.With best regards and we hope to wecome you soon again.
10/10 Excellent
Inessa
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Inessa
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager le 15 févr. 2024
Dear Inessa,Thank you for your feedback and the full points you gave us for your last stay. We are pleased that you liked our hotel and we hope to see you again soon.Best wishes, Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager
10/10 Excellent
JINSOO
Voyage en famille
11 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ihad good time.
JINSOO
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager le 12 févr. 2024
Dear Jinsoo,Thank you very much for your Feedback about your last stay with us and the full point you gave us. We are looking forward to welcoming you soon again and send our best wishes.Kind regards, Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager
10/10 Excellent
DONGGU
Voyage en famille
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
굿
전반적으로 훌륭한 숙소입니다 성과는 도보로 조금 멀어 버스를 이용해야 합니다
DONGGU
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager le 12 févr. 2024
Dear Donggu,Thank you very much for your feedback about your last stay with us. We are happy that you liked our hotel and we hope to see you again soon. Best wishes and kind regards, Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Theresa Rahel
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Theresa Rahel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 19 févr. 2024
Dear TheresaThank you very much for your wonderful rating.We appreciate your feedback and we hope you had a pleasant stay here with us.We hope to see you soon again.Best regards
10/10 Excellent
Hannah
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hannah
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 19 févr. 2024
Liebe Hannah,vielen Dank für Ihre tolle Bewertung und volle Punktzahl.Es freut uns sehr zu sehen, dass Sie einen schönen Aufenthalt hatten und hoffen Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Viele Grüße aus Heidelberg
10/10 Excellent
Rudolf
Voyage en couple
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hervorragendes Frühstück
Rudolf
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relation Manager le 22 janv. 2024
Lieber Rudolf, vielen Dank für Ihre Rückmeldung zu Ihrem letzten Aufentahlt bei uns. Wir freuen uns, dass es Ihnen so gut gefallen und Ihnen unser Frühstück geschmeckt hat. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und wünschen bis dahin alles Gute!Herzliche Grüße, Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Way
Voyage en couple
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Way
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 25 janv. 2024
Dear WayThanks a lot for your nice feedback.We hope you had a great time here with us in our hotel and we would be glad to welcome you soon again.With best regards
10/10 Excellent
Yunmi
Voyage en groupe
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yunmi
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 25 janv. 2024
Dear YunmiThank you very much for your recent stay in our hotel and your perfect rating.We hope you had a pleasant stay with us and you will come back again soon.With best regards
10/10 Excellent
Franz
Voyage en famille
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Franz
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 25 janv. 2024
Lieber Franz,herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung. Wir hoffen Sie hatten einen angenehmen Aufenthalt bei uns im Hotel anfang Januar und kommen gerne mal wieder vorbei.Viele Grüße aus Heidelberg
10/10 Excellent
linda
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
linda
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 25 janv. 2024
Liebe Linda,wenn auch etwas verspäte, möchten wir uns noch für Ihre Bewertung bedanken.Wir hoffen Sie hatten Anfang Januar einen schönen Aufenthalt bei uns im Hotel und wir würden uns freuen, wenn Sie mal wieder vorbei kommen.Viele Grüße aus Heidelberg
10/10 Excellent
Joey
Voyage en couple
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kann man definitiv weiter empfehlen, das einzige zu erwähnen wäre, dass das Bett etwas zu hart war. Ansonsten gibt's nix auszusetzen
Joey
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 16 janv. 2024
Lieber Joey,wir freuen uns über Ihre schöne Bewertung und Ihre Empehlung. Schön zu sehen, dass Sie eine angenehme Zeit im Hotel verbracht haben und wir würden uns freuen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Viele Grüße aus Heidelberg
8/10 Bien
William
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 25 janv. 2024
Dear GuestWe are sorry for the delay but we still like to thank you for your feedback.We hope you had a nice time here in our hotel and we hope to welcome you soon again.Kind regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 25 janv. 2024
Dear GuestWe are sorry for the delay but we still like to thank you for this great 10 out of 10 rating.Have a wonderful day and we hope to welcome you soon again.Kind regards
10/10 Excellent
NICHOLAS, New albany
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
NICHOLAS
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 25 janv. 2024
Dear NicholasSorry for the delay but we still like to thank you for your nice feedback and we hope you had a great time in our hotel.We would be glad to welcome you soon again.Best regards
10/10 Excellent
Tom
Voyage en couple
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean, modern, quiet, and just exactly what we needed for a short trip.
Tom
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 5 janv. 2024
Dear TomThanks a lot for your great feedback. We are glad to read that everything was alright and you received everything you needed for your trip.We hope we will see you again.With best regardsAndreas WeschDeputy Hotel Director
10/10 Excellent
Céline
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Céline
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 5 janv. 2024
Liebe Célineherzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie wohl einen angenehmen Aufenthalt bei uns verbracht haben und wir würden uns freuen, wenn wir Sie wieder bei uns begrüßen dürften.Viele Grüße aus HeidelbergAndreas WeschDeputy Hotel Director
10/10 Excellent
Anita
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anita
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 5 janv. 2024
Liebe Anita,vielen Dank für Ihre Bewertung.Wir hoffen Sie hatten eine schöne Zeit bei uns im Hotel und haben auch Ihre Zeit in Heidelberg genossen.Besuchen Sie uns gerne wieder.Mit freundlichen GrüßenAndreas WeschDeputy Hotel Director
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Too slow WiFi. Even a 5G connection was not strong enough to make the tethering at a reasonable speed. If you plan to have an online meeting during your stay, I do not recommend this hotel.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 26 déc. 2023
Dear GuestFirst of all we would like to thank you for staying with us three nights in our hotel and we appreciate your value feedback.Therefore we are very sorry to hear that you were facing some issues with the strength of your internet connection.We are very sorry that this affected your stay experience and we would be happy if you would give us another chance in the future. Soon we also upgrade to fiber optics.With best regardsAndreas WeschDeputy Hotel Director
8/10 Bien
Min sun
Voyage en famille
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Min sun
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 26 déc. 2023
Dear Min sunThank you very much for staying with us and your feedback.We hope you had a pleasant stay and you will visit us soon again.With best regardsAndreas WeschDeputy Hotel Director
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 26 déc. 2023
Dear GuestThank you very much for staying with us and your feedback.We hope you had a pleasant stay and you will visit us soon again.With best regardsAndreas WeschDeputy Hotel Director
8/10 Bien
Wai Ting
Voyage en couple
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All staff are friendly and helpful. Awesome breakfast.
Wai Ting
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 23 déc. 2023
Dear Wai TingThank you very much for staying with us and your nice comments about our staff and the breakfast.We love to see that you had a good time with us and we hope to see you again.With best regards
8/10 Bien
P S
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel Moderno
Hotel moderno, quartos gigantes, café da manhã de primeira qualidade. Poderia ter o estacionamento incluso na diária, mesmo que aumentasse o preço
P S
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relation Manager le 22 déc. 2023
Dear P S,Thank you very much for your feedback. We are happy that you enjoyed your stay and we hope to see you again soon.All the best and kind regards,Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager NH Collection Heidelberg
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 23 déc. 2023
Dear GuestThank you very much for staying with us and your great rating. We hope to welcome you again.With best regards
10/10 Excellent
Pauline
12 déc. 2023
Pauline
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager le 15 févr. 2024
Dear Pauline,Thank you for your feedback about your last stay. We are pleased that you liked our hotel and we thank you very much for giving us the full points. We hope to see you again soon.Best wishes, Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager
10/10 Excellent
David, Düsseldorf
Voyage en couple
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Schönes Hotel, nur paar Minuten zur Einkaufstraße. Bäcker direkt in der Nähe
David
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Andreas Wesch, Deputy Hotel Director le 23 déc. 2023
Lieber David,entschuldigen Sie die verspätete Rückmeldung. Wir freuen uns sehr über Ihre tolle Bewertung und auch dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns verbracht haben.Kommen Sie doch gerne mal wieder vorbei.Schöne Weihnachten und einen guten Rutsch ins neue Jahr.Viele Grüße aus Heidelberg
10/10 Excellent
Stefan
Voyage d’affaires
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
schönes, modernes Hotel in historischem Gebäude.
Stefan
Réponse de Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager le 14 févr. 2024
Lieber Stefan, vielen Dank für Ihre Rückmeldung und auch für die volle Punktzahl. Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße, Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Brandon
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 déc. 2023
Les points forts : Équipements
Friendly staff, beautiful property. Family room decor was nice with plenty of space.
Brandon
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relation Manager le 5 déc. 2023
Dear Brandon,Thank you for your wonderful feedback. We are pleased that everything met your expectations and that our staff could be of help. We are looking forward to welcoming you soon again and send our best wishes, Cornelia Hesse-Kuhn, Guest Relations Manager