Bar sportif

Avis sur Mazatzal Hotel & Casino

2.5 out of 5
Mazatzal Hotel & Casino
Mile Marker 251, State Road 87, Payson, AZ

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 72 avis sur 109." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 22 avis sur 109." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 7 avis sur 109." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 8 avis sur 109." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 109." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Jodi Henry

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
It was a good stay overall. The front desk employees could not have been more helpful. We stayed for 4 nights, 3 people, and the maid service did not vacuum our room once. They also did not leave extra toilet paper. There is no fan in the bathroom but the shower head was amazing. We had a small refrig.mmerator, which was good, but there's no microwave in the rooms. The food overall was really good and the waitstaff was friendly. We would definitely stay again.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Indoor pool and spa were a delight for our kid. Rooms were spacious. Housekeeping was efficient and kept the room well stocked
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de Raylene Whittington- Manager le 18 mars 2021
Thank you for your review, we work hard to meet and exceed your expectations, we hope to see again soon

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Casino closed to early didn't get to play. not even a couple slots available after 11pm what a waste i should have booked one of the other hotels around for half the cost. I wouldn't have booked had i known it shut down so early. the room is nothing special really disappointing
Séjour de 1 nuit en février 2021
Réponse de Raylene Whittington- Manager le 30 mars 2021
Thank you for your feedback, we work hard to meet and exceed your expectations

10/10 Excellent

Lorena

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Raylene Whittington- Manager le 22 déc. 2020
Thank you for your feedback! we work hard to meet and exceed your expectations, we look forward to your next stay.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
After an 11 1/2 hour work day, I grabbed some dinner on my way to check in, and then had to wait 15 minutes at the front desk to get a room because the line checkin person was “walking the halls”. By the time I finally got to my room, my dinner was cold and I was pissed. I called the hotel manager to let her know of the situation and NEVER GOT A CALL BACK. It was unbelievable. The room was fine - nothing special. But the service was definitely lacking. For a nicer, larger hotel, the service was worse than a Motel 6.
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Raylene Whittington/ Hotel Manager le 11 mars 2020
Thank you for your feedback! we work hard to meet and exceed your expectations.

10/10 Excellent

TweetyAnn, Navajo, NM

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was very nice, clean and spacious. Pool and hot tub area was wonderful also. Would recommend this Casino/Hotel to anyone.
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Raylene Whittington/Hotel Manager le 3 mars 2020
Thank you for your feedback! We work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next stay.

10/10 Excellent

Raymundo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Raylene Whittington/ Hotel Manager le 17 févr. 2020
Thank you for your feedback! We work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next stay.

10/10 Excellent

Jon

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Raylene Whittington / Hotel Manager le 17 févr. 2020
Thank you for your feedback! We work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next stay.

10/10 Excellent

Carol

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Raylene Whittington/Hotel Manager le 5 févr. 2020
Thank you for your feedback! We work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next stay

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Raylene Whittigton/ Hotel Manger le 6 janv. 2020
Thank you for your feedback! We work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next stay

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Raylene Whittington/ Hotel Manager le 1 janv. 2020
Thank you for your feedback! we work hard to meet and exceed your expectations, we look forward to your next stay.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Raylene Whittington/ Hotel Manager le 1 janv. 2020
Thank you for your feedback! We work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next stay.

10/10 Excellent

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Raylene Whittington/ Hotel Manager le 23 déc. 2019
Thank you for the feedback! We work hard to meet and exceed your expectations We look forward to your next stay.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great people great food and fun casino. Way more than i expected
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Raylene Whittington/ Hotel Manager le 16 déc. 2019
Thank you for your feedback! we work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next stay

10/10 Excellent

Geary

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Raylene Whittington/Manager le 21 nov. 2019
Thank you for your feedback! we work hard to meet and exceed your expectations. we look forward to your next stay.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Raylene Whittington/Manager le 19 nov. 2019
Thank you for your feedback! We work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next stay.

4/10 Médiocre

Ruth

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Raylene Whittington/Hotel Manager le 14 nov. 2019
Thank you for your feedback! what were your concerns during your stay with us? I would like to address them if I could. we hard to meet and exceed your expectations.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
You could not bring drinks to the pool or hot tub area, even in sealed containers.
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Raylene Whittington/Manager le 11 nov. 2019
Thank you for your feedback! we work hard to meet and exceed your expectations.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Raylene Whittington/Manager le 7 nov. 2019
Thank you for your feedback! We work hard to meet and exceed you expectations. We look forward to your next stay

4/10 Médiocre

Leanne

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Lighting in room was terrible. Bring you own light bulbs!
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Raylene Whittington/Manager le 5 nov. 2019
Thank you for your feedback, we work hard to meet and exceed your expectations.

8/10 Bien

Terri, Mesa, AZ

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The beds were comfortable but the pillows were lacking. If they invested in new pillows i would have rated it higher. My advice bring your own pillow.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Raylene Whittington/ Hotel Manager le 11 oct. 2019
Thank you for your feedback, we will address your concerns with our staff. We work hard to meet and exceed your expectations.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Raylene Whittington/ Hotel Manager le 3 oct. 2019
Thank you for your feedback! we hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next stay with us..

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Raylene Whittington/ Hotel Manager le 8 août 2019
Thank you for your feedback! We work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next stay.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property and facilities are very nice. So is the theme and design. Our "room" was spacious and very comfortable. I say room because that is what the hotel called it, but, I think it was more like a suite with two impeccably clean rooms. For the gamblers, you'll find great slots! The only slightly drawback is its remoteness. You have to drive quite a distance through beautiful pine forests, rugged canyons and clean fresh air. Did I say drawback??? Hardly!
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Raylene Whittington/Manager le 13 juil. 2019
Thank you for your feedback! We work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next stay

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Raylene Whittington/Manager le 12 juil. 2019
Thank you for your feedback! We work hard to meet and exceed your expectations, we look forward to your next stay.

10/10 Excellent

Dawn M

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic staff clean rooms loved my stay
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Raylene Whittington/Manager le 8 juil. 2019
Thank you for your feedback! we work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next stay.

10/10 Excellent

Mark, Tucson, Arizona

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great atmosphere, the cleanliness, and just overall friendliness of all staff. I would definitely stay there again.
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Raylene Whittington/ Manager le 5 juin 2019
Thank you for your feedback! We work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next stay.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everyone was very friendly. Rooms were beautiful and the restaurant was great.
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Raylene Whittington/ Manager le 29 mai 2019
Thank you for your feedback! We work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next stay

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We've stayed here several times and will continue to choose this hotel whenever we stay in Payson. Staff are great and quick to remedy any problems. Rooms are spacious. Our only complaint is that sometimes cigarette smoke from the casino drifts into the hotel hallway. On occasion, you can smell the smoke from inside your room, but it's not bad. I have asthma and I was okay with it.
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Raylene Whittiington/ Hotel Manager le 13 mai 2019
Thank you for your feedback! We work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next stay.

8/10 Bien

Bobbi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
It was great nicest hotel in Payson AZ by far
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Raylene Whittington/Hotel Manager le 13 mai 2019
Thank you for your feedback! We work hard to meet and exceed your expectations, we look forward to your next stay.

6/10 Satisfaisant

Kenneth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Could Have Been Better
I constantly heard walking in the room above. Also heard sound of water running and toilets flushing every time, and a little noise on the apartment next door. Also, for the most expensive hotel in town, it would have been nice if they provided a microwave.
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Raylene Whittington/ Manager le 10 mai 2019
Thank you for taking the time to give your review, we work hard to meet and exceed your expectations, we are sorry for the noises you experienced. We thank you for the recommendation of the microwave in the rooms as well.

10/10 Excellent

Keith

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awesome place to stay.
Very clean grounds, casino, restaurants and bar, rooms. The employees were "all" very nice, courteous and helpful. Would not think twice about staying there again for business or pleasure.
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Raylene Whittington/Manager le 9 mai 2019
Thank you for the feedback! We work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next visit.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean rooms, staff was very friendly at check and check-out. My only complaint is the pillows were small. Otherwise very nice to stay and would stay there again
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Raylene Whittington/Manager le 9 mai 2019
Thank you for your feedback! We work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next stay

10/10 Excellent

Christina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It was very nice.
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Raylene Whittington/ Hotel Manager le 30 avr. 2019
Thank you for our feedback! We work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next stay.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
The service in the restaurants was terrible and the fish we ordered was burnt. will not go back again.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Raylene Whittingron/Hotel Manager le 24 avr. 2019
Thank you for your feedback! We work hard in the Hotel to meet and exceed your expectations, we are sorry about your experience in our restaurant and will share this review with them.

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Raylene Whittington/Hotel Manager le 22 avr. 2019
Thank you for the review! We work hard to meet and exceed your expectations. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Raylene Whittington/ Hotel Manager le 15 avr. 2019
Thank you for your feedback! We work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next visit.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean, great staff and ample parking. Did I mention the casino!
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Raylene Whittington/Hotel Manager le 10 avr. 2019
Thank you for your review! We work hard to meet and exceed your expectations, we look forward to your next stay.

10/10 Excellent

Jim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Raylene Whittington/ Manager le 11 mars 2019
Thank you for the feedback! We work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next stay.

8/10 Bien

Katrina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Raylene Whittington/ Hotel Manager le 8 mars 2019
Thank you for your feedback! We work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next stay.

10/10 Excellent

Manuel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Raylene Whittington/ Hotel Manager le 8 mars 2019
Thank you for your feedback! We work hard to meet and exceed your expectations . We look forward to your next stay.

10/10 Excellent

Tahnibaa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Raylene Whittington/Hotel Manager le 7 mars 2019
Thank you for your feedback! We work hard to meet and exceed your expectations.

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Always a great stay for any occasion
Great staff and amenities
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Raylene Whittington/ Hotel Manager le 7 mars 2019
Thank you for your feedback! We work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next visit.

6/10 Satisfaisant

Eric

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Staff very abrupt
Staff was NOT friendly at all. Hotel was nice and clean but felt as if we were a burden.
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Raylene Whittington/ Hotel Manager le 20 févr. 2019
Thank you for your feedback, we work hard to meet and exceed your expectations.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rooms were very clean and comfortable. Also front desk staff was very friendly and helpful.
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Raylene Whittington/ Hotel Manager le 12 févr. 2019
Thank you for your feedback! we work hard to meet and exceed your expectations, thank you for staying with us, we look forward to your next visit.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Raylene Whittington/ Hotel Manager le 29 mars 2019
Thank you for your positive review! We work hard to meet and exceed your expectations. We look forward to your next stay.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The front desk staff was exceptional friendly and helpful. Sorry I didn’t get their names. The room was nicely laid out with a sitting room first as you walk in the door followed by a large bathroom and then the bedroom. We came for the Wednesday night all you can eat crab. Yummy. This was my husbands favorite place we stayed during our Arizona vacation. We didn’t do any gambling.
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Raylene Whittington/ Hotel Manager le 11 févr. 2019
Thank you for your feedback! we are so happy you enjoyed your visit, and look forward to your return. We work had to meet and exceed your expectations. Thank you again for the feedback.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en février 2019

10/10 Excellent

Brandon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Karen, Front Desk Supervisor le 3 févr. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Stephen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de KLloyd le 16 janv. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!