Enceinte de l’hébergement

Avis sur Arirang Hotel

3.5 out of 5
Arirang Hotel
Plot 15A Kyadondo Road, Kampala

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 1 avis sur 4." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 1 avis sur 4." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 2 avis sur 4." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 0 avis sur 4." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 4." "

6,6/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

10/10

Équipements

7,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de arirang le 7 nov. 2019
thanks for review

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Learn to smile and fix your wifi
The hotel is old. The wifi is just plain horrible. At times it just doesnt work. The restaurant serves good food.
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de sheillah le 20 juin 2018
Hello, we have received your comment, thsnkx for the restaurant recommendation and for the case of wifi, we are working on it, we are changing the whole system, thankx for the comments

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté
Ok, not great.
Fairly average hotel, seemingly catering primarily for Chinese market. Room ok, but not cleaned in the time I stayed (3 nights). Not many facilities in immediate walking distance.
Séjour de 3 nuits en mars 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel owned by chinese (still have local staff peaking english) The restaurant has good and extremely cheap korean food. Very noisy due to chinese clients... Internet speed couls be better.
Séjour de 4 nuits en septembre 2017
hello, thankx for your message, we apologies for the inconveniences caused by the noise, and we are looking forward to resolving that noise problem, thankx