Tous les avis affichés ont été émis à l’issue de vraies expériences de voyage. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour chez nous peuvent en soumettre. Nous vérifions les avis conformément à nos directives et nous les publions tous, qu’ils soient positifs ou négatifs.Plus d’informationsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 433 avis sur 1081." "
10 – Excellent
433
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 425 avis sur 1081." "
8 – Bien
425
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 151 avis sur 1081." "
6 – Satisfaisant
151
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 48 avis sur 1081." "
4 – Médiocre
48
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 24 avis sur 1081." "
2 – Horrible
24
8,2/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
8/10 Bien
Romain
Voyage en famille
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Extremely Friendly and pleasing staff. Efficient house keeping.
Hotel close to the Sheung wan Metro station and Macau ferry.
Airport public bus service close to the hotel. Cheaper than the Airport Expressway
Enjoyable family stay.
Romain
Séjour de 7 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Christophe
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente adresse !
Hôtel très bien situé sur la ligne de tramway et à côté du terminal de ferry pour Macao. Personnel très aimable et serviable. Propreté irréprochable. Belle vue sur la baie en dépit de la présence d'un immeuble (fin) devant (mais on ne peut pas tout avoir). Petit-déjeuner copieux et parfait pour commencer la journée. Une excellente adresse.
Christophe
Séjour de 12 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Pierre
Voyage en famille
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel ibis standard à la décoration vintage.
Pierre
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Siu Wai
Voyage en couple
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I like this hotel especially the size of the room . Its staffs are friendly and welcoming. The location is also convenient with good choices of public transport and restaurants.
Siu Wai
Séjour de 10 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Christine
Voyage en famille
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very close to Central, the MTR and the tram.
The hotel is very quiet.
Christine
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
GAYLORD, SAINT GILLES LES BAINS
7 juil. 2023
GAYLORD
Séjour de 7 nuits en juin 2023
4/10 Médiocre
Nicolas
25 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
L'établissement est en rénovation ce qui du coup ne le rend pas spécialement agréable. Les chambres sont assez vetustes et la clim et vraiment trop forte.
Nicolas
Séjour de 9 nuits en mai 2023
Réponse de Jennifer Siu le 30 mai 2023
Cher Nicolas,Merci d'avoir pris le temps de nous écrire.Je note votre commentaire sur la rénovation et l'état de la chambre. Chez ibis, notre objectif est de fournir un excellent service et un hébergement confortable à un prix compétitif. Pendant ce temps, nous continuons à faire des travaux d'entretien préventif qui sont en cours. Nous continuerons à surveiller et à améliorer l'état des installations afin d'offrir le plus haut niveau de service et d'expérience possible à nos précieux clients. Nous nous excusons si le processus vous a causé des inconvénients et une expérience désagréable.Comme vous avez trouvé la climatisation trop forte pendant votre séjour, n'hésitez pas à contacter notre personnel pour obtenir de l'aide ou demander une couverture supplémentaire, mais je suis désolé que cela ait affecté votre séjour chez nous.Encore une fois, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons avoir l'occasion de servir à nouveau à l'avenir.Bien à vous,Jennifer SiuResponsable des opérations hôtelières
8/10 Bien
Thierry
3 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
L’hôtel est très bien placé. Cependant, dans la chambre, le réfrigérateur ne fonctionnait pas, les services étaient très usées (mais propres), et la vue de la chambre très médiocre
Thierry
Séjour de 3 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Lawrence, Rosemead
Voyage en famille
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Location is terrific. Bedding is clean but it can be upgraded.
Lawrence
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Toyomitsu
Voyage en famille, Voyage d’affaires, Voyage en couple
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
特にない
Toyomitsu
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
TEONG CHIN CLEMENT HENRY, SINGAPORE
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel with sustainability practices are eco-certified. Near public transport.
TEONG CHIN CLEMENT HENRY
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Alistair
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location, 10mins from the nearest metro, easy to get to the lain shopping areas of Hong Kong, good lace to eat.
Alistair
Séjour de 5 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Fernando
Voyage d’affaires
25 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Well located
Fernando
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
SHUTO
Voyage d’affaires
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
出張で宿泊しました。ビジネス街にアクセスが良く、便利でした。
SHUTO
Séjour de 5 nuits en mai 2024
8/10 Bien
HIDEAKI
24 mai 2024
HIDEAKI
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
KiDuk
Voyage en groupe
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
KiDuk
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Louis
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great experience
Louis
Séjour de 8 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Hoi Lun
Voyage en famille, Voyage en couple
19 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
房間污糟邋遢,洗手間發霉,沖涼浴室及花灑頭發霉,電風筒壞,床單有污漬,窗簾布有塵及污漬,座椅有污漬,第一天check in 房內地板就有垃圾。電視有雪花,墻壁發霉,滲水積。房內冷氣不足,非常潮濕。個別接待check in職員態度不好!!
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Reasonable rate at a convenient lication
Louis
Séjour de 7 nuits en février 2024
10/10 Excellent
KUN-JUNG
Voyage en couple
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good!!
KUN-JUNG
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Xiaochun
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean, friendly staff. recommend.
Xiaochun
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Colin
16 mai 2024
Room was too small. No room for suitcases
Colin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jennifer Siu le 20 mai 2024
Dear Colin,Thank you for your comments and satisfaction with our location close to the ferry terminal to Macau.To create spaciousness and homey experiences for our guests, our unparalleled room interior features 3-metre high ceiling, large bay windows and timber flooring that makes the best use of functionality and practicality of the room. As you found the 17 sqm standard rooms too small for your liking, you may wish to try staying at Studio rooms that are 25 sqm that may suit you better for your next stay with us.Thank you again for your feedback. We will be more than glad to welcome you to our hotel again.Kind Regards,Jennifer SiuHotel Operations Manager
10/10 Excellent
David
Voyage en famille
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My son wasn't impressed with the breakfast, but I thought it was fine.
David
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
YONGSUN
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leonie
Séjour de 5 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Shizuka
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean property in a safe neighborhood. Enjoyed stay.
Shizuka
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Aaron
3 mai 2024
Aaron
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Nora
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient to food outlets and transport .. walking is great too for shopping areas
Nora
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Ml
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Small room but it is comfortable. Not too many amenities. They are doing away with anything plastic. Otherwise safe without any frills.
Ml
Séjour de 4 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
DAICHI
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
DAICHI
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Scott
Voyage d’affaires
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beds are a bit hard, no bottled water anymore.
Scott
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer Siu le 30 avr. 2024
Dear Scott,Thank you for your feedback.Our bed is a Simmons mattress and 7cm feather topper which serve our guests with a cozy sleep and meet the brand standard. To cater to guests’ preferences, we therefore offer additional toppers to make the bed softer for our guests. I apologise that the bedding was not suitable for you this time. Due to the government regulations on disposable plastic tableware & other plastic products and as part of Accor’s sustainability commitment, the Hotel will no longer place single-use amenities, such as bottled water, toothbrushes, cotton buds, etc. in rooms from 22 April 2024 (Monday) onwards. We invite you to join us in our sustainability efforts with simple actions such as traveling with reusable daily necessities and we kindly recommend utilizing the kettle provided in your room or refilling your bottles at the water dispenser located on the fifth floor. Thank you again for your patronage. We hope we have another chance to serve and provide the ultimate comfort and well-being at the best price in the future.Kind Regards,Jennifer SiuHotel Operations Manager
10/10 Excellent
Che-Yu
Voyage en couple
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Traffic convenience
Che-Yu
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Mitsuki
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location and convenience, you get pretty much what you expect from an Ibis hotel.
Martin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Andrew
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location. Responsive staff. Basic room but with space and necessary items.
Andrew
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Robin
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Gemiddeld een gewoon hotel als je een kamer met view hebt dan is het fantastisch. Die had ik met overzicht op de haven.
Koffie en thee safe op de kamer. Standaard indeling IBIS hotels. Je weet wat je krijgt
Robin
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jennifer Siu le 30 avr. 2024
Beste Robin,Hartelijk dank voor uw opmerkingen en het is fijn om te lezen dat u genoten heeft van ons uitzicht vanuit de kamer.Bij ibis bieden we een economisch product met de beste service tegen de beste prijs. Ons ongeëvenaarde kamerinterieur heeft een plafond van 3 meter hoog, grote erkers en houten vloeren die optimaal gebruik maken van de functionaliteit en functionaliteit van de kamer om ruimtelijkheid en huiselijke ervaringen voor onze gasten te creëren.Nogmaals bedankt voor uw opmerkingen. We kijken ernaar uit u weer te zien in ons hotel en samen met ons de historische, kunst- en culturele kant van Hong Kong in de oude stad Sheung Wan en Central te verkennen.Met vriendelijke groeten,Jennifer SiuHotelmanager bedrijfsvoering
6/10 Satisfaisant
Samprada
9 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Samprada
Séjour de 6 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Ivy
9 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Ivy
Séjour de 4 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Poh Penv
Voyage en groupe
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
地理位置不錯,可以感受香港。
Poh Penv
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Vai Sio Lydia
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location with great choices of restaurants
Vai Sio Lydia
Séjour de 7 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Laylian
4 avr. 2024
Laylian
Séjour de 9 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Sabrina Yuen Mei
Voyage en famille
4 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
There's strong cooking smell in the corridor outside our room, we told the staff in the reception but there's no improvement. There was dust under the bed and around the border of the head board through out our stay. The reception acted defensively on our complaints rather than listened to us to get a resolution. The 'kettle' in the room worked intermittently while there's no supply of bottled water. Condition of the room was poor in that corner of the shower room was broken & looked mouldy, curtains in the bedroom was filthy & mouldy in places. Side table on one bed bad been ribbed off hence no place to put essentials like mobile handset etc I had always liked Ibis but this stay put me off booking this hotel again.
Sabrina Yuen Mei
Séjour de 14 nuits en mars 2024
Réponse de Jennifer Siu le 5 avr. 2024
Dear Sabrina Yuen Mei,Thank you for taking the time to write to us. It is with deep regret to learn about the unpleasant experience you had recently. Please rest assured that cooking is prohibited in our guestrooms. The team has investigated the case and despite the absence of cooking as the source of the smell, it was unfortunate that you still experienced an unpleasant odor in the corridor. I apologise for any discomfort it caused during your stay. Please accept my apology for the dust in the room and the cleanliness of the bathroom. Our Housekeeping Manager does ongoing checks and inspections of the rooms to ensure our cleanliness standards, however I am sorry if you were let down on this occasion.Regarding the malfunctioned kettle, please do not hesitate to contact our staff for assistance or to change it for you during your stay. To comply with upcoming government regulations and as part of Accor’s sustainability commitment, please understand that amenities such as bottles of water, shower caps, sanitary bags, etc. are no longer placed in rooms, however we are pleased to offer additional amenities at your request. You are also suggested to refill your bottles at the water dispenser located on 5/F so as to reduce the use of single-use plastics.Taking this opportunity, we wish to also share with you that there are ongoing repair works in all our rooms to ensure that our standards are met. May I share with you that we do have a renovated room from August last year for our guests to consider. Namely “MyRoom by Jennifer: My Residence / Queen Room”, the 17 sqm cozy room features a tasteful blend of soothing colors and soft lighting. The well-equipped amenities include USB charging ports, a window-side table, large storage space and more will make you feel right at home. At ibis, our goal is to provide great service and comfortable accommodation at a competitively low price. As one of the hotels of a brand you like, I truly hope that we will have another chance of welcoming you back where you can witness the improvements we have made.Kind Regards,Jennifer SiuHotel Operations Manager
8/10 Bien
Jose
Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement