Extérieur

Avis sur Comfort Inn & Suites Independence

2.5 out of 5
Comfort Inn & Suites Independence
3000 W Main St, Independence, KS

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 23 avis sur 56." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 16 avis sur 56." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 3 avis sur 56." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 6 avis sur 56." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 9 avis sur 56." "

7,6/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

6,8/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Alicia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 Excellent

Buddy

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Liked the front desk personnel and cleaning staff. Didn’t like the cleaning policy of every three days.
Séjour de 4 nuits en avril 2022

10/10 Excellent

Michael

Séjour de 1 nuit en février 2022

10/10 Excellent

Amber

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff and breakfast were fantastic!
Séjour de 1 nuit en janvier 2022

10/10 Excellent

Douglas

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Pleased
Super friendly , support
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

8/10 Bien

Maria

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bery clean and friendly
Séjour de 1 nuit en octobre 2021

10/10 Excellent

Vanessa, Kansas City

Séjour de 1 nuit en octobre 2021

10/10 Excellent

Jacque Lorraine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice staff. Clean and quiet rooms.
Séjour de 2 nuits en septembre 2021

4/10 Médiocre

Lisa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Does Hotels.com ever check on the hotels
I had specifically asked for a hotel with a pool on Hotels.com but their pool was closed. The waffle maker was not working.
Séjour de 1 nuit en août 2021

4/10 Médiocre

Debra

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dirty, smelly and overpriced!
Poor customer service. The front desk associate was watching TV when we arrived and seemed irritated that we interrupted her. Hotel was dirty and smelled musty throughout. Also needed repairs. Very overpriced hotel.
Séjour de 1 nuit en juillet 2021

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2021

2/10 Horrible

John

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en juillet 2021

10/10 Excellent

Joshua

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2021

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I told the gal when I checked in that I paid for the room on may 24 th it went out of my account and she ran my card again so I hope I didn’t get charged again.
Séjour de 1 nuit en mai 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en avril 2021

10/10 Excellent

Randy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2021

4/10 Médiocre

angela

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Never again.
Hotel looks good but room was not clean or in good condition. Ring on the night stand means it wasn’t cleaned. There was a bare greasy footprint on the tile which means it wasn’t cleaned. Gross rubber mat for the shower was seriously stained. Small debris on the carpeted floor and light bulbs missing in both lamps. No iron or ironing board in the room so had to ask for one. I was placed on the 1st floor near the stairway so I heard tromping up and down the stairs all night. I could hear the TV and conversations next door. The front desk had a cow bell to get someone from the back so I could hear that each time someone needed assistance. TV was super hard to operate and I couldn’t get channels to come up. Tried to purchase water in the vending machine and there wasn’t even a place for it to be sold. Front desk didn’t have any to offer either. Loud in-room fridge motor woke me up a couple times. Biggest complaint- the “secured” outside door that you need a room key to open was not secured. You could come in from the parking lot without a key. When your room is right next to that door, that’s not very comforting.
Séjour de 1 nuit en avril 2021

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points faibles : Équipements
The pool was closed utill right after we checked out
Séjour de 1 nuit en mars 2021

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Breakfast was ok but they were out of a lot of items. Put bfast away at 940 am. Guests were upset and made him reopen however it wasnt replenished when asked. We were told they were out of many food items.
Séjour de 1 nuit en mars 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pool wasn’t working, but it happens. Front desk personnel.. Teresa, I believe was amazing and so kind and helpful!
Séjour de 1 nuit en février 2021

8/10 Bien

Shannon

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2020

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en décembre 2020

4/10 Médiocre

Barbara, Oklahoma city

Voyage en groupe
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel, although fairly new, was not very clean. The sheets had stains on both beds. There was only one towel and washcloth in the room. There was no breakfast. I jnow it is covid, but some packaged pastries and fruit would have been okay.
Séjour de 1 nuit en novembre 2020

4/10 Médiocre

Chase

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ainten and Cleaning are A No Go
Hotel desk clerk mentioned that the hotel was only three years old at check in. I went to my room and upon entering a wide open and unlocked door I noticed I had been given a room with a single bed. I had booked one with double beds so everyone would have room. I immediately went to the front desk and the very nice lady worked on the issue and got me to the correct room. I got to it and the door and window were wide open. We start unpacking and are in the room for 15 minutes when the phone rings. We needed to head down to the front desk to get a new room again because they checked us in under another families name. We go to the third room and it’s door is wide open too. Upon entering the room we noticed on bed had red and orange stains on the white sheets. In this room there was a notice posted bu the phone that stated no housekeeping at all and if we wanted to change towels take old ones to the front desk. The second day there I mention the sheet stains and a gentleman at the front desk offers to go get me a sheet to change it myself. I see housekeeping in the halls and ask if they can change it as we would not be back to the room for at least 5 hours. He agrees. We got back and the sheets were fixed for night two. We really wanted to swim and were disappointed there was a notice on the door that it was undergoing maintenance. I asked the front desk and they stated it was a bad pump and had been out of order for well over a year. We were very disappointed and it was costly.
Séjour de 2 nuits en octobre 2020

2/10 Horrible

Joel

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Don’t stay at the comfort inn
The room smelled, there was very little water pressure in room. Also the pool pump wasn’t working so there was no pool available and that’s why we chose to stay at that location. Unfortunately I was down there for a funeral and I had to bring my kids the overall stay was very dissatisfying
Séjour de 2 nuits en septembre 2020

10/10 Excellent

MELODY

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2020

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en septembre 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en septembre 2020

10/10 Excellent

Susan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2020

8/10 Bien

Connie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
We were sent a copy of our bill of about $102. which was fine, but we were sent a second bill for $2.00. What is that for?
Séjour de 1 nuit en août 2020

8/10 Bien

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place overall. Only issue is no real breakfast due to Covid. You get a brown bag with a packaged coffee cake, a banana and a granola bar.
Séjour de 3 nuits en juillet 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel was average
Hotel was average.
Séjour de 1 nuit en juillet 2020

6/10 Satisfaisant

Kevin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Nice hotel, hot water?
Hotel was beautiful and appeared to be near brand new, however they did not have hot water for the duration of our stay. The staff was apologetic, but we were never offered a good explanation.
Séjour de 2 nuits en juillet 2020

10/10 Excellent

Brenda

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2020

8/10 Bien

Valerie

Séjour de 1 nuit en juillet 2020

6/10 Satisfaisant

Bob, Missouri

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Only stayed 1 night and glad that was all we stayed. The rooms were somewhat clean but they did not sweep in the corners. The hot tub was nasty and did not work. Due to Covid no continental breakfast but they had brown bags to bad it was an orange and a granola bar.
Séjour de 1 nuit en juillet 2020

10/10 Excellent

Tiffany

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
We have stayed at several hotels in Independence and Comfort Inn has been the best stay so far. Very clean and high end for Independence.
Séjour de 1 nuit en juillet 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was quiet and close to Walmart. The staff was very helpful about finding alternate ways to do my laundry. The washer broke down at the hotel.
Séjour de 1 nuit en mai 2020

10/10 Excellent

Chandra

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place.
Nice and clean. The front desk was terrific!
Séjour de 1 nuit en mars 2020

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Never went. Didn’t receive refund even though cancelled 10 minutes later
Séjour de 1 nuit en février 2020

10/10 Excellent

April

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel, would stay again
Nicest hotel in town. Clean and updated. There is no side door access (close to our room) but that was very minor, we just used the main front door. Quiet and peaceful stay.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice staff and room was clean! Would definitely recommend.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pool has been out of order for several weeks (relatives stayed there several weeks ago and pool was out of order at that time too), the hot tub was filthy, ran out of several items at breakfast, coffee grounds in the weak coffee, window blinds/shades were broken in the bedroom and breakfast room, funny smell in the lobby, had to wait for 10 min to check in- staff not paying attention to front desk duties. Watched others try to check in but had to wait.
Séjour de 2 nuits en novembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel.
Easy check in and check out period room was perfect I always enjoy staying here at least twice a month.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

10/10 Excellent

Gary, Hot Springs Villagers

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tv in room had trouble connecting. Staff help resolve
Séjour de 2 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

Kenneth

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
There is a problem with flooding and the entrance had standing water. The parking lot floods too
Séjour de 2 nuits en août 2019

10/10 Excellent

Roger

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice stay.
Excellent room and service. Good breakfast. Hot tub was relaxing, pool was refreshing. Overall very nice experience.
Séjour de 1 nuit en août 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2019