Hall

Avis sur Dorsett Kuala Lumpur

5 out of 5
Dorsett Kuala Lumpur
172 Jln Imbi, Kuala Lumpur

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 347 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 425 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 130 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 62 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 36 avis sur 1000." "

8,2/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Salim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en août 2023
Réponse de Henry LOO le 4 sept. 2023
Dear Salim,Greetings from Dorsett Kuala Lumpur! Thank you for your kind feedback. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us! We look forward to welcome you next stay in near future. Best regards,Henry LOODirector of Operations

8/10 Bien

Haroun

Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Henry LOO le 10 mars 2023
Dear Haroun,Greetings from Dorsett Kuala Lumpur! Thank you for your feedback. It was great to know you had a pleasant stay with us. We hope to welcome you back soon.Regards,Henry LOODirector of Operations

4/10 Médiocre

NADINE

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Décevant, indigne d un 5 étoiles, pas de luxe
Nous avons choisi un 5 étoiles (suite à mes demandes de changement de frigo, 4h après toujours rien, on me répond "c'est un 4*...)avec room service 24/24h, (on me dit qu il n' y en a pas !) buffet pt déjeuner: décevant, pas de citron pour le thé 🙃). La chambre sent le renfermé et l humidité, pas propre, 4 cintres, pas de peignoir, 2 serviettes de douche et rien d'autre, la douche quasiment bouchée, rien dans le mini bar, un rouleau de papier toilette entamé, on en reçoit un deuxième, là encore il faut demander 😖. Le personnel de la réception qui répond que c'est normal vu que c'est un 4* et pas un 5*, un autre client mécontent leur rétorque à juste titre même un 2 ou un 3 * est équipé correctement. Franchement décevant, en effet ils ne méritent pas cette classification.... Et le sourire, ça fait partie de l'accueil mais... là encore...pas d étoile ! Nous déconseillons et demandons à hôtel.com de checker les classifications. Merci d'avance
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Henry LOO le 31 janv. 2023
Dear Nadine,Greetings from Dorsett Kuala Lumpur!We appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about yourstay. We regret to hear that several things throughout your stay did not meet your expectations. This critical feedback will be used improve the room maintenance and guest service for a better guest experience. Thank you and we do hope you give us another chance as we will definitely improve our services.Best regards,Henry LOODirector of Operations

10/10 Excellent

Francois

Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Henry LOO le 20 déc. 2022
Dear Francois,Greetings from Dorsett Kuala Lumpur!Thank you to receive a perfect rating as well as a kind review from you. It is our pleasure to learn that you had a pleasant experience stay with us. We are looking forward to welcoming you again soon to Dorsett Kuala Lumpur.Regards,Henry LOODirector of Operations

6/10 Satisfaisant

Late

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Director of Operations le 14 sept. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We have noted that there is room for improvement. Thank you once again for your feedback. Best regards, Victor Hiew

10/10 Excellent

Sophie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Director of Operations le 10 août 2019
Dear Sophie, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. We are glad that you have enjoyed your stay, and you have rated us 10 out of 10. Thank you once again for your feedback. Best regards, Victor Hiew

10/10 Excellent

japooni

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Victor Hiew, Director of Operations le 9 mars 2019
Dear Japooni, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. First of all I would like to thank you for staying with us, and for sharing your stay experience. We are glad that you have enjoyed your stay with us, kindly let us know if there is anything I can assist. Thank you once again for your feedback. Best regards,

10/10 Excellent

Noura

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Avis hôtel dorsset kuala lumpur
Nous avons séjourner à l'hôtel Dorsset kuala lumpur du 12 février au 14 février ainsi que du 26 au 27 février. Hôtel propre et luxueux. Chambre en parfait état. La literie est confortable et la salle de bain est propre. Très bon général. Très bon séjour dans cet hôtel.
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Victor Hiew, Director of Operations le 9 mars 2019
Dear Noura, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. First of all I would like to thank you for staying with us, and for sharing your feedback. We are glad that you have enjoyed your stay with us, the location of the hotel and the facilities. Kindly let us know if there is anything we can assist further. Thank you once again for your feedback. Best regards,

10/10 Excellent

Soukaina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour au top!
Superbe hôtel avec un rapport qualité/prix lus qu’excellent. Les chambres sont spacieuses, décorées avec goût et très propres. Le personnel est super agréable et le petit dej très très variés et super bon. À renouveler x100000.
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Victor Hiew, Director of Operations le 15 mars 2019
Dear Soukaina, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. First of all I would like to thank you for staying with us, and for sharing your feedback. We are glad that you have enjoyed your stay with us. Kindly let us know if there is anything I can assist further. Thank you once again for your feedback. Best regards,

10/10 Excellent

Akim-Isabelle-Tamara

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un Hôtel 5 ÉTOILE D Éxcéllent Rapport Qualité prix
Trés Bon Hôtel Avéc un Éxcéllent Rapport Qualité Prix Trés Bonne Emplacement,Pour Le Shopping De Luxe! Le Seul BÉMOL 10 Minutes De Files D Attentes,pour Aller Déjeuner. Une Fois Placé,une COHUE Et un VACARNE,C Est INFERNALE. Malgré que Le Buffet,Soit Excellent !
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Victor Hiew, Director of Operations le 12 févr. 2019
Dear Akim Isabelle, Greetings from Dorsett Kuala Lumpur. First of all I would like to thank you for staying with us, and for sharing with us feedback. We are glad that you have enjoyed your stay with us, and thank you for your warm words of compliment to my team, and our breakfast offering. We are pleased that you have enjoyed the location. Kindly let us know if there is anything we can do. Thank you once again for your feedback. Best regards,

6/10 Satisfaisant

fabrice, la reunion

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Dorsett Residence : trop d imperfections
Nous avons séjourné 5 nuits . Si l hôtel bénéficie d un bon emplacement et d une superbe vue au rooftop pour le reste c est très moyen . En effet , l entretien des espaces communs ainsi que de l appartement superficiel. Présence de poussières , fauteuil et chaises tachés, espace commun sans climatisation, ... L espace piscine sur le toit est agréable avec une belle vue sur la ville si ce n est que le nombre de transats est limité et sans matelas de confort , par ailleurs, un autres immeubles se construit juste à côté de la résidence avec tous les bruits qui va avec ... globalement prestations moyennes mais rapport qualité prix intéressant !
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de Suzanna le 11 sept. 2018
Dear Mr Fabrice, Thank you so much for taking the time to share your detailed feedback and observations, which are useful for our continuous improvement. On a positive note, we are glad that you've had an overall enjoyable stay with us. We hope to have another opportunity to welcome you back in the time to come to make your return visit a more enjoyable one. Thank you & warm regards, Suzanna Amin Front Office Manager

8/10 Bien

Maly, Bordeaux

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon hôtel très bien situé
Content de notre séjour au Dorsett de KL, le petit déjeuner étais fabuleux ! Les chambres étais bien et propre. Très bien situé!
Séjour de 2 nuits en février 2018
Réponse de Adele Ang - General Manager le 30 mars 2018
Dear Ms Maly, Thank you for your wonderful review of our hotel. It was a pleasure being of service to you and we look forward to welcoming you back to the hotel again. Thank you & warm regards, Adele Ang General Manager

10/10 Excellent

zak, Réunion

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel bien situé
Hôtel situé à deux coins de rues de la rue principale (bukit bintang) avec tous les centres commerciaux. Nous avons été surclassé dans un appartement de résidént qui était très luxueux et confortable. Au 23 ème étage avec vue sur kuala, tour pétronas etc... Le petit déjeuner est moyen. La piscine au dernier étage est magnifique avec une vue à 360 degrés.
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
Réponse de Adele Ang - General Manager le 12 oct. 2017
Dear Guest, I am truly delighted to note of your perfect score review of your recent stay experience with us and it is our pleasure to be of service to you. Our new Service Residence's swimming pool with picturesque vantage point view of Kuala Lumpur is definitely a place to relax and unwind at. I look forward to welcome you back for another remarkable Dorsett experience. Thank you & warm regards, Adele Ang General Manager

8/10 Bien

Sabrina

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel bien placé mais peu faire mieux
Le concierge n'était pas très coopératif et il faut souvent attendre assez longtemps à la réception
Séjour de 7 nuits en septembre 2017
Dear Ms Sabrina, Thank you so much for staying with us. It is unfortunate to note the negative impression reflected on this occasion. We would like to assure you that your constructive feedback has been duly noted and will be addressed with the team as a priority for immediate remedial action to enhance our service levels as expected by our valued guests. My team and I sincerely look forward to the opportunity of welcoming you back in the near future to serve you better. Thank you & warm regards, Adele Ang General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2017
Dear Guest, Thank you for your kind rating of Dorsett Kuala Lumpur. We look forward to welcome you again. With regards, Adele Ang General Manager

10/10 Excellent

Zeinab

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Had a wonderful time and everyone was so professional and helpful. Thank you and we’ll done.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

sakamoto

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Imtiaz

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location, good breakfast
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de David Wong le 14 mai 2024
Dear Imtiaz, thank you for staying with us and your good reviews shared. We are glad that you have enjoyed the stay and looking forward to serve you again soon. Warm regards. David Wong, Hotel Manager.

6/10 Satisfaisant

Wahid

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Great for work and pleasure, it’s in a central location. Hub of the city.
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Adinan

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff members are so nice especially the receptionist Mongie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de David Wong le 1 mai 2024
Dear Adinan, thank you very much for the lovely reviews shared. We are glad that you have enjoyed the stay and looking forward to serve you again soon. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

10/10 Excellent

nishat

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Such a great place to stay. Amazing breakfast buffet and really nice rooms
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de David Wong le 1 mai 2024
Dear Nishat, thank you for staying with us and your lovely reviews shared. We are glad that you have had a pleasant stay and looking forward to welcome you back soon. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

8/10 Bien

SIU WAN Stephen

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nil
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de David Wong le 1 mai 2024
Dear Stephen, thank you very much for the good reviews shared. Hope to see you again soon. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

8/10 Bien

Sc

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
在check in 時,男服務員態度冷淡,我們提供咗個人資料及文件,他找不到我們的定房知資,他態度有點不耐煩,我問他攞Wi-Fi號碼時,他提供咗給我密碼,但係佢冇提及登入名稱,我再次問嘅時候他問我是否唔識英文!因為登入名稱及密碼是同一號碼!
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de David Wong le 15 avr. 2024
Dear Sir, thank you for staying with us and your kind feedbacks provided for our improvement. We wish to apologize for the inconveniences caused and will certainly brief the front office team members to be more professional and attentive when serving all the guests. We hope to serve you better in the near future. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

10/10 Excellent

Masaru

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de David Wong le 15 avr. 2024
Dear Masaru, thank you very much for good reviews posted. Looking forward to serve you again in the near future. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

8/10 Bien

Siu Yuen

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room with plenty of space, washer, kitchen, living room and bed room. location close to deluxe shopping center with large food court. The only draw back was that my room key card needed to be reactivated everyday when we returned to the hotel in the evening.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de David Wong le 5 avr. 2024
Dear Siu Yuen, thank you for staying with us and your kind reviews shared. We wish to apologize for the inconveniences caused during the stay. Looking forward to serve you again in the near future. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

6/10 Satisfaisant

BUT

OK
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de David Wong le 5 avr. 2024
Dear sir, thank you for your kind reviews. Hope to see you again soon. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

10/10 Excellent

Christopher

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good service in all areas of the organisation. Quality breakfast options with attentive service, reception staff were helpful and friendly. Overall a very pleasant hotel experience.
Séjour de 15 nuits en mars 2024
Réponse de David Wong le 25 mars 2024
Dear Christopher, thank you for staying with us and your lovely reviews shared. We are glad that you have enjoyed the stay and looking forward to serve you again in the near future. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

10/10 Excellent

Adrian, GUM

Les points forts : Personnel et service
The room was nice and personal was courteous. No room service and towel change in four days. Efficient transportation to the airport. The restaurant closes at 6:30 pm!
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de David Wong le 13 mars 2024
Dear Adrian, thank you for staying with us and your kind reviews shared. Perhaps there is a misunderstanding on the housekeeping services issue as our record shows that the DND signs was displayed during your stay. Please noted that we have extended our restaurant operating hours to 9.30pm as well. Looking forward to serve you again in the near future. Warm regards, David Wong, Hotel Manager.

10/10 Excellent

joe

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location and clean hotel
Réponse de David Wong le 4 mars 2024
Dear Joe, thank you very much for the good reviews shared. We are glad that you have enjoyed the stay and looking forward to welcome you back soon. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

8/10 Bien

Tracy Shuk Ching

Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de David Wong le 4 mars 2024
Dear Tracy, thank you for the good reviews shared. Looking forward to serve you again soon. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

8/10 Bien

Stuart

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kl2024
Disappointed with the housekeeping very poor
Séjour de 10 nuits en février 2024
Réponse de David Wong le 24 févr. 2024
Dear Stuart, thank you for staying with us and your kind reviews shared. We wish to apologize on the short comings in housekeeping service and hope to serve you better in the near future. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

6/10 Satisfaisant

SURYATINI

Booked few months inadvance for connecting but turn-out to be separated from each other Different floor for only 3 rooms booking. Dissapointed.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de David Wong le 22 févr. 2024
Dear Suryatini, thank you for staying with us and wish to apologize that we didn't meet your requirements. We will surely brief our front office team to be more attentive in guest request and do our level best to fulfill the guest's needs. We hope for a second chance accorded to serve you better in the near future. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

2/10 Horrible

Danny

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de David Wong le 22 févr. 2024
Dear Danny, sorry to hear that we didn't meet you expectations. We wish to hear more form you, if any? Warm regards. David Wong, Hotel Manager

8/10 Bien

Lawrence

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TV Reception
The tv reception can be better. The images in every channel are not sharp. Room 28-06
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de David Wong le 22 févr. 2024
Deart Lawrence, thank you for staying with us and you kind reviews shared. We noted your comments on the TV issue and hope to serve you better in the near future. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

8/10 Bien

Amit

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Équipements
Next to main areas
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de David Wong le 22 févr. 2024
Dear Amit, thank you so much for your good reviews shared. Looking forward to serve you again soon.Warm regards. David Wong, Hotel Manager

8/10 Bien

Sasha

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de David Wong le 22 févr. 2024
Dear Sasha, thank you so much for the kind reviews shared. Hope to see you again soon. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

10/10 Excellent

Vivian

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a decent sized twin room enough to sprawl 2 suitcases of luggage across. Bathroom was clean (no bathtub as we had a basic room), reasonable amount of toiletries were provided. Housekeeping were excellent and super friendly, room was spotless when we returned. Area is super convenient, walkable distance to Pavillion and a couple of cheap local eats. Main road hotel is located on is quite busy, hard to catch a taxi/Grab in peak hour, so allow extra time when travelling. Overall loved our stay :) not our first visit and not our last either (Dorsett Residence next door is also lovely and suited for families with kitchen/dining/lounge room).
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de David Wong le 7 févr. 2024
Dear Vivian, thank you very much for your lovely reviews shared. We are delighted to hear that you have had a pleasant stay and looking forward to serve you again in the near future. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

8/10 Bien

Miyoko

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
シャワーブースが使いよい ソファや机があるのがよい フェイスタオルがなかったので、頼んで入れてもらった
Réponse de David Wong le 7 févr. 2024
Dear Miyoko, thank you so much for the good reviews shared. Looking forward to serve you again in the near future. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

6/10 Satisfaisant

Harika

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Toilets were not clean, service was mid, however location is impeccable.
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de David Wong le 30 janv. 2024
Dear Harika, thank you for staying with us and your kind feedbacks for our improvements. We wish to apologize on the housekeeping issue and will certainly address the matter accordingly. Looking forward to serve you better in the near future. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

6/10 Satisfaisant

Jean

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de David Wong le 25 mars 2024
Dear Jean, thank you for the kind reviews shared. Hope to serve you again in the near future. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

10/10 Excellent

KENG

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de David Wong le 25 mars 2024
Dear Keng, thank you very much for the good reviews shared. Hope to see you again soon. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

8/10 Bien

Wolfgang

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Größe des Zimmers
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de David Wong le 23 janv. 2024
Dear Wolfgang, thank you so much for your good reviews shared. We are looking forward to serve you again in the near future. Warm regards, David Wong, Hotel Manager

8/10 Bien

Thi M

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de David Wong le 23 janv. 2024
Dear Thi M, thank you so much for the good reviews shared. Hope to serve you again soon, Warm regards, David Wong, Hotel Manager

8/10 Bien

Mohamad Zin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de David Wong le 12 janv. 2024
Dear Mohamad, thank you for your good reviews shared. Looking forward to serve you again soon. Warm regards. David Wong, Hotel Manager.

6/10 Satisfaisant

Raidha

Voyage d’affaires
Bad
Bad service and noisy place..breakfast is too full and you have to wait a big line. No room dining service at night everything closed
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de David Wong le 10 janv. 2024
Dear Raidha, thank you for staying with us and your kind feedbacks provided. We wish to apologize on the shortfall and hoping to serve you better in the near future. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

8/10 Bien

Whitney

Les points forts : Propreté
No comment.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de David Wong le 10 janv. 2024
Dear Whitney, thank you so much for your good reviews. Hope to serve you again soon. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

10/10 Excellent

Kwang Hong

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Stay at Dorset KL Hotel
Friendly staff with excellent service. Breakfast was fantastic with wide varieties of food. Admire the staff endlessly trying to clear the tables as it was a peak Christmas 2023 holiday period. Conveniently located.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de David Wong le 7 févr. 2024
Dear Kwang Hong, thank you for staying with us and your lovely reviews shared. We are glad that you have enjoyed the stay and looking forward to serve you again soon. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

2/10 Horrible

Manimaran

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Breakfast was served with cold food and dry. Chef Azmi is very rude.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de David Wong le 29 déc. 2023
Dear Manimaran, thank you for staying with us and your kind feedbacks provided. We wish to apologize on the inconvenience caused and hope to serve you better in the near future. Warm regards. David Wong, Hotel Manager

8/10 Bien

Nur

Voyage en groupe
Had a lovely stay over my holiday here Spacious for 3 pax and just an 8 minutes walk away to pavilion. Conveniently located
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de David Wong le 29 déc. 2023
Dear Nur, thank you very much for your good reviews provided. We are looking forward to serve you again soon. Warm regards. David Wong, Hotel manager

10/10 Excellent

Sofia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Location is unbeatable. Great restaurants and bars in Malls behind the Dorsett and of course all sorts of shopping. I visit KL for food so I don’t really shop. Service was great and easy access to hotel restaurant for breakfast next door. Apartment had all the amenities and they even gave a great welcome food basket. Kitchen well equipped but we didn’t cook although we could have. The in unit washing machine/dryer was an absolute life saver. The infinity pool was also great. Would definitely stay again!!
Séjour de 12 nuits en décembre 2023
Réponse de David Wong le 29 déc. 2023
Dear Sofa, thank you very much for the lovely reviews shared. We are glad that you have had a wonderful stay and looking forward to welcome you back for another exceptional stay soon. Warm regards. David Wong, Hotel Manager