Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
581 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
581
297 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
297
73 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
73
31 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
31
18 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
18
9.2/10
Sauberkeit
9.2/10
Personal & Service
8.6/10
Ausstattung
8.8/10
Zustand der Unterkunft
8.8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Peter
22. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect Hotel for your Holiday at Bali 😎
Peter
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 29. Nov. 2023
Dear Peter,Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Kurt
8. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Toll
Kurt
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 24. Nov. 2022
Dear Kurt,Thank you for staying with us and taking the time to share your experience with us. We look forward to welcoming you again whenever your travels bring you back to Kuta.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
29. Juli 2019
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage und angenehme Umgebung in Strandlage. Gut.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Marie Browne am 6. Aug. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your time to post your review online.
It such a pleasure to read your fantastic feedback, that you had an excellent experience at the resort.
We look forward to providing another memorable experience for you in the near future.
With regards,
Marie Browne
General Manager
10/10 – Hervorragend
Georg, Austria
3. Sept. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Geräumiges Zimmer mit super Badezimmer.
Das Frühstück ist der Hammer. Bestes Frühstück in unserer 3 wöchigen Reise!
Da wir auf Hochzeitsreise waren, haben wir ein besseres Zimmer bekommen und unser Zimmer wurde mit Rosen dekoriert. Zusätzlich gab es noch einen Schokokuchen.
Die Restaurants im Hotel sind für Bali recht teuer aber gut.
Georg
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
Antwort von Dario Orsini am 20. Sept. 2017
Dear Georg,
Thank you very much for your excellent review.
It was a pleasure to have you join us during your recent visit to the Island of Gods.
We thank you for sharing your amazing experience with everyone in this forum. We always believe in service coming from the heart, and I am very proud to know that all we have done could create a great experience for you.
Georg, we thank you once more and looking forward to providing another memorable experience in the near future!
Regard,
Dario Orsini
General Manager
8/10 – Gut
Patrick, Zurich
23. Aug. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel nice lobby friendly staff
We were 2 weeks there, very nice hotel and good located in kuta. Clean, friendly staff and very nice view from the lobby
Patrick
Aufenthalt von 12 Nächten im August 2017
Antwort von Dario Orsini am 20. Sept. 2017
Dear Patrick,
I really enjoy reading your detailed review of our strategic location and services from our associate, knowing that we could provide you with a memorable stay.
I hope the experience will always linger in your memories and looking forward to having you stay with us again in near future.
Regard,
Dario Orsini
General Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
15. Apr. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice hotel with cityfeeling
good shopping nearby, good spa and fitness equipment, good service, large rooms, bali ambiente, good music,
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Daniel
8. Dez. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super gelegen und zu empfehlen
Echt gut, liegt am Strand plus nebem dem shopping center und der Partymeile. Sicher nicht nicht für den ganzen urlaub aber toll !
Daniel
Antwort von General Manager am 15. Dez. 2016
Dear guest,
Greeting from Sheraton Bali Kuta Resort
We are delighted to receive your feedback and learn that you had a good time at our resort and love our strategic location.
Hopefully your wonderful experience will lead you back to Sheraton Bali Kuta Resort on your next visit to Bali.
Regards,
Dario Orsini
General Manager
10/10 – Hervorragend
Matthias, Thun
31. Jan. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
komm ich gern wieder hin
kurzer Weg vom Flughafen zum Hotel, gute Lage, alle Einkaufsmöglichkeiten sowie viele Restaurants und Bars in unmittelbarer Nähe. Vom Pool aus hat man super Sicht für das Meer und den Sonnenuntergang.
Matthias
Antwort von General Manager am 9. Apr. 2016
Dear Matthias,
Greeting from Sheraton Bali Kuta Resort
Thank you very much for taking the time to share your impressions of our strategic location and pool view. We are glad you enjoyed the comfort of hotel facility and location of our resort.
We look forward to welcoming you back the next time you are visiting the island of Gods.
Regards,
Dario Orsini
General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
3. Nov. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel in Kuta
Super Hotel. Kuta ist leider sehr laut und voll. Im Hotel merkt man aber nichts von der Umgebung
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Stefan, Thun
4. Juni 2013
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideal zum Surfen
Ideal zum Surfen, Strand vor dem Hotel, schönes neues Hotel
Stefan
10/10 – Hervorragend
Monirul
Mit der Familie gereist
7. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Ashley Lai General Manager am 6. Mai 2024
Dear Takeshi,Thank you for sharing your feedback. We apologize for any confusion you experienced with our hotel layout. Your comments about the age of our property and its location are duly noted. We truly appreciate your constructive feedback. We will share your feedback with our team as a way to improve your experience during your stay in the future.Sincerely,
10/10 – Hervorragend
saung hiue
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
saung hiue
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Sue
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Great
Sue
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Ashley Lai am 25. Apr. 2024
Dear Sue, Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
nandlal sharma
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
19. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Too much traffic around the property. Coffee not good
nandlal sharma
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Ashley Lai am 25. Apr. 2024
Dear nandlal sharma, Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Yoshiaki
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
16. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
comfortable.
Yoshiaki
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Ashley Lai am 25. Apr. 2024
Dear Yoshiaki,Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Robert
Mit dem Partner gereist
28. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
been to Bali about 45 times over the years and the water pressure in shower was the best I've ever had in Bali
Robert
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ashley Lai am 28. Feb. 2024
Dear Robert, Thank you so much for your positive feedback and for taking the time to share your review. We look forward to welcoming you back to our resort.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
13. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ashley Lai am 16. Feb. 2024
Dear valued guest,Thank you so much for your review. We hope you’ll visit us again soon. Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Yuyin
Mit der Familie gereist
9. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good location and service
Yuyin
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ashley Lai am 9. Feb. 2024
Dear Yuyin,Thank you for your review. It is a pleasure to have you stay with us during your recent visit to Bali. We look forward to welcome you back at Sheraton Bali Kuta Resort.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
WEN SHEN
Mit der Familie gereist
7. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
非常喜歡!
WEN SHEN
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ashley Lai am 9. Feb. 2024
Dear WEN SHEN,Thank you for your review. It is a pleasure to have you stay with us during your recent visit to Bali. We look forward to welcome you back at Sheraton Bali Kuta Resort.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
8/10 – Gut
Sandra
Mit der Familie gereist
1. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place if you want to stay in Kuta, I prefer what Seminyak has to offer.
Sandra
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ashley Lai am 2. Feb. 2024
Dear Sandra,Thank you for choosing to stay with us for your recent travels to Kuta. We're glad to hear that you were satisfied with your stay.Thank you for choosing the Sheraton Bali Kuta Resort for your stay, and we hope to see you again soon for many more unforgettable moments.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
YAE SEOP
Mit der Familie gereist
30. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
쉐라톤 호텔에서의 인상적인 숙박
호텔 직원들의 친절함과 호텔의 편안함과 정경, 쿠타시내및 해변과 인접해 있어 뭐든 하기가 좋았네요.쇼핑몰도 바로 옆에 있어 밥도 먹고 여러가지 즐길거리가 많아요. 깨끗하고 파도소리가 너무 좋아요. 특히 수영장에서 6시30분정도에 볼수 있는 일몰과 폭죽이 황홀했네요. 아침식사도 좋아요. 만족하게 쉬고 즐긴후 우붓으로 이동했네요
YAE SEOP
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ashley Lai am 2. Feb. 2024
Dear YAE SEOP,We're grateful for your positive feedback on your stay at Sheraton Bali Kuta Resort. It warms our hearts to know that you had such a wonderful experience. We can't wait to have you back for another exceptional stay and create more lasting memories together.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
8/10 – Gut
chae
27. Jan. 2024
chae
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ashley Lai am 2. Feb. 2024
Dear chae,We hope you enjoy your stay with Sheraton Bali Kuta Resort and we truly appreciate your review. We look forward to welcome you again soon!Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
8/10 – Gut
daisuke
Mit der Familie gereist
25. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ビーチウォークに隣接しており
クタビーチ目の前で何かと便利でした。
daisuke
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 25. Jan. 2024
Dear daisuke,Thank you for taking the time to provide your feedback and we look forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Todd, Byford
22. Jan. 2024
Todd
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 25. Jan. 2024
Dear Todd,Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Abbey Grace
Mit der Familie gereist
20. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All the staff were so friendly and amazing to us, it really made our trip so enjoyable!
The food selection was amazing and there was so much variety. Bene had the most delicious Italian food
The spa had a variety of treatments and each treatment I had was fantastic.
Abbey Grace
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ashley Lai, General Manager am 22. Jan. 2024
Dear Abbey Grace,Thank you for taking the time to share your experience with us. We glad to hear that you are delighted with the warm welcome from our team. We look forward to welcoming you back to Sheraton Bali Kuta Resort for another memorable experience in the near future.Sincerely,Ashley Lai,General Manager
10/10 – Hervorragend
Candace
Mit dem Partner gereist
9. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff here is amazing! From housekeeping, laundry, restaurants, room service and especially the lounge. The staff there was amazing! Anil and Ary are the best! They really care and it shows!
Candace
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 15. Jan. 2024
Dear Candace, Thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Sheraton Bali Kuta Resort. Thank you for staying with us at Sheraton Bali Kuta Resort and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Kuta. \Sincerely, Ashley Lai General Manager
2/10 – Ungenügend
dani
Mit einer Gruppe gereist
9. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Honestly the property needs a renovation. I was very disappointed by the level of cleanliness and the room. We paid for a full ocean view room and we were initially given a partial. We had to explain to the staff the different room types that are described on Expedia and that we paid extra money for full ocean view. After a room change, the linen was old and the pillows had small stains. The shower floor had mould and the level of cleanliness was very poor. For the price we paid we were very disappointed.
dani
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 15. Jan. 2024
Dear Dani,Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience during your stay. Please be rest assured that we will share your feedback with our team as a way to improve your experience during your stay in the future. We hope you give us another chance in an effort to provide you a better stay experience in the future.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
8/10 – Gut
Johan
Mit der Familie gereist
5. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Johan
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ashley Lai am 2. Feb. 2024
Dear Johan,We hope you enjoy your stay with Sheraton Bali Kuta Resort and we truly appreciate your review. We look forward to welcome you again soon!Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Candace
2. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Anil was terrific
Candace
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 8. Jan. 2024
Dear Candace,Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Sung Woo, Skokie
Mit einer Gruppe gereist
1. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sung Woo
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 8. Jan. 2024
Dear Sung Woo,Thank you so much for your review. We hope you’ll visit us again soon. Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
8/10 – Gut
Bijesh
Mit der Familie gereist
31. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Not value for money.
Bijesh
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 3. Jan. 2024
Dear Bijesh,Thank you for taking the time to provide your feedback and we look forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
8/10 – Gut
ATSUSHI
26. Dez. 2023
ATSUSHI
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 19. Jan. 2024
Dear ATSUSHI,Thank you for staying with us at Sheraton Bali Kuta Resort. We hope you’ll visit us again soon. Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
26. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
전체적으로 만족스럽습니다.
건물에 이어진 쇼핑몰 이용도 만족스럽습니다.
다만 방에서 전체적으로 계속 화장실 냄새가 납니다.
물이 더러워 샤워기 필터를 이용해야 한다는 점은
꾸따 전반이 비슷할것 같네요.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 26. Dez. 2023
Dear valued guest,Thank you for sharing your review. We hope to see you again at Sheraton Bali Kuta Resort for many more memorable more memories to come.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Ne
Mit der Familie gereist
19. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Amazing friendly staff, every one was so warm and welcoming. The breakfast spread was so extensive, i think you will have to be an alien to not like something there. Every morning was slightly different. The serving staff was exceptional, i think i only remember one name i think she is Sri/Siti in the restaurant?
The hotel is next to a shopping mall which is so convenient, but the surrounding streets are more chaotic and noisy
Ne
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 26. Dez. 2023
Dear Ne,Thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Sheraton Bali Kuta Resort.Thank you for staying with us at Sheraton Bali Kuta Resort and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Kuta.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
4/10 – Schlecht
Abdul
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
18. Dez. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The room was not clean and the hot tub wasn’t working good as the water comes black. The light in the room was terrible. Otherwise, I love the area around the hotel.
Abdul
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 26. Dez. 2023
Dear Abdul,Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience during your stay. Please be rest assured that we will share your feedback with our team as a way to improve your experience during your stay in the future. We hope you give us another chance in an effort to provide you a better stay experience in the future.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Maheswaran
11. Dez. 2023
Maheswaran
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 26. Dez. 2023
Dear Maheswaran,Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
hyun jun
Mit der Familie gereist
8. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
친절
초고의 호텔
hyun jun
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 26. Dez. 2023
Dear hyun jun,Thank you for your review. It is a pleasure to have you stay with us during your recent visit to Bali. We look forward to welcoming you back at Sheraton Bali Kuta Resort.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Inderjit
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
2. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
EXCELLENT LOCATION
Inderjit
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 26. Dez. 2023
Dear Inderjit,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you had an amazing stay with us. We look forward to welcoming you back to Sheraton Bali Kuta Resort for another memorable experience in the near future.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 29. Nov. 2023
Dear HIROYUKI,Thank you for taking the time to provide your feedback and we look forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Jessica
Mit der Familie gereist
24. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic place to stay, the buffet breakfast was great, staff were wonderful, they went above and beyond. Close to the shopping mall.
Kids pool is very basic but they still had fun.
Jessica
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2023
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 29. Nov. 2023
Dear Jessica,Thank you for your review. It is a pleasure to have you stay with us during your recent visit to Bali. We look forward to welcoming you back at Sheraton Bali Kuta Resort.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Luke
Mit einer Gruppe gereist
14. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luke
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 22. Nov. 2023
Dear Luke,Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
8/10 – Gut
Narae
5. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
1. 위치: 공항에서 가깝고 도보1분거리에 쾌적한 음식점, 카페, 편의점이 많아 걸어다니면서 둘러보기 좋았어요.
2. 조식: 조식포함으로 예약했고 셰프전용 메뉴를 추가비용없이 제공합니다. 셰프전용 메뉴는 주문하면 가져다주시는데 너무 맛있었어요.
3. 전망: 오션뷰로 예약했으나 방 업그레이드 해준다하여 알겠다하고 보니 업그레이드한 방은 더 크고 넓었지만 가든뷰여서 아쉬웠어요. 작더라도 오션뷰가 좋은 것 같아요. (다만, 쿠타비치는 대부분 나무로 가려져있어서 제일 고층인 4층에 있는 룸에서만 오션뷰가 가능할 것 같아요)
공항에서 가까우니 여행 마지막날 숙소로 추천해요.
Narae
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 22. Nov. 2023
Dear Narae,We appreciate your kind words and are thrilled to hear that you enjoyed your stay at Sheraton Bali Kuta Resort. It was our pleasure to have you, and we look forward to welcoming you back for more memorable experiences whenever your travel brings you to Bali.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Katharine
4. Nov. 2023
Katharine
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 29. Nov. 2023
Dear Katharine,Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
oeyvind
Mit der Familie gereist
4. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel with exeptional service and breakfast
We had a great time, I would like to emphasize the genuine service from the personell and the exeptional breakfast service which was phenomenal. Highly recommended
oeyvind
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 22. Nov. 2023
Dear oeyvind,Thank you for taking the time to share your experience with us. We glad to hear that you are delighted with the warm welcome from our team. We look forward to welcoming you back to Sheraton Bali Kuta Resort for another memorable experience in the near future.Sincerely,Ashley Lai,General Manager
10/10 – Hervorragend
JAEMIN
Mit der Familie gereist
29. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
recommended!
one of the best hotels ever! great service and hotel!
JAEMIN
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 3. Nov. 2023
Dear JAEMIN,Thank you for taking the time to provide your feedback and we look forward to welcoming you again soon!Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
6/10 – Okay
Khalil
17. Okt. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Khalil
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 19. Okt. 2023
Dear,Thank you for taking the time to provide your feedback and we look forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
8/10 – Gut
Hui
Mit dem Partner gereist
14. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location, very convenient, nice staff, good service. Swimming pool a bit small, Street too busy.
Hui
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 19. Okt. 2023
Dear Hui,Thank you so much for your positive feedback and for taking the time to post this review. We look forward to welcoming you back to our resort!Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
6/10 – Okay
franziska
8. Okt. 2023
franziska
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 11. Okt. 2023
Dear franziska,Thank you for staying with us! We hope you’ll visit us again soon. Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Abhay
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
2. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location, close to everything. Staff very helpful and humble. Great breakfast. Kids loved the activities in kids club. Highly recommended for families or couples.
Abhay
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Ashley Lai - General Manager am 19. Okt. 2023
Dear Abhay,Thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Sheraton Bali Kuta Resort.Thank you for staying with us at Sheraton Bali Kuta Resort and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Kuta.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager