Fassade der Unterkunft

Bewertungen von NH Collection Mexico City Centro Histórico

4 out of 5
NH Collection Mexico City Centro Histórico
Palma 42, Col. Centro, Mexico City

Bewertungen

9.0

Wunderbar

515 von insgesamt 748 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
150 von insgesamt 748 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
41 von insgesamt 748 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
23 von insgesamt 748 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
19 von insgesamt 748 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9.4/10

Sauberkeit

9.2/10

Personal & Service

9.0/10

Ausstattung

9.2/10

Zustand der Unterkunft

9.2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Rolf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente lugar 2 minutos cerca del zócalo con un personal muy amable y servicial. Con gusto puedo recomendar este lugar.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 13. Mai 2024
Estimado Rolf,Gracias por dedicar unos instantes a compartir su impresión sobre su reciente experiencia a través de nuestra Encuesta de satisfacción.Agradecemos sus comentarios y nos complace saber que disfrutó de su estancia y que cumplimos con sus expectativas. He compartido sus amables palabras con el equipo para continuar inspirándolos y motivándolos a brindar una servicio de atención al cliente excepcional.Gracias por elegir alojarse con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida pronto.Atentamente,Oscar Flores AvilaGerente de Alojamiento

8/10 – Gut

Ly

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
It is very middle of the city, so you can walk around easily. In case you want to see other part of Mexico City, you need a taxi/uber - but notice there is a lot of traffic and it might takes more time then usually.
Antwort von Oscar Flores / Front Desk Supervisor am 22. Jan. 2024
Dear Ly,On behalf of the entire NH Collection Mexico City Centro Historico family, We are glad to know that you enjoyed your stay at the hotel, this motivates us to continue working every day to improve our services. We hope to see you soon in this, your home. Sincerely. Oscar Flores / Front Desk Manager

2/10 – Ungenügend

Maciej

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Oscar Flores / Front Desk Supervisor am 12. Dez. 2023
Dear Guest,We are deeply sorry that your experience at our hotel was not satisfactory. I would like to apologize for not being able to meet your expectations regarding our standards during your recent stay.Please rest assured that we have shared your feedback with the team and will take action to correct the issues you experienced.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service. Therefore, we hope to welcome you again and improve your experience soon.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your comments.Sincerely,Oscar Flores

8/10 – Gut

Roman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good choice in the city center
Big comfortable bed, great breakfast service, good coffee (double espresso), for a hotel a well equiped Gym. Don't take a room facing the nike store, noisy package deliverly early morning. Location directly in the historic center.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2022
Antwort von Ditter Ortega // Guest Relations am 27. Jan. 2022
Dear Roman, We appreciate your valued preference and the time you took to share your experience with us and other Hotels.com customers. We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We hope to see you soon once again at our hotel, YOUR HOME! Greetings,

10/10 – Hervorragend

Sylvia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Ditter Ortega // Guest Relations am 21. Dez. 2021
Estimada Sylvia, Muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros. Nos da mucho gusto ver que disfruto de su estancia con nosotros. Esperamos verla pronto una vez mas.

8/10 – Gut

Meinhard

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bestmögliche Lage im historischen Zentrum
2 Minuten zu Fuß vom Hauptplatz mit der Kathedrale und dem Präsidentenpalast entfernt. Besser kann die Lage im historischen Kern von Mexiko nicht sein. Das Frühstück ist okay aber nicht herausragend Durch die zentrale Lage gibt es sehr viele gute Restaurants in der Nähe.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
Antwort von Ditter Ortega // Guest Relations am 17. Nov. 2021
Dear Meinhard, We are very grateful for your valuable comments and evaluation on our hotel facilities and services. We will continue to work hard to improve our services. We hope to see you soon! Greetings,

8/10 – Gut

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentrale Lage
saubere und sichere Anlage in unmittelbarer Nähe zu Einkaufsstrassen und dem Zocalo (Hauptplatz der Stadt), z.T. als Fussgängerzone. Idealer Ausgangspunkt für Unternehmungen zu Fuss.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Ditter Ortega // Guest Relations am 21. Okt. 2021
Lieber Stefan, Wir sind sehr dankbar für Ihre wertvollen Kommentare und Bewertungen zu unseren Hoteleinrichtungen und Dienstleistungen. Wir hoffen, Sie bald zu sehen! Grüße,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von Ditter Ortega // Guest Relations am 21. Sept. 2021
Estimado Huésped, Estamos muy agradecidos con su valioso comentarios y evaluación sobre nuestras instalaciones y servicios del hotel. ¡Esperamos verle pronto! Saludos,

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021
Antwort von Ditter Ortega // Guest Relations am 4. Sept. 2021
Dear Kevin, We appreciate the valuable comment from you and the time you took to write a review about your past stay with us. For the entire NH Collection Mexico City Centro Histórico team, your opinion is very important and we are happy to know that you enjoy your stay with us. We hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sauberes Hotel im Zentrum, sehr freundliches und hilfsbereites Personal, gutes Frühstück, kurze Wege zu den Sehenswürdigkeiten in der Altstadt
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021
Antwort von GM am 20. Apr. 2021
Lieber Gast; Ich schätze die Zeit, die Sie sich genommen haben, um Ihre Kommentare auf der Expedia.com Seite zu hinterlassen, nachdem Sie unser Hotel besucht haben, ich freue mich zu lesen, dass die Erfahrung angenehm war. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Personal konnte kaum Englisch; Weil wir früh raus mussten, haben wir uns am Vorabend eine Banane zum Mitnehmen bestellt, diese Bestellung wurde verschlampt
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Ditter Ortega // Guest Relations am 28. Feb. 2020
Sehr geehrter Gast, Vielen Dank für Ihre Kommentare. Für das gesamte Team des historischen Zentrums der NH Collection in Mexiko-Stadt ist Ihre Meinung sehr wichtig. Wir werden hart an den genannten Aspekten arbeiten, um weiterhin einen qualitativ hochwertigen Service anzubieten, der für unser Hotel charakteristisch ist. Wir hoffen, Sie wieder zu sehen, ein besserer Eindruck wird gemacht. Vielen Dank und bis bald.

6/10 – Okay

Miriam

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 22. Mai 2024
Dear Miriam,We are deeply sorry that your experience at our hotel was not satisfactory. I would like to apologize for not being able to meet your expectations regarding our standards during your recent stay.Please rest assured that we have shared your rating with the team and we will take steps to correct the issues you experienced.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service. Therefore, we hope to welcome you again and improve your experience soon.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your comments.Sincerely,Oscar Flores AvilaFront Desk Manager

4/10 – Schlecht

ERNESTO ROBERTO

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 22. Mai 2024
Estimado Ernesto,Gracias por dedicar unos minutos de su tiempo a completar nuestra Encuesta de Satisfacción.Lamentamos profundamente que su experiencia en nuestro hotel no haya sido satisfactoria. Quisiera disculparme por no haber sido capaces de cumplir sus expectativas sobre nuestros estándares durante su reciente estancia. Tenga la seguridad de que hemos compartido su calificacion con el equipo y tomaremos medidas para corregir los problemas que experimentó.Estamos comprometidos en proporcionar experiencias memorables con un servicio excepcional. Por lo tanto, esperamos darle la bienvenida nuevamente y mejorar su experiencia pronto.Gracias de nuevo por elegir alojarse con nosotros y por su tiempo al compartir sus comentarios.Atentamente,Oscar Flores AvilaGerente de Alojamiento

10/10 – Hervorragend

Judith

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Location excellent. Staff very helpful and accommodating. Food very good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 20. Mai 2024
Dear Judith, Thank you for taking a few moments to share your impression of your recent experience through our Satisfaction Survey. We appreciate your comments and we are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectations. I have shared your kind review with the team to continue inspiring and motivating them to provide exceptional customer service. Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you soon. Sincerely, Oscar Flores Avila

10/10 – Hervorragend

MARIO ANTONIO

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel bien ubicado en pleno corazón del centro histórico, familiar, tranquilo, seguro y cercano a comercios y lugares recreativos y culturales
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 20. Mai 2024
Estimado Mario,Agradecemos sus comentarios y nos complace saber que disfrutó de su estancia y que cumplimos con sus expectativas. He compartido sus amables palabras con el equipo para continuar inspirándolos y motivándolos a brindar una servicio de atención al cliente excepcional.Gracias por elegir alojarse con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida pronto.Atentamente,Oscar Flores AvilaGerente de Alojamiento

10/10 – Hervorragend

Miguel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bien ubicado
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 20. Mai 2024
Estimado Miguel,Agradecemos sus comentarios y nos complace saber que disfrutó de su estancia y que cumplimos con sus expectativas. He compartido sus amables palabras con el equipo para continuar inspirándolos y motivándolos a brindar una servicio de atención al cliente excepcional.Gracias por elegir alojarse con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida pronto.Atentamente,Oscar Flores AvilaGerente de Alojamiento

10/10 – Hervorragend

Nick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Oscar Flores / Front Desk Manager am 18. Mai 2024
Dear Nick, Thank you for taking a few moments to share your impression of your recent experience through our Satisfaction Survey. We appreciate your comments and we are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectations. I have shared your kind review with the team to continue inspiring and motivating them to provide exceptional customer service. Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you soon. Sincerely, Oscar Flores Avila

10/10 – Hervorragend

Martha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everyone was nice
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 16. Mai 2024
Dear Martha, Thank you for taking a few moments to share your impression of your recent experience through our Satisfaction Survey. We appreciate your comments and we are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectations. I have shared your kind review with the team to continue inspiring and motivating them to provide exceptional customer service. Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you soon. Sincerely, Oscar Flores Avila

10/10 – Hervorragend

Nick

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to the center of the city
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 15. Mai 2024
Dear Nick, Thank you for taking a few moments to share your impression of your recent experience through our Satisfaction Survey. We appreciate your comments and we are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectations. I have shared your kind review with the team to continue inspiring and motivating them to provide exceptional customer service. Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you soon. Sincerely, Oscar Flores Avila

10/10 – Hervorragend

Oscar Antonio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me gustó mucho el hotel y espero volver pronto ya que está muy bonito, hay muy buena atención y el check in fue muy rápido. El único detalle es que no funciona la cafetera de la habitación, no obstante eso lo califico como Excelente.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 13. Mai 2024
Estimado Oscar,Gracias por dedicar unos instantes a compartir su impresión sobre su reciente experiencia a través de nuestra Encuesta de satisfacción.Agradecemos sus comentarios y nos complace saber que disfrutó de su estancia y que cumplimos con sus expectativas. He compartido sus amables palabras con el equipo para continuar inspirándolos y motivándolos a brindar una servicio de atención al cliente excepcional.Gracias por elegir alojarse con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida pronto.Atentamente,Oscar Flores AvilaGerente de Alojamiento

6/10 – Okay

Mario

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If you have a car, getting to the property is close to impossible. I drove around the property for about two hours to be able to get to the property. Parking is off the hotel. The guy at the parking lot offer me to fix my car bumper. Not sure how safe is the parking.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

PATRICK

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Lizbeth, Houston

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location! Walkable distance to many places. Area is very protective by police.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 2. Mai 2024
Dear Lizbeth,Thank you for taking a few moments to share your impression about your recent experience through our Satisfaction Survey. We appreciate your comments and we are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectations. I have shared your kind words with the team to continue to inspire and motivate them to provide exceptional customer service. Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you soon. Sincerely, Oscar Flores Avila Front Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Salvador

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Oscar Flores / Front Desk Manager am 18. Mai 2024
Dear Salvador, Thank you for taking a few moments to share your impression of your recent experience through our Satisfaction Survey. We appreciate your comments and we are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectations. I have shared your kind review with the team to continue inspiring and motivating them to provide exceptional customer service. Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you soon. Sincerely, Oscar Flores Avila

10/10 – Hervorragend

Karim

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Oscar Flores / Front Desk Manager am 18. Mai 2024
Estimado Karim, Gracias por tomarse unos minutos para compartir su impresión de su experiencia reciente a través de nuestra Encuesta de Satisfacción. Agradecemos sus comentarios y nos complace saber que disfrutó de su estadía y que cumplimos con sus expectativas. He compartido calificacion con el equipo para continuar inspirándolos y motivándolos a brindar un servicio al cliente excepcional. Gracias por elegir quedarse con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida pronto. Atentamente, Óscar Flores Ávila.

10/10 – Hervorragend

Luis P.

Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 13. Mai 2024
Dear Luis,Thank you for taking a few moments to share your impression of your recent experience through our Satisfaction Survey.We appreciate your comments and we are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectations. I have shared your kind review with the team to continue inspiring and motivating them to provide exceptional customer service.Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you soon.Sincerely,Oscar Flores Avila

10/10 – Hervorragend

Carla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo muy bien
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 22. Apr. 2024
Estimada Carla,Estimada Marissa, Gracias por tomarse unos minutos para compartir su impresión sobre su experiencia reciente a través de nuestra Encuesta de Satisfacción. Agradecemos sus comentarios y nos complace saber que disfrutó de su estadía y que cumplimos con sus expectativas. He compartido sus amables palabras con el equipo para continuar inspirándolos y motivándolos a brindar un servicio al cliente excepcional. Gracias por elegir quedarse con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida pronto. Atentamente, Oscar Flores Ávila Gerente de Recepción

10/10 – Hervorragend

Patricia Armida

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La ubicación es excelente y las condiciones del hotel son muy buenas.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 22. Apr. 2024
Estimada Patricia,Gracias por tomarse unos minutos para compartir su impresión sobre su experiencia reciente a través de nuestra Encuesta de Satisfacción. Agradecemos sus comentarios y nos complace saber que disfrutó de su estadía y que cumplimos con sus expectativas. He compartido sus amables palabras con el equipo para continuar inspirándolos y motivándolos a brindar un servicio al cliente excepcional. Gracias por elegir quedarse con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida pronto. Atentamente, Oscar Flores Ávila Gerente de Recepción

10/10 – Hervorragend

Sachin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good and excellent staff
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 22. Apr. 2024
Dear Sachin,Dear Marissa,Thank you for taking a few moments to share your impression about your recent experience through our Satisfaction Survey. We appreciate your comments and we are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectations. I have shared your kind words with the team to continue to inspire and motivate them to provide exceptional customer service. Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you soon. Sincerely, Oscar Flores Avila Front Desk Manager

8/10 – Gut

Fernando Carino

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
👍
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 22. Apr. 2024
Estimado Fernando,Gracias por dedicar unos instantes a compartir su impresión sobre su reciente experiencia a través de nuestra Encuesta de satisfacción.Agradecemos sus comentarios y nos complace saber que disfrutó de su estancia y que cumplimos con sus expectativas. He compartido sus amables palabras con el equipo para continuar inspirándolos y motivándolos a brindar una servicio de atención al cliente excepcional.Gracias por elegir alojarse con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida pronto.Atentamente,Oscar Flores Avila

10/10 – Hervorragend

Blanca

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Oscar Flores / Front Desk Supervisor am 6. Mai 2024
Dear Blanca, Thank you for taking a few moments to share your impression about your recent experience through our Satisfaction Survey. We appreciate your comments and we are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectations. I have shared your kind words with the team to continue to inspire and motivate them to provide exceptional customer service. Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you soon. Sincerely, Oscar Flores Avila Front Desk Manager

8/10 – Gut

Peter

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The room was very dark, we had a small window looking at a small inner courtyard.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 15. Apr. 2024
Dear Huesped,Dear Angela Gisela,Thank you for taking a few moments to share your impression of your recent experience through our Satisfaction Survey.We appreciate your comments and we are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectations. I have shared your kind words with the team to continue to inspire and motivate them to provide exceptional customer service.Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you soon.Sincerely,Oscar Flores Avila

10/10 – Hervorragend

Marissa Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 9. Apr. 2024
Dear Marissa,Thank you for taking a few moments to share your impression about your recent experience through our Satisfaction Survey. We appreciate your comments and we are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectations. I have shared your kind words with the team to continue to inspire and motivate them to provide exceptional customer service. Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you soon. Sincerely, Oscar Flores Avila Front Desk Manager

8/10 – Gut

Virgilio Carvallo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Está muy bien ubicado pero cierran la calle los agentes de tránsito y tiene uno que caminar varias cuadras para poder tomar el uber
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 8. Apr. 2024
Estimada Marina, Gracias por dedicar unos instantes a compartir su impresión sobre su reciente experiencia a través de nuestra Encuesta de satisfacción.Agradecemos sus comentarios y nos complace saber que disfrutó de su estancia y que cumplimos con sus expectativas. He compartido sus amables palabras con el equipo para continuar inspirándolos y motivándolos a brindar una servicio de atención al cliente excepcional.Gracias por elegir alojarse con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida pronto.Atentamente,Oscar Flores Avila Gerente de Alojamiento

10/10 – Hervorragend

Preston

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful! Room was very quiet.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 8. Apr. 2024
Dear Preston,Thank you for taking a few moments to share your impression about your recent experience through our Satisfaction Survey. We appreciate your comments and we are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectations. I have shared your kind words with the team to continue to inspire and motivate them to provide exceptional customer service. Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you soon. Sincerely, Oscar Flores AvilaAccommodation Manager

10/10 – Hervorragend

Marina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me gusto muy bien ubicado,limpio y seguro.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 25. März 2024
Estimada Marina,Gracias por dedicar unos instantes a compartir su impresión sobre su reciente experiencia a través de nuestra Encuesta de satisfacción.Agradecemos sus comentarios y nos complace saber que disfrutó de su estancia y que cumplimos con sus expectativas. He compartido sus amables palabras con el equipo para continuar inspirándolos y motivándolos a brindar una servicio de atención al cliente excepcional.Gracias por elegir alojarse con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida pronto.Atentamente,Oscar Flores AvilaGerente de Alojamiento

10/10 – Hervorragend

donald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
liked the hotel - did not like the police presence though it made me feel very safe
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 23. März 2024
Dear Donald,Thank you for taking a few moments to share your impression of your recent experience through our Satisfaction Survey.We appreciate your comments and we are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectations. I have shared your kind words with the team to continue to inspire and motivate them to provide exceptional customer service.Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you soon.Sincerely,Oscar Flores AvilaFront Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Indira

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was great. Great breakfast buffet
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Rebeca Izquierdo / Front Desk Agent am 18. März 2024
Dear Zelenia,We appreciate your rating and we are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectations. I have shared your rating with the team to continue to inspire and motivate them to provide exceptional customer service. Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you soon. Sincerely, Rebeca IzquierdoFront Desk Agent

4/10 – Schlecht

James

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Overall found this hotel disappointing and frustrating. We stayed twice during our time in Mexico, checking in at 9pm and 6pm. Both times we were told our room wasn't ready. To not have the room ready at 9pm (6 hours after earliest check in time) was ridiculous and they gave us a room with 2 single beds rather than the king bed which we booked. The second time we arrived at 6pm and had to wait 30 minutes for the room to be ready. Again, this is unacceptable. The problem seems to be they haven't hired enough cleaning staff. Breakfast and location is very good but rooms are small with poor air con and showers. A shame this hotel didn't live up to expectations as we were expecting better.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 23. März 2024
Dear James,Thank you for taking a few minutes of your time to complete our Satisfaction Survey.We are deeply sorry that your experience at our hotel was not satisfactory. I would like to apologize for not being able to meet your expectations regarding our standards during your recent stay.Please rest assured that we have shared your feedback with the team and will take action to correct the issues you experienced.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service. Therefore, we hope to welcome you again and improve your experience soon.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your comments.Sincerely,Oscar Flores AvilaFront Desk Manager

10/10 – Hervorragend

ASTRID

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente atencion de todo el personal, cerca de todo a unos pasos, muy limpio y comodo.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 15. März 2024
Estimada Astrid,Agradecemos su calificación y nos complace saber que disfrutó de su estadía y que cumplimos con sus expectativas. He compartido su calificación con el equipo para continuar inspirándolos y motivándolos a brindar un servicio al cliente excepcional. Gracias por elegir quedarse con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida pronto. Atentamente, Oscar Flores Ávila Gerente de Recepción

10/10 – Hervorragend

Zelenia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel. The location was great and so was the staff.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 11. März 2024
Dear Zelenia,We appreciate your rating and we are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectations. I have shared your rating with the team to continue to inspire and motivate them to provide exceptional customer service. Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you soon. Sincerely, Oscar Flores Ávila Front Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Ulises, Gómez Palacio

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo muy bien gracias
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 7. März 2024
Estimado Ulises, Agradecemos su calificación y nos complace saber que disfrutó de su estadía y que cumplimos con sus expectativas. He compartido su calificación con el equipo para continuar inspirándolos y motivándolos a brindar un servicio al cliente excepcional. Gracias por elegir quedarse con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida pronto. Atentamente, Oscar Flores Ávila / Gerente de Alojamiento

6/10 – Okay

Gabriela

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
El personal de recepción poco amable.,
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 5. März 2024
Estimada Gabriela,Gracias por dedicar unos minutos de su tiempo a completar nuestra Encuesta de Satisfacción.Lamentamos profundamente que su experiencia en nuestro hotel no haya sido satisfactoria. Quisiera disculparme por no haber sido capaces de cumplir sus expectativas sobre nuestros estándares durante su reciente estancia. Tenga la seguridad de que hemos compartido sus comentarios con el equipo y tomaremos medidas para corregir los problemas que experimentó.Estamos comprometidos en proporcionar experiencias memorables con un servicio excepcional. Por lo tanto, esperamos darle la bienvenida nuevamente y mejorar su experiencia pronto.Gracias de nuevo por elegir alojarse con nosotros y por su tiempo al compartir sus comentarios.Atentamente,Oscar Flores AvilaGerente de Alojamiento

10/10 – Hervorragend

Peter, Alexandria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly and efficient staff and amazing location!
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 2. März 2024
Dear Peter, We appreciate your rating and we are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectations. I have shared your rating with the team to continue to inspire and motivate them to provide exceptional customer service. Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you soon. Sincerely, Oscar Flores Ávila Front Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Alexis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property, staff was friendly and helpful. Would stay here again.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 28. Feb. 2024
Dear Alexis,We appreciate your rating and we are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectations. I have shared your rating with the team to continue to inspire and motivate them to provide exceptional customer service. Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you soon. Sincerely, Oscar Flores Ávila Front Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Milton

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
todo bien
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 27. Feb. 2024
Estimado Milton,Agradecemos su calificación y nos complace saber que disfrutó de su estadía y que cumplimos con sus expectativas. He compartido su calificación con el equipo para continuar inspirándolos y motivándolos a brindar un servicio al cliente excepcional. Gracias por elegir quedarse con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida pronto. Atentamente, Oscar Flores Ávila / Gerente de Alojamiento

10/10 – Hervorragend

Guadalupe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 27. Feb. 2024
Estimada Guadalupe,Agradecemos su calificación y nos complace saber que disfrutó de su estadía y que cumplimos con sus expectativas. He compartido su calificación con el equipo para continuar inspirándolos y motivándolos a brindar un servicio al cliente excepcional. Gracias por elegir quedarse con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida pronto. Atentamente, Oscar Flores Ávila / Gerente de Alojamiento

10/10 – Hervorragend

Ruben

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Me pareció muy bueno el servicio
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 23. Feb. 2024
Estimado Ruben,Agradecemos su calificación y nos complace saber que disfrutó de su estadía y que cumplimos con sus expectativas. He compartido su calificación con el equipo para continuar inspirándolos y motivándolos a brindar un servicio al cliente excepcional. Gracias por elegir quedarse con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida pronto. Atentamente, Oscar Flores Ávila / Gerente de Alojamiento

10/10 – Hervorragend

Carlos Porfirio Romero

Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 23. März 2024
Dear Carlos,Thank you for taking a few moments to share your impression of your recent experience through our Satisfaction Survey.We appreciate your comments and we are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectations. I have shared your rating with the team to continue inspiring and motivating them to provide exceptional customer service.Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you soon.Sincerely,Oscar Flores AvilaFront Desk Manager

8/10 – Gut

Leticia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel, in a great location. Staff was very friendly. Only problem is the aromatizar smell at the lobby when you arrive, it is very strong and it is awful!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Oscar Flores Avila / Front Office Manager am 19. Feb. 2024
Dear Leticia,Thank you for taking a few moments to share your impression of your recent experience through our Satisfaction Survey.We appreciate your feedback and are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectations. Please rest assured that we have shared your feedback with the team and we will take steps to correct the issues you experienced.Thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you soon.Sincerely,Oscar Flores AvilaFront Desk Manager