Außenbereich

Bewertungen von Bank Hotel

5 out of 5
Bank Hotel
8, Lystopadovoho Chynu, Lviv, Lviv region

Bewertungen

9.6

Aussergewöhnlich

147 von insgesamt 180 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
24 von insgesamt 180 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 180 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 180 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 180 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.6/10

Sauberkeit

9.6/10

Personal & Service

9.6/10

Ausstattung

9.6/10

Zustand der Unterkunft

9.6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Edgars, Riga

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Per Linus

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Dimitri

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay
Beautiful new hotel. The hotel is situated about ten minutes walk from the old town. Opposite there is a beautiful park. The interior sometimes seems to be inspired by the work of M.C. Escher. I did not like the dark colors of the walls and carpets. Furthermore the windows in the rooms at the 5th floor are small, which makes the room even darker. Breakfast is very good. Staff is friendly and helpful. We needed an extra bed. Although I would expected it to be there on arrival, upon our request it was delivered to our room very promptly.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Klaus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfektes Hotel, um die Stadt zu erkunden
Das Hotel liegt unmittelbar neben der Universität am Ivan-Franko-Park und ist mit dem O-Bus 29 direkt und schnell vom Flughafen zu erreichen. Man ist zu Fuß in wenigen Minuten in der Altstadt, die Lage ist gleichwohl recht ruhig. Das Hotel ist komplett neu renoviert, in den Zimmern (wir hatten ein Superior Doppelzimmer) fühlt man sich einfach wohl. Das Personal ist ausgesprochen freundlich, total bemüht (man überraschte uns mit zwei Gläsern Sekt und Pralinen auf dem Zimmer) und spricht sehr gut englisch. Es gibt auch einen netten Saunabereich, den man sogar für sich reservieren kann, und eine Dachterrasse mit Bar, leckeren Cocktails und schöner Aussicht. Das Frühstück lässt absolut keine Wünsche offen. Wir würden jederzeit wiederkommen. Das Hotel ist absolut empfehlenswert.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Maria

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Sandro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Tom, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice and good location. Friendly staff. Quiet rooms.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2018

8/10 – Gut

Issam

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Die Zimmer waren sauber, allerdings war ich vom Frühstück entäuscht.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Joshua

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I wish the AC went lower than 17°C because I was hot all night even with window open, other than that it was amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Olha Kapelista am 1. Mai 2024
Greetings!Thank you for choosing BANKHOTEL and taking the time to leave such a valuable review for us. Please accept our apologies for any inconvenience you encountered during your stay with us. We are solving the problem with the air conditioning in the rooms to make your next stay at our hotel more comfortable. We look forward to seeing you at the BANKHOTEL!Olha Kapelista Acting Front Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Patrice, Olympia

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Julia

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

jarome

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel. Clean rooms. Good service and food
Antwort von Olha Kapelista am 23. Jan. 2024
Greetings!Thank you for choosing BANKHOTEL and for taking the time to share your impressions of your stay, we are extremely pleased to receive such a warm review from you!See you at BANKHOTEL!Olha KapelistaSenior Administrator

10/10 – Hervorragend

timothee

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Superbe hôte
Merci beaucoup à tout le monde le service était à la hauteur .
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Mariia

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

J.

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal touches. Probably would stay again for price.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Rafael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
X
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

GUY

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything lovely . Amazing Restaurant Vault x
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

GUY

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything lovely thank you
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Dmytro, Kharkov

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Great hotel with a good location.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Margarita Zaharova am 5. Sept. 2023
Greetings, Dmytro!Thank you for choosing BANKHOTEL for your stay in Lviv.We were happy to have you as our guest. The hotel team will gladly see you again in Lviv, at BANKHOTEL.Kind regards,Margarita ZaharovaFront Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Marsha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great Everything
The staff here is exceptional. Very helpful and friendly. The Bar is very nice with a nice view of the park. It is open 24 hours. So you can get a drink even during the curfew. The room is beautiful with a beautiful view of the park and the University. Room service is good also.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Margarita Zaharova, Front Desk Manager am 15. Mai 2023
Dear Marsha!Thank you so much for taking a moment to share your experience of staying at our hotel. Your words are the highest reward for the work of our team. We will certainly be glad to see you again! BANKHOTEL team is grateful for every day you spent with us. You motivate us to work on our service and surprise you even more. Thank you for that also.

10/10 – Hervorragend

rolf

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Margarita Zaharova am 1. Mai 2023
Dear Rolfe, we are very grateful to you for choosing our hotel for your stay in Lviv.It is a great honor for us to be recognized for our work on your behalf. We will make every effort to not only maintain the high level of service, but also to improve it in order to surprise you again next time.The BANKHOTEL team will always be waiting for you again. Kind regards,Front Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Iouri

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Margarita Zaharova am 14. März 2023
Greetings, dear Iouri!Thank you for your feedback regarding your stay at our hotel. We are very grateful that you chose us among other hotels in Lviv and took the time to share your impressions.We will look forward to your return back to us in Lviv. Please take care and be safe!Kind regards,Margarita ZaharovaFront Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Tatiana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our stay was great, with friendly staff and a delicious breakfast. It's in the city center and the hotel has a nice terrace. Thank you a lot for the opportunity to upgrade our room and check out a few hours later. I would recommend this hotel for staying!
Antwort von Margarita Zaharova am 13. Jan. 2023
Greetings, dear Tatiana!Thank you so much for choosing our hotel.We are very pleased that you left with good impressions of your staying. Our team is blessed to receive such good feedback, it is extremely valuable for us.It was a great pleasure for us to have you as guests of BANKHOTEL. We will be very happy to see you again!Be safe, see you soon.Kind regards,Margarita ZaharovaFront Desk Manager

2/10 – Ungenügend

Pao

Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2022
Antwort von Best regards, Yaroslav Husyar, Front Desk Manager am 30. März 2022
Dear Pao! Thank you for choosing BANKHOTEL! Can you share with us your experience? Which part of your experience has not met your expectations? Our contact details: fo@bankhotel.com.ua Will be waiting for your response.

10/10 – Hervorragend

Ron

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Margarita Zaharova am 5. Sept. 2023
Greetings, Ron!Thank you for choosing BANKHOTEL for your stay in Lviv.We were delighted to have you as our guest. The hotel team will gladly see you again in Lviv, at BANKHOTEL.Kind regards,Margarita ZaharovaFront Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Best regards, Yaroslav Husyar, Front Desk Manager am 25. Jan. 2022
Dear guest! Thank you for choosing BANKHOTEL and for your review! We hope to meet you again in BANKHOTEL!

10/10 – Hervorragend

Burak

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von best regards, Yaroslav Husyar, Front Desk Manager am 4. Jan. 2022
Hello dear Mr. Burak! Thank you for choosing BANKHOTEL and for the highest score on this website. BANKHOTEL team wish you all the best and hopes to meet you again in our hotel

2/10 – Ungenügend

Maksym

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
ну нет
был самый приличный отель. стал таким же как и все.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von С уважением, Ярослав Гусяр, Front Desk Manager am 30. Dez. 2021
Добрый день, Максим! Спасибо что выбрали BANKHOTEL! К сожалению, Ваш комментарий недостаточно информативен, но мы внимательно рассмотрели всю ситуацию и проанализировали все жалобы, которые поступали от Вашего имени и готовы дать развернутый ответ. Команда BANKHOTEL очень ценит всех гостей и особенно рады приветствовать тех, кто уже не в первый раз приезжает к нам в гости, в том числе Вас. Согласно Вашему бронированию на номер категории "Стандарт" со стандартным временем заезда в 14:00, коллеги по рецепции встретили Вас любезно в 10:50, и учитывая, что Вы останавливались у нас не впервые, учитывая Ваш статус участника программы " PREMIUM VIP", мы предложили поселение в номер категории "Супериор" без доплаты за повышение категории и ранний заезд. После поселения в номер, Вам не понравилось, что кровати в номере соединены (хотя предыдущие разы Вы проживали именно в таких номерах) и он без балкона, а потому администраторы предложили номер с балконом и сплошной кроватью, но после 14:00, так как в этом номере проживали другие гости. Этот номер также Вам не подошел, потому что Вас смущал запах "сандалового дерева" который присутствовал в номере. Мы отнеслись с пониманием и переселили в другой номер, где Вас беспокоил шум детей из соседних номеров и лифта и ожидали объяснения руководства, на что мы сразу среагировали. Я лично позвонил по телефону и попытался прояснить ситуацию и пойти на компромисс, на что получил только угрозы "скандала" и предложил сменить снова номер на высший этаж и в конце коридора, но и этот номер Вам также не подошел, к сожалению. Администраторы приложили максимально усилия, чтобы сделать Ваш отдых максимально комфортным и старались учесть все Ваши пожелания, но как мы понимаем, для Вас этого было мало. Максим, мы желаем Вам найти в будущем лучший отель во Львове для своего пребывания, персонал которого удовлетворит и учтет все Ваши пожелания и не оставит плогого впечатления. Поздравляем Вас с наступающим Новым Годом и Рождеством!

10/10 – Hervorragend

Jocelyn

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Un hotel fantastique et une table surprenante
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Best regards, Yaroslav Husyar, Front Desk Manager am 13. Dez. 2021
Hello dear Joselyn! Thank you for choosing BANKHOTEL for a few days. Fir BANKHOTEL team it was a pleasure to meet such positive guests and make your stay as good as possible. We hope to meet you again in BANKHOTEL and wish you all the best!

10/10 – Hervorragend

Talal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
الموظفين محترمين جداً وبشوشين ومتعاونين والخدمه رائعه والغرفه جميله جداً والمنظر اروع المكان رايق جداً ويستاهل سعره
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Yaroslav Husyar, Front Desk Manager am 14. Dez. 2021
العزيزي Talal، شكرًا لاختيارك فندق BANKHOTEL ، وشكرًا على ملاحظاتك وتقديرك العالي ، هذا مهم جدًا بالنسبة لنا! يسعدنا أن تكون قد أعجبت بأفضل الانطباعات التي نعمل عليها ، والمشاعر الإيجابية لضيوفنا هي هدفنا. نتمنى أن نلتقي بك مرة أخرى ، سنكون سعداء للغاية. مع أطيب التحيات،

10/10 – Hervorragend

Vladimir

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Best regards, Yaroslav Husyar, Front Desk Manager am 13. Dez. 2021
Hello dear Vladimir! Thank you for choosing BANKHOTEL and for the higher point on this service. BANKHOTEL team wish you all the best and hope to meet you again in nearest future.

10/10 – Hervorragend

Yusuf Sertaç

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything was nice. Only problem in hotel there is no spa.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Best regards, Yaroslav Husyar, Front Desk Manager am 13. Dez. 2021
Hello dear Yusuf Sertac! Thank you for choosing BANKHOTEL! We are happy that you were satisfied with our hotel in general. On the territory of the hotel, we have located a beauty salon BANKHOTEL BEAUTY, which provides beauty services not only for the hotel guests but for anyone wishing. In the salon, you can also find a comfortable SPA zone, which includes massage services, various SPA programs, a steam sauna, as well as a Finnish sauna made by STARPOOL Italy. We are really sorry that you hadn`t used our SPA, but we invite you to visit BANKHOTEL again and this time you will have the opportunity to enjoy your stay fully.

10/10 – Hervorragend

mansour

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Best regards, Yaroslav, Front Desk Manager am 3. Dez. 2021
Hello dear Mansour! Thank you for choosing BANKHOTEL and for such a lovely review! Hope to meet you again in BANKHOTEL!

10/10 – Hervorragend

Marek

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Polecam!
Bardzo przyjemny hotel w centrum Lwowa. Dobra restauracja, smaczne śniadania, duży wybór potraw. Pokoje duże, bardzo wysokie, eleganckie meble. Czysto i bardzo miła obsługa.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Z poważaniem, Jarosław, Front Desk Manager am 17. Nov. 2021
Dzień dobry panie Marek Dziękujemy za wybranie BANKHOTEL Jest niezmiernie miło przyjąć tak przyjemną informację zwrotną dotyczącą Państwa pobytu. Jesteśmy wdzięczni za poświęcenie czasu na podzielenie wrażeniami na temat różnorodności śniadań, wystroju sali i poziomu obsługi.

10/10 – Hervorragend

abraham

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed there for one night and I have to say it's a very nice upper-class hotel, Clean & Beautiful, comfortable beds and very nice Bathroom. Staff was very accommodating and helpful. Will definitely stay there again
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Best regards, Yaroslav, Front Desk Manager am 15. Nov. 2021
Hello dear Abraham! Thank you for choosing BANKHOTEL and for your lovely comments regarding facilities and cleanliness, level of service and hotel in general. Your words mean a lot to BANKHOTEL and keep them to stay motivated. Hope to meet you again in BANKHOTEL.

10/10 – Hervorragend

Nilgün

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything was more than OK, except the ooening/start time for breakfast which is 07:30. This time is too late for people who stay due to business related purposes
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Best regards, Yaroslav, Front Desk Manager am 15. Nov. 2021
Hello dear Nilgun! Thank you for choosing BANKHOTEL and your highest point on this service and review in general regarding your recent stay. We will take into consideration all your comments about our hotel and we hope to meet you again in BANKHOTEL and make your impression even more positive without any "exceptions". BANKHOTEL team is sending you greetings from LVIV.

10/10 – Hervorragend

Ronald, Miami

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great Hotel. Excellent Service! Great area
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Best regards, Yaroslav, Front Desk Manager am 4. Nov. 2021
Hello dear Mr. Ronald! Thank you for choosing BANKHOTEL and for such a nice review! We are so happy that you left satisfied with our service and hotel in general. Hope to meet you again in BANKHOTEL!

10/10 – Hervorragend

Salem

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Best regards,Yaroslav, Front Desk Manager am 1. Nov. 2021
Hello dear Mr. Salem! Thank you for choosing BANKHOTEL and thank you for such a nice review!

10/10 – Hervorragend

Mona

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Memorable stay
Had a memorable stay, enjoyed our time in bank hotel, very friendly staff & amazing service ever
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Best regards, Yaroslav, Front Desk Manager am 21. Okt. 2021
Hello dear Mona! Thank you for choosing BANKHOTEL! We are so happy for your review and for such nice words about our team and service. Hope to meet you again in BANKHOTEL!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Best regards, Yaroslav, Front Desk Manager am 21. Okt. 2021
Thank you for choosing BANKHOTEL! We are thankful for such a lovely review!

10/10 – Hervorragend

Tetyana V

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent service, excellent very helpful and professional staff, delicious food, beautiful hotel! Karina and Margarita at front desk helped us answering many questions were excellent and other staff was great! Recommend BANKHOTEL to everyone!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Best regards, Yaroslav, Front Desk Manager am 14. Okt. 2021
Hello dear Tetyana! Thank you for choosing BANKHOTEL! We are really happy that you have stayed satisfied with our service, cuisine, and hotel in general! We will share your review with Karina and Margarita, they will be really cheerful for such nice words! BANKHOTEL team invites you to visit our hotel again!

10/10 – Hervorragend

IGOR

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you for perfect service
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von best regards, Yaroslav, Front Desk Manager am 14. Okt. 2021
Hello dear Igor! Thank you for choosing BANKHOTEL! We are so happy for sharing such a nice review with our team! Hope to see you again in BANKHOTEL

10/10 – Hervorragend

Marco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Personale gentile e accogliente hotel confortevole
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Best regards, Yaroslav, Front Desk Manager am 11. Okt. 2021
Hello dear Marco! Thank you for choosing BANKHOTEL! Our team is really glad to receive such a nice review! Hope to see you again in BANKHOTEL!

10/10 – Hervorragend

Kostiantyn, Belgrade

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

saleh

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von Best regards,Yaroslav, Front Desk Manager am 22. Sept. 2021
Hello dear mr. Saleh! Thank you for choosing BANKHOTEL! And for such a nice review! Hope to see you again!