Tous les avis affichés ont été émis à l’issue de vraies expériences de voyage. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour chez nous peuvent en soumettre. Nous vérifions les avis conformément à nos directives et nous les publions tous, qu’ils soient positifs ou négatifs.Plus d’informationsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 506 avis sur 1206." "
10 – Excellent
506
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 413 avis sur 1206." "
8 – Bien
413
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 169 avis sur 1206." "
6 – Satisfaisant
169
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 69 avis sur 1206." "
4 – Médiocre
69
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 49 avis sur 1206." "
2 – Horrible
49
8,2/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
2/10 Horrible
CACCIAMANI
Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
CACCIAMANI
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Lionel
Voyage en famille
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A good place to stay in malmo
Lionel
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Emily le 20 sept. 2023
Dear Lionel,Thank you for taking your time to write about your stay with us. We hope to welcome you back in the future.Kind regardsEmily JensenRadisson Blu Hotel Malmö
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
12 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Viktoria le 14 juin 2022
Hejsan,
Tusen tack för det fina betygen.
Kul och höra att du haft det bra hos oss!
Hälsningar,
Receptionen
10/10 Excellent
Veronique
Voyage en famille
1 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
À recommander, en city trip ou séjour plus long
Séjour très agréable, chambre vraiment spacieuse, personnel très disponible et chaleureux. Petits déjeuners extras. Manque juste le room service, et un peu plus de variété au restaurant de l’hôtel.
Veronique
Séjour de 6 nuits en décembre 2021
Réponse de Felix A le 5 janv. 2022
Dear Veronique,
Thanks for taking the time to share your positive feedback, it means a lot to my team and I. I am so glad to see that you was satisfied with our friendly staff members, and that you like our spacious room! Regarding the room service! We will one day comes back to the normal again, and then you will find a bigger and better meny as well! ;) If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch. Best regards, Felix Andersen Guest Relations Manager Radisson Blu Hotel, Malmö
8/10 Bien
Elhem
Voyage en couple
11 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
l'espace de la chambre standard
Elhem
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Manal le 18 oct. 2021
Dear Elhem,
Thank you for choosing Radisson Blu Hotel Malmo, and thank you again for your feedback! Please know that we take your comments into consideration and do everything we can to always improve our standard. So thank you again for the feedback!
We hope to welcome you again in the nearest future.
Sincerely,
Manal- Front Desk,
Radisson Blu Hotel, Malmö.
10/10 Excellent
Umut
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel, walking distance to every attraction in Malmö
Umut
Séjour de 5 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Daniel, Norman
Voyage en famille
18 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
The property was a bit tired, I would expect better upkeep from a Radisson Blu. Overall the hotel was in a good location, very friendly staff, good breakfast, just the rooms themselves needed a bit of TLC.
Daniel
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Caj, Fort Lauderdale
Voyage d’affaires
15 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Fast check in
Nice staff
Dated hotel
Caj
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
David
13 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rooms very tired and shaby in parts. The hotel lacked any type of atmosphere. The friendly helpful staff were the only positive. With Eurovision on. they could have made the lobby area more buzzy and celebratory. I won’t be back.
David
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
John, Dublin
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I was really impressed by this hotel for my 8 day stay . From the cheerful and helpful reception staff at check in to the breakfast waiters and room cleaners , everyone made the stay comfortable and pleasant. The room was very large with a large bathroom and TV. The hotel is convenient to the train station and main shopping area and old town!
John
Séjour de 8 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Gert Boye
22 avr. 2024
Gert Boye
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Ajan
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Det var dejligt at kunne opholde sig i dette hotel.
Lækkert at M4 Metrolinjen ligger et stenkast væk.
Ingen klager herfra samt parkeringshuse ligger tæt på.
Eneste minus at der stadig bliver bygget omkring Nordhavn som ødelægger udsigten fra hotel. Dette kan Comwell ikke gør noget for. 😊
Ajan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Felix le 3 avr. 2024
Dear Ajan , thank you so much for the positive feedback ! We are really happy you enjoyed your stay with us . We hope to welcome you again soon . Kind regards,Felix ElentscheffFront Office Agent
10/10 Excellent
Abdullah
14 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Trygt og rent
Abdullah
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Abdullah, thank you so much for your positive feedback . We are looking forward to welcome you again in our hotel . Kind regards from the whole team . Felix ElentscheffFront Office Agent
10/10 Excellent
Helene Charlotte
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Trevligt hotell centralt beläget i Malmö .Fantastiskt proffsigt bemötande i receptionen och bra service med allt . Stora fräscha rum med utsikt över innerkärnan i Malmö , nära Lilla torg och stortorget samt de flesta butikerna . Trevlig restaurang o mysig separat bastu vid gymmet . Tyst och lugnt hotell med bra tillgängligt parkeringshus
Helene Charlotte
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Felix le 2 avr. 2024
Dear Helene , thank you so much for the positive feedback .We are really glad you enjoyed your stay with us . We hope to welcome you again soon ! Kind regards,Felix Elentscheff Front Office Agent
6/10 Satisfaisant
Roger
2 mars 2024
Roger
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Roger , thank you for taking the time to give us an feedback . We are sorry you were not fully happy with the stay . We hope to welcome you again for an 5/5 Rating . Kind regards, Felix Elentscheff Front Office Agent
8/10 Bien
Pavels
25 févr. 2024
Pavels
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Pavels, we are happy to see that you enjoyed most of your stay here . We hope to welcome you again to reach a 10/10 ! Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent
10/10 Excellent
Sarah
Voyage en famille
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great breakfast and lovely staff
Sarah
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Sarah , thank you so much for the positive feedback . We are really happy you enjoyed your stay at our hotel !Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent
6/10 Satisfaisant
Wen
18 févr. 2024
Wen
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Wen, thank you for taking the time to give us feedback .Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Felix le 24 mars 2024
Dear guest, we are sorry to see that you were not happy with your stay . Our staff always tries there best to make your stay as comfortable as possible . We hope to welcome you again for a 10/10 rating . Kind regards from Malmö, Felix Elentscheff Front Office Agent
10/10 Excellent
Carina
17 févr. 2024
Carina
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Carina , thank you so much for the positive feedback . We are really happy you enjoyed your stay at our hotel !Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent
10/10 Excellent
Jonas
Voyage en famille
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jonas
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Jonas, thank you so much for the positive feedback . We are really happy you enjoyed your stay at our hotel !Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent
6/10 Satisfaisant
Marc
Voyage en famille
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Uvirksomt TV.
Fint, men lettere slidt hotel. Generel fin service.
TV på værelset virkede ikke - receptionen kendte til problemet, men informerede ikke ved check-in. Lidt ringe når man som familie har booket 2 overnatninger, at TV ikke virker.
Marc
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Felix le 2 avr. 2024
Dear Marc, thank you for taking the time to write an feedback to us . We are really sorry to hear about the TV.We hope to welcome you again for an 10/10 rating.Kind regards ,Felix ElentscheffFront Office Agent
8/10 Bien
M.
Voyage en famille
16 févr. 2024
Morgenmaden var med bløde bacon og brændte pølser
M.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Guest, we are happy to see that you enjoyed most of your stay here . We hope to welcome you again to reach a 10/10 ! Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent
4/10 Médiocre
Per
Voyage en famille
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ikke pengene værd
En anelse skuffet over dette ophold. Hotelværelserne fremstår lidt slidt og sovesofaen, som var ekstra opredning på familieværelset, var meget ukomfortabel at sove i. Der var meget koldt på værelset og det hjalp ikke at skrue op på termostaten.
Morgenmad var OK og det var et plus at der var legerum til de mindste ved lobbyen.
Aftensmaden var dårlig på hotellets restaurant og er skuffet over dårlig service ved at man nægtede at give den rabat på maden som ellers var inkluderet i min bookning.
Alt i alt synes jeg ikke det er pengene værd.
Per
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Felix le 2 avr. 2024
Dear Per , we are really sorry that you were not happy with the stay . Our staff always tries their best to make your stay as comfortable as possible . We hope to welcome you again to change your mind .Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent
8/10 Bien
Lars
12 févr. 2024
Lars
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Lars, we are happy to see that you enjoyed most of your stay here . We hope to welcome you again to reach a 10/10 ! Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent
10/10 Excellent
Peter
Voyage en famille
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ok
Peter
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Peter , thank you so much for the positive feedback . We are really happy you enjoyed your stay at our hotel !Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent
10/10 Excellent
Arne
11 févr. 2024
Arne
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Arne , thank you so much for the positive feedback . We are really happy you enjoyed your stay at our hotel !Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent
8/10 Bien
Alberto
11 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Alberto
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Alberto, we are happy to see that you enjoyed most of your stay here . We hope to welcome you again to reach a 10/10 ! Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent
10/10 Excellent
Göran
11 févr. 2024
Göran
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Göran , thank you so much for the positive feedback . We are really happy you enjoyed your stay at our hotel !Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent
10/10 Excellent
Jesper
11 févr. 2024
Jesper
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Jesper , thank you so much for the positive feedback . We are really happy you enjoyed your stay at our hotel !Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent
10/10 Excellent
Marcus
Voyage en groupe
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marcus
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Frida, Front Desk le 11 févr. 2024
Dear Marcus,thank you for taking the time to give us feedback, we are happy to hear that you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
Anna
10 févr. 2024
Anna
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Anna, thank you so much for the positive feedback . We are really happy you enjoyed your stay at our hotel !Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent
10/10 Excellent
Jeanette
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jeanette
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Frida, Front Desk le 11 févr. 2024
Dear Jeanette,thank you for taking the time to give us feedback, we are happy to hear that you enjoyed your stay!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
10 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Frida, Front Desk le 11 févr. 2024
Dear Anonymous,thank you for taking the time to give us feedback, we still hope to welcome you back some other time!
2/10 Horrible
yasmin
Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
yasmin
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Desk le 11 févr. 2024
Dear Yasmin,we are sorry to hear that you did not have the optimal stay, we still hope to welcome you back at another time!Kind regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
4 févr. 2024
Godt men slidt
Fint men noget slidte forhold
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 11 févr. 2024
Dear Anonymousthank you for taking the time to give us feedback in regards to you recent stay, we hope to be able to welcome you back again in the future!
4/10 Médiocre
Lina
Voyage en groupe
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lina
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Frida, Front Desk le 11 févr. 2024
Dear Lina,thank you for taking the time to give us feedback in regards to your recent stay, we are sorry to hear that it was not completely satisfying but we hope to welcome back again!
6/10 Satisfaisant
Morten
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Morten
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Frida, Front Desk le 11 févr. 2024
Dear Morten, thank you for giving us feedback in regards to your recent stay!
8/10 Bien
Arbnor
2 févr. 2024
Arbnor
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Arbnor, we are happy to see that you enjoyed most of your stay here . We hope to welcome you again to reach a 10/10 ! Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent
6/10 Satisfaisant
Malou
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Malou
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Malou, thank you for taking the time to give us feedback .Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent
10/10 Excellent
Caroline
28 janv. 2024
Caroline
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Caroline , thank you so much for the positive feedback . We are really happy you enjoyed your stay at our hotel !Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent
6/10 Satisfaisant
John
28 janv. 2024
John
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear John, thank you for taking the time to give us feedback .Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent
10/10 Excellent
Jan
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jan
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Jan , thank you so much for the positive feedback . We are really happy you enjoyed your stay at our hotel !Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent
10/10 Excellent
Patrick
Voyage d’affaires
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Base for a trip
Friendly efficient staff
Good breakfast
Very good rooms
Good gym - not too busy.
Good bar area, good beer selection
Did not eat in the evening at hotel.
Short walk into centre of Malmö
Patrick
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Patrick , thank you so much for the positive feedback . We are really happy you enjoyed your stay at our hotel !Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent
10/10 Excellent
Johan
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Härliga rum. Bra service. God frukost.
Johan
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Hej Johan , tack så mycket för den positiva feedbacken.Vi är verkligen glada att du gillade din vistelse hos Radisson Blu.Vänliga Hälsningar,Felix ElentscheffFront Offiice Agent
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Thank you for your feedback .Kind regards from Malmö.
8/10 Bien
Bekir
Voyage en famille
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nicht schlecht. Etwas veraltete Ausstattung. Frühstück Standard. Nettes Personal. Kein eigener Parkplatz. Parken auf der Straße über 20€ am Tag. Lieber ohne Auto anreisen.
Bekir
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Hallo Bekir, danke fuer deine Bewertung .Wir haben unter dem Hotel ein seperates Parkhaus, welches zwar nicht zu uns gehört, allerdings billiger ist als auf der Strasse zu parken .Viele Gruesse aus Malmö, Felix Front Office Agent
10/10 Excellent
Emil
Voyage d’affaires
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Love the big rooms. Step it up on breakfast
The breakfast was porly. Three days in a row. Really low on cheese day one, fine. Really low on cheese and almost no pancakes
OK.
Day three. No cucumbers, no tomato's, no på cakes.
Yours breakfast personal need to step it up, because my guess is that i came between refills.
Just a suggestion. Refill before it's empty.
Emil
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Emil , thank you so much for the positive feedback ! We will take note for the breakfast . Thank you for taking your time to write this review . Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent
10/10 Excellent
Nelie
23 janv. 2024
Nelie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Felix le 23 mars 2024
Dear Nelie, thank you so much for the positive feedback !We are really happy you enjoyed your stay with Radisson Blu.Kind regards, Felix Elentscheff Front Office Agent