Außenbereich

Bewertungen von The Westin Ningbo

5 out of 5
The Westin Ningbo
75 Rixin Street, Haishu District, Ningbo, Zhejiang

Bewertungen

8.6

Hervorragend

48 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
32 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
12 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8.8/10

Sauberkeit

8.4/10

Personal & Service

8.4/10

Ausstattung

8.6/10

Zustand der Unterkunft

8.4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
super Bett, große Zimmer
endlich mal ein fantastisch gutes Bett, was mir sogar besser gefallen hat als meine teure TEMPUR-Matratze zu Hause - ansonsten ist das Hotel vom Zimmer, Restaurant, Bedieung etc. eine klare Empfehlung - der Preis wert

10/10 – Hervorragend

LEE

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Ying Zi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
體驗很好。
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Dominique

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Yi

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Wai Chung

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Hotel Management am 29. Nov. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your last stay. Providing the highest level of hospitality is our number one priority. Hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area. Once again, thank you for choosing to stay with us.

6/10 – Okay

WEEKIEN

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

yaoming

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

DR MARTIN

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

8/10 – Gut

Alberto

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
+ Nice room and comfortable bed. - breakfast more focus on Chinese guests. Not that attractive for western.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Weng Lok

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Above & Beyond Service
The Club Lounge on the 39th Floor lead by Angela Tong & Amber Liu has provided above & beyond service during our stay Keep up the great service We will definitely be back
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

YUMIKO

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent location, room for improvement
Generally pretty good, but compared to newer 5-star hotels, it is showing age in a number of areas including bathroom, TV. Bed is too soft and bouncy, although not uncomfortable, I guess this is pure personal preference. Breakfast was extremely mediocre, not up to Westin standard. Location is fantastic, very convenient to the mall across the street for everything you want.
King size bed
Foyer
Bathroom
View from 20th floor
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

2/10 – Ungenügend

Junhui

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020

6/10 – Okay

xiang

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
相変わらず快適!
寧波を訪れた時は、いつもウェスティンを利用しています。何度泊まっても快適に過ごさせてもらっています。ワイングラス、マグカップ、珈琲等備品も万全で、気に入っています。ただ一つ、スリッパはウェスティンのロゴ刺繍入りだったのが、マリオット系列になって経費削減か刺繍なしの無地になっていて、少し残念。
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Hongzhuan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

HWANHO

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

2/10 – Ungenügend

Sheng

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Service wasn’t so good..............................
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Anna am 8. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you very much for trying our hotel. We always appreciate when our guests take the time to share their concerns with us so we can continue to improve our service. We apologize for the unsatisfactory experience in our hotel. Please accept our most sincere apologies of this. And we do appreciate that you would give us a chance to recover the problem and we all looking forward to your next stay.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
タオルが少し臭った。 3人2ベッドだったが、1つをダブルの部屋にしてくれた? コンセントが一つ壊れていた。 Wi-Fiが弱かった。
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

Sin Yi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angel
三樓中菜好吃,價錢亦不貴。但西餐選擇只有自助餐和套餐。房間整潔舒服。
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Car

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
地點優, 逛街購物、用餐皆方便。房間空間夠大, 住起來很舒適,唯獨床墊太軟了。整體滿意, 下次來訪還會再入住。
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
推荐商务旅行
地理位置在宁波天一广场,出行很方便,周边的购物广场和吃饭地方很多。 早餐也不错,品种丰富,味道也不错 酒店房间很整洁,唯一不满意的地方是,淋浴的地方有可能不透风缘故,有异味
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Anna am 15. Juli 2019
Dear Guest, We are glad that you have enjoyed your stay at the Westin Hotel in Ningbo. We sincerely look forward to seeing you again!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
I use to stay at this hotel before and it was an excellent experience. Now, i was not so pleased. in the room, airconditioning was freezing cold and one cannot adjust it. If you turn it off one cannot breathe in the room.in executive lounge, air condition didn't work at all.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Anna am 4. Juli 2019
Dear Guest, we feel so apologized that we didn’t provide a perfect staying experience to you. At the same time,we feel so sorry about the airconditioning.And we do appreciate that you would give us a chance to recover the problem and we all looking forward to your next stay.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
冷氣懷了, 全晚房間沒有空調. 到前檯沒有人理............................
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Anna am 13. Juni 2019
尊敬的客人,令您感到不快,我们非常抱歉,您的空调问题已经与有关部门反应,如果可以,希望能和您进一步沟通得知您所遇到的具体问题,以便我们更好的改进,也希望能在您下次入住时带给您焕然一新的愉悦体验。

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Was no outlets that my curling iron would plug into and no air conditioner.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Anna am 16. Mai 2019
Dear Guest, we feel so apologized that we didn’t provide a perfect staying experience.There are 2 kinds of outlets which include 110 volts and 220 volts in the toilet. Also you can calling the house keeping for a conversion plug.We will do all we can to help you. Thank you for your comments,We sincerely look forward to your visit again!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
快適!
寧波では毎回ウェスティンに泊まっていますが、スタッフの接客態度、お部屋の快適さ、何もかも満足です。ただ、各所老朽化も目立って来ているのは行く都度感じています。今回はバスタブの蓋の開閉が硬かったのが気になった。また今後も泊まるつもりです。
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Anna am 13. Juni 2019
Dear Guest, Thank you very much for trying our hotel.We are glad that you have nice time at the Westin Hotel in Ningbo. We sincerely look forward to seeing you again!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 10 Nächten im April 2019
Antwort von Ada am 16. Mai 2019
Dear guest, thank you for your comments. Your appreciation gives us great encouragement. We will keep our guest passion to bring a better accommodation experience to each guest. We sincerely look forward to your visit again!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Facilities is Westin but regraded by consciousnes
Bell boys are friendly, kind, and helpful. Located in very close to many attractive sites. We can enjoy river-side walking with great feast of lights and comfortable breezing. Appreciating for the service of wine for celebration. The ratio who can speak, understand English is not relatively high among international hotels with over 4.5 stars in China. They seemed only applicable to elementary English in almost categories. Not easy to communicate with correctly. We could not recognize who was, were the concierges. Seemed information, own services had not been shared with among staffs. Swimming pool and its related facilities are good for women, but not for men. (cold jacuzzi bath, etc.) There were a few cheerful, warm hearted staffs, but almost seemed dull, not positive in services, hospitalities. We could never get the replies to our queries even on We-Chat.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Ada am 16. Mai 2019
Dear guest, we appreciate your detailed feedback. We feel so apologized about the inconvenience and troubles during your stay. We value your feedback very much. We have communicated with related departments’ management about your feedback. We will deal with the issues you mentioned quickly. Simultaneously, we will enhance our staff training to keep our service quality. Thank you so much for your valuable feedback. We look forward to be at your service soon, and we are sure you will get a better experience.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von PR Manager am 8. Apr. 2019
Dear Guest, thank you for your comments. Your appreciation gives us great encouragement. We will keep our guest passion and spirit of conquest to bring a better accommodation experience to each guest. We sincerely look forward to your visit again!

4/10 – Schlecht

Leeann

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very Average
Very average Not up to Westin standards Hotel is tired and incredibly average Rooms are old, tired and shabby Food offering, setting is so disorganised and western food mixed all over the place Service levels very average Would hesitate staying with this brand again
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Ada am 22. März 2019
Dear guest, we feel so apologized that we didn’t provide a perfect staying experience to you. We value your advice very much. We have communicated with related departments’ management about your feedback. We will try our best to ensure the quality of our product and service. Thank you for your comments again!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
何度泊まっても…
何度泊まっても心地良い大好きなホテル。 年々室内設備の老朽化は否めないが、今回はランプカバーも貼り替えられていたし、色々と手を加えている点が好印象。お部屋の位置にもよるが、シティービューの広々ビューバスは爽快でオススメ!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von The Westin Ningbo am 19. Feb. 2019
Dear Guest Greeting from the Westin Ningbo! It was a pleasure to have you as our guest! If you have any suggestions ,please feel free to contact us ,We look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

默默

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von The Westin Ningbo am 21. Feb. 2019
Thank you for choosing to stay at the westin Ningbo ,Our hotel is near by Tianyi square with convenient transportation. If you have any suggestions ,please feel free to contact us ,We look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

N, Japan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
他の外資系ホテルと比較しても今のところここが部屋、設備、対応ともベストです。天一広場に近いのも便利でした。
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von The Westin Ningbo am 19. Feb. 2019
Dear Guests Greeting from the Westin Ningbo! It was a pleasure to have you as our guest! Our hotel is near tianyi square and the transportation is very convenient. We are looking forward to seeing you at The Westin Ningbo in the future days

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von The Westin Ningbo am 21. Feb. 2019
Thank you for choosing to stay at the westin Ningbo ,Our hotel is near by Tianyi square with convenient transportation. If you have any suggestions ,please feel free to contact us ,We look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
房間很大,服務人員很親切。地點很好,對面就是天一廣場。
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von The Westin Ningbo am 15. Jan. 2019
尊敬的客人,非常感谢您的好评和认可,酒店位于天一商圈,可以满足您吃住游娱购多方面需求,您有任何建议和问题欢迎和我们联系,我们会一如既往的给您提供优质的服务和舒适的入住环境,期待您下次光临。

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location in the city centre. I would stay there again. We ate in the 2nd floor buffet on Thursday evening - Grill section was fabulous and range of food was extensive.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von The Westin Ningbo am 12. Dez. 2018
Thank you very much for your comments,If you have any suggestions ,please feel free to contact us ,We look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Do drop in
Best room service and great comfy beds and view. Next to amazing shopping area.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von The Westin Ningbo am 23. Nov. 2018
Thank you very much for your comments,If you have any suggestions ,please feel free to contact us ,We look forward to your next visit.

6/10 – Okay

kay mang

Gut: Sauberkeit
very disappointed from the brand of hotel
room is very small, the lift area at each floor is strange, you need to pass thru two fire doors to go to the guest room area, it looks like a back door area and scare. there are two switches at the room is to control all the lights, you could only choose to turn all of them on or off. No optional choice.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von The Westin Ningbo am 10. Dez. 2018
Dear Kay mang Greeting from the Westin Ningbo! It was a pleasure to have you as our guest! First of all, please accept my deep apologies for the dissatisfaction.The hotel management teams already pay high attention on your feedback, thank you for the value time. Operation teams already learn from it and make action.We will pay more attention on all details to increase the service standard for five star hotels and for Westin Brand in the future.We do hope that we will have a chance to redeem ourselves at same stage, when next you visit our hotel.We are looking forward to seeing you at The Westin Ningbo in the future days

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Superb
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von The Westin Ningbo am 12. Dez. 2018
Thank you for your good comments,I hope you have enjoyed a good time here,we look forward to your next trip.

8/10 – Gut

Shy yuan

還好,沒有感受到4.5星的感覺
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von The Westin Ningbo am 12. Dez. 2018
尊敬的客人,首先非常感谢您选择入住宁波威斯汀酒店,其次让您有不够美好的体验我们深感抱歉,您有任何建议和问题欢迎和我们联系,针对我们的不足之处我们会加以改进,期待下次可以让您有不一样的体验。

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ver gooooooood
중심가위치 근처식당가도 좋고 매우만족합니다
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von The westin Ningbo am 25. Juni 2018
Thank you for choosing to stay at the westin Ningbo ,Our hotel is near by Tianyi square with convenient transportation. We looking forward to your next visit

10/10 – Hervorragend

Lilly, singapore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We love it! Good location - is very near to Tianyi square. The room is clean and spacious, the beds and pillows are so comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018
Antwort von The Westin Ningbo am 27. Juni 2018
Thank you for your good comments,I hope you have enjoyed a good time here,we look forward to your next trip.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good for 3 day stay
My biggest priority when traveling is the room. It is my home away from home and after long days out I want to come home to a relaxing clean modern space and the westin was great. Starbucks next door was a bonus as well. Didn’t hang out too much in lobby. It was small had singers as ok
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018
Antwort von The Westin Ningbo am 4. Juni 2018
Thank you for your kindly comments ,Hope we will make your next trip memorable.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018